Vrouwen die van southpark houden altijd +1quote:
You ate your pahahaharents!quote:Op maandag 8 juli 2013 15:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vrouwen die van southpark houden altijd +1
It doesn't matter who we are, what matters is our plan. You should have respected my authority
Trouw met mequote:
Jawelquote:
Wij lesbiennes zijn niet aan de natuurwetten van jullie sterfelijke hetero's onderhevigquote:Op maandag 8 juli 2013 15:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jawel
Waarom is elk meisje met humor lesbisch
Zolang chloroform werkt hoor je mij niet klagenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:48 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Wij lesbiennes zijn niet aan de natuurwetten van jullie sterfelijke hetero's onderhevig
Dat vreten wij bij het ontbijt. Naast poesje dus.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zolang chloroform werkt hoor je mij niet klagen![]()
's Ochtends beffenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:52 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Dat vreten wij bij het ontbijt. Naast poesje dus.
Als je je wijf de avond van te voren niet laat roken/zuipen en zich gewoon goed laat verzorgen is er niks aan de hand hoorquote:Op maandag 8 juli 2013 15:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
's Ochtends beffenwie dat ooit heeft verzonnen
Ik blijf het toch niet zo fris vindenquote:Op maandag 8 juli 2013 15:59 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Als je je wijf de avond van te voren niet laat roken/zuipen en zich gewoon goed laat verzorgen is er niks aan de hand hoor
Ach of het nou een lesbie is die genaaid wordt of een inbreker...quote:Op maandag 8 juli 2013 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Goeie topicwending wel, van inbrekers naar lesbische seks.
Daarvoor ga ik naar de Fok!s.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Zeg dat, zit net te kijken van wtf I just read?!?quote:Op maandag 8 juli 2013 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Dat dus. En dan niet met een mes, maar met een schaar.quote:Op maandag 8 juli 2013 16:30 schreef Pek het volgende:
Zeg dat, zit net te kijken van wtf I just read?!?![]()
Verder eens met de stelling dat het dus 3 keer mis was, faal van de prikker in kwestie. Had ook een kwart slag moeten draaien na elke steek, dan blijft het bloeden. Face Off nooit gezien?
Dankjewelquote:Op maandag 8 juli 2013 16:35 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat dus. En dan niet met een mes, maar met een schaar.
Lekker scharen!
..en we zijn weer terug
quote:Op maandag 8 juli 2013 09:57 schreef zarGon het volgende:
Toch wel jammer dat die steken niet fataal zijn geworden.
Alsof daar een verschil in zit. Mensen gaan niet neer als je ze in hun kleine teen prikt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:55 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die zoon wou hem doodsteken, niet alleen neersteken.
Ik ben doodserieus.quote:
Wel als je 1 keer in de borst steekt...quote:Op maandag 8 juli 2013 16:56 schreef Nobu het volgende:
[..]
Alsof daar een verschil in zit. Mensen gaan niet neer als je ze in hun kleine teen prikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |