Wij lesbiennes zijn niet aan de natuurwetten van jullie sterfelijke hetero's onderhevigquote:Op maandag 8 juli 2013 15:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jawel
Waarom is elk meisje met humor lesbisch
Zolang chloroform werkt hoor je mij niet klagenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:48 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Wij lesbiennes zijn niet aan de natuurwetten van jullie sterfelijke hetero's onderhevig
Dat vreten wij bij het ontbijt. Naast poesje dus.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zolang chloroform werkt hoor je mij niet klagen![]()
's Ochtends beffenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:52 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Dat vreten wij bij het ontbijt. Naast poesje dus.
Als je je wijf de avond van te voren niet laat roken/zuipen en zich gewoon goed laat verzorgen is er niks aan de hand hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 15:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
's Ochtends beffenwie dat ooit heeft verzonnen
Ik blijf het toch niet zo fris vindenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:59 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Als je je wijf de avond van te voren niet laat roken/zuipen en zich gewoon goed laat verzorgen is er niks aan de hand hoor
Ach of het nou een lesbie is die genaaid wordt of een inbreker...quote:Op maandag 8 juli 2013 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Goeie topicwending wel, van inbrekers naar lesbische seks.
Daarvoor ga ik naar de Fok!s.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Zeg dat, zit net te kijken van wtf I just read?!?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Dat dus. En dan niet met een mes, maar met een schaar.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:30 schreef Pek het volgende:
Zeg dat, zit net te kijken van wtf I just read?!?![]()
Verder eens met de stelling dat het dus 3 keer mis was, faal van de prikker in kwestie. Had ook een kwart slag moeten draaien na elke steek, dan blijft het bloeden. Face Off nooit gezien?
Dankjewelquote:Op maandag 8 juli 2013 16:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat dus. En dan niet met een mes, maar met een schaar.
Lekker scharen!
..en we zijn weer terug
quote:Op maandag 8 juli 2013 09:57 schreef zarGon het volgende:
Toch wel jammer dat die steken niet fataal zijn geworden.
Alsof daar een verschil in zit. Mensen gaan niet neer als je ze in hun kleine teen prikt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die zoon wou hem doodsteken, niet alleen neersteken.
Ik ben doodserieus.quote:
Wel als je 1 keer in de borst steekt...quote:Op maandag 8 juli 2013 16:56 schreef Nobu het volgende:
[..]
Alsof daar een verschil in zit. Mensen gaan niet neer als je ze in hun kleine teen prikt.
Ja, maar ik snap ook wel dat je er nog een paar achteraan gooit, als je toch bezig bent. Gewoon voor de zekerheidquote:Op maandag 8 juli 2013 17:03 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wel als je 1 keer in de borst steekt...
Als je dat zo berekenend kunt doen, midden in de nacht met je schreeuwende moeder er naast, ben je rijp voor de long stay.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:03 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wel als je 1 keer in de borst steekt...
Niet vergeten zachtjes "the Lannisters send their regards" te fluisteren als je het doet.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:15 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als je dat zo berekenend kunt doen, midden in de nacht met je schreeuwende moeder er naast, ben je rijp voor de long stay.
Proportioneel of buitenproportioneel is dan ook vooral een achterafdiscussie. Dat kun je niet verlangen van iemand op zo'n moment. Daarom noodweerexces.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:15 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als je dat zo berekenend kunt doen, midden in de nacht met je schreeuwende moeder er naast, ben je rijp voor de long stay.
In plastic wikkelen en dan 100km verderop in het bos dumpen!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:04 schreef QBay het volgende:
[..]
Doodsteken en (goed)verbergen is een betere optie, niemand zal zo'n idioot missen en anders is het 'risico van het vak'.
En dan nog 10 L benzine er oven (en aansteken) en dan weg wezen.(denk aan dna)quote:Op maandag 8 juli 2013 17:31 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
In plastic wikkelen en dan 100km verderop in het bos dumpen!
Zeer true.quote:Op maandag 8 juli 2013 17:24 schreef padlarf het volgende:
Proportioneel of buitenproportioneel is dan ook vooral een achterafdiscussie. Dat kun je niet verlangen van iemand op zo'n moment.
quote:Op maandag 8 juli 2013 17:17 schreef ems. het volgende:
[..]
Niet vergeten zachtjes "the Lannisters send their regards" te fluisteren als je het doet.
Als je in de keuken uitjes aan het fijnsnijden bent en twee inbrekers komen binnen, dan wel ja.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:24 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Twee overvallers in je huis en je moet snel reageren. Lijkt mij binnen proportie als je in shock bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |