quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wat wil je doen met je leven en hoe zie je je jezelf over 10, 15, 20, 25, 30, 35 jaar?En jij dan? Kinderen opvoeden zodat je daarna in een bejaarde te huis kan zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
het maakt niet uit wat ik doe want ik reïncarneer als dolfijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En jij dan? Kinderen opvoeden zodat je daarna in een bejaarde te huis kan zitten?
Wow jij hebt echt een woede probleem!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik wil het eerder slaan dan vasthouden maar ok
Not sure if srsquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik wil het eerder slaan dan vasthouden maar ok
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wat wil je doen met je leven en hoe zie je je jezelf over 10, 15, 20, 25, 30, 35 jaar?ik wil ten eerste heel veel reizen dus daar is zo'n kind sowieso al niet handig bij, gewoon vrij zijn in mijn eigen keuzes (nu ben je dat nooit helemaal want je moet werken enzulks maar je snapt me wel), na mijn werk lekker m'n eigen tijd invullen met vrienden en/of een partner en niet zo'n jankend zeurkind als een blok aan je beenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i still see your shadows in my room
nee maar voor elke keus die je maakt is er wel een parallele dimensie waarin je anders kiest.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:10 schreef Rozzje het volgende:
Ik had gehoord dat er in ons universum miss een 2e aarde is met allemaal cloons van onszelf
Lijkt me sterk. Misschien als je je fantasie meetelt in 'ons universum' .quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:10 schreef Rozzje het volgende:
Ik had gehoord dat er in ons universum miss een 2e aarde is met allemaal cloons van onszelf
Ik wil echt weten wat er na de dood gebeurt maar als het moment zover is juist weer niet.. Gewoon een hele nare/enge gedachte om dood te gaan.. Alles is voorbijquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee maar voor elke keus die je maakt is er wel een parallele dimensie waarin je anders kiest.
en uiteindelijk reincarneer je als iedereen op aarde, ook de dieren.
daarom slaat het ook nergens op om 'anderen' te benadelen.
Had het op Discovery gezien..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Misschien als je je fantasie meetelt in 'ons universum' .
Bmw 5 serie, niet gekquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:08 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Kan niet wachten todat ik hier in rij
[ afbeelding ]
Geloof je daar echt in? Dat reïncarneren?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee maar voor elke keus die je maakt is er wel een parallele dimensie waarin je anders kiest.
en uiteindelijk reïncarneer je als iedereen op aarde, ook de dieren.
daarom slaat het ook nergens op om 'anderen' te benadelen.
het is echt zo ik ben even dood geweestquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geloof je daar echt in? Dat reïncarneren?
hey spetterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het is echt zo ik ben even dood geweest
toen was ik een dolfijn
Ik denk dat dood zijn kleurloos is!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:12 schreef zwerty het volgende:
Denk dat het gewoon zwart is als je dood bent
Zoiets heet een droom!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
toen was ik een dolfijn
Ik denk dat je niks meer kan waarnemen als je dood bent.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:12 schreef zwerty het volgende:
Denk dat het gewoon zwart is als je dood bent
daaromquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik denk dat dood zijn kleurloos is!
Eigenlijk stoppen je hersenen er toch gewoon mee, dus je kan niet nadenken en dan is er niks meer voor jou.
ik was een luiaard.. Rape.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
toen was ik een dolfijn
ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk dat je niks meer kan waarnemen als je dood bent. [ afbeelding ]
Ga je nog die kapsel fixenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:17 schreef Rodawa het volgende:
Nou, ik ben blij dat jullie het fijn vinden zeg.
Volgende week ff met stijl tang proberen hopelijk lukt hetquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb vandaag al mee gepronkt. Beetje wax op de juiste methode aanbrengen is voldoende.
Fijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oh dit is tof van je, hoi Adora, het gaat met mij ook heel goed.
En ook al kan je er niks meer van herinneren. Ik heb gehoord dat dolfijnen vaak aan groepsverkrachtingen doen, kan je zoiets misschien wel herinneren ofzo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
biw
nee eigenlijk kan ik me er niks meer van herinneren, dus ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik een dolfijn was
Eerst dolfijn, nu krab, het zit je ook niet mee ;squote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
biw
nee eigenlijk kan ik me er niks meer van herinneren, dus ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik een dolfijn was
Komt natuurlijk omdat hij als een gek de vrouwtjes heeft verkracht, kut dolfijnen ook, moet je niet verwachten dat je tot iets nuttigs reïncarneert.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eerst dolfijn, nu krab, het zit je ook niet mee ;s
nou leuk dat je het vraagt ik ben een beetje laat wakker geworden we zouden sporten in de gym weet je wel beetje krachttraining dus ik denk shit is het al zo laat wowowow dit gaat nooit meer goed komen dus ik snel haphap eten douchen wax in mn haar smeren dacht wow fucked up ik kom nooit op tijd zou mn mattie ophalen en dan met mijn auto ernaartoe maar ik had nog 15 minuten dus ik denk aw yisss ik ga het redden maar toen oeps ineens weer honger?!?! dus ik pak mn telefoon stuur berichtje van hey jongen hoe gaat het ik ben wat later want ik heb honger dus ben nog even eten want ja kan niet op een lege maag sporten natuurlijk dus hij was zo van ooh geen rpobleem ben zelf ook nog eten LOL dus was geen probleem maar toen zei ik zo van ohooh heb het al op ik kom er nu aan en hij zo van NEE WACHT IK BEN NOG NIET KLAAR ;S dus ik zeg oke rustig ik kom er zo wel aan oke dus hij zo van is goed zie je zo wel verschijnen en ja hoor poef daar was ik als hans klok dus wij naar de gym rijden beetje sporten 2,5 uur later was ik pas thuis kutzooi. dus toen 2 flesjes gefilmd en een dop waarvan die link naar youtube het bewijs is was echt supergek op het eind want die flesjes vielen zo op de grond want ik wou zo dop voor de camera houden en boem pets daar ging de fles helemaal naar de klote echt kut maar maakt niet uit want hij werkt nog gewoon dus nu zit ik lkkr op fok beetje praten met jullie heel gezelligquote:
Gekke tydquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
nou leuk dat je het vraagt ik ben een beetje laat wakker geworden we zouden sporten in de gym weet je wel beetje krachttraining dus ik denk shit is het al zo laat wowowow dit gaat nooit meer goed komen dus ik snel haphap eten douchen wax in mn haar smeren dacht wow fucked up ik kom nooit op tijd zou mn mattie ophalen en dan met mijn auto ernaartoe maar ik had nog 15 minuten dus ik denk aw yisss ik ga het redden maar toen oeps ineens weer honger?!?! dus ik pak mn telefoon stuur berichtje van hey jongen hoe gaat het ik ben wat later want ik heb honger dus ben nog even eten want ja kan niet op een lege maag sporten natuurlijk dus hij was zo van ooh geen rpobleem ben zelf ook nog eten LOL dus was geen probleem maar toen zei ik zo van ohooh heb het al op ik kom er nu aan en hij zo van NEE WACHT IK BEN NOG NIET KLAAR ;S dus ik zeg oke rustig ik kom er zo wel aan oke dus hij zo van is goed zie je zo wel verschijnen en ja hoor poef daar was ik als hans klok dus wij naar de gym rijden beetje sporten 2,5 uur later was ik pas thuis kutzooi. dus toen 2 flesjes gefilmd en een dop waarvan die link naar youtube het bewijs is was echt supergek op het eind want die flesjes vielen zo op de grond want ik wou zo dop voor de camera houden en boem pets daar ging de fles helemaal naar de klote echt kut maar maakt niet uit want hij werkt nog gewoon dus nu zit ik lkkr op fok beetje praten met jullie heel gezellig
en hoe was jouw dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |