Afspraken zijn meer wat voor meiden.. Die gaan het allemaal plannen in hun agenda enzo..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gehad
Waarom heb ik zo weinig afspraken
Agenda'squote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:32 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Afspraken zijn meer wat voor meiden.. Die gaan het allemaal plannen in hun agenda enzo..
Mag ik een paar procent ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:34 schreef TienVingers het volgende:
Ik krijg een sms binnen dat ik 2 miljoen pond heb gewonnen
Hoi maatje bff vriend bro.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:34 schreef TienVingers het volgende:
Zal ik volgende week mee als je het gaat afhalen bij de Afrikaanse bank in China?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:34 schreef TienVingers het volgende:
Subtiel vragen werkt niet, gewoon eerlijk vragen. Werkte bij mijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:35 schreef Rodawa het volgende:
Wacht, 2 miljoen pond? Ik lees dit nu pas haha. Wat leuk zeg.
bff.
Je denkt dat het fake is, maar je weet het niet zeker!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:37 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk fake wat denk jij
Het valt me altijd op als ik post #212 quotequote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je denkt dat het fake is, maar je weet het niet zeker!
Wat denk jijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je denkt dat het fake is, maar je weet het niet zeker!
Wat is er zo bijzonder aan danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Het valt me altijd op als ik post #212 quote
Wilde ik even melden
dat hetzelfde cijfer aan het begin en aan het einde van het nummer staat, en het cijfer in het midden de helft van dat cijfer isquote:
Om mij een virus te gevenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou waarom zouden dat smsje anders sturen?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dankje, betekend echt veel voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |