als je langere tijd in zee begeeft, ongeacht temperatuur. wetsuit nog steeds aan te raden, paar jaar geleden dus met mn zusje en broer gedaan. In zo'n gezamenlijke verblijfplek waar je allemaal buitenlanders leert kennen ook. Supergezellig en de wetsuits+surfboards hebben ze vanzelfsprekend beschikbaar voor je. Hoeft wat dat betreft niks in te slaan. Misschien niks voor jou maar ik denk ik noem toch ff de optie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het dan bikiniweer zal zijn ipv wetsuit..
Zeker bedankt voor het ideequote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:01 schreef Purplesparks het volgende:
als je langere tijd in zee begeeft, ongeacht temperatuur. wetsuit nog steeds aan te raden, paar jaar geleden dus met mn zusje en broer gedaan. In zo'n gezamenlijke verblijfplek waar je allemaal buitenlanders leert kennen ook. Supergezellig en de wetsuits+surfboards hebben ze vanzelfsprekend beschikbaar voor je. Hoeft wat dat betreft niks in te slaan. Misschien niks voor jou maar ik denk ik noem toch ff de optie.
En vanzelfsprekend is het geen verplichting elke dag te surfen( deed ik zeker niet) genoeg andere activiteiten. maar okee, het idee moet je natuurlijk aanstaan.quote:
Heb ook gedacht aan 1 of andere actieve wandelding ofzo.. maar dan moet ik eerst gaan investeren in goede schoenen / kleding. En dat is ook neit echt een optie.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:04 schreef Purplesparks het volgende:
En vanzelfsprekend is het geen verplichting elke dag te surfen( deed ik zeker niet) genoeg andere activiteiten. maar okee, het idee moet je natuurlijk aanstaan.
Klinkt ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ook gedacht aan 1 of andere actieve wandelding ofzo.. maar dan moet ik eerst gaan investeren in goede schoenen / kleding. En dat is ook neit echt een optie.
Groepsvakanties lijken me ook niets, want dan zit je aan een groep vast. En ik kan me al zo snel storen aan mensen![]()
Evt met een backpack in hostel weekendje italie ofzo.
Ken je niemand met kampeerspullen? Lekker wandelen in Oostenrijk, Zwitserland. Hoeft toch geen vermogen te kosten.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ook gedacht aan 1 of andere actieve wandelding ofzo.. maar dan moet ik eerst gaan investeren in goede schoenen / kleding. En dat is ook neit echt een optie.
Groepsvakanties lijken me ook niets, want dan zit je aan een groep vast. En ik kan me al zo snel storen aan mensen![]()
Een vermogen niet nee, maar een beetje goede schoenen kost wel wat. En ook geen kennissen met dergelijk spul.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:10 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Ken je niemand met kampeerspullen? Lekker wandelen in Oostenrijk, Zwitserland. Hoeft toch geen vermogen te kosten.
Yes! Hostel hostel hostel!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zal toch wel meevallen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een vermogen niet nee, maar een beetje goede schoenen kost wel wat. En ook geen kennissen met dergelijk spul.
Ook veels te bang dat ik zal verdwalen in m'n eentjeWil wel beetje onder de mensen ergens zijn.
Ben 2 jaar terug met vriendin een weekje in hostel in Madrid geweest. En later met iemand 2 dagen Parijs. Was wel gezellig ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:14 schreef sitting_elfling het volgende:
Yes! Hostel hostel hostel!Ik heb slechts nog 1 vakantie staan, eind Augustus voor 1.5/2 week.
Ik denk dat een hostel wel bij je zou passen, domweg vanwege het feit dat je zelf kunt kiezen emt wie je op pad zou willen
In principe wel, maar komen altjid meer kosten bij + de vakantie zelf. Dan wordt het al snel redelijk prijzig. Moet het zo goedkoop mogelijk houden.quote:
Je hoeft natuurlijk niet meteen 100 kilometer per dag te gaan lopen. Dus op een paar knappe sportschoenen haal je dat ook nog wel. Of je huurt een mountainbike of een kano. Genoeg afwisseling te bedenken. Er zijn vaak wel wandel- of fietskaarten beschikbaar. Daarnaast zijn er altijd wel vriendelijke mensen te vinden om je weer op het juiste pad te brengen. Gewoon doen!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een vermogen niet nee, maar een beetje goede schoenen kost wel wat. En ook geen kennissen met dergelijk spul.
Ook veels te bang dat ik zal verdwalen in m'n eentjeWil wel beetje onder de mensen ergens zijn.
Klopt, maar dat zijn geen dingen die ik alleen wil doen. Omdat ik dan weet dat ik er tegenop ga kijken / niets ga doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:17 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Je hoeft natuurlijk niet meteen 100 kilometer per dag te gaan lopen. Dus op een paar knappe sportschoenen haal je dat ook nog wel. Of je huurt een mountainbike of een kano. Genoeg afwisseling te bedenken. Er zijn vaak wel wandel- of fietskaarten beschikbaar. Daarnaast zijn er altijd wel vriendelijke mensen te vinden om je weer op het juiste pad te brengen. Gewoon doen!
Zelfde als met georganiseerde groepsreizen.. dat het mensen zijn die ik niets vindquote:Anders plaats je een oproepje op een dergelijk forum voor reisgenoten. Wat heb je te verliezen.
Kijk gewoon wat je opties zijn. Probeer positief te blijven. En die beer? Die is bang voor je.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar dat zijn geen dingen die ik alleen wil doen. Omdat ik dan weet dat ik er tegenop ga kijken / niets ga doen.
[..]
Zelfde als met georganiseerde groepsreizen.. dat het mensen zijn die ik niets vind
In die zin zie ik meer dan teveel beren op de weg. En ja dat is niet goed en niet altijd terecht. Maar als ik ze blijf zie ga ik er tegenop kijken en dat helpt niet mee.
Niet opgenomen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:34 schreef sitting_elfling het volgende:
Ze belde weer, nu via haar werk. (switchboard nummer)
Niet opgenomen. Wel angst. Ik voelde 99% direct aan dat zij het was uiteraard.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet opgenomen?
Wat heb je eigenlijk gemaild? (kon ik zo snel gisteravond niet vinden)
Is het dan niet verstandig om wel op te nemen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:37 schreef sitting_elfling het volgende:
Niet opgenomen. Wel angst. Ik voelde 99% direct aan dat zij het was uiteraard.
Ik mailde dat ik een aantal zaken uit het verleden nog wou verwerken. Dat ik hoop dat we ooit nog eens als volwassenen om een tafel kunnen zitten zodat ze mij ook gunt om verder te gaan in mijn leven en ik wil eigenlijk wel mijn kleding en geld terug.
Angst ... moet ik dan toch wel opbellen?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het dan niet verstandig om wel op te nemen?![]()
Anders komt dat 'om een tafel zitten' er nooit van .
Je wou contact, daardoor mailde je.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Angst ... moet ik dan toch wel opbellen?![]()
Kut is dat. Misschien heb je ook wel gelijk. Ik weet wel dat ik wanneer ik mijn EMDR therapie ga krijgen, eind Juli ik volledig geen contact meer met haar mag hebben.En ik kan slecht liegen dus de 'peut en arts vliegen daar zo door heen.
Als het allemaal zo simpel was, dan had ik allang normaal kunnen functioneren. Ik kan niet dingen "gewoon doen".quote:
Waarom? Niemand houdt je hier tegen om te posten. En iedereen antwoord hier op iedereen? De meeste zitten hier allemaal met dezelfde soort problemen en we blijven vrij of we wel of niet willen reageren. Maar hou je vooral niet tegen als anderen hier veel postenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:52 schreef seasushi het volgende:
euhhhh. Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten, begint dit toch wel een beetje een persoonlijk topic van een paar mensen te worden.
Ik zou in ieder geval moeite hebben als ik iets wilde zeggen , vragen mbt depressie of angst dit niet meer in dit topic doen.
Is het misschien een plan om een eigen topic te openen en dit een algemener topic te laten blijven?
Ah ja je maakt een goed punt, een extra topic eventueel, maar beter lijkt me dat alle posters in dit topic gewoon weer bijstellen tot het algemeen bedoelde van dit topic en bepaalde informatie prive afhandelen. Al zal ik vast de eerste zijn die dit idee/regel overtreed.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:52 schreef seasushi het volgende:
euhhhh. Zonder iemand voor het hoofd te willen stoten, begint dit toch wel een beetje een persoonlijk topic van een paar mensen te worden.
Ik zou in ieder geval moeite hebben als ik iets wilde zeggen , vragen mbt depressie of angst dit niet meer in dit topic doen.
Is het misschien een plan om een eigen topic te openen en dit een algemener topic te laten blijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |