Zal afhangen van de tijdrit. Als Ten Dam daar beter rijdt dan Mollema, dan is Ten Dam de nieuwe kopman.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:08 schreef Slobeend het volgende:
Ik hoop dat Ten Dam niet meer op Mollema hoeft te wachten in de Alpen.
Een betere indruk geven? Kan ook alleen vandaag het geval zijn. Vind het wel een vrij vroege conclusie.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze hebben vandaag mooi de schade beperkt, maar met die zware week die er nog aankomt, zal het zwaar worden, het evolueert niet meteen de juiste kant op.
Eigenlijk vind ik Kreuziger, Ten Dam en Quintana een betere indruk geven dan het duo dat nu nog mee op het podium staat.
Is inderdaad te vroeg om nu al te concluderen.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een betere indruk geven? Kan ook alleen vandaag het geval zijn. Vind het wel een vrij vroege conclusie.
Vorige week was ten Dam ook beter.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een betere indruk geven? Kan ook alleen vandaag het geval zijn. Vind het wel een vrij vroege conclusie.
Toch eindigde Mollema voor Ten Dam. Uiterlijk zegt ook niet alles.quote:
Ik mag volgende week pas concluderen wie er vandaag een betere indruk gaf?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vorige week? Op Ax 3 Domaines eindigde Mollema gewoon voor Ten Dam en het is niet alsof Ten Dam daar de hele klim in dienst heeft gereden. En in de etappe daarna zat Mollema op de laatste klim bij aanvallen van Quintana telkens direct in het wiel bij de andere favorieten en Ten Dam moest telkens een lengte laten. Dat kan met opzet zijn, maar meer kan je er niet uit afleiden. En al helemaal niet dat Ten Dam beter was.quote:
Nee, maar de conclusie trekken ging om de opmerking dat het niet de juiste kant op evolueert. Vraag me af waar je dat uit afleidt.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik mag volgende week pas concluderen wie er vandaag een betere indruk gaf?
Vandaag eindige Mollema ook voor Ten Dam, maar iedereen kon zien wie beter was. Het verschil is niet groot en Mollema kan beter tijdrijden + dalen, maar als ik Belkin was, zou ik niet alles op Mollema zetten. Hopelijk blijft het dinsdag bij elkaar, dan weten we na de tijdrit van woensdag meer.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toch eindigde Mollema voor Ten Dam. Uiterlijk zegt ook niet alles.
Omdat het de vorige keer beter leek te gaan? Zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, maar de conclusie trekken ging om de opmerking dat het niet de juiste kant op evolueert. Vraag me af waar je dat uit afleidt.
Hij heeft tot nu toe één iets mindere klim. Voorlopig blijkt nog nergens uit dat het structureel gaat zijn. Als het de volgende keer ook zo is, heb je een punt.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Omdat het de vorige keer beter leek te gaan? Zo moeilijk is het niet.
Op die eerste zware klim van zaterdag zat Mollema in het laatste wiel te vechten, terwijl Ten Dam makkelijk mee kon. Mollema won een paar seconde op Ten Dam omdat hij een explosievere finish heeft.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vorige week? Op Ax 3 Domaines eindigde Mollema gewoon voor Ten Dam en het is niet alsof Ten Dam daar de hele klim in dienst heeft gereden. En in de etappe daarna zat Mollema op de laatste klim bij aanvallen van Quintana telkens direct in het wiel bij de andere favorieten en Ten Dam moest telkens een lengte laten. Dat kan met opzet zijn, maar meer kan je er niet uit afleiden. En al helemaal niet dat Ten Dam beter was.
Maar wat moet 'alles op Mollema' dan precies voorstellen? Ze gaan vanaf nu toch alleen maar zo lang mogelijk volgen.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op die eerste zware klim van zaterdag zat Mollema in het laatste wiel te vechten, terwijl Ten Dam makkelijk mee kon. Mollema won een paar seconde op Ten Dam omdat hij een explosiever finish heeft.
Natuurlijk is Mollema nog steeds kopman, maar wil alleen zeggen dat het verschil tussen Ten Dam en Mollema niet zo groot is, dat je alles op Mollema moet zetten. Wacht eerst de tijdrit van woensdag af.
Ten Dam niet meer op Mollema laten wachten indien hij beter kan.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:45 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Maar wat moet 'alles op Mollema' dan precies voorstellen? Ze gaan vanaf nu toch alleen maar zo lang mogelijk volgen.
Vandaag was Ten Dam zwaar aan het knechten voor Mollema. Als Mollema zo blijft "spartelen", dan moet je misschien voor Ten Dam kiezen. Als Ten Dam aanvalt, dan kan Mollema lekker profiteren van het werk van Kreuziger en Fuglsang.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:45 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Maar wat moet 'alles op Mollema' dan precies voorstellen? Ze gaan vanaf nu toch alleen maar zo lang mogelijk volgen.
Het is natuurlijk maar de vraag of Ten Dam nog zoveel beter kon.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ten Dam niet meer op Mollema laten wachten indien hij beter kan.
Veel zal het niet geweest zijn, maar misschien toch wel iets. Maar vermoedelijk geldt dat ook wel voor Kreuziger.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is natuurlijk maar de vraag of Ten Dam nog zoveel beter kon.
Dat vraag ik mij dus af bij Contador. Je ziet duidelijk dat hij niet veel beter is dan Mollema en consorten. Dat was al te zien in andere koersen en nu weer. Alles zit dicht bijelkaar alleen Froome sprint erboven uit.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is natuurlijk maar de vraag of Ten Dam nog zoveel beter kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |