Sep kan niet zo goed tegen de warmte dus.twitter:sepvanmarcke twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 20:03:04To warm for me these days!! I'm fried! #TdF reageer retweet
quote:TDF: REACTIES NA ETAPPE 7
Na elke etappe in de Tour de France peilen we bij de renners van het Belkin Pro Cycling Team hoe het er met ze voorstaat.
Lars Boom
“Het was vandaag heel warm en toen Cannondale tempo ging maken, wist ik genoeg. Ik was niet helemaal in orde en kon helaas niet mee. Laten we hopen dat het bij één zo’n dagje blijft.”
Laurens ten Dam
“Bij de valpartij na de start bleef ik zelf op de been, maar reed een andere renner op me in. Ik zat daarna niet heel lekker op mijn fiets, al kon ik me vrij gemakkelijk handhaven in de eerste groep. Ik heb een klein gaatje in mijn scheen. Ik ga zo even naar osteopaat, maar ik heb goede hoop voor morgen.”
Robert Gesink
“De laatste dertig kilometer verliepen eigenlijk heel goed. Ik kreeg toen echt het gevoel dat ik steeds beter wordt. Ik ben vol vertrouwen voor de komende dagen.”
Tom Leezer
“Het leek wel of we door een bakoven reden. Een mens, en zeker een Nederlander, is volgens mij niet gemaakt om in 35 graden te koersen. Op de klim kon ik net niet met de eerste groep mee en vervolgens ben ik in het tweede peloton naar de finish gereden.”
Bauke Mollema
“Mijn lichaam was na de val van gisteren een beetje stijf, maar dat mag geen naam hebben. Het parcours was vandaag met wat lange klimmetjes best lastig. De laatste honderd kilometer is er hard gekoerst om de sprinters te lossen, maar ik kon het tempo goed volhouden. Morgen is de eerste echte test voor de klassementsmannen en ik voel me goed.”
Lars Petter Nordhaug
“Vlak na de start was ik betrokken bij een val en dat was heel vervelend. Ik heb een pijnlijke heup en een wond op mijn knie opgelopen, maar ik ben gelukkig niet ernstig gewond. Ik kon nog in de eerste groep finishen en ik hoop met een goede massage en wat hulp van de osteopaat in orde te zijn voor morgen.”
Bram Tankink
“Ik vond het eigenlijk wel prettig dat er vandaag een grote groep werd afgereden. Wij hadden geen baat bij een massasprint en alle hectiek die daarbij komt kijken. Wij wilden Bauke gewoon veilig naar de streep brengen en dat is gelukt.”
Sep Vanmarcke
“Het was voor mij een zware, maar op zich rustige etappe. Vanaf de tweede categorie klim heb ik gewoon gevolgd, maar door de hitte had ik het toch erg lastig. Ik gooide af en toe maar een bidon over mijn hoofd, dat was het enige wat ik er aan kon doen.”
Maarten Wynants
“Helaas kon ik tijdens de tempoversnelling van Cannondale net niet aanhaken. Dat was geen ramp, want Bauke zat met genoeg ploegmaten voorin en misschien was het juist wel lekker voor hem. Er was nu minder hectiek in de finale, omdat er met een half peloton werd gesprint.”
Nico Verhoeven
“Toen de mannen van Cannondale op de klim van de tweede categorie tempo gingen maken, vlogen alle sprinters er af, maar zaten wij met de vijf belangrijkste mannen mooi van voren. Onze jongens die in de eerste groep moesten zitten, zaten er.”
De osteopaat (quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:13 schreef Pino112 het volgende:
http://www.teambelkin.com(...)ollowing-stage--1050
[..]
Dat hij top vijf rijdt is inderdaad wat ongeloofwaardig (als we kritisch kijken), wat meer naar achteren in de top tien had mij dan weer niet zo verbaasd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:21 schreef marcodej het volgende:
Overigens vond ik het rijden van Ten Dam zo mogelijk nog ongeloofwaardiger dan Sky. Maar goed, het zijn Nederlanders, dan vind ik het minder erg.
twitter:CoachLuicito twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 17:17:09“@BoogerdLive: Wow! Zo onder de indruk van Mollema en Ten Dam!” Mooi compliment van jou reageer retweet
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:18 schreef marcodej het volgende:
Zodra het er echt toe doet rijden de brave huisvaders van Belkin die stoere aanvallers van Vacansoleil helemaal de vernieling in.
Ongeloofwaardiger dan Sky vind ik wel wat ver gaan. maar geloofwaardig is anders idd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:21 schreef marcodej het volgende:
Overigens vond ik het rijden van Ten Dam zo mogelijk nog ongeloofwaardiger dan Sky. Maar goed, het zijn Nederlanders, dan vind ik het minder erg.
Gelul, Gesink plaatste een vroege aanval waar hij heel veel energie in legde. Had ie zich ingehouden en meegereden met Baude en Laurence, dan was ie ook veel korter geëindigd, maar wederom: Dat boeit Gesink en het Belkin team niet. Gesink heeft een vrije rol het avontuur te kiezen als Bauke hem niet nodig heeft en het moge duidelijk zijn, hij had hem vandaag niet nodig, dus hij ging op avontuur, hij had alleen de pech dat iedereen dat wilde, inclusief Froome.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:27 schreef Dreassic het volgende:
Mollema reed voor mij zoals er verwacht werd vantevoren, Ten Dam viel reuze mee.
Gesink, is, zoals ik al jaren roep, gewoon niet goed genoeg voor de top en bewijst dat dit keer weer.
Andere topic moet je zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:42 schreef Wombcat het volgende:
Geen discussie over Gesink hier. Pijlen willen we zien.
Deze vond ik ook leuk:
[ afbeelding ]
Met dank aan Quxyz
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:18 schreef marcodej het volgende:
Zodra het er echt toe doet rijden de brave huisvaders van Belkin die stoere aanvallers van Vacansoleil helemaal de vernieling in.
LtD zou weleens een vergelijkbaar traject als Taaramae kunnen volgen. Je hebt altijd wel een renner die heel goed in de eerste bergritten is en daarna wegzakt. Al denk ik dat Ten Dam wel in of rond de top tien zal kunnen eindigen. Omdat dat ook wel zijn niveau is (normaalgesproken was hij al veel tijd onnodig verloren of moest hij knechten).quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:27 schreef Ereinion het volgende:
Erg goed gereden door beide heren. Ik had geen stuiver gegeven voor de kansen van Mollema op de voorlaatste klim, maar vecht zich knap terug.
Natuurlijk zegt dit nog niet alles voor de rest van de ronde. Vorig jaar leek op de eerste lastige aankomst Evans de belangrijkste concurrent van Sky te worden, Taaramae reed toen ook super.
Denk dat Porte of Valverde nog wel ergens door het ijs zakt, maar dat Quintana er ook wel over gaat, leek me de 2e beste man in koers, alleen had hij vandaag de verkeerde tactiek.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:57 schreef Redefine het volgende:
Mollema verwacht ik wel dat hij op dit niveau blijft rondrijden. Misschien nog een plaatste zal zakken of stijgen. Het is afwachten hoe hij het in de tijdrit gaat doen, want die rijdt hij soms heel goed, maar vaak ook minder.
Valverde rijdt inderdaad zelden een hele Tour goed. Porte verwacht ik minimaal top vijf. Kreuziger zijn traditionele verval krijgen (al staat hij wat lager). Quintana lijkt mij ook nog steeds de beste van Movistar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Denk dat Porte of Valverde nog wel ergens door het ijs zakt, maar dat Quintana er ook wel over gaat, leek me de 2e beste man in koers, alleen had hij vandaag de verkeerde tactiek.
Voor de rest blijven Contador en Rodriguez wel vraagtekens. Kunnen die zich herpakken of niet?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Mollema en Ten Dam zwaar gedoped volgens alle gefrustreerde Belgen op internet...
Luicitotwitter:CoachLuicito twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 16:57:06Proud on the @belkin guys. They did a great job today. reageer retweet
Vraag ze naar Eddy.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Mollema en Ten Dam zwaar gedoped volgens alle gefrustreerde Belgen op internet...
Ik moest even aan Gert Jacobs denken toen ik de finish zag.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:18 schreef marcodej het volgende:
Je bedoelt dit team wat eerst Rabo was?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:57 schreef kibo het volgende:
Al jarenlang supporter van Belkin![]()
Belklin rules![]()
twitter:RGUpdate twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 18:27:16A great day for @TeamBelkin and for me personally! Getting better and better this #TDF2013 and got some strong guys to work for now! reageer retweet
twitter:BaukeMollema twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 18:55:34Team Belkin rocks!! Great first mountain stage for the team. Happy with my result! #tdf #ridethefuture reageer retweet
Moraal is toptwitter:bramtankink twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 19:09:33Schitterende prestatie van @TeamBelkin vandaag. Geweldig gewoon! reageer retweet
Tja inderdaad zeg het maar?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Denk dat Porte of Valverde nog wel ergens door het ijs zakt, maar dat Quintana er ook wel over gaat, leek me de 2e beste man in koers, alleen had hij vandaag de verkeerde tactiek.
Voor de rest blijven Contador en Rodriguez wel vraagtekens. Kunnen die zich herpakken of niet?
Eens mbt Ten Dam. Rijdt al jarenlang echt goed in de tour.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:24 schreef maerk het volgende:
Wat een positiviteit nu ineens hier.![]()
Ten Dam is echt de meest onderschatte wielrenner van Nederland, hij staat er ALTIJD en is nog nooit door het ijs gezakt in de tour, daarnaast zou hij het echt verdienen om een etappe te winnen in de tour.
Mollema had een hele goede dag, ik hoop van harte dat hij dit nog 2 weken kan doortrekken.
Voor de docu.twitter:KeesJongkind twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 21:18:24Weer prachtige beelden van cameraatjes in de ploegleidersauto na de unieke prestatie van @BaukeMollema en @laurenstendam . #NOS @TeamBelkin reageer retweet
Ik zie nergens gejank.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:53 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gesink weer aan het janken. Als je niet sterk genoeg bent, zoals ie zelf zegt, dan ga je toch niet mee?
Gesink aan het janken? Jij leest duidelijk andere dingen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:53 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gesink weer aan het janken. Als je niet sterk genoeg bent, zoals ie zelf zegt, dan ga je toch niet mee?
twitter:chetpipkin twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 22:07:26So proud of the team. Great early attack by Robert. Wonderful support of entire team. Killer finish by Bauke and Laurens. Well done, guys! reageer retweet
Gesink zat niet te janken, hij heeft aangevallen, toen hij zag dat er anderen beter waren heeft hij zijn poging gestaakt, logisch.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:53 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Prachtig hoe zo'n man positief kan zijn, daar kunnen sommigen nog een voorbeeld aan nemenquote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:21 schreef Pino112 het volgende:
Heerlijk Amerikaans weer dittwitter:chetpipkin twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 22:07:26So proud of the team. Great early attack by Robert. Wonderful support of entire team. Killer finish by Bauke and Laurens. Well done, guys! reageer retweet
Misschien heb ik het gemist, maar dat heb ik die Rabo bobo's nooit zien doen. Geweldig hoe deze multi millionair zo lekker down to earth is en met de massa mee twittert. Vond het ook geweldig om te zien hoe ie bij de teampresentatie naast z'n medewerkers die strak in het pak stonden, gewoon in z'n oude spijkerbroek en los shirt erover op het podium z'n bedrijf stond te verkopen. Kunen veel mensen inderdaad een voorbeeld aan nemen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 22:21 schreef Pino112 het volgende:
Heerlijk Amerikaans weer dittwitter:chetpipkin twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 22:07:26So proud of the team. Great early attack by Robert. Wonderful support of entire team. Killer finish by Bauke and Laurens. Well done, guys! reageer retweet
Anti Gesink brilletje op ofzo? Ik lees toch echt wat anders. Hij heet een poging gewaagt, lukte vandaag niet omdat de klassementsjongens gelijk al deze eerste bergrit aangrepen om verschillen te maken in het klassement, iets wat Gesink ook door had toen Quintana als springplankje voor Valverde als een idioot die berg op reed.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 21:53 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Pro Gesink brilletje ofzo? Het lukte niet, omdat Gesink gewoon (nog) niet goed genoeg is. Kwam ook nauwelijks dichter bij Riblon die al een hele dag vooruit reed.quote:Op zondag 7 juli 2013 08:08 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Anti Gesink brilletje op ofzo? Ik lees toch echt wat anders. Hij heet een poging gewaagt, lukte vandaag niet omdat de klassementsjongens gelijk al deze eerste bergrit aangrepen om verschillen te maken in het klassement,
Hij zegt dat hij zich goed voelt. Daar maak jij maar gelijk even van dat hij het een geweldige dag vond? Geen dingen roepen die hij niet gezegd heeft.quote:Op zondag 7 juli 2013 08:38 schreef groenen het volgende:
[..]
Pro Gesink brilletje ofzo? Het lukte niet, omdat Gesink gewoon (nog) niet goed genoeg is. Kwam ook nauwelijks dichter bij Riblon die al een hele dag vooruit reed.
Dat onze beste renner (qua talent) dat als een geweldige dag ziet zegt meer over hem.
Hier staat datquote:Op zaterdag 6 juli 2013 19:10 schreef Pino112 het volgende:
twitter:RGUpdate twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 18:27:16A great day for @TeamBelkin and for me personally! Getting better and better this #TDF2013 and got some strong guys to work for now! reageer retweet
Die Riblon had ie heus wel gepakt (kijk alleen maar naar de einduitslag, waar Gesink een kleine 7 minuten voor Riblon gefinisht is), vergeet niet, toen Gesink ging, moest ie nog 40km, dan moet je niet a la Quintana als een idioot Riblon gaan bijhalen, want dan hou je te weinig over voor die laatste berg.quote:Op zondag 7 juli 2013 08:38 schreef groenen het volgende:
[..]
Pro Gesink brilletje ofzo? Het lukte niet, omdat Gesink gewoon (nog) niet goed genoeg is. Kwam ook nauwelijks dichter bij Riblon die al een hele dag vooruit reed.
Dat onze beste renner (qua talent) dat als een geweldige dag ziet zegt meer over hem.
Quintana had op de slotklim inderdaad een stuk minder over dan Gesink.quote:Op zondag 7 juli 2013 08:59 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Die Riblon had ie heus wel gepakt (kijk alleen maar naar de einduitslag, waar Gesink een kleine 7 minuten voor Riblon gefinisht is), vergeet niet, toen Gesink ging, moest ie nog 40km, dan moet je niet a la Quintana als een idioot Riblon gaan bijhalen, want dan hou je te weinig over voor die laatste berg.
Verder weet ik niet welke race jij hebt zitten kijken, maar in die ik gezien heb, gingen de klassementsmannen er vol voor en heeft Froome met overmacht gewonnen. Als jij stelt dat Gesink pas "goed genoeg" is als ie Froome had kunnen bijhouden en de etappe kunnen pakken, dan was Gesink wel kopman geweest en ging ie voor het geel.
Zo goed is ie niet en zo goed zal ie deze tour ook niet worden. Dat weet jij, dat weet ik, dat weet Belkin EN dat weet Gesink ook. Hij is niet voor niets geen kopman.
Ah ok. Mwah. Zal toch meer over het team gaan en dat hij beter in vorm is dan hij dacht te zijn op dit punt. Ik vind het niet zo schokkend. Maar goed ik ben dan ook niet anti Gesink.quote:
Exact.quote:Op zondag 7 juli 2013 09:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ok. Mwah. Zal toch meer over het team gaan en dat hij beter in vorm is dan hij dacht te zijn op dit punt. Ik vind het niet zo schokkend. Maar goed ik ben dan ook niet anti Gesink.
Welke positieve verhalen? De aanval van Gesink was niet goed. Dat zag iedereen wel. Maar slecht was het dan ook weer niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 09:08 schreef groenen het volgende:
[..]
Quintana had op de slotklim inderdaad een stuk minder over dan Gesink.
Laatste zinnen ben ik helemaal met je eens. Daarom vind ik die positieve verhalen over de mooie prestatie van Gesink ook onzin. Dit was gewoon weer matig, we hebben het hier over Gesink niet over Hoogerland.
Nergens in de uitslag te zien, schandaligquote:
Dat Gesink het een prachtige dag voor zichzelf vindt en dat die Amerikaan het een Great early attack by Robert noemt.quote:
Nou nou. Die sponsor overdrijft dat natuurlijk een beetje in de euforie. Bovendien is het een Amerikaan, die zijn goed in overdrijven.quote:Op zondag 7 juli 2013 09:21 schreef groenen het volgende:
[..]
Dat Gesink het een prachtige dag voor zichzelf vindt en dat die Amerikaan het een Great early attack by Robert noemt.
Met het niveau wat hij gisteren liet zien, vrees ik dat z'n vorm niet goed genoeg is om voor de bollen en/of de etappe te gaan. Momenteel zijn er circa 20 a 30 betere klimmers. Bovendien mist hij de explosiviteit om het in de finale af te maken.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:20 schreef Wombcat het volgende:
Hopelijk Gesink vandaag mee in de aanval. Dit is een etappe waar de vluchters kans hebben weg te blijven.
Bovendien veel punten te pakken voor de bollentrui. Dat zou ook een leuk doek zijn, maar dat wordt denk ik lastig voor 'm.
Daarom zei ik ook dat dat lastig voor 'm wordt.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met het niveau wat hij gisteren liet zien, vrees ik dat z'n vorm niet goed genoeg is om voor de bollen en/of de etappe te gaan. Momenteel zijn er circa 20 a 30 betere klimmers. Bovendien mist hij de explosiviteit om het in de finale af te maken.
Quintana had op de laatste berg nog iets om voor te gaan, nl een witte trui en een goed klassement. Gesink niet, die is rustig die berg opgefietst en nog netjes aangekomen.quote:Op zondag 7 juli 2013 09:08 schreef groenen het volgende:
[..]
Quintana had op de slotklim inderdaad een stuk minder over dan Gesink.
Je verwacht teveel van Gesink, het is geen Froome. Gesink gaat voor een etappe. Als ie die niet kan pakken, wacht ie tot de volgende kans en gaat ie geen energie verspillen en ja, hij rijdt dus een bagger klassement, maar wederom: dat kan hem, en terecht gezien zijn rol, geen reet schelen. Wacht nou maar, Gesink z'n dag komt nog wel, De tour is nog lang.quote:Laatste zinnen ben ik helemaal met je eens. Daarom vind ik die positieve verhalen over de mooie prestatie van Gesink ook onzin. Dit was gewoon weer matig, we hebben het hier over Gesink niet over Hoogerland.
Froome gaat Rolland geen 5 minuten geven. Alles wat Molema en Ten dam hoeven te doen, is bij Froome te blijven vandaag. Laat de Sky's maar het werk doen.quote:Op zondag 7 juli 2013 10:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met het niveau wat hij gisteren liet zien, vrees ik dat z'n vorm niet goed genoeg is om voor de bollen en/of de etappe te gaan. Momenteel zijn er circa 20 a 30 betere klimmers. Bovendien mist hij de explosiviteit om het in de finale af te maken.
Met 2 man in de top 5, zou het logisch zijn als Belkin vandaag gaat consolideren en gevaarlijke mannen voor de top 5 niet laat wegrijden. Het zou zonde zijn als een Rolland vandaag 5 minuten cadeau krijgt.
Gesink reed in 2010 deze klim sneller op dan Porte gister.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:27 schreef Dreassic het volgende:
Mollema reed voor mij zoals er verwacht werd vantevoren, Ten Dam viel reuze mee.
Gesink, is, zoals ik al jaren roep, gewoon niet goed genoeg voor de top en bewijst dat dit keer weer.
Het is wel jammer dat de ploeg slinkt tot 2/3 man als er een serieuze berg aankomt. Als Mollema volgende week nou goed doorkomt kunnen ze misschien met een plan gaan rijden, schijnt het goed te doen bij het collectief.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:56 schreef Redefine het volgende:
Vandaag als ploeg goed gereden, nou ja de drie man dan. Nordhaug mag wel wat beter. Vanmarcke begint wat beter vat te krijgen op de hitte. En Tankink zat er ondanks zijn val nog redelijk fris bij.
Ja, maar buiten Movistar zijn er geen ploegen die meer dan drie man voorin hebben bij de bergritten. In de voorste groep zaten alleen Movistar en Belkin met drie man (Gesink op +5 reken ik dan ook even mee). Dus is het zo gek allemaal niet.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:00 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat de ploeg slinkt tot 2/3 man als er een serieuze berg aankomt. Als Mollema volgende week nou goed doorkomt kunnen ze misschien met een plan gaan rijden, schijnt het goed te doen bij het collectief.
Hij waagde op een gegeven moment een klein poginkje, kreeg meteen een Movistar renner in z'n wiel en hielt meteen weer in. Froome zou hem misschien nog wel laten gaan, maar plaats twee en drie zijn tegenwoordig ook al prijzen waarvoor gevochten word.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:07 schreef groenen het volgende:
Complimenten voor Gesink vandaag. Die gaat zich nog wel laten zien in week 3.
LtD had vandaag misschien wel iets moeten proberen, ik weet niet of Froome wel op zijn wiel springt. Hij kan toch voor geen meter tijdrijden + ook niet echt een grote naam.
Wat sky gister liet zien is duur betaald, maar ze lieten het wel zien zegmaar. Ze zijn er vandaag ingegaan met conservatief koersen, prima natuurlijk, maar zolang je geen beroep doet op de rest van de jongens gaan die niet van voren blijven terwijl ze best kopwek kunnen doen in de bergen als het team dat van ze vraagt. Maargoed, misschien in de alpen.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, maar buiten Movistar zijn er geen ploegen die meer dan drie man voorin hebben bij de bergritten. In de voorste groep zaten alleen Movistar en Belkin met drie man (Gesink op +5 reken ik dan ook even mee). Dus is het zo gek allemaal niet.
twitter:RGUpdate twitterde op zondag 07-07-2013 om 17:22:18What a day!168km's of #fullgasracing with some surprises in the final!Happy to see @TeamBelkin leaders in top shape and me getting stronger! reageer retweet
Wtf, een positieve post? Ben je ziek?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:07 schreef groenen het volgende:
Complimenten voor Gesink vandaag. Die gaat zich nog wel laten zien in week 3.
LtD had vandaag misschien wel iets moeten proberen, ik weet niet of Froome wel op zijn wiel springt. Hij kan toch voor geen meter tijdrijden + ook niet echt een grote naam.
twitter:KeesJongkind twitterde op zondag 07-07-2013 om 17:26:48Voorlopig houdt @TeamBelkin zich heel goed aan het vooraf verzonnen script. Anders wordt het zo'n saaie docu. #ikweetnietwatikmeemaak!! #NOS reageer retweet
twitter:RGUpdate twitterde op zondag 07-07-2013 om 17:32:00Like on a school trip the cool kids are always in the back of the bus! @TeamBelkin - http://t.co/QwIHxYZ9oh
reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |