Dan komt Dionne met de lat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als God bestaat zou hij superniger straffen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:39 schreef Latert het volgende:
Ik ben benieuwd bij wat voor een sites je uitkomt als je "flinke jongen" gaat googlen...
Terecht.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Superniger ontvangt wel doodsbedreigingen,
quote:
Van Rasputin zeker?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind een lul op sterk water. Maar dat mag zeker niet gepost worden?
Renate wil gewoon geneukt worden. Duidelijk zo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:44 schreef Pedroso het volgende:
Kwakken, een douw geven. Waar gaat het over ?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:45 schreef Travel. het volgende:
Wat is die Jan Smit toch een klein ,walgelijk ,lelijk en dik mannetje.
Net als Superniger
Ja idd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:47 schreef Latert het volgende:
Renate is op een bepaalde manier 10x zo lekker als gister en eergister. Ze heeft zich beter opgemaakt ofzo...
Ouder dan Google.quote:
eensquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:45 schreef Travel. het volgende:
Wat is die Jan Smit toch een klein ,walgelijk ,lelijk en dik mannetje.
Net als Superniger
Ligt aan het standpunt van de camera.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:47 schreef Latert het volgende:
Renate is op een bepaalde manier 10x zo lekker als gister en eergister. Ze heeft zich beter opgemaakt ofzo...
Wat is zijn standpunt dan? Eens of oneens?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:48 schreef nomenklatura het volgende:
[..]
Ligt aan het standpunt van de camera.
Eensch. Benieuwd hoe ze er over 5 dagen uitziet,quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:47 schreef Latert het volgende:
Is dat Sean connery?quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:42 schreef nomenklatura het volgende:
Ik kan mijn lul maar moeilijk in mn broek houden bij deze vrouw. Ze heeft iets heel geils.
quote:Wie gaat de Tour de France 2013 winnen?
Mark Cavendish
Bradley Wiggins
Alberto Contador
Andy Schleck
Iemand anders
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:55 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Zit er godverdomme peper in. Hattttttiiiiiiiiii
Ich Bin Wie Duquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
99 luftballons blijft het beste duitse liedje ooit
Irgendwo Irgendwie Irgendwannquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Skandal im Sperrbezirkquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Ja die is leukquote:
Geweldige videoclip.quote:
Dat is hetzelfde. Jan Smit heeft nu de Duitse versie gedaan.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is Holiday in Spain van de Counting Crows.
Dat is Humberto.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:05 schreef Martinello het volgende:
Morgen de best geklede man van Nederland.
Morgen ook de slechtst geklede man van Nederland op RTL7quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:05 schreef Martinello het volgende:
Morgen de best geklede man van Nederland.
Dat wordt ook een topshowquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen ook de slechtst geklede man van Nederland op RTL7
Open deuren intrappen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Morgen ook de slechtst geklede man van Nederland op RTL7
Die heb je vandaag al gedaan. Morgen misschien weer?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:08 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik pak nog even de tekening erbij. Dat heb ik toch goed gedaan."
00:09 wat vandaag?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heb je vandaag al gedaan. Morgen misschien weer?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Thijs kijkt weer niet erg enthousiast.
Zo, die Jan legt er passie in hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Die kan naast Daantje in de opquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij kijkt alsof hij in zijn broek gepoept heeft.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Origineler.ru?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij kijkt alsof hij in zijn broek gepoept heeft.
Sorry, normaal gesproken ben ik origineler.
Denken dat zij een naief meisje isquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:13 schreef Latert het volgende:
Wat een prachtig verhaal dit![]()
En volgend jaar wordt ze verkracht op het Tahirplein.
Petra Stienen ook, en die is behoorlijk naïef geweest over de Arabische lente.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:14 schreef alors het volgende:
[..]
Denken dat zij een naief meisje isZe heeft daar gewoond.
Natuurlijk. Beter dan K&vdB zelf.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:20 schreef Eenskijken het volgende:
kijken jullie makkelijk praten achteraf?
Ja, lekker makkelijk. Ik zit hier om mijn mening te geven. Niet achteraf. Dat is mosterd na de maaltijd.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:20 schreef Eenskijken het volgende:
Daarvoor kijk ik. De rest is voorprogramma.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:20 schreef Eenskijken het volgende:
Dat mag ik hopen, ze zullen deze topshow toch niet cancellen lijkt me.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:20 schreef Latert het volgende:
Voorlopig de laatste... als in de laatste van de week?
De Aarde is rond, je weet het maar nooit.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:24 schreef alors het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, ze zullen deze topshow toch niet cancellen lijkt me.
De gasten warm draaien voor Renske.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Daarvoor kijk ik. De rest is voorprogramma.
Linda de Mol neemt haar gasten apart in bad. Af en toe wat bubbelend water en bam. Top show.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De gasten warm draaien voor Renske.
Bwehehequote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit net mee te lezen, komt voor de bakkerquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:28 schreef Travel. het volgende:
[..]
Bwehehe
Karina, ff erbij zetten als je tijd hebt [ afbeelding ]
Wat zouden we zonder je moetenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit net mee te lezen, komt voor de bakker
Zelfde overhemd lijkt wel als het gifje wat ervoor staat.
De redactie die dit heeft bedacht moet toch echt publiekelijk aan de schandpaal genageld worden.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef Specularium het volgende:
Roos Vonk
Hoe kan het dat zelfs een goed opgeleide en gerenommeerde econoom en feministe zich te buiten gaat aan stalking?
Mensen een beetje heilig verklaren, er moet wel brood op de plank komen.quote:
Lol inderdaad ja.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:18 schreef Specularium het volgende:
Zo, Roos heeft al 8 flessen sherry op.
Dubbele ontkenningen in een stelling blijven lastigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:19 schreef Latert het volgende:
Ze zijn weer stellingen aan het recyclen..
Ouders die hun kinderen niet laten inenten zijn onverantwoord bezig
eens
oneens
Het gaat dan ook stiekemquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:26 schreef Eenskijken het volgende:
maar nee dan gaan ze huilie huilie doen en alsnog naar het ziekenhuis...
quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:38 schreef Specularium het volgende:
Jort Kelder en Hans Spekman
Moeten ook de top-inkomens in het bedrijfsleven aan banden worden gelegd?
Roos Vonk
Hoe kan het dat zelfs een goed opgeleide en gerenommeerde econoom en feministe zich te buiten gaat aan stalking?
Frits Woonink
GGD ent kinderen op de bible belt thuis in tegen de mazelen
Paul van Geest
Vandaag is Johannes Paulus II heilig verklaard door de nieuwe paus Franciscus
Dat zij nog uitgenodigd wordt, na het Stapel debacle.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:31 schreef Modus het volgende:
Zinnige opmerking van Vonk. We weten er in principe helemaal niks van, volkomen onzinnig onderwerp dus.
Ontzettend. Ik wilde je stalken maar dat mocht niet van mij begeleider.quote:
Enkel de liefde voor God natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
Ik herken dat: liefde is een verslaving
Ja
Nee
.
Of Henk Westbroek.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Even nuchter als Thomas Acda.
Je begeleider post wel opvallend vaak plaatjes van Keith Bakker trouwens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ontzettend. Ik wilde je stalken maar dat mocht niet van mij begeleider.
Dat heet tolerantiequote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk is tegenwoordig niet vaak straalbezopen op tv, hij heeft weerstand opgebouwd.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ontzettend. Ik wilde je stalken maar dat mocht niet van mij begeleider.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je begeleider post wel opvallend vaak plaatjes van Keith Bakker trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is die kleuter eigenlijk geblevenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:38 schreef alors het volgende:
Verliefdheid is een toverbal met meer dan duizend smaken.
wss werkt ze parttime... dan komt ze af een toe eens om de hoek kijken en dan denkt ze dat ze alles weet.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:39 schreef waxmask het volgende:
Mensen die de kost verdienen met flut onderzoekjes....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Jammer hij leeft nog....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud is ie ondertussen, 16 ofzo?
20quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:41 schreef Latert het volgende:
[..]
Jammer hij leeft nog....
Hoe oud is ie ondertussen, 16 ofzo?
16 miljoen slaat nergens op...dat zijn 500 modale inkomens.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:41 schreef superniger het volgende:
linkse honden die huillie huillie doen over andermans salaris
Als ik niet geweten had dat hij het wasquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:42 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik open je spoiler trouwens net... ga je schamen!
links stemmer gespotquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
16 miljoen slaat nergens op...dat zijn 500 modale inkomens.
Ik zei toch dat het een likkert is....tot je schraal bent...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:45 schreef alors het volgende:
Ik ben al op slag genezen na dit filmpje overigens___________!
die boekengebeurtenis is volledig langs mij heen gegaanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er schijnt tegenwoordig ook behoorlijk wat geld in de boekenbusiness te zitten.
Wot?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:48 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
die boekengebeurtenis is volledig langs mij heen gegaan
Ik volg altijd de regel "goed is goed en fout is fout".quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik stem waar Johan Derksen op stemt, die weet wat goed voor mij is.
En als ik het er niet mee eens ben volg ik Schelvecchio.
Fuu, geen Renskequote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:56 schreef alors het volgende:
Dit onderwerp boeit echt niemand, ook geen Renske he, ik ga maar pitten denk ik.
geen Renske?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:56 schreef alors het volgende:
Dit onderwerp boeit echt niemand, ook geen Renske he, ik ga maar pitten denk ik.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:56 schreef alors het volgende:
Iemand zei dat Renske gister zei dat het voorlopig de laatste was. Ik heb dat zelf niet meegekregen want ik miste het einde.quote:
Oh nee, volgens mij was vandaag "voorlopig de laatste"quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Iemand zei dat Renske gister zei dat het voorlopig de laatste was. Ik heb dat zelf niet meegekregen want ik miste het einde.
twitter:renzeklamer twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 00:54:46@rsgcn Vakantie! Maar laatste week juli weer terug. reageer retweet
Ik hoop dat het de laatste van de week is, anders heeft het leven even geen zin voor mij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:58 schreef alors het volgende:
[..]
Iemand zei dat Renske gister zei dat het voorlopig de laatste was. Ik heb dat zelf niet meegekregen want ik miste het einde.
Oh chill, extra van genieten dus.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Oh nee, volgens mij was vandaag "voorlopig de laatste"
Nooooooeesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:59 schreef alors het volgende:
FUUUUUUUUUUU hij is gewoon een paar weken wegtwitter:renzeklamer twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 00:54:46@rsgcn Vakantie! Maar laatste week juli weer terug. reageer retweet
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:59 schreef alors het volgende:
FUUUUUUUUUUU hij is gewoon een paar weken wegtwitter:renzeklamer twitterde op vrijdag 05-07-2013 om 00:54:46@rsgcn Vakantie! Maar laatste week juli weer terug. reageer retweet
Ik heb nu een Robben gevoelquote:Op vrijdag 5 juli 2013 23:59 schreef alors het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |