Nieuwe mod nodig op JNG ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij kapt met overal op in te springen.
Zo makkelijk is het.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:01 schreef yvonne het volgende:
Als iedereen nou eens zijn/haar/het lange tenen intrekt? Zou me dat even een feest zijn?
En iets wat half FOK! al weet hoef ik niet in de TT's tegen te komen en al helemaal niet besproken zien worden in een sc.
Als je wilt roddelen, best, maar niet hier.
Ben je wel boos in het goede topic? Volgensmij staat er toch niets slechts in de tt?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:01 schreef yvonne het volgende:
Als iedereen nou eens zijn/haar/het lange tenen intrekt? Zou me dat even een feest zijn?
En iets wat half FOK! al weet hoef ik niet in de TT's tegen te komen en al helemaal niet besproken zien worden in een sc.
LB is vandaag even weg.. (Rock Werchter)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nieuwe mod nodig op JNG ?
Ik heb ervaring
Ik ben niet cute.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ben je wel boos in het goede topic? Volgensmij staat er toch niets slechts in de tt?
Maar Rodawa is hier zelf?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:01 schreef yvonne het volgende:
Okéquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij kapt met overal op in te springen.
Zo makkelijk is het.
Jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is schattig dat je dat zo ontkent awwww
Ik ga even al jouw accounts bannen en dan ga jij me dm-en met welk account je wilt verdergaan, deze klonenbrij is wel mooi geweestquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:04 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ben je wel boos in het goede topic? Volgensmij staat er toch niets slechts in de tt?
Heheheeehehe laat me deze maar houden danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga even al jouw accounts bannen en dan ga jij me dm-en met welk account je wilt verdergaan, deze klonenbrij is wel mooi geweest
Ik heb het over de andere 87687695958557647654 TT's van de scquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar Rodawa is hier zelf?
Dus naamtopics mogen niet meer?
aha! Dacht alquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb het over de andere 87687695958557647654 TT's van de sc
Zie je nou wel, je bent wel een kloon!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
Heheheeehehe laat me deze maar houden dan
l0l, namen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ro-ald ben jij dat?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
Osuchiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
Spatieloosquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Helaas niet![]()
Hoi meneer Mono, ik ben groot fan
Wil je mijn naam typen?
Erg verrassend was het niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
In ander nieuws Yvonne maakt schoon schip in de JNG SC...
Okéquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
quote:
PEC Zwollequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:09 schreef Monopoly het volgende:
Bier drinken met Spatieloos is als een wedstrijd van PEC Zwolle. Onvergetelijk, bij winst of verlies.
Geen idee of dat positief is of niet, maar bedanktquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:09 schreef Monopoly het volgende:
Bier drinken met Spatieloos is als een wedstrijd van PEC Zwolle. Onvergetelijk, bij winst of verlies.
Kun je voor mij ook een verhaaltje maken van wat ik vandaag gedaan heb? Zo te zien lukt het je goed om dingen te verzinnenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:09 schreef Rodawa het volgende:
Dit weekend lekker met de familie alpaca's scheren op de Veluwe. Denk dat het wel interessant gaat worden om te zien hoe mijn oma dit aanpakt, ze is altijd wat hardhandig geweest. Tussendoor ga ik lekker bessen halen in de Agrimarkt, waarschijnlijk alleen, ben altijd een loner geweest op familieuitjes, maar ondanks dat heb ik het wel naar mijn zin hoor.
Een club die promoveert en dan P$V en Feyenoord dik op de kloten geeft, heb ik respect voorquote:
Hč sst nu gaat iedereen dat geloven ook nogquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:11 schreef Rodawa het volgende:
Heb Osuchi nooit zo gemogen, vooral niet toen ze me voor seks ging DM'en, beetje een vies verhaal vond ik dat.
AB heeft vandaag erwten gekocht om vanavond Prinses op de erwt te kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kun je voor mij ook een verhaaltje maken van wat ik vandaag gedaan heb? Zo te zien lukt het je goed om dingen te verzinnen.
Oh nu je het zegt, over die 69 enzo. Het klopt allemaal wel. Mag ik je toevoegen op Facebook?quote:
Seks is ook vies.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:11 schreef Rodawa het volgende:
Heb Osuchi nooit zo gemogen, vooral niet toen ze me voor seks ging DM'en, beetje een vies verhaal vond ik dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |