SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.03-07-2013:
Helikopter beelden anti-Morsi demonstraties van 30 juni 2013
Interim president Adly Mansour
Generaal Al Sisi
24-06-2012:
Het moment waarop demonstranten te horen krijgen dat Morsi de presidentsverkiezingen van 2012 heeft gewonnen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drifter__ op 05-07-2013 21:56:33 ]
Aan het vuurwerk te zien dat net boven de mensen ontploft zou ik zeggen dat het pro vs anti-Morsi is op die brug.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Erg lastig om nou te zien wat er op die brug gaande is....
De zoom van de camera is zo enorm dat het niet goed te zien is of het nou 1 groep is, of wel pro en anti.
twitter:AJELive twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 21:44:24UPDATE: Health Ministry officials says 10 people killed and 210 wounded in clashes across #Egypt - AP | Live Blog: http://t.co/ldG3wkOzVI reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het ook. Er lijkt heel weinig ruimte tussen te zitten maar dat komt denk ik door de zoom.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:44 schreef YazooW het volgende:
[..]
Aan het vuurwerk te zien dat net boven de mensen ontploft zou ik zeggen dat het pro vs anti-Morsi is op die brug.
Wut, hoe heb je de stream embed?quote:
Is animated gifje op repeatquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wut, hoe heb je de stream embed?
Ben echt lompquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is animated gifje op repeat
edit je had 't al door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door YazooW op 05-07-2013 21:53:41 ]
Egypte kan geen seculiere staat worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:48 schreef vladesk het volgende:
Wat gaat er nu eigenlijk gebeuren? Wordt Egypte seculier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |