x cachet klinkt als 'ik cache het'quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
x cachet klinkt als 'ik cache het'
een cache is een tijdelijke opslag
dus xcachet onthoudt veel in haar korte termijn geheugen snap je
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
X is ook een kruisje. En kruisje kan staan voor geen. Dan betekent het opeens weer heel wat anders.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
X is ook een kruisje. En kruisje kan staan voor geen. Dan betekent het opeens weer heel wat anders.
Vrouwen hebben de romanticus in mij nooit weten te waarderen, tenminste, dat idee krijg ik niet met een platte hand op de wang.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Romantisch is leuk als je weet dat ze het kan waarderen
o ja je weet hoe dat gaat tochquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:23 schreef Dearest het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou weer bij? hij vond lb toch leuk?
Misschien ben je dan ook geen romanticusquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vrouwen hebben de romanticus in mij nooit weten te waarderen, tenminste, dat idee krijg ik niet met een platte hand op de wang.
Ik denk dat hier een kern van waarheid in zit. Ik ben in ieder geval niet zo onder de indrukquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Misschien ben je dan ook geen romanticus
Jij vind romantisch toch niet dat je je dollo droog in haar kakkert ramt ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vrouwen hebben de romanticus in mij nooit weten te waarderen, tenminste, dat idee krijg ik niet met een platte hand op de wang.
Wil je zeggen dat het aan mij ligt? Dat een vrouw het niet kan waarderen als een steigerende penis langzaam onder haar rokje kruipt is niet mijn schuld hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Misschien ben je dan ook geen romanticus
BEN IK SCHATTIGquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:59 schreef xcachet het volgende:
Het is gewoon een compliment. Jongens die schattig zijn vind ik leuk
Nee, cachet (zn): karakter, kenmerk, kleurquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[ afbeelding ]
xcachet is van de ouwe stempel
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat het aan mij ligt? Dat een vrouw het niet kan waarderen als een steigerende penis langzaam onder haar rokje kruipt is niet mijn schuld hoor.
oh nouja blijkbaar niet héquote:
De timing kon niet beter, gezien mijn post eronder.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij vind romantisch toch niet dat je je dollo droog in haar kakkert ramt ?
Want dat zou ik dan nog wel kunnen begrijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |