Ongeloofwaardiger dan Sky vind ik wel wat ver gaan. maar geloofwaardig is anders idd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:21 schreef marcodej het volgende:
Overigens vond ik het rijden van Ten Dam zo mogelijk nog ongeloofwaardiger dan Sky. Maar goed, het zijn Nederlanders, dan vind ik het minder erg.
Gelul, Gesink plaatste een vroege aanval waar hij heel veel energie in legde. Had ie zich ingehouden en meegereden met Baude en Laurence, dan was ie ook veel korter geëindigd, maar wederom: Dat boeit Gesink en het Belkin team niet. Gesink heeft een vrije rol het avontuur te kiezen als Bauke hem niet nodig heeft en het moge duidelijk zijn, hij had hem vandaag niet nodig, dus hij ging op avontuur, hij had alleen de pech dat iedereen dat wilde, inclusief Froome.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:27 schreef Dreassic het volgende:
Mollema reed voor mij zoals er verwacht werd vantevoren, Ten Dam viel reuze mee.
Gesink, is, zoals ik al jaren roep, gewoon niet goed genoeg voor de top en bewijst dat dit keer weer.
Andere topic moet je zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:42 schreef Wombcat het volgende:
Geen discussie over Gesink hier. Pijlen willen we zien.
Deze vond ik ook leuk:
[ afbeelding ]
Met dank aan Quxyz
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:18 schreef marcodej het volgende:
Zodra het er echt toe doet rijden de brave huisvaders van Belkin die stoere aanvallers van Vacansoleil helemaal de vernieling in.
LtD zou weleens een vergelijkbaar traject als Taaramae kunnen volgen. Je hebt altijd wel een renner die heel goed in de eerste bergritten is en daarna wegzakt. Al denk ik dat Ten Dam wel in of rond de top tien zal kunnen eindigen. Omdat dat ook wel zijn niveau is (normaalgesproken was hij al veel tijd onnodig verloren of moest hij knechten).quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:27 schreef Ereinion het volgende:
Erg goed gereden door beide heren. Ik had geen stuiver gegeven voor de kansen van Mollema op de voorlaatste klim, maar vecht zich knap terug.
Natuurlijk zegt dit nog niet alles voor de rest van de ronde. Vorig jaar leek op de eerste lastige aankomst Evans de belangrijkste concurrent van Sky te worden, Taaramae reed toen ook super.
Denk dat Porte of Valverde nog wel ergens door het ijs zakt, maar dat Quintana er ook wel over gaat, leek me de 2e beste man in koers, alleen had hij vandaag de verkeerde tactiek.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:57 schreef Redefine het volgende:
Mollema verwacht ik wel dat hij op dit niveau blijft rondrijden. Misschien nog een plaatste zal zakken of stijgen. Het is afwachten hoe hij het in de tijdrit gaat doen, want die rijdt hij soms heel goed, maar vaak ook minder.
Valverde rijdt inderdaad zelden een hele Tour goed. Porte verwacht ik minimaal top vijf. Kreuziger zijn traditionele verval krijgen (al staat hij wat lager). Quintana lijkt mij ook nog steeds de beste van Movistar.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Denk dat Porte of Valverde nog wel ergens door het ijs zakt, maar dat Quintana er ook wel over gaat, leek me de 2e beste man in koers, alleen had hij vandaag de verkeerde tactiek.
Voor de rest blijven Contador en Rodriguez wel vraagtekens. Kunnen die zich herpakken of niet?
quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Mollema en Ten Dam zwaar gedoped volgens alle gefrustreerde Belgen op internet...
Luicitotwitter:CoachLuicito twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 16:57:06Proud on the @belkin guys. They did a great job today. reageer retweet
Vraag ze naar Eddy.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:14 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Mollema en Ten Dam zwaar gedoped volgens alle gefrustreerde Belgen op internet...
Ik moest even aan Gert Jacobs denken toen ik de finish zag.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:18 schreef marcodej het volgende:
Zodra het er echt toe doet rijden de brave huisvaders van Belkin die stoere aanvallers van Vacansoleil helemaal de vernieling in.
Je bedoelt dit team wat eerst Rabo was?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:57 schreef kibo het volgende:
Al jarenlang supporter van Belkin![]()
Belklin rules![]()
twitter:RGUpdate twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 18:27:16A great day for @TeamBelkin and for me personally! Getting better and better this #TDF2013 and got some strong guys to work for now! reageer retweet
twitter:BaukeMollema twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 18:55:34Team Belkin rocks!! Great first mountain stage for the team. Happy with my result! #tdf #ridethefuture reageer retweet
Moraal is toptwitter:bramtankink twitterde op zaterdag 06-07-2013 om 19:09:33Schitterende prestatie van @TeamBelkin vandaag. Geweldig gewoon! reageer retweet
Tja inderdaad zeg het maar?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 18:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Denk dat Porte of Valverde nog wel ergens door het ijs zakt, maar dat Quintana er ook wel over gaat, leek me de 2e beste man in koers, alleen had hij vandaag de verkeerde tactiek.
Voor de rest blijven Contador en Rodriguez wel vraagtekens. Kunnen die zich herpakken of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |