Lijkt me moeilijk in te schatten. Ten Dam was sneller dan Mollema in de tijdrit tijdens de Vuelta vorig jaar en werd gewoon netjes 20e. En hij was maar net langzamer dan Gesink en Tony Martin.quote:Op maandag 8 juli 2013 08:22 schreef groenen het volgende:
[..]
Slechter dan de meeste andere klassemensrenners. Vooral Ten Dam.
Gesink kiest de lego cover!!!11!!!quote:Op maandag 8 juli 2013 17:48 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Sep Vanmarcke and Robert Gesink with their brand new Belkin phone covers..
Tuurlijk is het logisch, vind het alleen zo overdreven gebracht.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:54 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Gesink kiest de lego cover!!!11!!!
Logisch dat als je fiets voor een cover maker dat je dan hun covertjes gebruiktHet is wel achterlijk duur dat spul trouwens
je zou bijna denken dat het een gesponsorde ploeg is? Gelukkig hebben ze geen Gamma dugout, Graydon mannetje en een Gillette bokaal.quote:Op maandag 8 juli 2013 18:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het logisch, vind het alleen zo overdreven gebracht.
twitter:CoachLuicito twitterde op maandag 08-07-2013 om 21:28:44Embedded nos team with @KeesJongkind at de avondetappe http://t.co/ocC0MV2WxW reageer retweet
Voor de docutwitter:therocker1963 twitterde op maandag 08-07-2013 om 21:29:01Ook @KeesJongkind and crew zijn aanwezig http://t.co/RNx1886ktD reageer retweet
Wat een baas is Tankink tochquote:Op maandag 8 juli 2013 17:48 schreef Pino112 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)5388992276538&type=3
Mooie foto's
[ afbeelding ]
Bram Tankink: "I spy with my little eye something beginning with …"
[ afbeelding ]
Sep Vanmarcke and Robert Gesink with their brand new Belkin phone covers..
Dat is wel minder ja, ik zou nu geen enkele etappe meer willen missenquote:Op maandag 8 juli 2013 22:02 schreef DecoAoreste het volgende:
Holy shit wat gaat het goedIk moet vaker op vakantie gaan zonder tv/internet tijdens de Tour.
Gelukkig doe ik dat over een week ook alweer.
't Is elk jaar weer een dilemma voor mij. In vroeger tijden, toen ik op de middelbare school zat en vlak daarna, had ik niet echt een sociaal leven dus kon ik in de zomervakantie gewoon elke etappe kijken. Maar nu vind ik het zonde om 3 weken thuis te zitten als ik ook kan feesten in Verweggistan.quote:Op maandag 8 juli 2013 22:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is wel minder ja, ik zou nu geen enkele etappe meer willen missen
twitter:Blaudzun twitterde op maandag 08-07-2013 om 23:12:45Als @laurenstendam of @BaukeMollema op Alpe d'Huez wint, zit ik op 18 juli stomdronken aan tafel bij @Vannieuwkerke #vivelevelo reageer retweet
Precies, het gezeik volgende week zal er alleen heviger om worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:44 schreef marcodej het volgende:
Waar het gezeik en de kritiek in voorgaande jaren vrij overdreven was, is de hype die nu gecreëerd wordt nog vervelender.
Blaudzun was wel een goede wielrenner, dus die mag datquote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:44 schreef marcodej het volgende:
Waar het gezeik en de kritiek in voorgaande jaren vrij overdreven was, is de hype die nu gecreëerd wordt nog vervelender.
Meid, het is wat.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:44 schreef marcodej het volgende:
Is het niet goed of deugt het niet?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 00:44 schreef marcodej het volgende:
Is die hype er wel echt? Die jongens presteren leuk dus er is eens een keer positieve aandacht, na alle ellende over het wielrennen de afgelopen tijd, is het dan gelijk een hype die weer bestreden moet worden?quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:17 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Net als de kritiek is ook de hype overtrokken.
En gelijk schieten de mensen hier weer in hun reflex dat iets positiefs over deze club altijd bestreden moet worden.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:24 schreef knep het volgende:
Volgens mij valt het wel mee met die hype.
Ik lees alleen maar overal dat 'ze' het goed doen.
Ik vind het overal, van kranten tot tv, van de straat tot op fora, overdreven positief. Wanneer Ten Dam nu 11e zou worden en Mollema 7e zou men dat als een serieuze teleurstelling en misschien zelfs wel als mislukking ervaren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is die hype er wel echt? Die jongens presteren leuk dus er is eens een keer positieve aandacht, na alle ellende over het wielrennen de afgelopen tijd, is het dan gelijk een hype die weer bestreden moet worden?
En dat is het ook als je nu op deze plekken staat. Dan heb je relatief vrij veel verloren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:41 schreef Steven184 het volgende:
Ten Dam nu 11e zou worden en Mollema 7e zou men dat als een serieuze teleurstelling
Heb je de tijdsverschillen gezien? We heb 1 bergrit gehad waar verschil is gemaakt. Enkel een korte ploegentijdrit, nog geen individuele tijdrit.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat is het ook als je nu op deze plekken staat. Dan heb je relatief vrij veel verloren.
Dat is teleurstellend.
Teleurstelling is niet altijd realistisch.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:52 schreef Steven184 het volgende:
Heb je de tijdsverschillen gezien? We heb 1 bergrit gehad waar verschil is gemaakt. Enkel een korte ploegentijdrit, nog geen individuele tijdrit.
Het enige wat je nu weet is welke renners absoluut niet in vorm zijn en welke wel. En zelfs dat kan verschillen. Vorig jaar eindigde Evans in de eerste bergrit 2e op 2 seconden en Van Garderen 46e op 3.08 minuut. Uiteindelijk werd van Garderen 5e en Evans 7e.
Ach nee johquote:Op dinsdag 9 juli 2013 08:41 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik vind het overal, van kranten tot tv, van de straat tot op fora, overdreven positief. Wanneer Ten Dam nu 11e zou worden en Mollema 7e zou men dat als een serieuze teleurstelling en misschien zelfs wel als mislukking ervaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |