Spatie heeft zijn vrouw gevondenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt, over die 69 enzo. Het klopt allemaal wel. Mag ik je toevoegen op Facebook?
Oh ik ook, nu zijn we maagdenbroedersquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Seks is ook vies.
Pas na het huwelijk doen. Ik ben ook nog maagd.
quote:
En dan natuurlijk nooit trouwen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Seks is ook vies.
Pas na het huwelijk doen. Ik ben ook nog maagd.
maar hij heeft wel een vriendin volgens mijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik ook, nu zijn we maagdenbroeders
Jammer welquote:
Nog niet. Ik ben ouderwets en moet haar nog 'vragen' weet je. Romantisch doen enzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar hij heeft wel een vriendin volgens mij
Dankjewel Yvonnequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
AB heeft vandaag erwten gekocht om vanavond Prinses op de erwt te kunnen zijn.
Einde verhaal. slaap lekker
doe je bestquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind jou nog steeds leuker hoor, maar jij bent onbereikbaar
Ja volgens mij ook, maar ehhh ja ehhhhh dat maakt niet uit. Ik heb een exfantasievriendin ofzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar hij heeft wel een vriendin volgens mij
Hij verwees me terug naar jou.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:14 schreef xcachet het volgende:
Ik wil jullie even verwijzen naar de man in de OP. Dank u.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik spring straks op jou
Of dat klinkt fout zeker?
Naja, ik mocht je nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:15 schreef Dearest het volgende:
Nee maar weetje, bepaalde mensen hier mochten me niet zo, en ik was benieuwd of ze dat nou echt aan mijn karakter lag of meer van 'Oh daar heb je Osuchi weer'Aan vandaag te zien leek het dus meer op dat tweede, maar ja, ik moet er dan ook wel bijzeggen dat ik af en toe best kinderachtig bezig was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |