quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoi, ik ben toto![]()
Jij bent nieuw hier?
Ja
Moeten we hem ook inspecteren?quote:
nou, denk meer met heel veel sarcasmequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:04 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Die man![]()
Godverdomme die geilt echt op die meiden soieso wel
Mij inspecteren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mij inspecteren?
Nou, dit ben ik:zozo, daar zou ik wel een hele rol beschuiten mee willen etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
zozo, daar zou ik wel een hele rol beschuiten mee willen eten
Daar ging je tenga eggquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:10 schreef Spatieloos het volgende:
Hoin.
Dus mijn buurjongetje komt ineens zomaar mijn achtertuin inlopen en pakte iets, maar ik zag niet wat!!
Hij stal je driewielerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:10 schreef Spatieloos het volgende:
Hoin.
Dus mijn buurjongetje komt ineens zomaar mijn achtertuin inlopen en pakte iets, maar ik zag niet wat!!
Die van mij paste al niet, dus ik snap niet wat je met een langere moet.quote:
Wil ik niet. Ik wou alleen daten om je te leren kennen. Maar dit zegt genoeg.quote:
Jij hebt gelukquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijn broer is bijna altijd van huis
Moet je er ook eten van kopen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik moet tot de 20e doen met 15 euro
Leuk he, huren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik met -130quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat is onmogelijk!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:17 schreef Rozzje het volgende:
Heb liever money dan een wijf waarom vind je dat vreemd?
Money zeikt niet een bitch wel en die gaat vreemd
TRUE STORY
nee is wel mogelijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk!!!!!!!!
Als ik je zou vertrouwen had ik je wel wat geld geleend.
Tip: Koop popcorn, is goedkoop en lekker en genoeg calorieën/prijs
Een maand lang rijst van de Aldi koken, een maand lang alleen water drinken, een maand lang geen ongezonde overbodige dingen kopen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk!!!!!!!!
Als ik je zou vertrouwen had ik je wel wat geld geleend.
ja ga morgen even naar de bankquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:19 schreef Renesite het volgende:
Gewoon doorlopend krediet.
Ik kan nu een van 14000 aanvragen. Denk dat ik het ga doen xoxo
ja mattie das wel nicequote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:19 schreef Renesite het volgende:
Gewoon doorlopend krediet.
Ik kan nu een van 14000 aanvragen. Denk dat ik het ga doen xoxo
welke bankquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ga morgen even naar de bankkijken of ik wat rood kan staan
Wat ga je kopen/eten danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee is wel mogelijkheb nog genoeg eten als ik slim speel
Als je naar zulke oppervlakkige dingen gaat kijken zou ik jou jonger dan 12 schatten want de gemiddelde 12jarige weet al wel wat biseksueel inhoudtquote:
ja nee ik heb ingesteld dat ik niet rood kan staan volgens mij, dus dat moet ik ff aanpassenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 kop kun je rood staan geloof ik dan als student
Moet je wel een vast inkomen hebbenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ga morgen even naar de bankkijken of ik wat rood kan staan
oh, oke. ja is geen probleem zetten ze je limiet naar 1000 ofzoquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja nee ik heb ingesteld dat ik niet rood kan staan volgens mij, dus dat moet ik ff aanpassen
Ik zei toch dat ik het was vergeten joh.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:22 schreef Dearest het volgende:
[..]
Als je naar zulke oppervlakkige dingen gaat kijken zou ik jou jonger dan 12 schatten want de gemiddelde 12jarige weet al wel wat biseksueel inhoudt
Ze zoekt geen vriendjes, ik vroeg haar op een date. En ze dacht dat ik haar vriendje wou worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kinderachtig bezig. Net nieuw, nu al vriendjes zoeken
Ooit gehoord van een grapje makenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kinderachtig bezig. Net nieuw, nu al vriendjes zoeken
Nu denk ik echt dat je xcachet bent.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:24 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ooit gehoord van een grapje makenJezus joh
daarom halenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef Rozzje het volgende:
Als je opleiding niet haalt moet je stufi toch terug betalen![]()
Echt?!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef Rozzje het volgende:
trouwen in gemeenschap van goederenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb zelf niet zoveel meer omdat rez de helft heeft afgepakt
je hebt 10 jaar om je opleiding te halenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef Rozzje het volgende:
binnen 10 jaar geloof ik jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Echt?!
Nooit geweten. Maar ja, wel extra motivatie.
hoezo?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb zelf niet zoveel meer omdat rez de helft heeft afgepakt
binnen 10 jaar moet je een diploma hebben.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:25 schreef Rozzje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |