geen idee ik denk een mecanicien?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wie is die man die daar links vooraan zit?
Heeft 'ie ook geprobeerd vandaag, maar is niet gelukt.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:47 schreef Felagund het volgende:
Ik denk wel dat hij in het begin moet meespringen, anders krijgt hij waarschijnlijk concurrentie van renners als Quintana.
Martin en Fuglsang lukte het wel vandaag. Vandaag was dan ook gewoon een kans. Ook voor Poels btw.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:47 schreef Felagund het volgende:
Ik had na gisteren niet meer zoveel vertrouwen in een eventuele etappezege van Gesink, maar vandaag zag het een stuk beter uit. Ik denk wel dat hij in het begin moet meespringen, anders krijgt hij waarschijnlijk concurrentie van renners als Quintana.
twitter:bramtankink twitterde op zondag 07-07-2013 om 17:41:08Niet mijn dag. Eerst lek op moment dat hele peloton ontploft. Net voordat ik terug aansluit komt een motor voor een haarspeldbocht voorbij reageer retweet
twitter:bramtankink twitterde op zondag 07-07-2013 om 17:44:01zeilen en moet ik de bocht veel scherper insturen, kom in gat terecht en klapt voorwiel weg. Was net Porte voorbij gereden dus benen goed
reageer retweet
twitter:bramtankink twitterde op zondag 07-07-2013 om 17:52:22He, maar het goede nieuws? Onze mannen plekje opgeschoven in klassement! Baalde zelf enorm dat ik ze door die val niet meer kon helpen. reageer retweet
De Tank!quote:Op zondag 7 juli 2013 17:49 schreef Pino112 het volgende:
twitter:bramtankink twitterde op zondag 07-07-2013 om 17:41:08Niet mijn dag. Eerst lek op moment dat hele peloton ontploft. Net voordat ik terug aansluit komt een motor voor een haarspeldbocht voorbij reageer retweet
twitter:bramtankink twitterde op zondag 07-07-2013 om 17:44:01zeilen en moet ik de bocht veel scherper insturen, kom in gat terecht en klapt voorwiel weg. Was net Porte voorbij gereden dus benen goed
reageer retweet
twitter:bramtankink twitterde op zondag 07-07-2013 om 17:52:22He, maar het goede nieuws? Onze mannen plekje opgeschoven in klassement! Baalde zelf enorm dat ik ze door die val niet meer kon helpen. reageer retweet
LtDquote:Op zondag 7 juli 2013 17:40 schreef Evertjan het volgende:
twitter:KeesJongkind twitterde op zondag 07-07-2013 om 17:26:48Voorlopig houdt @TeamBelkin zich heel goed aan het vooraf verzonnen script. Anders wordt het zo'n saaie docu. #ikweetnietwatikmeemaak!! #NOS reageer retweet
twitter:RGUpdate twitterde op zondag 07-07-2013 om 17:32:00Like on a school trip the cool kids are always in the back of the bus! @TeamBelkin - http://t.co/QwIHxYZ9oh [ afbeelding ] reageer retweet
Dat krijg je als je met een helm op je hoofd rondrijdt en ze een foto maken direct nadat je die hebt afgezet.quote:
We doen het goed.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:41 schreef Aguero het volgende:
Samenvatting voor de mensen die geen Frans kunnen aub.
Kan heel slecht frans, maar: het hangt aan elkaar van quotes die je al in nederlands of engels ergens gelezen hebt waarschijnlijk. Verder dat het afgelopen jaren zo tegen viel en dat Mollema een rit won in de ronde van zwitserland en 2e werd in het GC daar, het leek mij dat ze Mollema de oudste noemden wat niet juist zou zijn, maar nogmaals, frans erg slecht dus weet niet zeker.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:41 schreef Aguero het volgende:
Kees Jongkind?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wie is die man die daar links vooraan zit?
Staat niet veel bijzonders in. Wat feitjes over Ten Dam en Mollema, hoe oud ze zijn en dat Mollema in Zwitserland en Ten Dam in de Vuelta zo goed reed en zo. En nog wat oninteressante korte quotejes. ,,We hebben nu twee kaarten om uit te spelen", dat soort werk.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:41 schreef Aguero het volgende:
quote:Op zondag 7 juli 2013 19:49 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Kan heel slecht frans, maar: het hangt aan elkaar van quotes die je al in nederlands of engels ergens gelezen hebt waarschijnlijk. Verder dat het afgelopen jaren zo tegen viel en dat Mollema een rit won in de ronde van zwitserland en 2e werd in het GC daar, het leek mij dat ze Mollema de oudste noemden wat niet juist zou zijn, maar nogmaals, frans erg slecht dus weet niet zeker.
Bedankt.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:28 schreef Zelva het volgende:
[..]
Staat niet veel bijzonders in. Wat feitjes over Ten Dam en Mollema, hoe oud ze zijn en dat Mollema in Zwitserland en Ten Dam in de Vuelta zo goed reed en zo. En nog wat oninteressante korte quotejes. ,,We hebben nu twee kaarten om uit te spelen", dat soort werk.
Ik ben altijd positief als daar reden toe is. Volgens mij heb ik nog nooit een kwaad over Mollema, Ten Dam, Boogerd of Vanmarcke geschreven. Ja, misschien dat Ten Dam niet kan sturen, maar dat is nu eenmaal zo.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wtf, een positieve post? Ben je ziek?
Slechter dan de meeste andere klassemensrenners. Vooral Ten Dam.quote:Op zondag 7 juli 2013 19:25 schreef TLC het volgende:
Kunnen Mollema en ten Dam een beetje tijdrijden ?? ik hoop dat ze na woensdag nog in de top 10 staan
Lijkt me moeilijk in te schatten. Ten Dam was sneller dan Mollema in de tijdrit tijdens de Vuelta vorig jaar en werd gewoon netjes 20e. En hij was maar net langzamer dan Gesink en Tony Martin.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:22 schreef groenen het volgende:
[..]
Slechter dan de meeste andere klassemensrenners. Vooral Ten Dam.
Gesink kiest de lego cover!!!11!!!quote:Op maandag 8 juli 2013 17:48 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Sep Vanmarcke and Robert Gesink with their brand new Belkin phone covers..
Tuurlijk is het logisch, vind het alleen zo overdreven gebracht.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:54 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Gesink kiest de lego cover!!!11!!!
Logisch dat als je fiets voor een cover maker dat je dan hun covertjes gebruiktHet is wel achterlijk duur dat spul trouwens
je zou bijna denken dat het een gesponsorde ploeg is? Gelukkig hebben ze geen Gamma dugout, Graydon mannetje en een Gillette bokaal.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het logisch, vind het alleen zo overdreven gebracht.
twitter:CoachLuicito twitterde op maandag 08-07-2013 om 21:28:44Embedded nos team with @KeesJongkind at de avondetappe http://t.co/ocC0MV2WxW reageer retweet
Voor de docutwitter:therocker1963 twitterde op maandag 08-07-2013 om 21:29:01Ook @KeesJongkind and crew zijn aanwezig http://t.co/RNx1886ktD reageer retweet
Wat een baas is Tankink tochquote:Op maandag 8 juli 2013 17:48 schreef Pino112 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)5388992276538&type=3
Mooie foto's
[ afbeelding ]
Bram Tankink: "I spy with my little eye something beginning with …"
[ afbeelding ]
Sep Vanmarcke and Robert Gesink with their brand new Belkin phone covers..
Dat is wel minder ja, ik zou nu geen enkele etappe meer willen missenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Holy shit wat gaat het goedIk moet vaker op vakantie gaan zonder tv/internet tijdens de Tour.
Gelukkig doe ik dat over een week ook alweer.
't Is elk jaar weer een dilemma voor mij. In vroeger tijden, toen ik op de middelbare school zat en vlak daarna, had ik niet echt een sociaal leven dus kon ik in de zomervakantie gewoon elke etappe kijken. Maar nu vind ik het zonde om 3 weken thuis te zitten als ik ook kan feesten in Verweggistan.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is wel minder ja, ik zou nu geen enkele etappe meer willen missen
twitter:Blaudzun twitterde op maandag 08-07-2013 om 23:12:45Als @laurenstendam of @BaukeMollema op Alpe d'Huez wint, zit ik op 18 juli stomdronken aan tafel bij @Vannieuwkerke #vivelevelo reageer retweet
Precies, het gezeik volgende week zal er alleen heviger om worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:44 schreef marcodej het volgende:
Waar het gezeik en de kritiek in voorgaande jaren vrij overdreven was, is de hype die nu gecreëerd wordt nog vervelender.
Blaudzun was wel een goede wielrenner, dus die mag datquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:44 schreef marcodej het volgende:
Waar het gezeik en de kritiek in voorgaande jaren vrij overdreven was, is de hype die nu gecreëerd wordt nog vervelender.
Meid, het is wat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:44 schreef marcodej het volgende:
Is het niet goed of deugt het niet?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:44 schreef marcodej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |