Die komen uit zijn Little Shops of Horror.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:46 schreef Evertjan het volgende:
wel gezellige wielerverhalen vertelt Edwin Shops vanavond
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:46 schreef Evertjan het volgende:
wel gezellige wielerverhalen vertelt Edwin Shops vanavond
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk, al die filmtitels. Originele grappen worden ermee gemaakt.
Dat zegt juist genoeg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tong80 vindt het wel een leuk item. Een beetje dimmen dus.
Dat is een goede vraag.quote:
quote:
Zijn die controles toch nog ergens goed voor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
Etappes van 8 uur, dat zie je niet meer.
nog mooier is de etappe die Lance wint 2 dagen laterquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:50 schreef Redefine het volgende:
Claudio die huilend over de streep komt nadat hij hoort dat Casartelli overleden is
Dat wel. Maar het meeste staat me nog Breukink zijn reactie bij, als hij geïnterviewd wordt. Op dat moment wist die het nog niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nog mooier is de etappe die Lance wint 2 dagen later
Als je wat wereldschokkends wil zien dan moet Edwin weer Engels gaan spreken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:52 schreef DeeBee het volgende:
Op zich wel nice dat Honig hier iets over zegt, niet al te wereldschokkend, maar tenminste ook wat over fietsen en niet alleen maar filosofische vragen van MartGod.
Als mijn oom een kut had was het mijn tante.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:53 schreef De_Fietser het volgende:
Als Greipel op dezelfde plek had gezeten en niet had gewonnen, had niemand het over zijn 'ideale' positie gehad.
Ja nee klopt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:53 schreef De_Fietser het volgende:
Als Greipel op dezelfde plek had gezeten en niet had gewonnen, had niemand het over zijn 'ideale' positie gehad.
Precies. Dat zag je aan zaterdag. Argos had het geweldig gedaan, want Kittel won. Terwijl de realiteit anders was.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:53 schreef De_Fietser het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |