Best heftig allemaal. Maar ehh Youtube is met een hoofdletter, just saying.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
nou leuk dat je het vraagt ik ben een beetje laat wakker geworden we zouden sporten in de gym weet je wel beetje krachttraining dus ik denk shit is het al zo laat wowowow dit gaat nooit meer goed komen dus ik snel haphap eten douchen wax in mn haar smeren dacht wow fucked up ik kom nooit op tijd zou mn mattie ophalen en dan met mijn auto ernaartoe maar ik had nog 15 minuten dus ik denk aw yisss ik ga het redden maar toen oeps ineens weer honger?!?! dus ik pak mn telefoon stuur berichtje van hey jongen hoe gaat het ik ben wat later want ik heb honger dus ben nog even eten want ja kan niet op een lege maag sporten natuurlijk dus hij was zo van ooh geen rpobleem ben zelf ook nog eten LOL dus was geen probleem maar toen zei ik zo van ohooh heb het al op ik kom er nu aan en hij zo van NEE WACHT IK BEN NOG NIET KLAAR ;S dus ik zeg oke rustig ik kom er zo wel aan oke dus hij zo van is goed zie je zo wel verschijnen en ja hoor poef daar was ik als hans klok dus wij naar de gym rijden beetje sporten 2,5 uur later was ik pas thuis kutzooi. dus toen 2 flesjes gefilmd en een dop waarvan die link naar youtube het bewijs is was echt supergek op het eind want die flesjes vielen zo op de grond want ik wou zo dop voor de camera houden en boem pets daar ging de fles helemaal naar de klote echt kut maar maakt niet uit want hij werkt nog gewoon dus nu zit ik lkkr op fok beetje praten met jullie heel gezellig
en hoe was jouw dag?
oh goed dat je het zegt viel me niet eens op soms mak ikk wel enss foutjensquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Best heftig allemaal. Maar ehh Youtube is met een hoofdletter, just saying.
Ja zie je soms wel wat vaker bij jou, geeft hier hoor, had ik ook vroeger. Maar je moet ze gewoon blijven editen, en dan maak je ze langzaam steeds minder.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
oh goed dat je het zegt viel me niet eens op soms mak ikk wel enss foutjens
/sarcasme!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja, VA heb ik vandaag nog niet gezien!! Nu weet ik het weer.Spatieboos
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
/sarcasme!VA?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja, VA heb ik vandaag nog niet gezien!! Nu weet ik het weer.Is dat ook een spange fokboi/girl?
i still see your shadows in my room
VA = VoornaamAchternaam, hij is een professionele JNGer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
VA?Is dat ook een spange fokboi/girl?
Vreemde zinsopbouw.quote:
Dit deel klopt niet.quote:
Blijkbaar nog steeds.quote:
Deze klopt ook niet.quote:
'Langzaam' zou ik vervangen door 'vanzelf', 'en' kan je weglaten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:32 schreef Spatieloos het volgende:
en dan maak je ze langzaam steeds minder.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:38 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vreemde zinsopbouw.
[..]
Dit deel klopt niet.
[..]
Blijkbaar nog steeds.
[..]
Deze klopt ook niet.
[..]
'Langzaam' zou ik vervangen door 'vanzelf', 'en' kan je weglaten.
Ik ben klaar met antfucking.
Maar ik ben verdrietig door mezelf. Maar ik ben ook dankbaar, maar welke emoticon is dankbaar?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Verkeerd smileygebruik, je zou een meer dankbaar gezicht moeten trekken, verdomme.
Wow, drukke dag. Ik heb niet zo veel gedaan eigenlijk, vooral uitgeslapen en films gekeken. Saai hequote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
nou leuk dat je het vraagt ik ben een beetje laat wakker geworden we zouden sporten in de gym weet je wel beetje krachttraining dus ik denk shit is het al zo laat wowowow dit gaat nooit meer goed komen dus ik snel haphap eten douchen wax in mn haar smeren dacht wow fucked up ik kom nooit op tijd zou mn mattie ophalen en dan met mijn auto ernaartoe maar ik had nog 15 minuten dus ik denk aw yisss ik ga het redden maar toen oeps ineens weer honger?!?! dus ik pak mn telefoon stuur berichtje van hey jongen hoe gaat het ik ben wat later want ik heb honger dus ben nog even eten want ja kan niet op een lege maag sporten natuurlijk dus hij was zo van ooh geen rpobleem ben zelf ook nog eten LOL dus was geen probleem maar toen zei ik zo van ohooh heb het al op ik kom er nu aan en hij zo van NEE WACHT IK BEN NOG NIET KLAAR ;S dus ik zeg oke rustig ik kom er zo wel aan oke dus hij zo van is goed zie je zo wel verschijnen en ja hoor poef daar was ik als hans klok dus wij naar de gym rijden beetje sporten 2,5 uur later was ik pas thuis kutzooi. dus toen 2 flesjes gefilmd en een dop waarvan die link naar youtube het bewijs is was echt supergek op het eind want die flesjes vielen zo op de grond want ik wou zo dop voor de camera houden en boem pets daar ging de fles helemaal naar de klote echt kut maar maakt niet uit want hij werkt nog gewoon dus nu zit ik lkkr op fok beetje praten met jullie heel gezellig
en hoe was jouw dag?
de standaard emogifquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik ben verdrietig door mezelf. Maar ik ben ook dankbaar, maar welke emoticon is dankbaar?
?
Welke films!?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wow, drukke dag. Ik heb niet zo veel gedaan eigenlijk, vooral uitgeslapen en films gekeken. Saai he.
Ja, ik heb VEEL meer gedaan sooowwwquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wow, drukke dag. Ik heb niet zo veel gedaan eigenlijk, vooral uitgeslapen en films gekeken. Saai he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |