quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
wat is dit nou weer Koelkast ontploft door rabarber
vertel eens iets over jezelfquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:52 schreef SGYENZO het volgende:
Godverdomme waarom word ik nou nooit eens vermeld in de tt
Omdat je geen UI hebt en volgens mij ben je hier nog niet echt super bekend.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:52 schreef SGYENZO het volgende:
Ja, door rabarber, vast.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
wat is dit nou weer Koelkast ontploft door rabarber
Wie ben jij dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:52 schreef SGYENZO het volgende:
Ben je nu al weggejaagd ja?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:29 schreef Dearest het volgende:
[..]
Dat zou wel heel laag zijn, om een fake account te maken en vervolgens in discussie met jezelf te gaan
Ik snap eerlijk gezegd niet hoe Etsu daar in past, hij is 2 meter lang.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit? best een lelijke auto
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat je geen UI hebt en volgens mij ben je hier nog niet echt super bekend.
oke, nou ik ben SGY.. Dagelijks ademer, en ik heb het wereldrecord kaasliefdequote:
Echt een vrouwenautoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit? best een lelijke auto
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:56 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
[..]
oke, nou ik ben SGY.. Dagelijks ademer, en ik heb het wereldrecord kaasliefde
ik heb 5 facebooks mag ik je toevoegenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:58 schreef Dearest het volgende:
Jezus gaat het tegenwoordig zo verMensen maken serieus een facebookaccount voor hun pasgeboren baby of kleuter en gaan vervolgens dingen posten als 'Bedtijd! Kusje voor iedereen!'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wacht maar tot jij moeder bent, dan ga je dat ook doen!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:58 schreef Dearest het volgende:
Jezus gaat het tegenwoordig zo verMensen maken serieus een facebookaccount voor hun pasgeboren baby of kleuter en gaan vervolgens dingen posten als 'Bedtijd! Kusje voor iedereen!'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjaakquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb 5 facebooks mag ik je toevoegen
Kan je lang wachtenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wacht maar tot jij moeder bent, dan ga je dat ook doen!
Welke dan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:58 schreef SGYENZO het volgende:
Zat trouwens al in een paar delen, daar niet van.
lb is in werchterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:02 schreef Spatieloos het volgende:
Waar is AB vandaag?
En er is nog iemand weg, maar wie hmmm.
Dat zeg je nu, maar als we eenmaal getrouwd zijn dan dwing ik je om kinderen te willen.quote:
Ja, want dat is het enige om over na te denken bij het nemen van een kindquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
daar denk je over 5 jaar misschien anders over
wat laat je anders achter als je doodgaat?
quote:
Hoe kun je baby's niet schattig vinden!!!!?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja, want dat is het enige om over na te denken bij het nemen van een kindIk heb gewoon die voortplantingsdrang niet en vind babies/kinderen niet schattig of leuk, nooit gevonden. Besides that, als ik dood ben merk ik er toch niks meer van dus zal mij een worst wezen wat ik achterlaat
Ja, een goede herinnering aan mij, hoop ik.
jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Werchter ?
Vind ze viesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kun je baby's niet schattig vinden!!!!?
vind je het niet eng om dood te gaan?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja, want dat is het enige om over na te denken bij het nemen van een kindIk heb gewoon die voortplantingsdrang niet en vind babies/kinderen niet schattig of leuk, nooit gevonden. Besides that, als ik dood ben merk ik er toch niks meer van dus zal mij een worst wezen wat ik achterlaat
Maar als ze even niet poepen. Dan met dat lieve gezichtje en die oogjes en daawwwwwwwwwquote:
Baby's zijn echt teringlelijk meestal.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe kun je baby's niet schattig vinden!!!!?
Heb liever een kat, die poept tenminste in z'n eigen bak.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar als ze even niet poepen. Dan met dat lieve gezichtje en die oogjes en daawwwwwwwww
Het komt nog welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja, dat wel, maar dat heeft er niks mee te maken of ik kinderen achter wil laten of niet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
vind je het niet eng om dood te gaan?
Rock Werchterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Werchter ?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Baby's zijn echt teringlelijk meestal.
NEE HET KOMT NIETquote:
Ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
NEE HET KOMT NIET
IK HEB ER ZO'N SCHIJTHEKEL AAN ALS MENSEN DAT ZEGGEN
IK WIL GODVERDOMME GEEN KINDEREN KLAAR
is het nu duidelijk
wat wil je doen met je leven en hoe zie je je jezelf over 10, 15, 20, 25, 30, 35 jaar?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:06 schreef Dearest het volgende:
[..]
NEE HET KOMT NIET
IK HEB ER ZO'N SCHIJTHEKEL AAN ALS MENSEN DAT ZEGGEN
IK WIL GODVERDOMME GEEN KINDEREN KLAAR
is het nu duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |