quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoi, ik ben toto![]()
Jij bent nieuw hier?
Ja
Moeten we hem ook inspecteren?quote:
nou, denk meer met heel veel sarcasmequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:04 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Die man![]()
Godverdomme die geilt echt op die meiden soieso wel
Mij inspecteren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mij inspecteren?
Nou, dit ben ik:zozo, daar zou ik wel een hele rol beschuiten mee willen etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
zozo, daar zou ik wel een hele rol beschuiten mee willen eten
Daar ging je tenga eggquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:10 schreef Spatieloos het volgende:
Hoin.
Dus mijn buurjongetje komt ineens zomaar mijn achtertuin inlopen en pakte iets, maar ik zag niet wat!!
Hij stal je driewielerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:10 schreef Spatieloos het volgende:
Hoin.
Dus mijn buurjongetje komt ineens zomaar mijn achtertuin inlopen en pakte iets, maar ik zag niet wat!!
Die van mij paste al niet, dus ik snap niet wat je met een langere moet.quote:
Wil ik niet. Ik wou alleen daten om je te leren kennen. Maar dit zegt genoeg.quote:
Jij hebt gelukquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijn broer is bijna altijd van huis
Moet je er ook eten van kopen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik moet tot de 20e doen met 15 euro
Leuk he, huren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik met -130quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat is onmogelijk!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:17 schreef Rozzje het volgende:
Heb liever money dan een wijf waarom vind je dat vreemd?
Money zeikt niet een bitch wel en die gaat vreemd
TRUE STORY
nee is wel mogelijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk!!!!!!!!
Als ik je zou vertrouwen had ik je wel wat geld geleend.
Tip: Koop popcorn, is goedkoop en lekker en genoeg calorieën/prijs
Een maand lang rijst van de Aldi koken, een maand lang alleen water drinken, een maand lang geen ongezonde overbodige dingen kopen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk!!!!!!!!
Als ik je zou vertrouwen had ik je wel wat geld geleend.
ja ga morgen even naar de bankquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:19 schreef Renesite het volgende:
Gewoon doorlopend krediet.
Ik kan nu een van 14000 aanvragen. Denk dat ik het ga doen xoxo
ja mattie das wel nicequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:19 schreef Renesite het volgende:
Gewoon doorlopend krediet.
Ik kan nu een van 14000 aanvragen. Denk dat ik het ga doen xoxo
welke bankquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ga morgen even naar de bankkijken of ik wat rood kan staan
Wat ga je kopen/eten danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee is wel mogelijkheb nog genoeg eten als ik slim speel
Als je naar zulke oppervlakkige dingen gaat kijken zou ik jou jonger dan 12 schatten want de gemiddelde 12jarige weet al wel wat biseksueel inhoudtquote:
ja nee ik heb ingesteld dat ik niet rood kan staan volgens mij, dus dat moet ik ff aanpassenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 kop kun je rood staan geloof ik dan als student
Moet je wel een vast inkomen hebbenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ga morgen even naar de bankkijken of ik wat rood kan staan
oh, oke. ja is geen probleem zetten ze je limiet naar 1000 ofzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja nee ik heb ingesteld dat ik niet rood kan staan volgens mij, dus dat moet ik ff aanpassen
Ik zei toch dat ik het was vergeten joh.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
Als je naar zulke oppervlakkige dingen gaat kijken zou ik jou jonger dan 12 schatten want de gemiddelde 12jarige weet al wel wat biseksueel inhoudt
Ze zoekt geen vriendjes, ik vroeg haar op een date. En ze dacht dat ik haar vriendje wou worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kinderachtig bezig. Net nieuw, nu al vriendjes zoeken
Ooit gehoord van een grapje makenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kinderachtig bezig. Net nieuw, nu al vriendjes zoeken
Nu denk ik echt dat je xcachet bent.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:24 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een grapje makenJezus joh
daarom halenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef Rozzje het volgende:
Als je opleiding niet haalt moet je stufi toch terug betalen![]()
Echt?!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef Rozzje het volgende:
trouwen in gemeenschap van goederenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb zelf niet zoveel meer omdat rez de helft heeft afgepakt
je hebt 10 jaar om je opleiding te halenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef Rozzje het volgende:
binnen 10 jaar geloof ik jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt?!
Nooit geweten. Maar ja, wel extra motivatie.
hoezo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb zelf niet zoveel meer omdat rez de helft heeft afgepakt
binnen 10 jaar moet je een diploma hebben.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef Rozzje het volgende:
Pappie en mammie lief aankijken?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik moet minimaal 500 lenen bij de bankik wil maar 50 lenen godver
ik wil met hem trouwen en dat wilde hij wel als hij de helft van mn vermogen/goederen/whatevah kreeg als we gingen scheiden.quote:
Owh dan komt het goedquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
binnen 10 jaar moet je een diploma hebben.
ken ik niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Huisgenoten lief aan kijken om te lenen?
ik ga geen rente betalen over 500 euroquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon 500 lenen en uitgeven wat je nodig hebt?
hoeveel rente danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ga geen rente betalen over 500 euro
Dat zou wel heel laag zijn, om een fake account te maken en vervolgens in discussie met jezelf te gaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu denk ik echt dat je xcachet bent.
ja maar dan heb ik het niet direct, das probleemquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:29 schreef Rezania het volgende:
Leen via DUO, dat schijnt nog acceptabel te zijn qua rente en zo.
Soep hoor je niet te koken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
ik was mn stiefmoeder even helpen met soep koken
Die meid en ik hebben niks gemeen dus hou maar op.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu denk ik echt dat je xcachet bent.
Kan je niet zoiets doen:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ga geen rente betalen over 500 euro
dat vertrouw ik nietquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kan je niet zoiets doen:
https://www.ferratum.nl/?(...)tm_campaign=daisycon
1,15 rente op 100 euro voor 30 dagen.
Of is dat internet lenen onbetrouwbaar ofzo.
quote:
Dan verdamp je je harde werk, waarom zou je dat willen?quote:
Die stufi ga ik soieso voor me zelf houden.. Mn ouders betalen mn studie gewoon mooi meegenomenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:31 schreef Insomnia_ het volgende:
of je doet even gewoon wat fraude dit dat
achquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:32 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Net je tumblr gekeken leuk hoor alleen best wel veel erotische plaatjes enzo
waarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
ik ga Commerciele economie doen volgend jaar
Biotechnologie, dus cellen zo aanpassen dat ze doen wat jij wil.quote:
quote:
wie moet ik gelovenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Biotechnologie, dus cellen zo aanpassen dat ze doen wat jij wil.
Schat, het is een studie aan de TU Delft, pret kennen ze daar niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo'n reactie bewijst dat je ongelijk hebt.
Stenden in Emmenquote:
Zekerquote:
Inflatie houdt het systeem gezond, daarom wordt er gestreefd naar 2% inflatie per jaar.quote:
maar m'n centjes worden steeds minder waardquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inflatie houdt het systeem gezond, daarom wordt er gestreefd naar 2% inflatie per jaar.
Vraag en aanbodquote:
EIS MEER CENTJES!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar m'n centjes worden steeds minder waard
nicequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zwem in het geld vanaf de 24e en ik heb mn bitches verspreid over t hele land.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik zwem in het geld vanaf de 24e en ik heb mn bitches verspreid over t hele land.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
wat is dit nou weer Koelkast ontploft door rabarber
vertel eens iets over jezelfquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:52 schreef SGYENZO het volgende:
Godverdomme waarom word ik nou nooit eens vermeld in de tt
Omdat je geen UI hebt en volgens mij ben je hier nog niet echt super bekend.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:52 schreef SGYENZO het volgende:
Ja, door rabarber, vast.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
wat is dit nou weer Koelkast ontploft door rabarber
Wie ben jij dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:52 schreef SGYENZO het volgende:
Ben je nu al weggejaagd ja?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:29 schreef Dearest het volgende:
[..]
Dat zou wel heel laag zijn, om een fake account te maken en vervolgens in discussie met jezelf te gaan
Ik snap eerlijk gezegd niet hoe Etsu daar in past, hij is 2 meter lang.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit? best een lelijke auto
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat je geen UI hebt en volgens mij ben je hier nog niet echt super bekend.
oke, nou ik ben SGY.. Dagelijks ademer, en ik heb het wereldrecord kaasliefdequote:
Echt een vrouwenautoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit? best een lelijke auto
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:56 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
[..]
oke, nou ik ben SGY.. Dagelijks ademer, en ik heb het wereldrecord kaasliefde
ik heb 5 facebooks mag ik je toevoegenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:58 schreef Dearest het volgende:
Jezus gaat het tegenwoordig zo verMensen maken serieus een facebookaccount voor hun pasgeboren baby of kleuter en gaan vervolgens dingen posten als 'Bedtijd! Kusje voor iedereen!'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wacht maar tot jij moeder bent, dan ga je dat ook doen!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:58 schreef Dearest het volgende:
Jezus gaat het tegenwoordig zo verMensen maken serieus een facebookaccount voor hun pasgeboren baby of kleuter en gaan vervolgens dingen posten als 'Bedtijd! Kusje voor iedereen!'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjaakquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb 5 facebooks mag ik je toevoegen
Kan je lang wachtenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij moeder bent, dan ga je dat ook doen!
Welke dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:58 schreef SGYENZO het volgende:
Zat trouwens al in een paar delen, daar niet van.
lb is in werchterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:02 schreef Spatieloos het volgende:
Waar is AB vandaag?
En er is nog iemand weg, maar wie hmmm.
Dat zeg je nu, maar als we eenmaal getrouwd zijn dan dwing ik je om kinderen te willen.quote:
Ja, want dat is het enige om over na te denken bij het nemen van een kindquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
daar denk je over 5 jaar misschien anders over
wat laat je anders achter als je doodgaat?
quote:
Hoe kun je baby's niet schattig vinden!!!!?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja, want dat is het enige om over na te denken bij het nemen van een kindIk heb gewoon die voortplantingsdrang niet en vind babies/kinderen niet schattig of leuk, nooit gevonden. Besides that, als ik dood ben merk ik er toch niks meer van dus zal mij een worst wezen wat ik achterlaat
Ja, een goede herinnering aan mij, hoop ik.
jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Werchter ?
Vind ze viesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kun je baby's niet schattig vinden!!!!?
vind je het niet eng om dood te gaan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja, want dat is het enige om over na te denken bij het nemen van een kindIk heb gewoon die voortplantingsdrang niet en vind babies/kinderen niet schattig of leuk, nooit gevonden. Besides that, als ik dood ben merk ik er toch niks meer van dus zal mij een worst wezen wat ik achterlaat
Maar als ze even niet poepen. Dan met dat lieve gezichtje en die oogjes en daawwwwwwwwwquote:
Baby's zijn echt teringlelijk meestal.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kun je baby's niet schattig vinden!!!!?
Heb liever een kat, die poept tenminste in z'n eigen bak.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar als ze even niet poepen. Dan met dat lieve gezichtje en die oogjes en daawwwwwwwww
Het komt nog welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar dat heeft er niks mee te maken of ik kinderen achter wil laten of niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vind je het niet eng om dood te gaan?
Rock Werchterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Werchter ?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Baby's zijn echt teringlelijk meestal.
NEE HET KOMT NIETquote:
Ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
NEE HET KOMT NIET
IK HEB ER ZO'N SCHIJTHEKEL AAN ALS MENSEN DAT ZEGGEN
IK WIL GODVERDOMME GEEN KINDEREN KLAAR
is het nu duidelijk
wat wil je doen met je leven en hoe zie je je jezelf over 10, 15, 20, 25, 30, 35 jaar?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
NEE HET KOMT NIET
IK HEB ER ZO'N SCHIJTHEKEL AAN ALS MENSEN DAT ZEGGEN
IK WIL GODVERDOMME GEEN KINDEREN KLAAR
is het nu duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wat wil je doen met je leven en hoe zie je je jezelf over 10, 15, 20, 25, 30, 35 jaar?En jij dan? Kinderen opvoeden zodat je daarna in een bejaarde te huis kan zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
het maakt niet uit wat ik doe want ik reïncarneer als dolfijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En jij dan? Kinderen opvoeden zodat je daarna in een bejaarde te huis kan zitten?
Wow jij hebt echt een woede probleem!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik wil het eerder slaan dan vasthouden maar ok
Not sure if srsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik wil het eerder slaan dan vasthouden maar ok
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wat wil je doen met je leven en hoe zie je je jezelf over 10, 15, 20, 25, 30, 35 jaar?ik wil ten eerste heel veel reizen dus daar is zo'n kind sowieso al niet handig bij, gewoon vrij zijn in mijn eigen keuzes (nu ben je dat nooit helemaal want je moet werken enzulks maar je snapt me wel), na mijn werk lekker m'n eigen tijd invullen met vrienden en/of een partner en niet zo'n jankend zeurkind als een blok aan je beenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i still see your shadows in my room
nee maar voor elke keus die je maakt is er wel een parallele dimensie waarin je anders kiest.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:10 schreef Rozzje het volgende:
Ik had gehoord dat er in ons universum miss een 2e aarde is met allemaal cloons van onszelf
Lijkt me sterk. Misschien als je je fantasie meetelt in 'ons universum' .quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:10 schreef Rozzje het volgende:
Ik had gehoord dat er in ons universum miss een 2e aarde is met allemaal cloons van onszelf
Ik wil echt weten wat er na de dood gebeurt maar als het moment zover is juist weer niet.. Gewoon een hele nare/enge gedachte om dood te gaan.. Alles is voorbijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee maar voor elke keus die je maakt is er wel een parallele dimensie waarin je anders kiest.
en uiteindelijk reincarneer je als iedereen op aarde, ook de dieren.
daarom slaat het ook nergens op om 'anderen' te benadelen.
Had het op Discovery gezien..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Misschien als je je fantasie meetelt in 'ons universum' .
Bmw 5 serie, niet gekquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:08 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Kan niet wachten todat ik hier in rij
[ afbeelding ]
Geloof je daar echt in? Dat reïncarneren?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee maar voor elke keus die je maakt is er wel een parallele dimensie waarin je anders kiest.
en uiteindelijk reïncarneer je als iedereen op aarde, ook de dieren.
daarom slaat het ook nergens op om 'anderen' te benadelen.
het is echt zo ik ben even dood geweestquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geloof je daar echt in? Dat reïncarneren?
hey spetterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het is echt zo ik ben even dood geweest
toen was ik een dolfijn
Ik denk dat dood zijn kleurloos is!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:12 schreef zwerty het volgende:
Denk dat het gewoon zwart is als je dood bent
Zoiets heet een droom!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
toen was ik een dolfijn
Ik denk dat je niks meer kan waarnemen als je dood bent.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:12 schreef zwerty het volgende:
Denk dat het gewoon zwart is als je dood bent
daaromquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat dood zijn kleurloos is!
Eigenlijk stoppen je hersenen er toch gewoon mee, dus je kan niet nadenken en dan is er niks meer voor jou.
ik was een luiaard.. Rape.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
toen was ik een dolfijn
ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat je niks meer kan waarnemen als je dood bent. [ afbeelding ]
Ga je nog die kapsel fixenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:17 schreef Rodawa het volgende:
Nou, ik ben blij dat jullie het fijn vinden zeg.
Volgende week ff met stijl tang proberen hopelijk lukt hetquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb vandaag al mee gepronkt. Beetje wax op de juiste methode aanbrengen is voldoende.
Fijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh dit is tof van je, hoi Adora, het gaat met mij ook heel goed.
En ook al kan je er niks meer van herinneren. Ik heb gehoord dat dolfijnen vaak aan groepsverkrachtingen doen, kan je zoiets misschien wel herinneren ofzo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
biw
nee eigenlijk kan ik me er niks meer van herinneren, dus ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik een dolfijn was
Eerst dolfijn, nu krab, het zit je ook niet mee ;squote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
biw
nee eigenlijk kan ik me er niks meer van herinneren, dus ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik een dolfijn was
Komt natuurlijk omdat hij als een gek de vrouwtjes heeft verkracht, kut dolfijnen ook, moet je niet verwachten dat je tot iets nuttigs reïncarneert.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eerst dolfijn, nu krab, het zit je ook niet mee ;s
nou leuk dat je het vraagt ik ben een beetje laat wakker geworden we zouden sporten in de gym weet je wel beetje krachttraining dus ik denk shit is het al zo laat wowowow dit gaat nooit meer goed komen dus ik snel haphap eten douchen wax in mn haar smeren dacht wow fucked up ik kom nooit op tijd zou mn mattie ophalen en dan met mijn auto ernaartoe maar ik had nog 15 minuten dus ik denk aw yisss ik ga het redden maar toen oeps ineens weer honger?!?! dus ik pak mn telefoon stuur berichtje van hey jongen hoe gaat het ik ben wat later want ik heb honger dus ben nog even eten want ja kan niet op een lege maag sporten natuurlijk dus hij was zo van ooh geen rpobleem ben zelf ook nog eten LOL dus was geen probleem maar toen zei ik zo van ohooh heb het al op ik kom er nu aan en hij zo van NEE WACHT IK BEN NOG NIET KLAAR ;S dus ik zeg oke rustig ik kom er zo wel aan oke dus hij zo van is goed zie je zo wel verschijnen en ja hoor poef daar was ik als hans klok dus wij naar de gym rijden beetje sporten 2,5 uur later was ik pas thuis kutzooi. dus toen 2 flesjes gefilmd en een dop waarvan die link naar youtube het bewijs is was echt supergek op het eind want die flesjes vielen zo op de grond want ik wou zo dop voor de camera houden en boem pets daar ging de fles helemaal naar de klote echt kut maar maakt niet uit want hij werkt nog gewoon dus nu zit ik lkkr op fok beetje praten met jullie heel gezelligquote:
Gekke tydquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
nou leuk dat je het vraagt ik ben een beetje laat wakker geworden we zouden sporten in de gym weet je wel beetje krachttraining dus ik denk shit is het al zo laat wowowow dit gaat nooit meer goed komen dus ik snel haphap eten douchen wax in mn haar smeren dacht wow fucked up ik kom nooit op tijd zou mn mattie ophalen en dan met mijn auto ernaartoe maar ik had nog 15 minuten dus ik denk aw yisss ik ga het redden maar toen oeps ineens weer honger?!?! dus ik pak mn telefoon stuur berichtje van hey jongen hoe gaat het ik ben wat later want ik heb honger dus ben nog even eten want ja kan niet op een lege maag sporten natuurlijk dus hij was zo van ooh geen rpobleem ben zelf ook nog eten LOL dus was geen probleem maar toen zei ik zo van ohooh heb het al op ik kom er nu aan en hij zo van NEE WACHT IK BEN NOG NIET KLAAR ;S dus ik zeg oke rustig ik kom er zo wel aan oke dus hij zo van is goed zie je zo wel verschijnen en ja hoor poef daar was ik als hans klok dus wij naar de gym rijden beetje sporten 2,5 uur later was ik pas thuis kutzooi. dus toen 2 flesjes gefilmd en een dop waarvan die link naar youtube het bewijs is was echt supergek op het eind want die flesjes vielen zo op de grond want ik wou zo dop voor de camera houden en boem pets daar ging de fles helemaal naar de klote echt kut maar maakt niet uit want hij werkt nog gewoon dus nu zit ik lkkr op fok beetje praten met jullie heel gezellig
en hoe was jouw dag?
Best heftig allemaal. Maar ehh Youtube is met een hoofdletter, just saying.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
nou leuk dat je het vraagt ik ben een beetje laat wakker geworden we zouden sporten in de gym weet je wel beetje krachttraining dus ik denk shit is het al zo laat wowowow dit gaat nooit meer goed komen dus ik snel haphap eten douchen wax in mn haar smeren dacht wow fucked up ik kom nooit op tijd zou mn mattie ophalen en dan met mijn auto ernaartoe maar ik had nog 15 minuten dus ik denk aw yisss ik ga het redden maar toen oeps ineens weer honger?!?! dus ik pak mn telefoon stuur berichtje van hey jongen hoe gaat het ik ben wat later want ik heb honger dus ben nog even eten want ja kan niet op een lege maag sporten natuurlijk dus hij was zo van ooh geen rpobleem ben zelf ook nog eten LOL dus was geen probleem maar toen zei ik zo van ohooh heb het al op ik kom er nu aan en hij zo van NEE WACHT IK BEN NOG NIET KLAAR ;S dus ik zeg oke rustig ik kom er zo wel aan oke dus hij zo van is goed zie je zo wel verschijnen en ja hoor poef daar was ik als hans klok dus wij naar de gym rijden beetje sporten 2,5 uur later was ik pas thuis kutzooi. dus toen 2 flesjes gefilmd en een dop waarvan die link naar youtube het bewijs is was echt supergek op het eind want die flesjes vielen zo op de grond want ik wou zo dop voor de camera houden en boem pets daar ging de fles helemaal naar de klote echt kut maar maakt niet uit want hij werkt nog gewoon dus nu zit ik lkkr op fok beetje praten met jullie heel gezellig
en hoe was jouw dag?
oh goed dat je het zegt viel me niet eens op soms mak ikk wel enss foutjensquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Best heftig allemaal. Maar ehh Youtube is met een hoofdletter, just saying.
Ja zie je soms wel wat vaker bij jou, geeft hier hoor, had ik ook vroeger. Maar je moet ze gewoon blijven editen, en dan maak je ze langzaam steeds minder.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
oh goed dat je het zegt viel me niet eens op soms mak ikk wel enss foutjens
/sarcasme!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja, VA heb ik vandaag nog niet gezien!! Nu weet ik het weer.Spatieboos
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
/sarcasme!VA?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja, VA heb ik vandaag nog niet gezien!! Nu weet ik het weer.Is dat ook een spange fokboi/girl?
i still see your shadows in my room
VA = VoornaamAchternaam, hij is een professionele JNGer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
VA?Is dat ook een spange fokboi/girl?
Vreemde zinsopbouw.quote:
Dit deel klopt niet.quote:
Blijkbaar nog steeds.quote:
Deze klopt ook niet.quote:
'Langzaam' zou ik vervangen door 'vanzelf', 'en' kan je weglaten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:32 schreef Spatieloos het volgende:
en dan maak je ze langzaam steeds minder.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vreemde zinsopbouw.
[..]
Dit deel klopt niet.
[..]
Blijkbaar nog steeds.
[..]
Deze klopt ook niet.
[..]
'Langzaam' zou ik vervangen door 'vanzelf', 'en' kan je weglaten.
Ik ben klaar met antfucking.
Maar ik ben verdrietig door mezelf. Maar ik ben ook dankbaar, maar welke emoticon is dankbaar?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Verkeerd smileygebruik, je zou een meer dankbaar gezicht moeten trekken, verdomme.
Wow, drukke dag. Ik heb niet zo veel gedaan eigenlijk, vooral uitgeslapen en films gekeken. Saai hequote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
en hoe was jouw dag?
de standaard emogifquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik ben verdrietig door mezelf. Maar ik ben ook dankbaar, maar welke emoticon is dankbaar?
?
Welke films!?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wow, drukke dag. Ik heb niet zo veel gedaan eigenlijk, vooral uitgeslapen en films gekeken. Saai he.
Ja, ik heb VEEL meer gedaan sooowwwquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wow, drukke dag. Ik heb niet zo veel gedaan eigenlijk, vooral uitgeslapen en films gekeken. Saai he.
Pics, dan stuur ik de mijne.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:45 schreef Etsu het volgende:
Net babyfoto's van mezelf gezien. Wat was ik lelijk toen.
Een paar oude. Ik weet de naam zo even niet meer. Als je het echt wilt weten ga ik het voor je opzoekenquote:
Heb het wel een beetje zo, maar niet zo'n gladde uitstraling. Maar ik doe het wel vaak ongeveer zo, maar dan meer dit idee:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:46 schreef Rozzje het volgende:
Rodawa miss is dit iets voor je als je dezelfde lengte hebt toch wel?
[ afbeelding ]
Doe geen moeite. Ik houd niet van zwartwit films!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Een paar oude. Ik weet de naam zo even niet meer. Als je het echt wilt weten ga ik het voor je opzoeken.
ja hallo ik ben nieuw ik moet toch die fame vergarenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:47 schreef Spatieloos het volgende:
Goed topic: JNG / Tampon vergeten uit te halen
Ik geloof alleen niet dat je het zelf nooit heb meegemaaktquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:48 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja hallo ik ben nieuw ik moet toch die fame vergaren
Zó oud nou ook weer niet hoorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Ik houd niet van zwartwit films!
Ben je echt nieuw of ben je een kloontje van iemand hier?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:48 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja hallo ik ben nieuw ik moet toch die fame vergaren
oewquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:46 schreef Rozzje het volgende:
Rodawa miss is dit iets voor je als je dezelfde lengte hebt toch wel?
[ afbeelding ]
niet echt nieuw-nieuw want ik lurk al een tijdje mee op FOK! maar ook zeker geen kloontje haha, gewoon een nieuwe userquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ben je echt nieuw of ben je een kloontje van iemand hier?
Waar vind je begraven topics?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet klikken dan. JNG / Jong userfoto's topic #2 Met meer foto's
Ik was fucking cute as fuck
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet klikken dan. JNG / Jong userfoto's topic #2 Met meer foto's
Ik was fucking cute as fuck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |