Even rustig gaan zitten en blijven ademen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:29 schreef moeraskikker het volgende:
Pff sorry dat ik zo kom binnenvallen, maar heb het idee dat ik tegen een paniek aanval zit en kan niemand bereiken.Pff.. Iemand tips? :/
edit, net mijn broer gebeld, gaat weer wat rustiger.. :/
het gaat weer, dankjewelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Even rustig gaan zitten en blijven ademen.
Serieus dank.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha, niet eens zo bedoel, al weet ik dat je het soms wel fijn vindt
Als in dat ze weer interesse krijgt omdat ik weer boven haar uit zou stijgen, en ze dus tegen me opkijkt, en dat mag natuurlijk niet.quote:Als in dat ze van geld/status/enz houdt?
Maar beste Cue, wat leer ik hier precies vanquote:Nouja dan ben je een sukkel. Je hebt er van geleerd.. je leert er nu nog steeds van. Ook hier weer een stukje acceptatie, misschien wel vergeving van jezelf (en nee, ik zeg absoluut niet dat het simpel is hoor). Ja het is faliekant fout gelopen, ja je bent misschien op sommige momenten een sukkel geweest. Maar thats life. We maken goede en foute keuze.. en je bent menselijkVergeet dat niet, dus het hoort erbij.
Zolang je ervan leert is het niet voor niets geweest en word je er een beter mens van.
Wel baas dat je zulke enorme progressie hebt kunnen boeken!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:34 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
klein beetje opgeschoten inmiddels, een paar jaar geleden durfde ik nog niet eens een bericht te plaatsten op fok forum uit angst van de mogelijk reacties.
Tja, een kleine stap voor Purplesparks, een nog kleinere stap voor de mensheid.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:06 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wel baas dat je zulke enorme progressie hebt kunnen boeken!
Dan ga ik maar gewoon doorquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:05 schreef sitting_elfling het volgende:
Serieus dank.Blijf maar schoppen. Ik verlies mezelf echt .. in mezelf. Het is een dag in mijn slaapkamer vandaag. Ben een uurtje buiten wezen fietsen, that's
Je weet nu beter wat je niet wil. Zoals je zegt. .je bent te lang blijven steken in die relatie.quote:Maar beste Cue, wat leer ik hier precies van. Wat leer ik? Wat ik fout heb gedaan? Ga ik dit niet weer doen?
* boks *, hier is ie ook leegquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja ooit. Eerder stond er bijna bij elke dag wat in m'n agenda.. of tenminste in het weekend. Dus leuk vooruitzicht. Nu is hij leeg, bijna elke week. Dus geen leuke vooruitzichten meer.
Zelf reflectie is goed en belangrijk. Van het niet durven posten tot hier wel posten over je problemen is een wereld van verschil. Ik heb eigenlijk maar 1 zo'n moment in mijn leven meegemaakt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:08 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Tja, een kleine stap voor Purplesparks, een nog kleinere stap voor de mensheid.Maar thanx.
Enige waardering doet me altijd goed.
vertelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:22 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zelf reflectie is goed en belangrijk. Van het niet durven posten tot hier wel posten over je problemen is een wereld van verschil. Ik heb eigenlijk maar 1 zo'n moment in mijn leven meegemaakt.
Ik ben van een relatief kleine plek waar ik mijn VWO heb gehaald met middelmatige crappy cijfers en zelfs een onvoldoende, verhuist richting Londen om mijn universiteit te doen die ik cum laude wist te behalen.quote:
nice, ik heb slechts 1 jaar havo/vwo kunnen doen daarna laatste lichting mavo kunnen meepikken,quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ben van een relatief kleine plek waar ik mijn VWO heb gehaald met middelmatige crappy cijfers en zelfs een onvoldoende, verhuist richting Londen om mijn universiteit te doen die ik cum laude wist te behalen.
Een douche nemen helpt mij altijd, of een ademhalingsoefening, een gesprekje met iemand (die het begrijpt), of ja in ergste geval een oxazepam of Valeriaan (is beter), moeraskikker ik heb ook paniekaanvallen dus je bent niet de enige, sterktequote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:29 schreef moeraskikker het volgende:
Pff sorry dat ik zo kom binnenvallen, maar heb het idee dat ik tegen een paniek aanval zit en kan niemand bereiken.Pff.. Iemand tips? :/
En natuurlijke sterkte voor jou ook in dat soort gevallen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:30 schreef godzillo het volgende:
[..]
Een douche nemen helpt mij altijd, of een ademhalingsoefening, een gesprekje met iemand (die het begrijpt), of ja in ergste geval een oxazepam of Valeriaan (is beter), moeraskikker ik heb ook paniekaanvallen dus je bent niet de enige, sterkte
dankjequote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:32 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
En natuurlijke sterkte voor jou ook in dat soort gevallen.
Ik voel ze ook wel vaker opkomen. Ik ga dan enorm rustig doen, ademhalen, en mij specifiek focussen op mijn ademhaling. Ik voel ze wel opkomen, die paniek aanvallen maar ik heb er geen last meer van. Best een bizar gevoel, al besef je gewoon dat zo'n paniek aanval totaal niet rationeel is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:29 schreef moeraskikker het volgende:
Ik heb ook nog een jaar VWO verknald. Rector heeft me toen over gezet naar Havo, de 1e week had ik direct zo iets van, jongens, dit gaat hem niet worden. Toen heeft mijn economie leraar gezegd dat ik toch best veel talent had in wiskunde (ook al had ik daar een onvoldoende voor op mijn VWO in he tjaar dat ik het niet haaldequote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:28 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
nice, ik heb slechts 1 jaar havo/vwo kunnen doen daarna laatste lichting mavo kunnen meepikken,
enige docent op vwo die me perse wilde laten blijven was vreemdgenoeg leraar Frans. En met de enige reden dat hij een schaakcompetitie hield binnen de school. Hij wilde me eerst niet eens toelaten vanwege teveel aanmeldingen. Dus heb ik hem verslagen en vervolgens kampioen geworden. Het enige echt positieve wat ik aan t have/vwo heb overgehouden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een jaar VWO verknald. Rector heeft me toen over gezet naar Havo, de 1e week had ik direct zo iets van, jongens, dit gaat hem niet worden. Toen heeft mijn economie leraar gezegd dat ik toch best veel talent had in wiskunde (ook al had ik daar een onvoldoende voor op mijn VWO in he tjaar dat ik het niet haalde) en economie. Die heeft toen samen met mijn wiskunde leraar mij lopen pushen om voor beide vakken hoge cijfers te halen anders kon ik namelijk niet naar mijn Engelse universiteit toe. Toen wou het 'plotseling' wel met 2 vingers in de neus. Helaas was dit ook weer een doel wat ik niet zelf heb gesteld, maar wat anderen voor mij klaar zetten. Dan ga ik er voor zitten, tik ik het in en dan zit ik daarna weer met het gevoel; " .... en nu?"
wat zou je leuk lijken als 1ste keuze?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:51 schreef Cue_ het volgende:
Zit nog steeds te denken dat ik toch echt wel ergens heen 'moet' op vakantie. Maar ik heb maar geen idee. Zelfs retraites zijn in m'n kop opgekomen
Zat te denken om te leren duiken ofzo.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:53 schreef Purplesparks het volgende:
wat zou je leuk lijken als 1ste keuze?
surfvakantie in portugal. Als je geen ervaring mee hebt, intensiever dan je zou vermoeden. Maar de basis vrij makkelijk te leren.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zat te denken om te leren duiken ofzo.
Of eentje waarbij ik veel zou gaan sporten
En wat sowieso minder dan 1000 euro gaat kosten
Ik heb zo'n vermoeden dat het dan bikiniweer zal zijn ipv wetsuit..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:56 schreef Purplesparks het volgende:
surfvakantie in portugal. Als je geen ervaring mee hebt, intensiever dan je zou vermoeden. Maar de basis vrij makkelijk te leren.
Bikini is altijd goed natuurlijkquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het dan bikiniweer zal zijn ipv wetsuit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |