Maar ben je nou echt zo seksverslaafd of maak ik geen kansquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:15 schreef Dearest het volgende:
Nee maar weetje, bepaalde mensen hier mochten me niet zo, en ik was benieuwd of ze dat nou echt aan mijn karakter lag of meer van 'Oh daar heb je Osuchi weer'Aan vandaag te zien leek het dus meer op dat tweede, maar ja, ik moet er dan ook wel bijzeggen dat ik af en toe best kinderachtig bezig was.
Volgensmij ook, maar ik denk dat ze Dearest van vandaag bedoelde. Ook nogal snel om een oordeel over iemand te vellen mijns inziens maar ok.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:17 schreef zwerty het volgende:
[..]
ligt het aan mij of postte je hier pas toen zij weg was?
Dus je mag niet meer je mening over iemand geven? Het kan wat subtieler ja.. maar het is geen ruzie uitlokken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
Haha, en dan vinden mensen dat ik ruzies uitlok.
Ik moest tussen half 5 en 5 uur van m'n moeder naar 'm vader fietsen. En als ik een kloon maak zou ik nooit zeggen dat ik bi ben en Spatieloos hosselen..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:17 schreef zwerty het volgende:
[..]
ligt het aan mij of postte je hier pas toen zij weg was?
ghehequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
Haha, en dan vinden mensen dat ik ruzies uitlok.
ja maar ze komt dan ook van bokt.nl XDquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
Volgensmij ook, maar ik denk dat ze Dearest van vandaag bedoelde. Ook nogal snel om een oordeel over iemand te vellen mijns inziens maar ok.
ik heb t over het osuchi account hahaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moest tussen half 5 en 5 uur van m'n moeder naar 'm vader fietsen. En als ik een kloon maak zou ik nooit zeggen dat ik bi ben en Spatieloos hosselen..
Uberhaupt de tijd nemen om kloons te maken
Ik?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maar ze komt dan ook van bokt.nl XD
Ik dacht eerder dat zwerty bedoelde dat jij pas in de JNG SC zit sinds wat was het, mei. En dat Osuchi toen al weg was.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moest tussen half 5 en 5 uur van m'n moeder naar 'm vader fietsen. En als ik een kloon maak zou ik nooit zeggen dat ik bi ben en Spatieloos hosselen..
Uberhaupt de tijd nemen om kloons te maken
Beetje gemaakt romantisch doen, vreselijk is dat. Ze moet gewoon goed kunnen koken en 's nachts wat langer wakker blijven. Andersom vind ik ook dat een vrouw niet te veel moet verlangen. Maar helaas denken zij daar anders over, er moet per se romantisch worden gedaan, hoe nep het ook is. Uiteindelijk eindigt het toch wel weer in smerige seks.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nog niet. Ik ben ouderwets en moet haar nog 'vragen' weet je. Romantisch doen enzo
Wat heeft seksverslaafd zijn en geen kans maken met elkaar te makenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ben je nou echt zo seksverslaafd of maak ik geen kans
Ik voel me trouwens lonely in mijn TC
http://tinychat.com/spatieloos
Dat idee kreeg ik ook ja. Volgens mij klopt dat ook wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik dacht eerder dat zwerty bedoelde dat jij pas in de JNG SC zit sinds wat was het, mei. En dat Osuchi toen al weg was.
BEN JIJ OSUCHI?!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
ooo, ik dacht dat je dacht dat ik osuchi was
kuch DrNick kuchquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:19 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wat heeft seksverslaafd zijn en geen kans maken met elkaar te maken
Nee, ik ben niet seksverslaafd, ik denk dat die fout er de vorige keer gewoon is gekomen doordat ik soms nog een beetje een 2eklasser ben en de hele tijd seksgrapjes maakteEn daarnaast vind ik trouwens al iemand leuk
Wie dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:19 schreef Dearest het volgende:
[..]
Wat heeft seksverslaafd zijn en geen kans maken met elkaar te maken
Nee, ik ben niet seksverslaafd, ik denk dat die fout er de vorige keer gewoon is gekomen doordat ik soms nog een beetje een 2eklasser ben en de hele tijd seksgrapjes maakteEn daarnaast vind ik trouwens al iemand leuk
Romantisch is leuk als je weet dat ze het kan waarderenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Beetje gemaakt romantisch doen, vreselijk is dat. Ze moet gewoon goed kunnen koken en 's nachts wat langer wakker blijven. Andersom vind ik ook dat een vrouw niet te veel moet verlangen. Maar helaas denken zij daar anders over, er moet per se romantisch worden gedaan, hoe nep het ook is. Uiteindelijk eindigt het toch wel weer in smerige seks.
Ik zal ze nooit begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |