Als je naar zulke oppervlakkige dingen gaat kijken zou ik jou jonger dan 12 schatten want de gemiddelde 12jarige weet al wel wat biseksueel inhoudtquote:
ja nee ik heb ingesteld dat ik niet rood kan staan volgens mij, dus dat moet ik ff aanpassenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 kop kun je rood staan geloof ik dan als student
Moet je wel een vast inkomen hebbenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ga morgen even naar de bankkijken of ik wat rood kan staan
oh, oke. ja is geen probleem zetten ze je limiet naar 1000 ofzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja nee ik heb ingesteld dat ik niet rood kan staan volgens mij, dus dat moet ik ff aanpassen
Ik zei toch dat ik het was vergeten joh.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
Als je naar zulke oppervlakkige dingen gaat kijken zou ik jou jonger dan 12 schatten want de gemiddelde 12jarige weet al wel wat biseksueel inhoudt
Ze zoekt geen vriendjes, ik vroeg haar op een date. En ze dacht dat ik haar vriendje wou worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kinderachtig bezig. Net nieuw, nu al vriendjes zoeken
Ooit gehoord van een grapje makenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kinderachtig bezig. Net nieuw, nu al vriendjes zoeken
Nu denk ik echt dat je xcachet bent.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:24 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een grapje makenJezus joh
daarom halenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef Rozzje het volgende:
Als je opleiding niet haalt moet je stufi toch terug betalen![]()
Echt?!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef Rozzje het volgende:
trouwen in gemeenschap van goederenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb zelf niet zoveel meer omdat rez de helft heeft afgepakt
je hebt 10 jaar om je opleiding te halenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef Rozzje het volgende:
binnen 10 jaar geloof ik jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt?!
Nooit geweten. Maar ja, wel extra motivatie.
hoezo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb zelf niet zoveel meer omdat rez de helft heeft afgepakt
binnen 10 jaar moet je een diploma hebben.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef Rozzje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |