Ik ga toch niet in mijn eentje tegen 10 man?quote:
Je bent niet bepaald goed bezig eigenlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:09 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn hossel met Dearest gaat goed![]()
![]()
D4vid als getuige.
Dat hoeft toch ook niet? Maar heb je bijv. politie gebeld of vind je het wel goed zo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga toch niet in mijn eentje tegen 10 man?
Is het illegaal dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet? Maar heb je bijv. politie gebeld of vind je het wel goed zo?
detailsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:09 schreef Spatieloos het volgende:
Mijn hossel met Dearest gaat goed![]()
![]()
D4vid als getuige.
Vechten klinkt als mishandelen en dat is inderdaad niet legaal te noemenquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze voegde me toe op Facebook en en ehhh ze vertelde me een geheim.
Ik betwijfel of ze het onvrijwillig doen, ziet er meer uit als iets voor geld.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vechten klinkt als mishandelen en dat is inderdaad niet legaal te noemen
Haterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je bent niet bepaald goed bezig eigenlijk
Oooh, dat laatste klinkt wel bizar eigenlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze het onvrijwillig doen, ziet er meer uit als iets voor geld.
Anyway, ze zijn al pleitte.
zeg dat je een beschuitje met haar wil etenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze voegde me toe op Facebook en en ehhh ze vertelde me een geheim.
Ok.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:16 schreef zwerty het volgende:
[..]
zeg dat je een beschuitje met haar wil eten
het geheimpje ging over jeweetwl dus hij weet dat ie geen kans maaktquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:16 schreef zwerty het volgende:
[..]
zeg dat je een beschuitje met haar wil eten
Dat je me afwijst okee, maar laat het niet zien op het forum, ik wil dat ze denken dat ik scoor!!!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
het geheimpje ging over jeweetwl dus hij weet dat ie geen kans maakt
denken we toch niet, dus maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat je me afwijst okee, maar laat het niet zien op het forum, ik wil dat ze denken dat ik scoor!!!
Hebben we dat ooit gedacht?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat je me afwijst okee, maar laat het niet zien op het forum, ik wil dat ze denken dat ik scoor!!!
quote:Hij/zij tweette het volgende:
Ik durf het zelf niet toe te geven maar.. Ik ben homo.. Sorry.
quote:Ook dit,tweette de hacker.
IK MAAK JE DOOD BITCH
Ik zou zeggen hack het terug.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:20 schreef SGYENZO het volgende:
Godver iemand had ff mijn twit gehackt.
[..]
[..]
Dat je dat niet denk okee, maar moet je dat ook weer melden op het forum, nu lijk ik nog wanhopiger!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:19 schreef zwerty het volgende:
[..]
denken we toch niet, dus maak je geen zorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |