Zowel Ten Dam als Mollema die dezelfde uitspraak doen. Hebben ze een soort van template bij Belkin?quote:De vorige gaf mij veel moraal en het parcours van deze ligt mij nog beter.
Mollema wordt dan ook beter naarmate er meer geklommen wordt in een rit. In de rit naar Ax 3 Domaines had hij het op de Pailhères ook niet echt gemakkelijk, maar eindigde hij een klim later toch als 4e. Wat dat betreft was het zondag naar de Ventoux en vandaag relatief gezien de lastigste ritten voor hem.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Mollema leek me erg op het tandvlees te rijden, al was hij in het interview op de NOS behoorlijk positief. Moet gezegd worden dat Contador en Kreuziger wel aanvallen maar echte power zit daar ook niet achter. Hij mag Sky bedanken voor het counteren van de aanvallen van Contador en Kreuziger.
Jammer van Ten Dam maar als hij niet totaal instort dan moet 7e plek mogelijk zijn. Ik denk dat hij de 6e plek gaat verliezen aan Purito.
Ik ben benieuwd naar de tijdrit van morgen.
Terwijl hij naar eigen zeggen vandaag relatief weinig moeite had. Komt ook door zijn stijl denk ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mollema wordt dan ook beter naarmate er meer geklommen wordt in een rit. In de rit naar Ax 3 Domaines had hij het op de Pailhères ook niet echt gemakkelijk, maar eindigde hij een klim later toch als 4e. Wat dat betreft was het zondag naar de Ventoux en vandaag relatief gezien de lastigste ritten voor hem.
Nice case iddquote:#TDF – PHOTO – Point of view...
A rest day snapshot. Don’t you agree Robert Gesink knows how to make a nice picture? Great point of view, if you ask us! And by the way, nice Belkin phone case Robert!
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat er nog wel een Spaanse trukendoos opengaat op de 2de rustdag. Hopen dat ze dan nog kunnen standhouden.
6 en 7 dus.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:06 schreef Ereinion het volgende:
Op dit moment verwacht ik dat ze in Parijs op plek 5 en 7 zullen eindigen. Misschien een beetje een teleurstelling voor de mensen die dachten dat het podium binnen was, maar allebei zullen de verwachtingen vooraf overtreffen met zo'n uitslag.
Quintana gaat nog wel voorbij Mollema. Rodriguez is niet zeker dat 'ie er voorbij gaat. Die wordt meestal ook niet beter na een paar zware dagen.quote:
Om eerlijk te zien geloof ik niet zo in dat soort theorieën over rennersprofielen (Mollema moet meerdere klimmen in een etappe hebben, Rodriguez wordt niet beter na een paar zware dagen, Contador kan geen lange ritten aan). Meestal komt het gewoon aan op vorm, en die van Rodriguez lijkt op de Ventoux en zeker hier gewoon een stuk beter. 50 seconden is dan niets, met een goede jump kan Rodriguez dat in twee kilometer bij elkaar fietsen. Zo'n tijdrit als vandaag liegt niet, is gewoon een pure test van de vorm van het moment.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Quintana gaat nog wel voorbij Mollema. Rodriguez is niet zeker dat 'ie er voorbij gaat. Die wordt meestal ook niet beter na een paar zware dagen.
Als ze morgen in bocht 7 maar niet doorzakkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:49 schreef Dreassic het volgende:
En ze zakken er nu doorheen jammer genoeg :/
Ik denk ook niet dat ze nog veel meer gaan zakken. Top 10 voor beiden moet wel lukkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:08 schreef marcodej het volgende:
Zit je dan, met je hype.
Op zich doe je het met p11 en 16 nog ok, maar verschillen zijn gewoon enorm.
Vooralsnog staan ze nog steeds op een plek waar ik vooraf voor getekend zou hebben.
twitter:laurenstendam twitterde op woensdag 17-07-2013 om 18:08:59TT went pretty good till 5 km to go. Missed a left hand corner. Went over the bike and hit a small kid. Hope and heard he's ok. reageer retweet
twitter:laurenstendam twitterde op woensdag 17-07-2013 om 18:12:38Took risks and lost 30 seconds xtra. Life of a gc rider in tdf. reageer retweet
twitter:laurenstendam twitterde op woensdag 17-07-2013 om 18:13:29Doing TT's without taking risks is for tour of norway again said @merijnzeeman. He was proud to see me go all-in reageer retweet
twitter:bramtankink twitterde op woensdag 17-07-2013 om 18:28:05Dit is wel even een morele tik, die we niet verwacht hadden. Maar morgen rijden we de Nederlandse berg op. Dat moet weer vleugels geven. reageer retweet
Vind je dit niet erg overdreven? Ze staan nog 4e en 7e, geen 9e en 18e. Dit zijn voorlopig nog uitstekende posities, waar iedereen vooraf voor getekend zou hebben.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:49 schreef Dreassic het volgende:
En ze zakken er nu doorheen jammer genoeg :/
Zijn ook prima klasseringen. Natuurlijk mag je hopen op het podium als je tweede staat na 2 1/2 week maar er stonden wel een paar echt kleppers achter Mollema.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vind je dit niet erg overdreven? Ze staan nog 4e en 7e, geen 9e en 18e. Dit zijn voorlopig nog uitstekende posities, waar iedereen vooraf voor getekend zou hebben.
En het is ook weer niet alsof die andere gasten geen mindere dag kunnen hebben. Ook de andere renners in de top-10 kunnen één van de komende drie etappes een mindere dag hebben en dan zijn ze ook de lul. Het is gewoon een kwestie van afwachten. Ik zie Saxo ook nog wel een alles of niets poging doen om Contador in het geel proberen te krijgen en daarmee misschien het klassement van Kreuziger wel te verspelen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:33 schreef Ericr het volgende:
[..]
Zijn ook prima klasseringen. Natuurlijk mag je hopen op het podium als je tweede staat na 2 1/2 week maar er stonden wel een paar echt kleppers achter Mollema.
Zaak om nu in de top 10 te blijven, dit dreunt nog we even na en de komende ritten wordt er waarschijnlijk met minuten gesmeten als je maar even een mindere dag hebt.
Heb zelf genoeg kritiek gehad op Rabo/Blanco/Belkin maar nu is dat zeker niet nodig. Mollema en Ten Dam gaan strijdend ten onder maar voorlopig is er zeker nog kans op verbetering. Een grote ronde is vooral een wedstrijd van de regelmaat en wat dat betreft liggen er zeker nog kansen. Zeker als er kamikaze-acties komen waarbij de concurrentie zich opblaast.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
En het is ook weer niet alsof die andere gasten geen mindere dag kunnen hebben. Ook de andere renners in de top-10 kunnen één van de komende drie etappes een mindere dag hebben en dan zijn ze ook de lul. Het is gewoon een kwestie van afwachten. Ik zie Saxo ook nog wel een alles of niets poging doen om Contador in het geel proberen te krijgen en daarmee misschien het klassement van Kreuziger wel te verspelen.
Natuurlijk kunnen die ook een mindere dag hebben, maar het is een feit dat Contador, Rodriguez, Kreuziger en Quintana steeds beter zijn gaan rijden, terwijl het bij Mollema iedere rit iets moeilijker lijkt te gaan. Het zou logisch zijn als die lijn wordt voortgezet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
En het is ook weer niet alsof die andere gasten geen mindere dag kunnen hebben. Ook de andere renners in de top-10 kunnen één van de komende drie etappes een mindere dag hebben en dan zijn ze ook de lul. Het is gewoon een kwestie van afwachten. Ik zie Saxo ook nog wel een alles of niets poging doen om Contador in het geel proberen te krijgen en daarmee misschien het klassement van Kreuziger wel te verspelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |