Daar gaan we onze jaarlijkse FA vergadering houden.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:54 schreef Specularium het volgende:
NSFW linkje.
http://www.bunnyranch.com/
Grote hoerentent.
Nevada ja, waar ook al iets van 1000 docu's over zijn.quote:
Gaan we een pron schieten met Kentoet in zijn hommelpak.quote:Op zondag 7 juli 2013 22:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar gaan we onze jaarlijkse FA vergadering houden.
Voorschrift schijnt gezegd te hebben dat Mandela een terrorist is. Tja, dat is misschien een wat eigenaardige opvatting, maar het lijkt me niet echt ban-waardig.quote:
Volgens mij ging het meer over het continue geeikel tussen een aantal figuren in de POL SC.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voorschrift schijnt gezegd te hebben dat Mandela een terrorist is. Tja, dat is misschien een wat eigenaardige opvatting, maar het lijkt me niet echt ban-waardig.
Dat was natuurlijk niet de reden, zaten er een aantal de hele tijd te kutten.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voorschrift schijnt gezegd te hebben dat Mandela een terrorist is. Tja, dat is misschien een wat eigenaardige opvatting, maar het lijkt me niet echt ban-waardig.
Het ANC was toch ook aangemerkt als terroristische organisatie?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voorklok heeft nu een harde klepel.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het ANC was toch ook aangemerkt als terroristische organisatie?
En Mandela mocht eerst volgens mij om die reden Groot-Brittannië niet in.
Eigenlijk zouden we die wel moeten weten...anders kunnen wij er toch niet van leren.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
Maar jongens, bans worden niet besproken op het forum.
Gelukkig hebben we dat net al gedaan hoeft dat zo niet meer.
Mijn edit...quote:Op zondag 7 juli 2013 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voorklok heeft nu een harde klepel.
Ik mis het banmeldtopic.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we die wel moeten weten...anders kunnen wij er toch niet van leren.
Waarom is die er cvoor fobo welquote:
Zijn ze ook allemaal geband dan? Of alleen VS?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij ging het meer over het continue geeikel tussen een aantal figuren in de POL SC.
Ik vind ook niet dat elke ban op het forum besproken moet worden, maar dat gedoe van de laatste weken reikt toch net even wat verder. Dus ik neem gewoon het risico; ik merk de consequenties wel.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
Maar jongens, bans worden niet besproken op het forum.
Gelukkig hebben we dat net al gedaan hoeft dat zo niet meer.
3 zijn er weg.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zijn ze ook allemaal geband dan? Of alleen VS?
Bij VS is "trollen" de reden. Maar dat is echt zo'n kulargument. Als je niks beters weet, gooi je het maar op "trollen" of "zuigen". Mijn enige ban ooit was ook "zuigen". Discussie wordt niet altijd gewaardeerd, dus dan halen ze één van die twee woorden uit de kast.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we die wel moeten weten...anders kunnen wij er toch niet van leren.
Mijn opmerking was niet echt heel serieus bedoeld, maar ja iedere user zegt weleens iets om een ander te provoceren. Juist in NWS en POL waar discussie de bedoeling is.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij VS is "trollen" de reden. Maar dat is echt zo'n kulargument. Als je niks beters weet, gooi je het maar op "trollen" of "zuigen". Mijn enige ban ooit was ook "zuigen". Discussie wordt niet altijd gewaardeerd, dus dan halen ze één van die twee woorden uit de kast.
Je kunt er onmogelijk van leren, omdat je half Fok! wel van "trollen" kunt betichten met een beetje goede wil en creativiteit. Ik troll dagelijks, echt.
Trollen heeft zijn grenzen natuurlijk. Zodra het te vervelend wordt lijkt mij het een prima reden om iemand te verwijderen voor een tijdje.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij VS is "trollen" de reden. Maar dat is echt zo'n kulargument. Als je niks beters weet, gooi je het maar op "trollen" of "zuigen". Mijn enige ban ooit was ook "zuigen". Discussie wordt niet altijd gewaardeerd, dus dan halen ze één van die twee woorden uit de kast.
Je kunt er onmogelijk van leren, omdat je half Fok! wel van "trollen" kunt betichten met een beetje goede wil en creativiteit. Ik troll dagelijks, echt.
Maar een SC moet je niet te serieus nemen. Sometimes the solution is worse than the problem.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn opmerking was niet echt heel serieus bedoeld, maar ja iedere user zegt weleens iets om een ander te provoceren. Juist in NWS en POL waar discussie de bedoeling is.
Afkoelperiode misschien, maar drie weken.... - serieus? You must be kidding.quote:Op zondag 7 juli 2013 23:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Trollen heeft zijn grenzen natuurlijk. Zodra het te vervelend wordt lijkt mij het een prima reden om iemand te verwijderen voor een tijdje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |