Je moet wel een beetje kunnen rekenen hè anders wordt het nietsquote:
Wiskunde B heh lieverd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje kunnen rekenen hè anders wordt het niets
Oeh altijd een beetje spijt gehad dat ik dat niet gekozen heb.quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oeh altijd een beetje spijt gehad dat ik dat niet gekozen heb.
Omdat ik dacht geneeskunde te gaan doen, uitlootte en niet naar de TU kon, voor een leuke studie.quote:
Jammer.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat ik dacht geneeskunde te gaan doen, uitlootte en niet naar de TU kon, voor een leuke studie.
Mijn geweldige tetten compenseren denk ik de rest nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 10:15 schreef Tem het volgende:
Gewoon je tetten flashen, komt het allemaal goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een paar topics te laat. Dit hebben we al besproken.volgend onderwerp graag.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:42 schreef Webschip het volgende:
Ik meende dat meneer Kaktus ook de prik van de Kaktus uitdeelde. Voor iets stouts van de week ofzo.
Vroeger had je een nieuws en actualiteitprogramma met een hele rare naam.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 20:48 schreef hexje het volgende:
[..]
Je bent een paar topics te laat. Dit hebben we al besproken.volgend onderwerp graag.
Vroeger zong daar iemand ook een liedje over. Ik meen Mieke Telkamp met 'Waarheen leidt de weg?'quote:
quote:Registratie van de twintigste show van Tineke Schouten. Hierin laat ze zien dat het leven één grote all-inclusive reis is, waarbij je van alles op je levenspad cadeau krijgt. Alledaagse gebeurtenissen krijgen een bijzondere wending als zowel nieuwe typetjes als klassiekers zich ermee gaan bemoeien, zoals Bep Lachebek. De show staat bol van onnavolgbare parodieën, hilarische sketches en komische persiflages van menig BN'er.
Soort Koffietijd geworden.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 23:05 schreef Tem het volgende:
Jaja, ik ben dat sollicitatie topicje nu wel zat.
Maar dat is gunstig, dan kan hij jou voorgaan en dan direct voordragen zodra hij FA isquote:
Precies, aangezien de FA die ik ken op dit punt zich er maar met een Jantje-van-leiden vanaf maakt.quote:Op zondag 7 juli 2013 11:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dat is gunstig, dan kan hij jou voorgaan en dan direct voordragen zodra hij FA is
Bij nader inzien vind ik eigenlijk dat jullie het mod-schap als duo-baan moeten oppakken.quote:Op zondag 7 juli 2013 12:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, aangezien de FA die ik ken op dit punt zich er maar met een Jantje-van-leiden vanaf maakt.
Lekker de aarde daar omscheppen.quote:Op zondag 7 juli 2013 13:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind jou als mod meer wat voor Flora & Fauna, eerlijk gezegd...
Daar heb je toch schepjes voor of zit jij met je handjes in de kattenbak?quote:Op zondag 7 juli 2013 17:11 schreef Webschip het volgende:
Aarde onder je nagels? Wat dacht je van kattendreg?
Ik heb gelukkig nooit in poep gegraaid. Topbestuurders lopen hierin veel meer risico.quote:Op zondag 7 juli 2013 17:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar heb je toch schepjes voor of zit jij met je handjes in de kattenbak?
Eindbaas.quote:Op zondag 7 juli 2013 16:36 schreef Specularium het volgende:
Lekker.aarde onder je nagels en dan gewoon gehaktballen gaan draaien.
Want dan worden ze vanzelf schoon.
Eurokok Martin,.
[ afbeelding ]
En er is altijd konijnenvoer on the side.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:48 schreef Tem het volgende:
Ik kreeg wel een teleurgestelde blik toegeworpen. Maarja..bbq is vlees en geen vega meuk.
quote:
Ik ken het. Meestal knik ik dan ook nog even naar mijn vriendin in de richting van de desbetreffende vrouw.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:57 schreef Specularium het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen van binnen als ik bij de supermarkt een vrouw met een komkommer zie staan.
Fucking kinderachtig maar ik kan er niks aan doen.
Komkommer alert.quote:Op zondag 7 juli 2013 21:01 schreef Specularium het volgende:
Bij die quote alert dacht ik eigenlijk dat je op die komkommer ging reageren.
Moet ze dan ook lachen?quote:Op zondag 7 juli 2013 21:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ken het. Meestal knik ik dan ook nog even naar mijn vriendin in de richting van de desbetreffende vrouw.
Ik krijg de hele tijd banners voor het nieuwe Pet Shop Boys-album. Maar nu dus ook Asian Lady's.quote:Op zondag 7 juli 2013 20:22 schreef Specularium het volgende:
Vind het wel knap altijd dat die banners precies weten wat ik leuk vind.
Illuminati.
Of:quote:Op zondag 7 juli 2013 20:31 schreef Tem het volgende:
Nog veel eigenlijk.
Hoi,
Ik ben de man die jullie zoeken.
Doei.
quote:Hoi,
Ik solliciteer.
Groet,
Specularium (aanstaand NWS-mod)
Al die onverbloemde steun voor Specularium zou wel eens in zijn nadeel kunnen werkenquote:
En soms misschien achterquote:
Fietsenstalling, weet ik hetquote:
Vroeger was dat leukquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaan we onze jaarlijkse FA vergadering houden.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:54 schreef Specularium het volgende:
NSFW linkje.
http://www.bunnyranch.com/
Grote hoerentent.
Nevada ja, waar ook al iets van 1000 docu's over zijn.quote:
Gaan we een pron schieten met Kentoet in zijn hommelpak.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar gaan we onze jaarlijkse FA vergadering houden.
Voorschrift schijnt gezegd te hebben dat Mandela een terrorist is. Tja, dat is misschien een wat eigenaardige opvatting, maar het lijkt me niet echt ban-waardig.quote:
Volgens mij ging het meer over het continue geeikel tussen een aantal figuren in de POL SC.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voorschrift schijnt gezegd te hebben dat Mandela een terrorist is. Tja, dat is misschien een wat eigenaardige opvatting, maar het lijkt me niet echt ban-waardig.
Dat was natuurlijk niet de reden, zaten er een aantal de hele tijd te kutten.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voorschrift schijnt gezegd te hebben dat Mandela een terrorist is. Tja, dat is misschien een wat eigenaardige opvatting, maar het lijkt me niet echt ban-waardig.
Het ANC was toch ook aangemerkt als terroristische organisatie?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voorklok heeft nu een harde klepel.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het ANC was toch ook aangemerkt als terroristische organisatie?
En Mandela mocht eerst volgens mij om die reden Groot-Brittannië niet in.
Eigenlijk zouden we die wel moeten weten...anders kunnen wij er toch niet van leren.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
Maar jongens, bans worden niet besproken op het forum.
Gelukkig hebben we dat net al gedaan hoeft dat zo niet meer.
Mijn edit...quote:Op zondag 7 juli 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voorklok heeft nu een harde klepel.
Ik mis het banmeldtopic.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we die wel moeten weten...anders kunnen wij er toch niet van leren.
Waarom is die er cvoor fobo welquote:
Zijn ze ook allemaal geband dan? Of alleen VS?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij ging het meer over het continue geeikel tussen een aantal figuren in de POL SC.
Ik vind ook niet dat elke ban op het forum besproken moet worden, maar dat gedoe van de laatste weken reikt toch net even wat verder. Dus ik neem gewoon het risico; ik merk de consequenties wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
Maar jongens, bans worden niet besproken op het forum.
Gelukkig hebben we dat net al gedaan hoeft dat zo niet meer.
3 zijn er weg.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zijn ze ook allemaal geband dan? Of alleen VS?
Bij VS is "trollen" de reden. Maar dat is echt zo'n kulargument. Als je niks beters weet, gooi je het maar op "trollen" of "zuigen". Mijn enige ban ooit was ook "zuigen". Discussie wordt niet altijd gewaardeerd, dus dan halen ze één van die twee woorden uit de kast.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we die wel moeten weten...anders kunnen wij er toch niet van leren.
Mijn opmerking was niet echt heel serieus bedoeld, maar ja iedere user zegt weleens iets om een ander te provoceren. Juist in NWS en POL waar discussie de bedoeling is.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij VS is "trollen" de reden. Maar dat is echt zo'n kulargument. Als je niks beters weet, gooi je het maar op "trollen" of "zuigen". Mijn enige ban ooit was ook "zuigen". Discussie wordt niet altijd gewaardeerd, dus dan halen ze één van die twee woorden uit de kast.
Je kunt er onmogelijk van leren, omdat je half Fok! wel van "trollen" kunt betichten met een beetje goede wil en creativiteit. Ik troll dagelijks, echt.
Trollen heeft zijn grenzen natuurlijk. Zodra het te vervelend wordt lijkt mij het een prima reden om iemand te verwijderen voor een tijdje.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij VS is "trollen" de reden. Maar dat is echt zo'n kulargument. Als je niks beters weet, gooi je het maar op "trollen" of "zuigen". Mijn enige ban ooit was ook "zuigen". Discussie wordt niet altijd gewaardeerd, dus dan halen ze één van die twee woorden uit de kast.
Je kunt er onmogelijk van leren, omdat je half Fok! wel van "trollen" kunt betichten met een beetje goede wil en creativiteit. Ik troll dagelijks, echt.
Maar een SC moet je niet te serieus nemen. Sometimes the solution is worse than the problem.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn opmerking was niet echt heel serieus bedoeld, maar ja iedere user zegt weleens iets om een ander te provoceren. Juist in NWS en POL waar discussie de bedoeling is.
Afkoelperiode misschien, maar drie weken.... - serieus? You must be kidding.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Trollen heeft zijn grenzen natuurlijk. Zodra het te vervelend wordt lijkt mij het een prima reden om iemand te verwijderen voor een tijdje.
Deze SC heeft ook ontzettend goeie discussies.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Juist in NWS en POL waar discussie de bedoeling is.
Ligt waarschijnlijk aan de voorgeschiedenis. Je krijgt niet zomaar ineens drie weken voor dergelijke actie.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Afkoelperiode misschien, maar drie weken.... - serieus? You must be kidding.
Da's waarquote:Op zondag 7 juli 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze SC heeft ook ontzettend goeie discussies.
En nooit bans.
Oh ik wist niet dat het in een SC gebeurde...ik ben altijd heel slecht geïnformeerdquote:Op zondag 7 juli 2013 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maar een SC moet je niet te serieus nemen. Sometimes the solution is worse than the problem.
[..]
Het gaat nu wel de verkeerde kant op trouwens.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
En nooit bans.
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Is de schuld van Elflettering.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Het gaat nu wel de verkeerde kant op trouwens.
Ja en Corrie zit nog 2 weken te tour de fransen dus die is er ook al nietquote:Op zondag 7 juli 2013 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ], heeft ie 3 weken?.
Nee maar serieus, dit is helemaal niet leuk.
Zeker niet voor ons want dan moeten we weer een nieuwe gimmick verzinnen.
Die wil hier niets meer mee te maken hebben.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en Corrie zit nog 2 weken te tour de fransen dus die is er ook al niet
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Die wil hier niets meer mee te maken hebben.
Weet ik ook niet hoor. Ik ging er vanuit. Die andere rel was laatst toch ook in POL-SC? Mijn digitale ik wil daar nog niet dood gevonden worden.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat het in een SC gebeurde...ik ben altijd heel slecht geïnformeerd
Ja, drie weken. Beetje overdreven, niet?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ], heeft ie 3 weken?.
Nee maar serieus, dit is helemaal niet leuk.
Zeker niet voor ons want dan moeten we weer een nieuwe gimmick verzinnen.
Sowieso ontgaan rellen mij altijd.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet ik ook niet hoor. Ik ging er vanuit. Die andere rel was laatst toch ook in POL-SC? Mijn digitale ik wil daar nog niet dood gevonden worden.
[..]
Ja, drie weken. Beetje overdreven, niet?
Dit topic is de beste die er is.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
En nooit bans.
Geloof ik graag, maar in POL en NWS spelen bepaalde achtergronden veel meer een rol; dat is al jaren zo. Het zijn de fora waar politieke opvattingen rondgaan. De één is wat minder correct dan de ander. Ik zou zelf ook niet roepen dat Mandela een terrorist is, maar waarom zou dat "trollen" en derhalve banwaardig zijn?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sowieso ontgaan rellen mij altijd.
In TAL en R49 doen ze daar niet aan
quote:Op zondag 7 juli 2013 23:32 schreef Tem het volgende:
Deze SC is puur voor mij en specularium om ons materiaal voor de nieuwe show te testen.
Ja weet ik veel, ga dat in de FB daar vragen.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geloof ik graag, maar in POL en NWS spelen bepaalde achtergronden veel meer een rol; dat is al jaren zo. Het zijn de fora waar politieke opvattingen rondgaan. De één is wat minder correct dan de ander. Ik zou zelf ook niet roepen dat Mandela een terrorist is, maar waarom zou dat "trollen" en derhalve banwaardig zijn?
Van Sippen en Van Sipwinkel?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:32 schreef Tem het volgende:
Deze SC is puur voor mij en specularium om ons materiaal voor de nieuwe show te testen.
Ik vond dit een bijzonder geloofwaardige sp3c-imitatie!quote:Op zondag 7 juli 2013 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ga dat in de FB daar vragen.
/mod
Tijs is vast familie van jou. Ik gok een neef ofzo.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
Tijs is een groot fan van Jan Smit.
[ afbeelding ]
Volendam hè....verkeerde geloof daar toch?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:40 schreef Elfletterig het volgende:
Knevel doet trouwens ietwat geïrriteerd zijn armen over elkaar en kijkt weg.
Ik snap het niet echt. Ze nodigen 'm zelf uit.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volendam hè....verkeerde geloof daar toch?
Voor de kijkcijfers anders mogen ze niet meer uitzendenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt. Ze nodigen 'm zelf uit.
Specularium is ineens erg stil sinds ik heb gezegd dat Tijs van den Brink vast familie van hem is. Zou hij gekwetst zijn? Of is hij gewoon zijn sollicitatiebrief nog wat aan het bijscherpen?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor de kijkcijfers anders mogen ze niet meer uitzenden
Ik hoop het laatste...fijngevoelig zijn en NWS-mod zijn gaat niet zo goed samenquote:Op zondag 7 juli 2013 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium is ineens erg stil sinds ik heb gezegd dat Tijs van den Brink vast familie van hem is. Zou hij gekwetst zijn? Of is hij gewoon zijn sollicitatiebrief nog wat aan het bijscherpen?
Slaap zacht.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:53 schreef Uccie het volgende:
Dit is teveel opwinding voor mij...ik ga afkoelen onder de douche en slapen.
Weltrusten
En daar zijn we trots op!quote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef wenfer2 het volgende:
Wat is dit voor bagger SC. Nog erger als in KLB of ONZ.![]()
Dat is ook het doel.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef wenfer2 het volgende:
deze SC is de beste SCquote:Op zondag 7 juli 2013 23:55 schreef wenfer2 het volgende:
Is mis toch een beetje de snelheid. Verder prima SC hoor.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:14 schreef sp3c het volgende:
hey niet van dat zure he
deze SC is ook de vrolijkste SC
kijkcijferkanonquote:
wij noemen dat laidbackquote:Op maandag 8 juli 2013 01:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Is mis toch een beetje de snelheid. Verder prima SC hoor.
Welk deel van het woord slowchat begrijp je niet?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:33 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Is mis toch een beetje de snelheid. Verder prima SC hoor.
waarom zouden ze me daarvoor betalen?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe veel hebben Tem en Specularium je betaald om deze opmerking te maken?
dronken?quote:
Nee hoor, zo nuchter als maar kan. Dat je niet bent betaald om die opmerking over de SC te maken, is hét bewijs dat deze SC leuk is. Dus daar wees ik wenfer2 even op.quote:
DM je rekeningnummer maar dan.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:46 schreef sp3c het volgende:
oeh ik snap hem!
ik wil daar wel aan toevoegen dat deze SC leuker zou zijn als mensen met enige regelmaat geld op mijn rekening zouden storten
Gaat lukken. Als jij straks *** bent, heb je minder tijd om hier nog te posten. Want omwille van je geloofwaardigheid moet je af en toe ook nog daadwerkelijk in nieuwstopics* je gezicht laten zien.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:46 schreef Specularium het volgende:
Elflettering wil het liefst dat deze SC 1 deel per jaar heeft.
[ afbeelding ]
Nou en?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gaat lukken. Als jij straks *** bent, heb je minder tijd om hier nog te posten. Want omwille van je geloofwaardigheid moet je af en toe ook nog daadwerkelijk in nieuwstopics* je gezicht laten zien.
* nieuwstopics zijn de overige topics in NWS; alles wat niet sticky staat
Wel tepels.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:50 schreef sp3c het volgende:
specularium wordt geen mod want hij heeft geen tetten
Had Voorschrift die wel dan? Om nog maar te zwijgen over illustere voorgangers als Gronk en Elfletterig.quote:Op maandag 8 juli 2013 01:50 schreef sp3c het volgende:
specularium wordt geen mod want hij heeft geen tetten
das net zoiets als voetballen zonder goaltjesquote:
ja en zie wat dat ons gebracht heeftquote:Op maandag 8 juli 2013 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Had Voorschrift die wel dan? Om nog maar te zwijgen over illustere voorgangers als Gronk en Elfletterig.
quote:Voor Nieuws & Achtergronden zoeken we op korte termijn een nieuwe moderator.
Uiteraard is het handig als je dikke tetters hebt. Stuur je sollicitatie naar forum(at)fok.nl
en je geld naar sp3c op rekeningnummer *********.
Op 12-7 sluit de ronde.
Dus elke aspirant-mod moet over twee pluspunten beschikken?quote:Op maandag 8 juli 2013 01:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en zie wat dat ons gebracht heeft
hoog tijd om het roer om te gooien en de sollicitatieprocedures aan te scherpen lijkt mij
quote:Gezocht:
NWS-mod (v)
Vereisten:
- Mooi figuurtje
- Goed gevormde voorgevel
- Sexy uitziend in zowel jurk als bikini
- Single
Enige affiniteit met nieuws zou leuk zijn, maar je kunt hiervoor ook een 1-op-1-opleiding volgen bij één van de mannelijke NWS-mods.
Belangstelling? Meld je aan voor de vleeskeuring op 28 juli in Huize Sp3c. Neem een galajurk en bikini mee, voor een catwalk wordt gezorgd.
Je zit Specularium al te claimen, zie ik.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:00 schreef sp3c het volgende:
nee ik vroeg alleen om tetten en geld op mijn rekening, de rest zit je erbij te verzinnen![]()
sp3cularium let tenminste op
Ik wil jou er even op wijzen dat ik niet van de herenliefde ben.quote:Op maandag 8 juli 2013 02:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zit Specularium al te claimen, zie ik.
Ik wil er wel even op wijzen dat Specularium elfletterig is.
Herenliefde is ook weer elfletterig.quote:Op maandag 8 juli 2013 07:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wil jou er even op wijzen dat ik niet van de herenliefde ben.
vet lachen broquote:Op maandag 8 juli 2013 08:53 schreef Tem het volgende:
Kijk die Wenfer eens hilarisch doen met zijn woorden opzettelijk verkeerd te schrijven.
Maar je krijgt er zoveel voor terug...quote:
onvoorwaardelijke liefde.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug...
overigens geen ouder die mij ooit kon vertellen wat![]()
Tot ze tiener wordenquote:
poepluiers!quote:Op maandag 8 juli 2013 13:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar je krijgt er zoveel voor terug...
overigens geen ouder die mij ooit kon vertellen wat![]()
hoop jequote:
Dat lijkt me eng...een niet puberende tiener, is net een tijdbom.quote:
Ik kan dat niet bevestigen...die lengte ben ik net voorbijquote:Op maandag 8 juli 2013 15:40 schreef Specularium het volgende:
Meisjes die niet groter worden dan 1,30 schijnen wild in hun puntmuts te zijn.
Dat moet je niet aan mij vragen...ik kan toch geen recensie over mijzelf geven.quote:
Ja zie je...dan ga je er vanuit dat de foto's een positief iets isquote:Op maandag 8 juli 2013 15:52 schreef Specularium het volgende:
Je kan wel pics posten.
Ik denk dat sp3c het ook erg op prijs stelt.
Nee...die heb ik nietquote:Op maandag 8 juli 2013 15:54 schreef Specularium het volgende:
Jezustering mensen, zweet in de ballen. Ken je dat?
Dat maakt sp3c wel uit.quote:Op maandag 8 juli 2013 15:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja zie je...dan ga je er vanuit dat de foto's een positief iets is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |