Waar lurkte je dan? Ook in deze SC?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:52 schreef Dearest het volgende:
[..]
niet echt nieuw-nieuw want ik lurk al een tijdje mee op FOK! maar ook zeker geen kloontje haha, gewoon een nieuwe user
ISquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:54 schreef Rodawa het volgende:
Was, niet is. Mensen krijgen verkeerde ideeën door die naamtopics.
Rodawa is geen meid!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:55 schreef xcachet het volgende:
Voor de meeste meiden is dat een compliment
Jij hebt nog veel te leren over jongens...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:55 schreef xcachet het volgende:
Voor de meeste meiden is dat een compliment
Jij kan dat weten jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij hebt nog veel te leren over jongens...
Jongens willen niet cute gevonden worden maar juist stoer gevonden worden.
Precies, daarom had ik ook die eetfoto in de quote toegevoegd, daar was ik best bruut al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jongens willen niet cute gevonden worden maar willen juist stoer gevonden worden.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klopt, een groot deel van mijn leven ga ik al om met jongens.
Als jij wat te zeggen hebt, reageer dan gewoon op je DM's en ga niet hier kinderachtig zitten doen.quote:
Ik wil wel schattig gevonden wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jongens willen niet cute gevonden worden maar willen juist stoer gevonden worden.
Of stop gewoon met mij dm's en pm's sturenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als jij wat te zeggen hebt, reageer dan gewoon op je DM's en ga niet hier kinderachtig zitten doen.
Dat is geen oplossing, want nu ga jij hier dus gefrustreerd zitten doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of stop gewoon met mij dm's en pm's sturen
Onder andere wel eens ja. Maar blijkbaar niet lang genoeg want de helft ken ik nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waar lurkte je dan? Ook in deze SC?
Ja, maar jij bent het ook toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil wel schattig gevonden worden
Sorry hoor, maar als je schattige jongen zegt denk ik aan een 12-jarige.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:59 schreef xcachet het volgende:
Het is gewoon een compliment. Jongens die schattig zijn vind ik leuk
Zag je mij wel eens?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
Onder andere wel eens ja. Maar blijkbaar niet lang genoeg want de helft ken ik niet
Vind je mij niet schattig danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je schattige jongen zegt denk ik aan een 12-jarige.
Nee, wel van jou met zulke interpretaties.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is geen oplossing, want nu ga jij hier dus gefrustreerd zitten doen.
Wat heb jij eigenlijk tegen? Word je daar bang van ofzo?
Ik niet. Maar dat komt omdat jij jongen bentquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je schattige jongen zegt denk ik aan een 12-jarige.
Nou ja ik had zoiets van als ik hier helemaal stoer ga lopen doen van heeeuj ik ben hier nieuw maar ik weet alles al dat mensen dan gingen denken dat ik een kloon was ofzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zag je mij wel eens?
En waarom kwam je in dit topic zo van: Oh leuk is dit een soort van JNG chatbox? , terwijl je het eigenlijk al wist!?
Dat zijn geen interpretaties. Het is overduidelijk dat jij gefrustreerd bent. Het komt niet alleen op mij zo over namelijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, wel van jou met zulke interpretaties.
Geen idee, pics?quote:
Ja, ik heb totaal geen verstand van jongens, dat is het.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik niet. Maar dat komt omdat jij jongen bent
WTF NU DENKT HALF FOK DAT IK CUTE BEN.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:01 schreef yvonne het volgende:
En iets wat half FOK! al weet hoef ik niet in de TT's tegen te komen
Mag ik wel roddelen in je PM? Heb nog wel een sappige voor jequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:01 schreef yvonne het volgende:
Als iedereen nou eens zijn/haar/het lange tenen intrekt? Zou me dat even een feest zijn?
En iets wat half FOK! al weet hoef ik niet in de TT's tegen te komen en al helemaal niet besproken zien worden in een sc.
Als je wilt roddelen, best, maar niet hier.
Je kunt iemand blocken en je kunt met je abo iemand ignoren. Opgelost.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of stop gewoon met mij dm's en pm's sturen
Waar wordt er geroddeld danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:01 schreef yvonne het volgende:
Als iedereen nou eens zijn/haar/het lange tenen intrekt? Zou me dat even een feest zijn?
En iets wat half FOK! al weet hoef ik niet in de TT's tegen te komen en al helemaal niet besproken zien worden in een sc.
ohjaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je kunt iemand blocken en je kunt met je abo iemand ignoren. Opgelost.
En jij kapt met overal op in te springen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is geen oplossing, want nu ga jij hier dus gefrustreerd zitten doen.
Wat heb jij eigenlijk tegen? Word je daar bang van ofzo?
Ik las slappe in plaats van sappige.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mag ik wel roddelen in je PM? Heb nog wel een sappige voor je
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
WTF NU DENKT HALF FOK DAT IK CUTE BEN.
Ik maak een nieuw account.
Nieuwe mod nodig op JNG ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij kapt met overal op in te springen.
Zo makkelijk is het.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:01 schreef yvonne het volgende:
Ben je wel boos in het goede topic? Volgensmij staat er toch niets slechts in de tt?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:01 schreef yvonne het volgende:
LB is vandaag even weg.. (Rock Werchter)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nieuwe mod nodig op JNG ?
Ik heb ervaring
Ik ben niet cute.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ben je wel boos in het goede topic? Volgensmij staat er toch niets slechts in de tt?
Maar Rodawa is hier zelf?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:01 schreef yvonne het volgende:
Okéquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij kapt met overal op in te springen.
Zo makkelijk is het.
Jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is schattig dat je dat zo ontkent awwww
Ik ga even al jouw accounts bannen en dan ga jij me dm-en met welk account je wilt verdergaan, deze klonenbrij is wel mooi geweestquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ben je wel boos in het goede topic? Volgensmij staat er toch niets slechts in de tt?
Heheheeehehe laat me deze maar houden danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga even al jouw accounts bannen en dan ga jij me dm-en met welk account je wilt verdergaan, deze klonenbrij is wel mooi geweest
Ik heb het over de andere 87687695958557647654 TT's van de scquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar Rodawa is hier zelf?
Dus naamtopics mogen niet meer?
aha! Dacht alquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb het over de andere 87687695958557647654 TT's van de sc
Zie je nou wel, je bent wel een kloon!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
Heheheeehehe laat me deze maar houden dan
l0l, namen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ro-ald ben jij dat?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
Osuchiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
Spatieloosquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Hoi meneer Mono, ik ben groot fan
Wil je mijn naam typen?
Erg verrassend was het niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
In ander nieuws Yvonne maakt schoon schip in de JNG SC...
Okéquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
quote:
PEC Zwollequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:09 schreef Monopoly het volgende:
Bier drinken met Spatieloos is als een wedstrijd van PEC Zwolle. Onvergetelijk, bij winst of verlies.
Geen idee of dat positief is of niet, maar bedanktquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:09 schreef Monopoly het volgende:
Bier drinken met Spatieloos is als een wedstrijd van PEC Zwolle. Onvergetelijk, bij winst of verlies.
Kun je voor mij ook een verhaaltje maken van wat ik vandaag gedaan heb? Zo te zien lukt het je goed om dingen te verzinnenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:09 schreef Rodawa het volgende:
Dit weekend lekker met de familie alpaca's scheren op de Veluwe. Denk dat het wel interessant gaat worden om te zien hoe mijn oma dit aanpakt, ze is altijd wat hardhandig geweest. Tussendoor ga ik lekker bessen halen in de Agrimarkt, waarschijnlijk alleen, ben altijd een loner geweest op familieuitjes, maar ondanks dat heb ik het wel naar mijn zin hoor.
Een club die promoveert en dan P$V en Feyenoord dik op de kloten geeft, heb ik respect voorquote:
Hè sst nu gaat iedereen dat geloven ook nogquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:11 schreef Rodawa het volgende:
Heb Osuchi nooit zo gemogen, vooral niet toen ze me voor seks ging DM'en, beetje een vies verhaal vond ik dat.
AB heeft vandaag erwten gekocht om vanavond Prinses op de erwt te kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kun je voor mij ook een verhaaltje maken van wat ik vandaag gedaan heb? Zo te zien lukt het je goed om dingen te verzinnen.
Oh nu je het zegt, over die 69 enzo. Het klopt allemaal wel. Mag ik je toevoegen op Facebook?quote:
Seks is ook vies.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:11 schreef Rodawa het volgende:
Heb Osuchi nooit zo gemogen, vooral niet toen ze me voor seks ging DM'en, beetje een vies verhaal vond ik dat.
Spatie heeft zijn vrouw gevondenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt, over die 69 enzo. Het klopt allemaal wel. Mag ik je toevoegen op Facebook?
Oh ik ook, nu zijn we maagdenbroedersquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Seks is ook vies.
Pas na het huwelijk doen. Ik ben ook nog maagd.
quote:
En dan natuurlijk nooit trouwen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Seks is ook vies.
Pas na het huwelijk doen. Ik ben ook nog maagd.
maar hij heeft wel een vriendin volgens mijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik ook, nu zijn we maagdenbroeders
Jammer welquote:
Nog niet. Ik ben ouderwets en moet haar nog 'vragen' weet je. Romantisch doen enzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar hij heeft wel een vriendin volgens mij
Dankjewel Yvonnequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
AB heeft vandaag erwten gekocht om vanavond Prinses op de erwt te kunnen zijn.
Einde verhaal. slaap lekker
doe je bestquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind jou nog steeds leuker hoor, maar jij bent onbereikbaar
Ja volgens mij ook, maar ehhh ja ehhhhh dat maakt niet uit. Ik heb een exfantasievriendin ofzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar hij heeft wel een vriendin volgens mij
Hij verwees me terug naar jou.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:14 schreef xcachet het volgende:
Ik wil jullie even verwijzen naar de man in de OP. Dank u.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik spring straks op jou
Of dat klinkt fout zeker?
Naja, ik mocht je nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:15 schreef Dearest het volgende:
Nee maar weetje, bepaalde mensen hier mochten me niet zo, en ik was benieuwd of ze dat nou echt aan mijn karakter lag of meer van 'Oh daar heb je Osuchi weer'Aan vandaag te zien leek het dus meer op dat tweede, maar ja, ik moet er dan ook wel bijzeggen dat ik af en toe best kinderachtig bezig was.
Maar ben je nou echt zo seksverslaafd of maak ik geen kansquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:15 schreef Dearest het volgende:
Nee maar weetje, bepaalde mensen hier mochten me niet zo, en ik was benieuwd of ze dat nou echt aan mijn karakter lag of meer van 'Oh daar heb je Osuchi weer'Aan vandaag te zien leek het dus meer op dat tweede, maar ja, ik moet er dan ook wel bijzeggen dat ik af en toe best kinderachtig bezig was.
Volgensmij ook, maar ik denk dat ze Dearest van vandaag bedoelde. Ook nogal snel om een oordeel over iemand te vellen mijns inziens maar ok.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:17 schreef zwerty het volgende:
[..]
ligt het aan mij of postte je hier pas toen zij weg was?
Dus je mag niet meer je mening over iemand geven? Het kan wat subtieler ja.. maar het is geen ruzie uitlokken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
Haha, en dan vinden mensen dat ik ruzies uitlok.
Ik moest tussen half 5 en 5 uur van m'n moeder naar 'm vader fietsen. En als ik een kloon maak zou ik nooit zeggen dat ik bi ben en Spatieloos hosselen..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:17 schreef zwerty het volgende:
[..]
ligt het aan mij of postte je hier pas toen zij weg was?
ghehequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
Haha, en dan vinden mensen dat ik ruzies uitlok.
ja maar ze komt dan ook van bokt.nl XDquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
Volgensmij ook, maar ik denk dat ze Dearest van vandaag bedoelde. Ook nogal snel om een oordeel over iemand te vellen mijns inziens maar ok.
ik heb t over het osuchi account hahaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moest tussen half 5 en 5 uur van m'n moeder naar 'm vader fietsen. En als ik een kloon maak zou ik nooit zeggen dat ik bi ben en Spatieloos hosselen..
Uberhaupt de tijd nemen om kloons te maken
Ik?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maar ze komt dan ook van bokt.nl XD
Ik dacht eerder dat zwerty bedoelde dat jij pas in de JNG SC zit sinds wat was het, mei. En dat Osuchi toen al weg was.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moest tussen half 5 en 5 uur van m'n moeder naar 'm vader fietsen. En als ik een kloon maak zou ik nooit zeggen dat ik bi ben en Spatieloos hosselen..
Uberhaupt de tijd nemen om kloons te maken
Beetje gemaakt romantisch doen, vreselijk is dat. Ze moet gewoon goed kunnen koken en 's nachts wat langer wakker blijven. Andersom vind ik ook dat een vrouw niet te veel moet verlangen. Maar helaas denken zij daar anders over, er moet per se romantisch worden gedaan, hoe nep het ook is. Uiteindelijk eindigt het toch wel weer in smerige seks.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog niet. Ik ben ouderwets en moet haar nog 'vragen' weet je. Romantisch doen enzo
Wat heeft seksverslaafd zijn en geen kans maken met elkaar te makenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ben je nou echt zo seksverslaafd of maak ik geen kans
Ik voel me trouwens lonely in mijn TC
http://tinychat.com/spatieloos
Dat idee kreeg ik ook ja. Volgens mij klopt dat ook wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dat zwerty bedoelde dat jij pas in de JNG SC zit sinds wat was het, mei. En dat Osuchi toen al weg was.
BEN JIJ OSUCHI?!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
ooo, ik dacht dat je dacht dat ik osuchi was
kuch DrNick kuchquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:19 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wat heeft seksverslaafd zijn en geen kans maken met elkaar te maken
Nee, ik ben niet seksverslaafd, ik denk dat die fout er de vorige keer gewoon is gekomen doordat ik soms nog een beetje een 2eklasser ben en de hele tijd seksgrapjes maakteEn daarnaast vind ik trouwens al iemand leuk
Wie dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:19 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wat heeft seksverslaafd zijn en geen kans maken met elkaar te maken
Nee, ik ben niet seksverslaafd, ik denk dat die fout er de vorige keer gewoon is gekomen doordat ik soms nog een beetje een 2eklasser ben en de hele tijd seksgrapjes maakteEn daarnaast vind ik trouwens al iemand leuk
Romantisch is leuk als je weet dat ze het kan waarderenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Beetje gemaakt romantisch doen, vreselijk is dat. Ze moet gewoon goed kunnen koken en 's nachts wat langer wakker blijven. Andersom vind ik ook dat een vrouw niet te veel moet verlangen. Maar helaas denken zij daar anders over, er moet per se romantisch worden gedaan, hoe nep het ook is. Uiteindelijk eindigt het toch wel weer in smerige seks.
Ik zal ze nooit begrijpen.
x cachet klinkt als 'ik cache het'quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
x cachet klinkt als 'ik cache het'
een cache is een tijdelijke opslag
dus xcachet onthoudt veel in haar korte termijn geheugen snap je
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
X is ook een kruisje. En kruisje kan staan voor geen. Dan betekent het opeens weer heel wat anders.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
X is ook een kruisje. En kruisje kan staan voor geen. Dan betekent het opeens weer heel wat anders.
Vrouwen hebben de romanticus in mij nooit weten te waarderen, tenminste, dat idee krijg ik niet met een platte hand op de wang.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Romantisch is leuk als je weet dat ze het kan waarderen
o ja je weet hoe dat gaat tochquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou weer bij? hij vond lb toch leuk?
Misschien ben je dan ook geen romanticusquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vrouwen hebben de romanticus in mij nooit weten te waarderen, tenminste, dat idee krijg ik niet met een platte hand op de wang.
Ik denk dat hier een kern van waarheid in zit. Ik ben in ieder geval niet zo onder de indrukquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Misschien ben je dan ook geen romanticus
Jij vind romantisch toch niet dat je je dollo droog in haar kakkert ramt ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vrouwen hebben de romanticus in mij nooit weten te waarderen, tenminste, dat idee krijg ik niet met een platte hand op de wang.
Wil je zeggen dat het aan mij ligt? Dat een vrouw het niet kan waarderen als een steigerende penis langzaam onder haar rokje kruipt is niet mijn schuld hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Misschien ben je dan ook geen romanticus
BEN IK SCHATTIGquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:59 schreef xcachet het volgende:
Het is gewoon een compliment. Jongens die schattig zijn vind ik leuk
Nee, cachet (zn): karakter, kenmerk, kleurquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[ afbeelding ]
xcachet is van de ouwe stempel
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat het aan mij ligt? Dat een vrouw het niet kan waarderen als een steigerende penis langzaam onder haar rokje kruipt is niet mijn schuld hoor.
oh nouja blijkbaar niet héquote:
De timing kon niet beter, gezien mijn post eronder.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij vind romantisch toch niet dat je je dollo droog in haar kakkert ramt ?
Want dat zou ik dan nog wel kunnen begrijpen
dat is niet waarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:26 schreef Dearest het volgende:
[..]
oh nouja blijkbaar niet hé
zwerty is zelf verlieft op drnick![]()
oh ik zie het http://www.woorden.org/woord/cachetquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, cachet (zn): karakter, kenmerk, kleur
Je kunt het trouwens ook lezen als "Geen cache T". (kruisje is geen). Geheugen kun je zien als een register en daarmee wordt het dan "Geen register T". Dat kan verklaren waarom dat geen van haar posts met de letter T beginnen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Fucking illuminati, het zit ook overal.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je kunt het trouwens ook lezen als "Geen cache T". (kruisje is geen). Geheugen kun je zien als een register en daarmee wordt het dan "Geen register T". Dat kan verklaren waarom dat geen van haar posts met de letter T beginnen.
Het zal allemaal welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh ik zie het http://www.woorden.org/woord/cachet
Goed idee, ijs.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:28 schreef TienVingers het volgende:
Ik heb gebarbecued
Zometeen nog even terug voor ijs
ja jij snapt hetquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zwerty [onregelmatig werkwoord]
gezwertyficeerd
de studie van zwerty
zwertyficaat
Terug naar je zolder jij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gehad
Waarom heb ik zo weinig afspraken
Afspraken zijn meer wat voor meiden.. Die gaan het allemaal plannen in hun agenda enzo..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gehad
Waarom heb ik zo weinig afspraken
Agenda'squote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:32 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Afspraken zijn meer wat voor meiden.. Die gaan het allemaal plannen in hun agenda enzo..
Mag ik een paar procent ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:34 schreef TienVingers het volgende:
Ik krijg een sms binnen dat ik 2 miljoen pond heb gewonnen
Hoi maatje bff vriend bro.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:34 schreef TienVingers het volgende:
Zal ik volgende week mee als je het gaat afhalen bij de Afrikaanse bank in China?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:34 schreef TienVingers het volgende:
Subtiel vragen werkt niet, gewoon eerlijk vragen. Werkte bij mijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:35 schreef Rodawa het volgende:
Wacht, 2 miljoen pond? Ik lees dit nu pas haha. Wat leuk zeg.
bff.
Je denkt dat het fake is, maar je weet het niet zeker!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:37 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk fake wat denk jij
Het valt me altijd op als ik post #212 quotequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je denkt dat het fake is, maar je weet het niet zeker!
Wat denk jijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je denkt dat het fake is, maar je weet het niet zeker!
Wat is er zo bijzonder aan danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Het valt me altijd op als ik post #212 quote
Wilde ik even melden
dat hetzelfde cijfer aan het begin en aan het einde van het nummer staat, en het cijfer in het midden de helft van dat cijfer isquote:
Om mij een virus te gevenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou waarom zouden dat smsje anders sturen?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dankje, betekend echt veel voor me.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dankje, betekend echt veel voor me.
Waarom komt dit niet geloofwaardig overquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat was een 'grapje' want eerder vandaag kwam deze veelgemaakte taalfout ook al ter discussie
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:58 schreef zwerty het volgende:
[..]
Waarom komt dit niet geloofwaardig over
Hoezo niet danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:58 schreef zwerty het volgende:
[..]
Waarom komt dit niet geloofwaardig over
Ahquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat was een 'grapje' want eerder vandaag kwam deze veelgemaakte taalfout ook al ter discussie
een klasgenote zit daar nu in het publiekquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:02 schreef TienVingers het volgende:
Dit moet dus de finale van X-Factor voorstellen
Vrijwillig of omdat ze iemand moet supporten?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
een klasgenote zit daar nu in het publiek
1. Wens haar sterkte. 2. Als ze braviour is maak ik r afquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
een klasgenote zit daar nu in het publiek
En jij kijkt er naarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:06 schreef Rezania het volgende:
Er zijn hier serieus jongens aan het vechten terwijl er andere jongens omheen staan en ze aanmoedigen.Hoe barbaars.
Ik ga toch niet in mijn eentje tegen 10 man?quote:
Je bent niet bepaald goed bezig eigenlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:09 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn hossel met Dearest gaat goed![]()
![]()
D4vid als getuige.
Dat hoeft toch ook niet? Maar heb je bijv. politie gebeld of vind je het wel goed zo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga toch niet in mijn eentje tegen 10 man?
Is het illegaal dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Maar heb je bijv. politie gebeld of vind je het wel goed zo?
detailsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:09 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn hossel met Dearest gaat goed![]()
![]()
D4vid als getuige.
Vechten klinkt als mishandelen en dat is inderdaad niet legaal te noemenquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze voegde me toe op Facebook en en ehhh ze vertelde me een geheim.
Ik betwijfel of ze het onvrijwillig doen, ziet er meer uit als iets voor geld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vechten klinkt als mishandelen en dat is inderdaad niet legaal te noemen
Haterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je bent niet bepaald goed bezig eigenlijk
Oooh, dat laatste klinkt wel bizar eigenlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze het onvrijwillig doen, ziet er meer uit als iets voor geld.
Anyway, ze zijn al pleitte.
zeg dat je een beschuitje met haar wil etenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze voegde me toe op Facebook en en ehhh ze vertelde me een geheim.
Ok.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:16 schreef zwerty het volgende:
[..]
zeg dat je een beschuitje met haar wil eten
het geheimpje ging over jeweetwl dus hij weet dat ie geen kans maaktquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:16 schreef zwerty het volgende:
[..]
zeg dat je een beschuitje met haar wil eten
Dat je me afwijst okee, maar laat het niet zien op het forum, ik wil dat ze denken dat ik scoor!!!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
het geheimpje ging over jeweetwl dus hij weet dat ie geen kans maakt
denken we toch niet, dus maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat je me afwijst okee, maar laat het niet zien op het forum, ik wil dat ze denken dat ik scoor!!!
Hebben we dat ooit gedacht?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat je me afwijst okee, maar laat het niet zien op het forum, ik wil dat ze denken dat ik scoor!!!
quote:Hij/zij tweette het volgende:
Ik durf het zelf niet toe te geven maar.. Ik ben homo.. Sorry.
quote:Ook dit,tweette de hacker.
IK MAAK JE DOOD BITCH
Ik zou zeggen hack het terug.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:20 schreef SGYENZO het volgende:
Godver iemand had ff mijn twit gehackt.
[..]
[..]
Dat je dat niet denk okee, maar moet je dat ook weer melden op het forum, nu lijk ik nog wanhopiger!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:19 schreef zwerty het volgende:
[..]
denken we toch niet, dus maak je geen zorgen
Voor aso's zekerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:23 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Een winkel met kleren (www.asos.com)
[..]
Korte broek, zwembroek, armbandjes, sokken en polo.
dan weet ik nog niet wiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan je niet je email ergens invullen waardoor je je wachtwoord kan wijzigen ofzo?
Wat een kutstreekquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:20 schreef SGYENZO het volgende:
Godver iemand had ff mijn twit gehackt.
[..]
[..]
oo wrm kloonquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:25 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja ik ben de ontmaskerde kloon van osuchi
Zat jij serieus op #290 te wachten?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:26 schreef SGYENZO het volgende:
Lapo!
Hunt on it!
Hunt on it!
Hunt on it!
Tam, tam tam tam, tam tam
is er al tc?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:27 schreef Spatieloos het volgende:
Houd gewoon op met lapohunten, en nu ik dit heb gezegd mag ik expres geen lapo
Ik quote deze in #301quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:27 schreef Spatieloos het volgende:
Houd gewoon op met lapohunten, en nu ik dit heb gezegd mag ik expres geen lapo
Kloptquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:24 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wat een kutstreek
Dat mensen dat in hun hoofd halen
serieus? osuchi?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:25 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja ik ben de ontmaskerde kloon van osuchi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |