abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128747874
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 07:49 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Is het niet goed of deugt het niet?
Net als de kritiek is ook de hype overtrokken.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_128747896
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 08:17 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Net als de kritiek is ook de hype overtrokken.
Is die hype er wel echt? Die jongens presteren leuk dus er is eens een keer positieve aandacht, na alle ellende over het wielrennen de afgelopen tijd, is het dan gelijk een hype die weer bestreden moet worden?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 08:24:08 #53
11102 knep
Mountainfreak
pi_128747934
Volgens mij valt het wel mee met die hype.
Ik lees alleen maar overal dat 'ze' het goed doen.
pi_128748003
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 08:24 schreef knep het volgende:
Volgens mij valt het wel mee met die hype.
Ik lees alleen maar overal dat 'ze' het goed doen.
En gelijk schieten de mensen hier weer in hun reflex dat iets positiefs over deze club altijd bestreden moet worden.
pi_128748006
Och er wordt door de media en het grote publiek over het algemeen wel erg overdreven gereageerd.
Er rijden al een paar jaar een stuk of 6 Nederlandse renners rond die top 20 in een grote ronde kunnen rijden. Als alles meezit, rijden die een top 10 in de tour, maar het kan ook zomaar tegenzitten, zoals we afgelopen jaren hebben gezien.
Nu zit het bij deze 2 een keer mee en gaat het zoals het idealiter zou gaan, wordt heel de natie ineens wakker en zijn het grote helden. Als Mollema of ten Dam in de Alpen een slechte dag heeft zoals Wout Poels afgelopen zaterdag, worden ze weer net zo afgebrand als afgelopen jaren.
pi_128748172
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 08:20 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Is die hype er wel echt? Die jongens presteren leuk dus er is eens een keer positieve aandacht, na alle ellende over het wielrennen de afgelopen tijd, is het dan gelijk een hype die weer bestreden moet worden?
Ik vind het overal, van kranten tot tv, van de straat tot op fora, overdreven positief. Wanneer Ten Dam nu 11e zou worden en Mollema 7e zou men dat als een serieuze teleurstelling en misschien zelfs wel als mislukking ervaren.
pi_128748205
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 08:41 schreef Steven184 het volgende:
Ten Dam nu 11e zou worden en Mollema 7e zou men dat als een serieuze teleurstelling
En dat is het ook als je nu op deze plekken staat. Dan heb je relatief vrij veel verloren.
Dat is teleurstellend.
pi_128748306
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 08:44 schreef Godtje het volgende:

[..]

En dat is het ook als je nu op deze plekken staat. Dan heb je relatief vrij veel verloren.
Dat is teleurstellend.
Heb je de tijdsverschillen gezien? We heb 1 bergrit gehad waar verschil is gemaakt. Enkel een korte ploegentijdrit, nog geen individuele tijdrit.

Het enige wat je nu weet is welke renners absoluut niet in vorm zijn en welke wel. En zelfs dat kan verschillen. Vorig jaar eindigde Evans in de eerste bergrit 2e op 2 seconden en Van Garderen 46e op 3.08 minuut. Uiteindelijk werd van Garderen 5e en Evans 7e.
pi_128748329
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 08:52 schreef Steven184 het volgende:
Heb je de tijdsverschillen gezien? We heb 1 bergrit gehad waar verschil is gemaakt. Enkel een korte ploegentijdrit, nog geen individuele tijdrit.

Het enige wat je nu weet is welke renners absoluut niet in vorm zijn en welke wel. En zelfs dat kan verschillen. Vorig jaar eindigde Evans in de eerste bergrit 2e op 2 seconden en Van Garderen 46e op 3.08 minuut. Uiteindelijk werd van Garderen 5e en Evans 7e.
Teleurstelling is niet altijd realistisch.
Dat is soms kort door de bocht en puur op gevoel.
pi_128748419
quote:

[..]

Ik vind het overal, van kranten tot tv, van de straat tot op fora, overdreven positief. Wanneer Ten Dam nu 11e zou worden en Mollema 7e zou men dat als een serieuze teleurstelling en misschien zelfs wel als mislukking ervaren.
Ach nee joh :D.

Ze hebben de eerste week het prima gedaan, dat is leuk :). Veel meer moet je er volgens mij niet achter zoeken hoor.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 11:01:18 #61
40566 Ericr
Livewrong
pi_128750974
quote:
It hasn't really surprised me that those guys are breathing down our necks like that but if there has been a surprise, it's Bauke Mollema and Laurens Ten Dam. They were brilliant on Saturday and if you looked at Sunday, Belkin had numbers in that front group again. Belkin is here and it's good. I did say to Chris the other day that Andy Schleck was looking good. The old Andy isn't so far from being back and that's nice to see. He's one of the good guys in the peloton and he's had a rough time of it the last year-and-a-half.
http://www.cyclingnews.co(...)f-the-tour-de-france

Porte doet ook mee met de hype.

Maar serieus, zie de hype nog niet. Hype komt pas op gang als ze na volgend weekend nog steeds op die plekken staan. Zou dan ook wel terecht zijn omdat de kansen op een podiumplek aanzienlijk zijn toegenomen.
pi_128751160
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:01 schreef Ericr het volgende:

[..]

http://www.cyclingnews.co(...)f-the-tour-de-france

Porte doet ook mee met de hype.
En zijn kopman lachte de suggestie dat het concurrenten zouden zijn weer weg :P.
quote:
Maar serieus, zie de hype nog niet. Hype komt pas op gang als ze na volgend weekend nog steeds op die plekken staan. Zou dan ook wel terecht zijn omdat de kansen op een podiumplek aanzienlijk zijn toegenomen.
Klopt, als ze aan het begin van de laatste week nog zo goed staan mag op de volgende rustdag de hype echt losbarsten :P. Helaas is de kans wel stevig aanwezig dat het na de Mont Ventoux iets minder gunstig lijkt allemaal ;(
pi_128752410
quote:
2s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:07 schreef 99.999 het volgende:

Klopt, als ze aan het begin van de laatste week nog zo goed staan mag op de volgende rustdag de hype echt losbarsten :P. Helaas is de kans wel stevig aanwezig dat het na de Mont Ventoux iets minder gunstig lijkt allemaal ;(
Kans is zeker aanwezig maar heeft de rabobank ploeg ooit zo goed gestaan op de eerste rustdag? Niet alleen als ploeg maar voornamelijk de Nederlanders. Normaliter was het sniffen en bidden op de eerste rustdag :'(

Wat mij wel erg opvalt, is dat in ieder geval Gesink een hoop onzin kletst tijdens de interviews. Nu snap ik het aan de ene kant wel maar zijn verhaal waar hij totale rust uitstraalde en vermeldde dat hij zich expres op achterstand liet rijden op Corsica kunnen we na dit weekend toch wel wegwuiven. Was het zaterdag of zondag dat hij aangaf dat hij op Corsica niet eens bij de beste negentig hoorde?
pi_128753583
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 11:45 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Kans is zeker aanwezig maar heeft de rabobank ploeg ooit zo goed gestaan op de eerste rustdag? Niet alleen als ploeg maar voornamelijk de Nederlanders. Normaliter was het sniffen en bidden op de eerste rustdag :'(

Wat mij wel erg opvalt, is dat in ieder geval Gesink een hoop onzin kletst tijdens de interviews. Nu snap ik het aan de ene kant wel maar zijn verhaal waar hij totale rust uitstraalde en vermeldde dat hij zich expres op achterstand liet rijden op Corsica kunnen we na dit weekend toch wel wegwuiven. Was het zaterdag of zondag dat hij aangaf dat hij op Corsica niet eens bij de beste negentig hoorde?
Het is niet zo zwart-wit he. Lijkt mij dat Gesink op Corsica duidelijk niet goed genoeg was (lijkt me ook zeer logisch overigens), en dat hij toen hij door had dat hij toch zou moeten lossen niet heeft geforceerd en zich op achterstand heeft laten zetten.
pi_128754567
Belkin is gewoon lekker bezig, laten we ervan genieten zolang het kan en daar mag best wat euforie bij, het is immers lang geleden dat we een Nederlander in de top 3 gehad hebben (Was de laatste keer niet in 1990??)

Hopelijk duurt de euforie nog wel even :)
pi_128754780
Goeie prestatie en uniek moment, logisch dat grote kranten dat op de kop van hun sportkatern zetten, er is trouwens niemand die dingen roept als 'mollema heeft kans op de eindzege' ofzo. Het blijft realistisch met een tevreden tintje eraan, en waarom niet moet je maar denken ;)
Who's your Stannis?
pi_128754885
quote:

[..]

Voor het eerst sinds 25 jaar rijden er twee Nederlanders in bergritten met de besten mee. Dan is er niets overdreven positiefs aan hoor. Dat je er niet tegen kan is wat anders.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  dinsdag 9 juli 2013 @ 13:02:32 #68
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_128754949
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het is niet zo zwart-wit he. Lijkt mij dat Gesink op Corsica duidelijk niet goed genoeg was (lijkt me ook zeer logisch overigens), en dat hij toen hij door had dat hij toch zou moeten lossen niet heeft geforceerd en zich op achterstand heeft laten zetten.
edit: spuit 11.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_128755069
We mogen zelfs hardop dromen over een magische dag op de Alp.
In Southern Sun
pi_128755079
Om eerlijk te zijn vrees ik ook wel een beetje voor de teleurstelling. Ik denk dat het nog steeds het meest waarschijnlijk is dat ze straks op plek 7 en 12 of zo eindigen. Ik weet niet of de hype super groot is, maar ik heb in de kranten de laatste dagen talloze portretten van ze gelezen, interviews bij de avondetappe, uitgebreide lof bij Tour du Jour. Maar laten we wel wezen, we hebben één aankomst bergop van nog geen 8 kilometer gehad. We krijgen nog drie lastiger aankomsten, en twee tijdritten. De voorsprong die ze hebben op de mannen achter ze is miniem, één iets minder dagje en je wordt door vijf renners gepasseerd in het klassement.
pi_128755145
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:06 schreef Ereinion het volgende:
Om eerlijk te zijn vrees ik ook wel een beetje voor de teleurstelling. Ik denk dat het nog steeds het meest waarschijnlijk is dat ze straks op plek 7 en 12 of zo eindigen. Ik weet niet of de hype super groot is, maar ik heb in de kranten de laatste dagen talloze portretten van ze gelezen, interviews bij de avondetappe, uitgebreide lof bij Tour du Jour. Maar laten we wel wezen, we hebben één aankomst bergop van nog geen 8 kilometer gehad. We krijgen nog drie lastiger aankomsten, en twee tijdritten. De voorsprong die ze hebben op de mannen achter ze is miniem, één iets minder dagje en je wordt door vijf renners gepasseerd in het klassement.
En nog een goede dag en je staat zomaar tweede in het AK met Mollema. Typisch Nederlands om die prestatie van vooral zaterdag weer met een negatieve insteek te benaderen. Voor de Tour hadden we met z'n allen voor dit getekend en op het moment zelf valt het dan in een keer weer mee. Raar.
In Southern Sun
pi_128755223
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 12:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik bek vervelend.
In een van die topics die dag, gaf ik aan dat ik het gevoel had dat Gesink niet de benen had en toen besloot het klassement sowieso al opzij te zetten. Dus dat het begrijpelijk is maar ik vind het opvallend dat hij later in een interview niks zei over zijn benen van die dag (het was zelfs geen onderwerp) en dit dit weekend ineens wel deed.
pi_128755396
Niet echt, je kan op een slechte dag meer verliezen dan dat je met een goede kan goedmaken.

Ik zie er niets negatiefs in, eerder realistisch. De Tour moet eigenlijk nog gewoon beginnen, iig voor de plekken na plaats 1. Gesink stond in de Giro na de eerste rustdag ook op het podium, toen was de euforie ook veel te groot voor een koers die nog moest beginnen.

In de tijdrit zullen Kreuziger en Contador waarschijnlijk de Belkins wel passeren, ik denk Kwiatkowski ook wel, de beste tijdrijder na Froome, maar die zakt in de bergen wel weg. Op basis van wat we zaterdag zagen waren Quintana en Kreuziger zeker niet minder, als Contador nog wat verbetert in de loop van de ronde, dan is plek 7 of 8 voor Mollema een goed en realistisch resultaat.

Puur de positie waar ze nu staan is fantastisch, maar het zegt eigenlijk nog heel weinig op dit moment. Maar ja, dat is blijkbaar 'typisch Nederlands'. Ik denk dat het ook typisch Nederlands is om bij het eerste teken van succes in de polonaise te gaan.
pi_128755399
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:08 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En nog een goede dag en je staat zomaar tweede in het AK met Mollema. Typisch Nederlands om die prestatie van vooral zaterdag weer met een negatieve insteek te benaderen. Voor de Tour hadden we met z'n allen voor dit getekend en op het moment zelf valt het dan in een keer weer mee. Raar.
Wordt toch niet met een negatieve insteek benaderd? Maar ik deel zijn gevoel dat als het strakjes iets slechter gaat, heel de hoon van Nederland dan weer over hun valt. We moeten de hoge verwachtingen wat temperen en vooral gaan genieten en kijken hoe ver ze kunnen reiken.
Stel ze rijden straks heel netjes beide top 10, dan is dat fantastisch. Maar ik vrees dat "Nederland" dit wel eens kan gaan zien als verlies of een faal
pi_128755473
Einde van de week weten we meer, na de tijdrit en de rit naar de Ventoux. Top 10/12 voor beiden lijkt mij wel realistisch nu, er zijn al een aantal door het ijs gezakt. Alles meer is mooi meegenomen, podium lijkt mij nog erg lastig, met een sterke Kreuziger en Valverde. Ook Contador kan nog groeien.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  dinsdag 9 juli 2013 @ 13:32:42 #76
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_128756027
Ik denk dat er nog wel een Spaanse trukendoos opengaat op de 2de rustdag. Hopen dat ze dan nog kunnen standhouden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_128756134
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:17 schreef Felagund het volgende:
Einde van de week weten we meer, na de tijdrit en de rit naar de Ventoux. Top 10/12 voor beiden lijkt mij wel realistisch nu, er zijn al een aantal door het ijs gezakt. Alles meer is mooi meegenomen, podium lijkt mij nog erg lastig, met een sterke Kreuziger en Valverde. Ook Contador kan nog groeien.
Beide in de top 10/12 is meer dan de doelstelling van Belkin aan het begin van de tour (Dat was immers alleen Mollema in de top 10), dus ook dan zou de Tour meer dan geslaagd zijn. Kritiek zou dan, net als het kritiek van mensen voor de bergetappes, volkomen onterecht zijn.

Vergeet echter niet, de kans op "door het ijs zakken" is net zo aanwezig voor de andere renners als voor Mollema en Ten Dam. Vooralsnog weten ze in twee zware bergetappes gewoon, op het oog met redelijk gemak, met de besten mee te kunnen, waarom in de Alpen niet?

De Tour ligt dus gewoon nog open, een podiumplek, zelfs het geel, is binnen bereik, maar het kan inderdaad ook net zo makkelijk plekje 10-12 worden en al zouden ze helemaal instorten en de rode lantaarn gaan ophalen, dan nog hebben ze voor een spraakmakende, positieve Tour gezorgd en dat is wel eens anders geweest toen de vorige sponsor er nog zat.
pi_128756173
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat er nog wel een Spaanse trukendoos opengaat op de 2de rustdag. Hopen dat ze dan nog kunnen standhouden.
OP de rustdag? Hoe stel je je dat voor?
  dinsdag 9 juli 2013 @ 13:37:47 #79
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_128756188
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:37 schreef Vhiper het volgende:

[..]

OP de rustdag? Hoe stel je je dat voor?
Misschien had ik medicijndoos moeten zeggen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_128759313
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:15 schreef Ereinion het volgende:
Niet echt, je kan op een slechte dag meer verliezen dan dat je met een goede kan goedmaken.

Ik zie er niets negatiefs in, eerder realistisch. De Tour moet eigenlijk nog gewoon beginnen, iig voor de plekken na plaats 1. Gesink stond in de Giro na de eerste rustdag ook op het podium, toen was de euforie ook veel te groot voor een koers die nog moest beginnen.

In de tijdrit zullen Kreuziger en Contador waarschijnlijk de Belkins wel passeren, ik denk Kwiatkowski ook wel, de beste tijdrijder na Froome, maar die zakt in de bergen wel weg. Op basis van wat we zaterdag zagen waren Quintana en Kreuziger zeker niet minder, als Contador nog wat verbetert in de loop van de ronde, dan is plek 7 of 8 voor Mollema een goed en realistisch resultaat.

Puur de positie waar ze nu staan is fantastisch, maar het zegt eigenlijk nog heel weinig op dit moment. Maar ja, dat is blijkbaar 'typisch Nederlands'. Ik denk dat het ook typisch Nederlands is om bij het eerste teken van succes in de polonaise te gaan.
Je mag van deze prestaties best ff de polonaise lopen, ja. De Pyreneeën zijn geweest, dus de Tour is wel al een tijdje echt begonnen.
In Southern Sun
  dinsdag 9 juli 2013 @ 15:38:13 #81
62913 Blik
The one and Only!
pi_128760470
Alles kan gewoon nog, maar met het oog op de 2 tijdritten mag je ervan uitgaan dat ze sowieso nog wel 2 a 3 plekken gaan zakken. Dan zouden ze dat goed moeten maken in de ritten bergop. En tot nu toe zijn het allebei volgers en geen aanvallers. :)
pi_128760596
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:03 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je mag van deze prestaties best ff de polonaise lopen, ja. De Pyreneeën zijn geweest, dus de Tour is wel al een tijdje echt begonnen.
Mijn blik daarop is toch wel serieus anders.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 15:55:20 #83
62913 Blik
The one and Only!
pi_128761157
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:41 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Mijn blik daarop is toch wel serieus anders.
Serieus anders? De Tour moet nog beginnen?

Er zijn 2 zware etappes geweest en Mollema en LtD hebben top gepresteerd. Daar mag iedereen toch wel blij om zijn en hopen op meer?
pi_128763386
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:38 schreef Blik het volgende:
Alles kan gewoon nog, maar met het oog op de 2 tijdritten mag je ervan uitgaan dat ze sowieso nog wel 2 a 3 plekken gaan zakken. Dan zouden ze dat goed moeten maken in de ritten bergop. En tot nu toe zijn het allebei volgers en geen aanvallers. :)
Tot nu toe, maar wie weet? ;)
Who's your Stannis?
pi_128764045
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:55 schreef Blik het volgende:

[..]

Serieus anders? De Tour moet nog beginnen?

Er zijn 2 zware etappes geweest en Mollema en LtD hebben top gepresteerd. Daar mag iedereen toch wel blij om zijn en hopen op meer?
We hebben net de amuse en de helft van het voorgerecht op. Er komt nog genoeg.

Ik vind de polonaise stemming beetje overdreven, aangezien ze uiteindelijk nog niets in handen hebben. De verschillen zijn nog erg klein. Tevens vind ik het ergelijk dat dezelfde personen die vaak overdreven negatief zijn, dit nu de andere kant op zijn. Om dadelijk totaal ongenuanceerde kritiek te geven als ze gaan zakken in het klassement.
pi_128769738
Niet meegaan met de hype heeft niks te maken met negativisme. Ik ben net zo blij met de prestaties tot nu toe en ik hoop van harte dat ze het volhouden.

Maar ik ben nog niet blij met dingen die je nog niet hebt. Ze worden gepresenteert als de nieuwe Rooks-Theunisse, er wordt over gepraat in praatprogramma's alsof ze al iets gewonnen hebben en het podium binnen handbereik hebben.

Dit terwijl ze na morgen in een klap met 1 man nog net in de top acht kunnen staan. Als ze die positie volhouden tot het eind dan is het uiteindelijk niet meer dan een goede prestatie en geen historische prestatie. Of ze moeten dit combineren met een overwinning in een mooie alpenetappe.

Het zit nu gelukkig een keer niet tegen, dat is al heel wat. :)

Vandaag weer een dagje overleeft. :)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 9 juli 2013 @ 20:32:38 #87
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_128770737
TDF: REACTIES NA ETAPPE 10

Na elke etappe in de Tour de France peilen we bij de renners van het Belkin Pro Cycling Team hoe het er met ze voorstaat.

Lars Boom
“We hebben om Bauke en Laurens uit de problemen te houden het zekere voor het onzekere genomen in de finale. Het kon misschien op de kant gaan en dus zaten we op tijd voorin.”

Laurens ten Dam
“Het was vandaag belangrijk om veilig te finishen. Op het eind was er wel wat stress, maar gelukkig gebeurde er weinig. In de finale voelde ik mijn benen wel even, maar verder had ik geen problemen zo na de rustdag. Het ging natuurlijk ook niet zo hard. In de tijdrit van morgen wil ik het beste uit mezelf halen en dan zien we wel wat het oplevert.”

Robert Gesink
“De dag na de rustdag is altijd een beetje lastig, maar voor mij stond er niks op het spel. Het was een soort van extra rustdag, maar dan met tweehonderd kilometer op de fiets. Ik heb mijn krachten goed kunnen sparen.”

Bauke Mollema
“In de finale was het met de wind nog even hectisch en wringen, maar de mannen hebben me goed van voren gehouden. De benen waren bij de start niet geweldig, maar ik kwam er uiteindelijk goed doorheen. Ik ben klaar voor morgen. Ik ben goed in vorm en meestal rijd ik dan ook een goede tijdrit. Ik ga morgenochtend nog even het parcours verkennen en daarna gaan we zo hard mogelijk rijden. Het is een vlakke tijdrit en rond mij in het klassement staan geen echte specialisten, dus hopelijk kan ik mijn derde plaats behouden. Dat zou mooi zijn.”

Lars Petter Nordhaug
“Het was een rustige etappe. Ik heb wat bidons gehaald en dat was het. De andere jongens hebben het meeste werk verricht. Dat zag er goed uit.”

Bram Tankink
“In het begin van de rit ging het niet echt lekker. De spieren in mijn linkerbeen voelden stijf na mijn val van zondag, maar naarmate de etappe vorderde, ging het steeds beter. De komende dagen verwacht ik dat het steeds wat beter zal worden.”

Maarten Wynants
“We wisten dat de wind de laatste twintig kilometer van de kant zou komen en we hebben daarom het initiatief genomen. Uiteindelijk ging het niet op de kant en zijn we attent achter de sprintersploegen gaan zitten om uit de problemen te blijven.”

Nico Verhoeven
“Het was een goede dag. Het was nog beter geweest als concurrenten tijd hadden verloren, maar dat zat er niet in. Er waren een paar punten op het parcours waar we vanwege smalle passages en wind van voren wilden zitten en dat is gelukt. Klassementsrenners haten dit soort dagen: ze kunnen alleen maar verliezen. Ik moet echter zeggen dat de jongens het vandaag goed gedaan hebben. Morgen moeten de klassementsrenners met de billen bloot in de tijdrit. We gaan het zien.”

http://www.teambelkin.com(...)ollowing-stage--1068
  dinsdag 9 juli 2013 @ 22:16:00 #88
11102 knep
Mountainfreak
pi_128775558
Ik zie Kreuziger er nog wel eens doorheen zakken...
Maar goed datzelfde kan Mollema & LtD ook overkomen.
pi_128775840
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 22:16 schreef knep het volgende:
Ik zie Kreuziger er nog wel eens doorheen zakken...
Maar goed datzelfde kan Mollema & LtD ook overkomen.
Kreuziger heeft me als ronderenner nog nooit overtuigd.
pi_128804149
Keurige tijdrit van beiden.
In Southern Sun
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 10 juli 2013 @ 17:46:35 #91
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_128804230
Netjes _O_
pi_128805067
De euforie duurt nog wel even voort. Ten Dam heeft de schade zeer beperkt gehouden en Mollema heeft zelfs gewoon tijd gewonnen op z'n belangrijke concurrenten, inclusief de nummer twee! w/
pi_128805096
Klasse vandaag _O_
pi_128805209
Zowel Mollema als Ten Dam hebben een goede tijdrit gereden. ^O^
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_128805663
Prima tijden, niets mis mee ! Verwachting was eigenlijk dat Mollema en zeker LtD (veel) tijd zouden verliezen op de meeste top 10 renners (ex Froome). Nu pakken ze zelfs tijd op de meesten.
Stel je voor dat Froome zou uitvallen (val of anders), dan is Mollema gewoon kandidaat om de Tour te winnen ! Moeten wel Gesink (denk het wel) en Nordhaug (denk het niet) verbeteren om Mollema bij te staan.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  woensdag 10 juli 2013 @ 18:31:48 #96
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_128805671
Prima gedaan. :) Ten Dam iets gezakt maar zeker niet dramatisch. Ik hoopte even dat Mollema voorbij Valverde zou kunnen gaan, maar Valverde steeg helaas ook boven zichzelf uit.
pi_128805687
Geweldig gedaan. _O_
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 10 juli 2013 @ 18:35:37 #98
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_128805756
Op naar de Ventoux ^O^
pi_128805771
Gesink ook gewoon netjes 44e, zonder (neem ik aan) voluit te zijn gegaan.
pi_128805842
Goed gedaan. Ik kijk uit naar de Alpe d'Huez etappe :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')