abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128662929
Mollema _O_ _O_
Ten Dam _O_ _O_
Lucito _O_

Het verlies van Gesink valt me nog mee.

Prachtig resultaat maar Parijs is nog ver.
pi_128662972
Heel goed gereden van Ten Dam en Mollema ^O^
Gesink kan misschien in dat laatste weekend van de tour nog wat moois doen als hij zich zo blijft verbeteren ^O^
if you ain't cheating you ain't trying
pi_128663002
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 17:21 schreef marcodej het volgende:
Overigens vond ik het rijden van Ten Dam zo mogelijk nog ongeloofwaardiger dan Sky. Maar goed, het zijn Nederlanders, dan vind ik het minder erg.
Ongeloofwaardiger dan Sky vind ik wel wat ver gaan. maar geloofwaardig is anders idd.
pi_128663030
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 17:27 schreef Dreassic het volgende:
Mollema reed voor mij zoals er verwacht werd vantevoren, Ten Dam viel reuze mee.
Gesink, is, zoals ik al jaren roep, gewoon niet goed genoeg voor de top en bewijst dat dit keer weer.
Gelul, Gesink plaatste een vroege aanval waar hij heel veel energie in legde. Had ie zich ingehouden en meegereden met Baude en Laurence, dan was ie ook veel korter geëindigd, maar wederom: Dat boeit Gesink en het Belkin team niet. Gesink heeft een vrije rol het avontuur te kiezen als Bauke hem niet nodig heeft en het moge duidelijk zijn, hij had hem vandaag niet nodig, dus hij ging op avontuur, hij had alleen de pech dat iedereen dat wilde, inclusief Froome.
pi_128663155
Geen discussie over Gesink hier. Pijlen willen we zien.

Deze vond ik ook leuk:

Met dank aan Quxyz
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 6 juli 2013 @ 17:42:52 #231
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_128663171
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 17:42 schreef Wombcat het volgende:
Geen discussie over Gesink hier. Pijlen willen we zien.

Deze vond ik ook leuk:
[ afbeelding ]

Met dank aan Quxyz
Andere topic moet je zijn.
pi_128663188
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 17:42 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Andere topic moet je zijn.
Oeps. Sorry :@
  zaterdag 6 juli 2013 @ 17:45:00 #233
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_128663220
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 17:18 schreef marcodej het volgende:
Zodra het er echt toe doet rijden de brave huisvaders van Belkin die stoere aanvallers van Vacansoleil helemaal de vernieling in.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_128663319
zal rabo nu balen dat ze afgehaakt zijn als sponsor? :')
hardcoholic
  zaterdag 6 juli 2013 @ 17:57:03 #235
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_128663472
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 17:27 schreef Ereinion het volgende:
Erg goed gereden door beide heren. Ik had geen stuiver gegeven voor de kansen van Mollema op de voorlaatste klim, maar vecht zich knap terug.

Natuurlijk zegt dit nog niet alles voor de rest van de ronde. Vorig jaar leek op de eerste lastige aankomst Evans de belangrijkste concurrent van Sky te worden, Taaramae reed toen ook super.
LtD zou weleens een vergelijkbaar traject als Taaramae kunnen volgen. Je hebt altijd wel een renner die heel goed in de eerste bergritten is en daarna wegzakt. Al denk ik dat Ten Dam wel in of rond de top tien zal kunnen eindigen. Omdat dat ook wel zijn niveau is (normaalgesproken was hij al veel tijd onnodig verloren of moest hij knechten).

Mollema verwacht ik wel dat hij op dit niveau blijft rondrijden. Misschien nog een plaatste zal zakken of stijgen. Het is afwachten hoe hij het in de tijdrit gaat doen, want die rijdt hij soms heel goed, maar vaak ook minder.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_128663596
Wel even gelachen toen Ten Dam Bertje achterliet.

Goed gereden hoor. Tactisch sterk ook van Mollema door zich niet op te laten blazen. Ik hoop dat Gesink in de loop van de Tour nog gaat verbeteren.

Zou Ten Dam Mollema nog een handaflossing gegeven hebben op het vlakke stuk? Zat nog een behoorlijk gaatje tussen die 2.
- verwijderd door admin -
  zaterdag 6 juli 2013 @ 18:04:18 #237
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_128663601
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 17:57 schreef Redefine het volgende:
Mollema verwacht ik wel dat hij op dit niveau blijft rondrijden. Misschien nog een plaatste zal zakken of stijgen. Het is afwachten hoe hij het in de tijdrit gaat doen, want die rijdt hij soms heel goed, maar vaak ook minder.
Denk dat Porte of Valverde nog wel ergens door het ijs zakt, maar dat Quintana er ook wel over gaat, leek me de 2e beste man in koers, alleen had hij vandaag de verkeerde tactiek.

Voor de rest blijven Contador en Rodriguez wel vraagtekens. Kunnen die zich herpakken of niet?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 18:07:01 #238
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_128663646
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Denk dat Porte of Valverde nog wel ergens door het ijs zakt, maar dat Quintana er ook wel over gaat, leek me de 2e beste man in koers, alleen had hij vandaag de verkeerde tactiek.

Voor de rest blijven Contador en Rodriguez wel vraagtekens. Kunnen die zich herpakken of niet?
Valverde rijdt inderdaad zelden een hele Tour goed. Porte verwacht ik minimaal top vijf. Kreuziger zijn traditionele verval krijgen (al staat hij wat lager). Quintana lijkt mij ook nog steeds de beste van Movistar.

Rodriguez is altijd een enigma wat de rondes betreft. Soms kan hij met de beste mee in het hooggebergte en de andere keer zakt hij steeds door het ijs (om nog wel ergens een rit te winnen).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_128663757
Mollema en Ten Dam zwaar gedoped volgens alle gefrustreerde Belgen op internet...

>:)
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 6 juli 2013 @ 18:14:46 #240
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_128663766
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 18:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Mollema en Ten Dam zwaar gedoped volgens alle gefrustreerde Belgen op internet...

_O- Zelf hebben ze niks gepresteerd vandaag :')
  zaterdag 6 juli 2013 @ 18:18:09 #241
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_128663816
Het zou me niks verbazen.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 6 juli 2013 @ 18:26:57 #242
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_128663986
CoachLuicito twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 16:57:06 Proud on the @belkin guys. They did a great job today. reageer retweet
Luicito _O_
pi_128664061
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 18:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

Vraag ze naar Eddy.
pi_128664440
Ik geloof niet dat Mollema dit kan volhouden, heeft te vroeg gepiekt.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 18:57:13 #245
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_128664470
Al jarenlang supporter van Belkin *O*

Belklin rules _O_ _O_
pi_128664532
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 17:18 schreef marcodej het volgende:
Zodra het er echt toe doet rijden de brave huisvaders van Belkin die stoere aanvallers van Vacansoleil helemaal de vernieling in.
Ik moest even aan Gert Jacobs denken toen ik de finish zag. >:) Benieuwd hoe hij volgende keer toch weer Vacansoleil weet op te hemelen en Belkin af te branden.

Even voordat ik het ondergaande plaats wil ik zeggen dat ik slechts flitsen heb gezien tot nu toe, waaronder de finish. Daarnaast wel aardig wat via de radio gehoord, maar ook met pauzes want was hectisch hier.

Ten Dam en Mollema blijkbaar fantastisch ingedeeld ten opzichte van de rest. Al lijkt het erop dat er vooral veel renner er een soort van doorheen zijn gezakt, wellicht door het specifieke karakter van de etappe.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_128664567
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 18:57 schreef kibo het volgende:
Al jarenlang supporter van Belkin *O*

Belklin rules _O_ _O_
Je bedoelt dit team wat eerst Rabo was?
Ben al fan sinds ik me kan heugen en het was eigenlijk zelden zo dat het echt mee zat, mooie momenten, zeker- denk bijv. rasmussen- maar vaak volgde er iets vervelends- denk wederom rasmussen.

Ik hoop van harte dat ze wat leuks neer kunnen zetten en daar zijn ze goed aan begonnen :)

@steven: dat onderste deel klopt, maar Mollema is vroeg gelost op de laatste col en vocht zich toen geweldig terug.
Who's your Stannis?
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 6 juli 2013 @ 19:10:21 #248
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_128664678
RGUpdate twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 18:27:16 A great day for @TeamBelkin and for me personally! Getting better and better this #TDF2013 and got some strong guys to work for now! reageer retweet
BaukeMollema twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 18:55:34 Team Belkin rocks!! Great first mountain stage for the team. Happy with my result! #tdf #ridethefuture reageer retweet
bramtankink twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 19:09:33 Schitterende prestatie van @TeamBelkin vandaag. Geweldig gewoon! reageer retweet
Moraal is top _O_
pi_128665901
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:

Tja inderdaad zeg het maar?

Porte en Valverde verwacht ik nog iets lager eigenlijk. Zeker Valverde, wellicht kan Porte het wel houden. Maar rijdt over het algemeen nooit echt in de top.

Contador is nadat ie betrapt is op doping nooit meer zijn oude ik geweest (tja logisch zonder doping) en zie ik ook echt niet meedoen. Wordt constant van alle kanten geklopt.
Rodrigeuz kan geregeld echt met de top mee, zeker als het echt steil wordt. Alleen houdt het zeer zelden een hele ronde vol.

Andy Schleck valt me wel erg tegen, die verwacht ik nog wel hoger te komen. Evans nog wel iets hoger maar niet in de top. Rui Costa na een zware Giro kan nog eens wat leuks tonen maar niet veel. Quintana verwacht ik ook niet constant aan de top.

Mollema kan wel eens gaan verrassen ^O^ Top 3 wellicht? In eindklassement
  zaterdag 6 juli 2013 @ 21:24:57 #250
405682 maerk
Highbury
pi_128668260
Wat een positiviteit nu ineens hier. ;)

Ten Dam is echt de meest onderschatte wielrenner van Nederland, hij staat er ALTIJD en is nog nooit door het ijs gezakt in de tour, daarnaast zou hij het echt verdienen om een etappe te winnen in de tour.
Mollema had een hele goede dag, ik hoop van harte dat hij dit nog 2 weken kan doortrekken.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')