SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkjes
Beginnersleesstof - http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck
Hero highlights met wat elke spel voor elke hero doet - http://www.youtube.com/playlist?list=PL86E04995E07F6BA8
Tips en tricks per hero - http://www.dotafire.com/
Statistieken van spelers - https://www.dotabuff.com/
FOK!kers die Dota 2 spelen
ClapClapYourHands
Salamando
Frag_adder
DhrIns
Holy_Goat (Chickensareawesome, the prophet)
Quotidien (CrackerzElite)
hehehe (Sai)
Wruijff ( Dev(astate) )
Scheringa (scheringa, Oogie Boogie Man)
Silverdigger (Silverdigger)
DjUntzUntz (DjUntzUntz)Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds dat report systeem zo fucked up is merk ik dat mensen steeds stiller zijn ingame, volgens mij is iedereen bang om gereport te worden. En dat is toch waar het om gaat bij Dota zou ik zeggen: communicatie met je team
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:07 schreef Baalhaar het volgende:
Beter maakt er iemand met teveel vrije tijd een beetje goed uitziende OPJoh. Je moet is lezen op 't dota 2 dev forum, volledig kapot geanalyseerd, maar op een paar kansloze kut trolls na is iedereen het er wel over eens dat dit niet bepaald de juiste toevoeging is en dat het niet het resultaat behaald word dat je zou willen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds dat report systeem zo fucked up is merk ik dat mensen steeds stiller zijn ingame, volgens mij is iedereen bang om gereport te worden. En dat is toch waar het om gaat bij Dota zou ik zeggen: communicatie met je teamHou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:07 schreef Baalhaar het volgende:
Beter maakt er iemand met teveel vrije tijd een beetje goed uitziende OPJOIN DE PARTY DANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds dat report systeem zo fucked up is merk ik dat mensen steeds stiller zijn ingame, volgens mij is iedereen bang om gereport te worden. En dat is toch waar het om gaat bij Dota zou ik zeggen: communicatie met je team
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:24 schreef Silverdigger2 het volgende:
RIP dj UntzUntz
[..]
internet plug --> groetjes aan je moeder
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:24 schreef Silverdigger2 het volgende:
RIP dj UntzUntz
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:32 schreef Quotidien het volgende:
het is kotidjče trouwens, niet kwotodien.
Nee. Het is: Ik-kan-voor-geen-meter-pudge-spelen-en-hook-mn-eigen-teammembers-dien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:32 schreef Quotidien het volgende:
het is kotidjče trouwens, niet kwotodien.
haha sowieso gozer, she mad. je kreeg de groeten terugquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:24 schreef Silverdigger2 het volgende:
RIP dj UntzUntz
[..]
Nee, skywrath mage picken, shadow blade gaan en alles ksen wat er te ksen valt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:34 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Nee. Het is: Ik-kan-voor-geen-meter-pudge-spelen-en-hook-mn-eigen-teammembers-dien.
Ik kwam laatst ook een bepaalde shadowshaman tegen die het nodig vond om te ks'n van een doom, omdat die gedoomde slark natuurlijk ieder moment invis kon gaan, ook al was de doom al bezig met de attack motion van de last hit -.- Sowieso natuurlijk een strak plan als support kills pakken van een carry ^^quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee, skywrath mage picken, shadow blade gaan en alles ksen wat er te ksen valt.
Tegen wie heb je het nou, Harlon? (Agravaine toch?)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:58 schreef Quotidien het volgende:
boehoe, je kreeg de lasthit op een collectieve kill niet. Op skype lag je er ook al over te kankeren, hoe butthurt ben je nu precies?
Vreselijk, van die kereltjes die 24/7 carries instapicken en dan zeiken op mensen die noodgedwongen supports moeten picken.
Geen ideeeeeeeeee waar je het over hebt dude, ik gebruik die AP altijd constructief, ik jat verder ook nooit kills ofzo met een ultiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:02 schreef Silverdigger2 het volgende:
inderdaad niks ergers als mensen die OD picken en dan zodra iemand gehookt // lasso is ze astral impriont om vervolgens te ksen met zn ulti![]()
welkom tot de zolderautisten guild !quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:51 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik speel ook trouwens [L@me]Bunny op steam. al heb ik wel een hele vervelende single draft reeks achter de rug net. Tja dat krijg je als je 12 potjes achter elkaar doodgespamd/gepingd word in taal en text die je niet verstaat. Zou wel fijn zijn om een keer met nederlanders te spelen.
Speel voornamelijk support, beste chars- Lina-WD-Shadow Demon-Venomancer. stealthchars zuig ik meestal op. Hard carry ga ik liever niet. ( maar n pugs eindig ik wel verdacht vaak als de carry terwijl ik support speel. )
Kappaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:59 schreef Quotidien het volgende:
Ik ontdek nu pas hoe je dit twitch faces doet.![]()
http://twitchemotes.com/
waarom ga je dan ook solo CMquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:53 schreef Quotidien het volgende:
Captains mode spelen, zonder overleg naix picken en dan op 20 minuten een midas halen.
E: en die midas vervolgens niet gebruiken.
Yes EU west liep hele dag al te kutten. Was net zelfs helemaal down, konden alleen nog maar op EU east queuen.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:48 schreef aleco99 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n last van de servers? Ik wordt constant halverwege gekicked en een paar maten van me ook :S
Zoals Harlon al zei, EU West deed idd kut. Gewoon US of EU East queuen en no problemoquote:Op maandag 8 juli 2013 00:48 schreef aleco99 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n last van de servers? Ik wordt constant halverwege gekicked en een paar maten van me ook :S
De servers EU East zitten toch in Wenen? Kunnen al die Russen niet gewoon in Moskou blijven?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:48 schreef DjUntzUntz het volgende:
Salamando en ik begaven ons gisteravond temidden in de hel van de duivel. EU east. Van communiceren of een simpele miss call mocht ik helaas niet baten maar voor de rest speelde het toch best spannend!
Ik begrijp sowieso niet waarom ontzettend veel Russen op EU west spelen...laat ze inderdaad lekker op EU east spelen of een russische server. Ik word er af en toe dood moe van. Moet wel eerlijk bekennen dat ik ook wel eens met goeie russen speel.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:07 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
De servers EU East zitten toch in Wenen? Kunnen al die Russen niet gewoon in Moskou blijven?
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:07 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
De servers EU East zitten toch in Wenen? Kunnen al die Russen niet gewoon in Moskou blijven?
Awyeah 2 rares motherfokkerquote:Op zondag 7 juli 2013 18:28 schreef Harlon het volgende:
En de scrubs van Na'vi verliezen het ook gewoon :/
Ik wil sowieso een keer op de Russische en de Chinese server een potje spelen, kijken of er een beetje verschil is, volgens mij zijn die chinezen echt ziek goedquote:Op maandag 8 juli 2013 12:34 schreef Harlon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gasten queuen overal behalve op de russian server. Volgens russen zelf "because russian server all idiots". Ik wil echt niet weten hoe het er daar dan aan toe gaat
Lol, die zit in mijn Friendlist :> Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden ontmoet op Dota 1.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:18 schreef Silverdigger2 het volgende:
zit rustig solo que
LOL SILVERDIGGER REMEMBER ME?!?
is t die 'jme' wat een baasje
cykalolquote:Op maandag 8 juli 2013 14:06 schreef Quotidien het volgende:
Die russen beginnen je ook altijd gelijk helemaal verrot te schelden in Russisch natuurlijk. Vraag me echt af wat er mis is met die mensen, anderman in moedertaal helemaal de huid vol schelden zodra ze iets niet bevalt.
Toch heb ik sinds kort een aantal russen in m'n friendlist, bij een paar wist ik niet eens dat het russen waren en liet ik weten dat russen idioten zijn.
Hoe kom jij eigenlijk aan die chatbans dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:06 schreef Quotidien het volgende:
Die russen beginnen je ook altijd gelijk helemaal verrot te schelden in Russisch natuurlijk. Vraag me echt af wat er mis is met die mensen, anderman in moedertaal helemaal de huid vol schelden zodra ze iets niet bevalt.
Toch heb ik sinds kort een aantal russen in m'n friendlist, bij een paar wist ik niet eens dat het russen waren en liet ik weten dat russen idioten zijn.
Niet eens, je hoeft alleen maar de reports te krijgen.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:41 schreef Quotidien het volgende:
In discussie met ze gaan en gelijk reports op je dak krijgen. Je hoeft niet eens te flamen of te vloeken ofzo, en er wordt niet eens gekeken naar de report. Als je ergens "fuck" ofzo hebt gezegd en iemand report je krijg je een chatban.
Ach we zijn allemaal ooit begonnen met dit spel en ik heb niemand echt goed met een nieuwe hero zien spelen, je zal flink wat verbetering merken bij de 2e keer etcquote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:57 schreef Scheringa het volgende:
Hahaha, ik weet dat ik die Shallow Grave meer moest gebruiken...
Haha bedankt voor de opbeurende woorden, maar het was de 6e keer ofzo dat ik met Dazzle speelde. Daarnaast heb ik ook al bijna 600 games gespeeld.. Ik was gewoon een aantal keer net te laat, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:09 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ach we zijn allemaal ooit begonnen met dit spel en ik heb niemand echt goed met een nieuwe hero zien spelen, je zal flink wat verbetering merken bij de 2e keer etcSommige mensen bakken er na 100x nog steeds niet van, maar ook die zijn hard nodig
EY! Maar ja dat was ook 't einde van mijn streak, kut bat die echt helemaal niets konquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:22 schreef hehehe het volgende:
Harlon joint onze party en weg is mijn winningstreak
Klopt eigenlijk was 't die Sven die totaal niet kon carryenquote:
snellere queues voor iedereennnnquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:19 schreef Baalhaar het volgende:
Brace yourselves, noobs incoming
[ afbeelding ]
Dit dus. Precies dit. Dan ben je carry/semi carry en sta je met een rubick of een andere support in lane kopen ze 1: geen courier 2: geen wards 3: ze denyen niet 4: ze harassen niet 5: ze auto attacken de creeps waardoor ze de lane pushen en 6: ze gaan ook nog eens voor alle last hitsquote:Op woensdag 10 juli 2013 03:47 schreef Quotidien het volgende:
M'n lasthitting skills zijn er deze week drastisch op vooruit gegaan nadat ik er met m'n supports om heb moeten vechten.
7: ze pullen niet 8: ze leechen exp 9: als ze al pullen doen ze single pull zonder stackquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:32 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Dit dus. Precies dit. Dan ben je carry/semi carry en sta je met een rubick of een andere support in lane kopen ze 1: geen courier 2: geen wards 3: ze denyen niet 4: ze harassen niet 5: ze auto attacken de creeps waardoor ze de lane pushen en 6: ze gaan ook nog eens voor alle last hits
Dan krijg ik echt een ik ga dota verwijderen momentje![]()
Duw niet meteen op find a match, doe een stukje tutorial, doe een paar bot matches en zet ze hierbij gewoon op easy. En ook wel een tip, kijk een paar guides in wat een beetje oke build is zodat je weet wat je ongeveer moet kopenquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:49 schreef Vinno het volgende:
Ook maar eens begonnen met Dota 2, veel aan het lezen nog vooral
Ja dat ook nog.. Oh en 10: ze pakken de last hit op een hero kill (lion met ze ultiquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
7: ze pullen niet 8: ze leechen exp 9: als ze al pullen doen ze single pull zonder stack
Tegenwoordig heb je een hele tutorial waar je zeker wat aan gaat hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:49 schreef Vinno het volgende:
Ook maar eens begonnen met Dota 2, veel aan het lezen nog vooral
Soms is het onvermijdelijk om als support de last hit op een enemy hero te pakken. Je kan beter een kill "securen", dan de kans voorbij laten gaan omdat je crappy carry hem zou moeten maken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:21 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ja dat ook nog.. Oh en 10: ze pakken de last hit op een hero kill (lion met ze ulti) wat bedoel je eigenlijk met exp leechen, het is toch niet de bedoeling dat een support altijd lvl 1 blijft?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:09 schreef Quotidien het volgende:
Doen ja, als je er instapt zonder ook maar iets gelezen/gezien te hebben ben je het na een week alweer zat.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Duw niet meteen op find a match, doe een stukje tutorial, doe een paar bot matches en zet ze hierbij gewoon op easy. En ook wel een tip, kijk een paar guides in wat een beetje oke build is zodat je weet wat je ongeveer moet kopenen na een bot match of 10 gaat het al vrij aardig!
Ja thnx allemaal!quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:07 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je een hele tutorial waar je zeker wat aan gaat hebben.
Ze leggen niet alleen de gameplay uit, maar ze leren je ook gelijk het nut van last hitten ed.
En zoals hierboven geschreven, lees je verder in over de heroes/items en speel de heroes op de "juiste" manier. Dus ga niet als support de last hits van je carry pakken en farmen.
In Warcraft 3 had Abaddon de model van Deathknight Arthas, dus daar komt die quote van.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:44 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Eigenlijk dus een veredelde Lich King?
Ja man viper 27-5 nerv plsquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:15 schreef Gatenkaas het volgende:
Net een geweldig potje gehad met Denx als Viper. Met name toen ik na 10 minuten Viper moest overnemen.
Echt een toffe hero, maar ik ken hem dan nog van warcraft 3, waarin hij eerst goed was(Omniknight) en daarna veranderde in deze slechte(evil) versie(Abaddon).quote:
Of op de minimap kijkenquote:
Tis nu downloadbaar hmm... Volgens mij zijn er nu in 4 dagen meer 500.000 spelers ofzo bij gekomen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:29 schreef Harlon het volgende:
Meh, hele dag al gezeik met de servers, liggen de helft van de tijd plat
Ze waren de patch aan het uploaden, gecombineerd met zoveel spelers heeft dat denk ik voor wat server instability gezorgd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:12 schreef Harlon het volgende:
Geen idee wat 't was, maar tussen 6 en 9 was het niet te doen. Daarvoor ook regelmatig connecting to dota 2 network gezeik -.-
lgd cn - orange natuurlijkquote:Op zondag 14 juli 2013 16:13 schreef Quotidien het volgende:
2 grote toernooien tegelijk, wat moet ik nou kijken.
heb je al een invite?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:25 schreef jepperdeprep het volgende:
Hoi! Ik heb twee vragen die jullie vast wel vaker hebben gehoord. League of Legends vs DOTA 2. Welk spel is toffer en waarom? Wat zijn de verschillen?
Ik ben een complete noob wat betreft deze twee games. Heb alleen de tutorial van League of Legends gedaan en DOTA 2 heb ik nog helemaal niet aangeraakt.
Het is uit de beta, dus invites doen ze niet meer aan.quote:
DOTA 2, LoL heeft wel veel meer spelers, maar ik vind de graphics vergeleken met dota echt slecht.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:25 schreef jepperdeprep het volgende:
Hoi! Ik heb twee vragen die jullie vast wel vaker hebben gehoord. League of Legends vs DOTA 2. Welk spel is toffer en waarom? Wat zijn de verschillen?
Ik ben een complete noob wat betreft deze twee games. Heb alleen de tutorial van League of Legends gedaan en DOTA 2 heb ik nog helemaal niet aangeraakt.
dota is lastiger om in te komen, hele lastige leercurve in het beginquote:Op zondag 14 juli 2013 17:25 schreef jepperdeprep het volgende:
http://dota2lounge.com/quote:Op zondag 14 juli 2013 23:58 schreef jepperdeprep het volgende:
Oke oke thanks voor de adviezen. Ik heb me zojuist ingeschreven voor DOTA 2 maar ik sta in een queue van 35000 man en moet nu wachten op een mailtje voordat ik het kan downloaden
edit: Zijn er trouwens live dota matches die ik kan bekijken?
Misschien, maar ik faal 90% van mijn verloren potjes ook hard.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja Valve heeft het voor elkaar gekregen om matchmaking compleet te verneuken.
Niet fokken met sai ik heb 80% win rate met hemquote:
De hordes nieuwe spelers zitten allemaal op hun eigen level? Volgens mij doe je gewoon zelf iets verkeerd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Dota2 voor en na release
Omdat alle games na 10 minuten gg zijn, ik zit allemaal met mensen die 10 tot 50 wins hebben.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:10 schreef Quotidien het volgende:
Waarom koop je een heart en yasha op meepo?
en een bloodstone op lina rushen doe je alleen als je hard aan het winnen bent.
gast lul nou niet slap, het was na 10 minuten gg, ik ging een beetje rondkutten en gebruikte gewoon de build uit een guide. Ik zit opeens met mensen die heroes proberen te stunnen die bkb aan hebben, vragen of ze in dota wel kunnen swappen en niet weten hoe carapace werkt. Als je dan tegen een 5 man stack speelt of mensen met 300+ wins dan schiet het gewoon niet op.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:25 schreef Quotidien het volgende:
als je nou zelf eens goede builds gebruikt, misschien kom je dan verder.. heart en yasha op meepo zonder aghs en blink betekent dat je echt geen idee hebt hoe de hero in elkaar zit bijvoorbeeld.
Nee ik solo queue maar ik kom alsnog gewoon tegen teams te spelen, slaat gewoon helemaal nergens op, als je nu wilt winnen in Dota moet je perse een team hebbenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:38 schreef Quotidien het volgende:
MM is idd fucked up ja. Ik heb nu bijna 500 wins en als ik solo queue kom ik ook wel eens met mensen onder 50 wins, soms zelfs onder 10, en dat is gewoon klote. Daarna heb ik eens geprobeerd weer gewoon normaal te queuen en opeens kwam ik weer met mensen met evenveel wins als ik.
Maar ik begrijp dat je überhaupt niet solo queuet (aangezien je tegen stacks speelt) ?
solo que is nu aangepast hč... je moet nu bij language filter iets van 'if not in party queue for solo queue only' aanzettenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee ik solo queue maar ik kom alsnog gewoon tegen teams te spelen, slaat gewoon helemaal nergens op, als je nu wilt winnen in Dota moet je perse een team hebben
Ligt eraan, je moet er ook mee kunnen spelenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:09 schreef Quotidien het volgende:
geeft continue antimage/pl picken zo'n hoge mmr dan?
vervelend, van die spelers die altijd een carry instapicken en nooit supporten. gooi maar in low bracket, daar doet iedereen dat.
Via recent games en dan zoeken op je eigen naam met als filter ingesteld welke bracket.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:47 schreef Scheringa het volgende:
Hoe zie je trouwens in welke bracket je speelt dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
verkapte ''kijk mij zelfs met mousepad nog iedereen ownen, ik ben te pro voor fok'' postquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:59 schreef Silverdigger2 het volgende:
Dota spelen met je mouspad is chill
haha kijk dan.. ging niet al te bestquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:54 schreef hehehe het volgende:
[..]
verkapte ''kijk mij zelfs met mousepad nog iedereen ownen, ik ben te pro voor fok'' post
Wtf hoe speel je uberhaupt zonder muis??quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:10 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
haha kijk dan.. ging niet al te best
http://dotabuff.com/matches/244390259
de omni had geen muis
smoken voor de neus van de tegenstanderquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:19 schreef hehehe het volgende:
Wat is RP toch een kut skillDe enige ability die overpowerd is imo
Teamfights verliezen door Viper.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:23 schreef Burrito het volgende:
[..]
smoken voor de neus van de tegenstander
EY! Ik was degene die in ieder geval nog iets... oh wacht -.- massale teamfaal datquote:
Deze man heeft 't tenminste begrepenquote:
Kan me niet voorstellen dat aba in z'n huidige staat in cm wordt toegelatenquote:
Abaddon zit ook in de CM pool van Dota 1.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:05 schreef Harlon het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat aba in z'n huidige staat in cm wordt toegelaten
Zijn totem krijgt ie nog, ging iets mis met de test patch.quote:GAMEPLAY
- Abaddon: Fixed Abaddon's illusions applying Curse of Avernus.
- Abaddon: Fixed Aphotic Shield being dispelled.
- Abaddon: Fixed Mist Coil Heal/Damage order.
- Dragon Knight: Fixed Dragon Blood's bonus armor not showing properly in the UI.
- Gyrocopter: Fixed the Fountain doing no damage to Gyrocopter 's Homing Missile.
- Io: Fixed Tether sharing mana regeneration when you have full mana.
- Io: Fixed Spirits initially spawning 250 units away instead of 150 units.
- Medusa: Fixed various spells being unable to remove the stun from Stone Gaze.
- Medusa: Fixed Stone Gaze facing requirement not taking into account distance once the debuff is added.
- Necrolyte: Fixed several specific heroes being unable to buyback for the rest of the game if they died to Reaper's Scythe.
- Omniknight: Fixed Guardian Angel not affecting Siege units.
- Silencer: Fixed Curse of the Silent being removed by Aphotic Shield/Manta.
- Slark: Fixed Pounce's Leash getting dispelled.
- Visage: Fixed being able to dodge Soul Assumption.
- Fixed the free courier in Mid Only not always being controllable if you selected your hero too late.
- Fixed Backswing behavior for: Soul Rip, Tombstone, Cold Feet, Ice Vortex, Chilling Touch, Enfeeble, Shallow Grave, Thunder Strike, Kinetic Field, Static Storm, Malefice, Midnight Pulse, Howl, Stifling Dagger, Static Link, Shrapnel, Psionic Trap, Whirling Axes (Ranged), Storm Bolt, God's Strength, Wave of Terror, Venomous Gale, Shadow Word, Fatal Bonds, The Swarm, Time Lapse, Maledict, Overpower and Ice Shards.
UI
- Added automatic detection of GG calls in tournament and practice lobby matches, which then ends the game 10 seconds later.
- In the fantasy stats dropdown, players you have on any of your teams will be highlighted and mousing over them will list which of your fantasy teams they are on.
- Guild invitations now display who's inviting you, and how many members the guild has.
- Added a tournament drop for early roshan kills (before creeps spawn).
- Quick Cast now works on the portrait of your currently selected unit.
- Players can customize which messages appear on the Chat Wheel.
- Messages sent via the Chat Wheel appear with an arrow icon next to them.
- Calendar page now shows a list of tournament games per day.
VISUALS
- New Earthshaker model.
- Updates to some Earthshaker effects.
- Abilities that are configured to ignore Backswing will now continue their animation visually if they have no other orders or actions to take.
- Fixed Eclipse not always playing the missed Lucent Beam visual effects.
- Made Abaddon's Borrowed Time effect and healing more clear.
MATCHMAKING
- People who decline Matchmaking are temporarily restricted from searching for 45 seconds.
- Parties are more likely to be matched against other similarly sized parties.
- When matching parties, the matchmaker now also considers the minimum experience level on both teams rather than just the average.
- Reduced the average skill variance in games where there are 10 individual players.
- Fixed a bug in the matchmaker that was causing it to insufficiently segregate players based on win count.
- Fixed a bug that would cause excessive queue times, especially for large parties or high skill players.
AUDIO
- Non-default announcers will now comment on pick/ban phases.
- Windows Mixer control for Dota2 no longer resets to full volume on start up.
- Music volume floor goes to 0.
- Updated Abaddon VO.
ES pics:
Maar ik zie niet hoe die zal worden toegelaten in z'n huidige vorm in de CM pool van dota 2. Hij mag dan precies hetzelfde zijn als in dota 1, dota 1 is niet meer precies hetzelfde als dota 2. Maatje van me vatte het prima samen "he's a dick in the laning stage and turns into an absolute bitch afterwards". Ben heel benieuwd wat ze met hem gaan doen, maar ik verwacht wel de nodige aanpassingen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:04 schreef hehehe het volgende:
[..]
Abaddon zit ook in de CM pool van Dota 1.
Dota wordt doorgaans niet gebalanceerd voor pubs...quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:17 schreef Harlon het volgende:
[..]
Maar ik zie niet hoe die zal worden toegelaten in z'n huidige vorm in de CM pool van dota 2. Hij mag dan precies hetzelfde zijn als in dota 1, dota 1 is niet meer precies hetzelfde als dota 2. Maatje van me vatte het prima samen "he's a dick in the laning stage and turns into an absolute bitch afterwards". Ben heel benieuwd wat ze met hem gaan doen, maar ik verwacht wel de nodige aanpassingen.
Drow is zodra je eenmaal meer dan 20 wins achter je naam hebt ook niet bepaald OP meerquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:32 schreef hehehe het volgende:
[..]
Dota wordt doorgaans niet gebalanceerd voor pubs...Trax bijv is op in pubs maar niet in comp
sterker nog: hij is de laatste patches alleen maar gebuffed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Techiesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:08 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Techies = best hero ever, iedereen die dat ontkent, is een fucking noob!
Speel zelden alleen en degene met wie ik speel gaat vaak de support, tijdens AR of RD wordt er vaak nog weer geswapped. Maar ben wel aan 't zoeken om m'n role wat meer uit te breiden ja, zal weer wat meer aan m'n QoP, puck en TA gaan werken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 06:26 schreef hehehe het volgende:
En andere builds proberen, het is niet dat battlefury heilig is op Magina
en idd wat kwotodien zegt, niet alleen de carries picken. cm, wd, venge etc zijn ook geweldige heroes![]()
edit: omgin de laatste 10 pagina's van dotabuff heb je 3x support gespeeld en dat kwam omdat het ar of sd was. Ik vertel maar niet hoeveel Dooms en Maginas daar tussen zaten
3x support van de laatste 200 matches![]()
't gaat me niet zozeer om m'n winrate maar de laatste paar dagen maak ik gewoon beslissingen en inschattingsfouten waar zelfs een beginner zich nog bijna voor zou schamen. Ik zie er 5 man bij top tower rondbanjeren, of in ieder geval naar toe komen, 2 vanuit de rivier en alsnog doe ik ff 2 stappen uit tower range om die last hit te pakken. Toss van tiny op m'n bakkes, was ook nog een keer venge die getossed werd dus stun op m'n plaat, hele team duikt er op en dood. -.-quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:04 schreef Silverdigger2 het volgende:
pick gewoon spirit breaker
als die al gepickt is od mid
als dat niet kan natures prophet
winrate increase gegarandeerd!
Wards zijn overrated en voor noobs zonder map awareness.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:53 schreef Quotidien het volgende:
Hč bah, je zou maar eens moeten warden.
warden? warden is niet boeiend gast, dat doe ik ook rustig als doom als niemand ze koopt. Op 't het goede moment rotaten, daar draait 't om als support en daar ben ik bagger in. De items kopen kan iedere scrub.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:53 schreef Quotidien het volgende:
Hč bah, je zou maar eens moeten warden.
Als ze steeds farming heroes kiest leer je ook weinig. Kies gewoon een andere type hero dan zie je ook hoe je met die het spel moet spelen. Het is niet OF support OF anti-mage, er zit een hoop tussen. En ga eens een andere buildquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:48 schreef Harlon het volgende:
[..]
warden? warden is niet boeiend gast, dat doe ik ook rustig als doom als niemand ze koopt. Op 't het goede moment rotaten, daar draait 't om als support en daar ben ik bagger in. De items kopen kan iedere scrub.
Da's natuurlijk absoluut waarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:53 schreef Burrito het volgende:
[..]
Als ze steeds farming heroes kiest leer je ook weinig. Kies gewoon een andere type hero dan zie je ook hoe je met die het spel moet spelen. Het is niet OF support OF anti-mage, er zit een hoop tussen. En ga eens een andere build
Ik kies vrijwel nooit als eerste ^^ wacht altijd om te zien wat de rest van m'n team kiest als ik solo speel, maar dat doe ik bijna nooit, en anders gewoon kijken wat zij hebben.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:06 schreef Quotidien het volgende:
Carries spelen kun je schijnbaar ook niet als ik zo naar je dotabuff kijk.
Het gaat erom dat je ook eens een wat minder leuke rol aanneemt ipv steeds maar weer mooi als eerste een carry te picken. Het is een teamspel, dat schijn jij niet helemaal door te hebben.
Ik vind warden ook kut, maar je kunt niet elke game weer het grootste stuk van de taart pakken zodat anderen weer de restjes mogen hebben (om het in metaforen uit te drukken).
Dit is wel waar. Ik zie de afgelopen tijd steeds vaker standaard SB/NP. SB is ook gewoon een enorm sterke hero.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:04 schreef Silverdigger2 het volgende:
pick gewoon spirit breaker
als die al gepickt is od mid
als dat niet kan natures prophet
winrate increase gegarandeerd!
bara is dan weer not cool om tegenover je te hebben als je furion speeltquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:12 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Dit is wel waar. Ik zie de afgelopen tijd steeds vaker standaard SB/NP. SB is ook gewoon een enorm sterke hero.
quote:Op zondag 21 juli 2013 12:57 schreef Baalhaar het volgende:
Ik ga als alchemist top met lich. Lich koopt geen wards, harasst niet, pullt niet, en probeert alles te last hitten terwijl ik de kanker in geharasst wordt door crystal maiden.
Ik bied netjes mijn excuses aan aan de tegenstander, leg de situatie uit en abandon na 3 minuten. Opkankeren met dit soort idioten serieus. Ik ga mij niet 50 minuten lopen ergeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergeren aan een computerspelquote:Op zondag 21 juli 2013 12:57 schreef Baalhaar het volgende:
Ik ga als alchemist top met lich. Lich koopt geen wards, harasst niet, pullt niet, en probeert alles te last hitten terwijl ik de kanker in geharasst wordt door crystal maiden.
Ik bied netjes mijn excuses aan aan de tegenstander, leg de situatie uit en abandon na 3 minuten. Opkankeren met dit soort idioten serieus. Ik ga mij niet 50 minuten lopen ergeren
mensen die zich zo opfokken aan een spelletje dat ze met ziektes gaan smijtenquote:Op zondag 21 juli 2013 12:57 schreef Baalhaar het volgende:
quote:Op maandag 22 juli 2013 13:52 schreef Quotidien het volgende:
klopt maar als je niet de capaciteit hebt met hoge base dmg te lasthitten is het pech lack of skill
Oja want jij ergert je natuurlijk nooit? Flikker toch op man.quote:Op maandag 22 juli 2013 11:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ergeren aan een computerspel
En dan ook nog iemand anders de shuld geven dat je potje verkloot is terwijl jij opflikkert en ze achterlaat met een carry minder.
Het is een spelletje, voor in mijn vrije tijd, jammer als er mongooltjes meespelen, so be it. Tevens, puur uit interesse, speel je wel eens support?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:05 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Oja want jij ergert je natuurlijk nooit? Flikker toch op man.
En daarnaast zo'n oostblok team dat totaal zijn best niet doet, geen courier koopt, geen wards, geen communicatie(je weet wel, van die gasten die 30 minuten niks zeggen en dan wanneer ze iets van je nodig hebben KOTL GIEV MANA YOU FAKKING BIETSJ beginnen te schreeuwen over voice) die verdienen mijn pro carry skills sowieso niet
Dat is het voor ons allemaal. Maar een spel moet leuk blijven. En dat kan ook zeker als je verliest maar er zijn potjes waar het gewoon niet leuk meer is om te spelen en dat komt altijd door eigen teammates die stoned/dronken zitten te gamen. In 300 games heb ik nog nooit abandoned maar voor mij was de maat gewoon vol nu. Teveel van dezelfde kut games achter elkaar met dezelfde soort domme mensen waarvan je denkt is deze gozer nou echt zo dom na 400 wins of is hij mij gewoon aan het trollen?quote:Op maandag 22 juli 2013 19:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is een spelletje, voor in mijn vrije tijd, jammer als er mongooltjes meespelen, so be it. Tevens, puur uit interesse, speel je wel eens support?
Hahaha grapjas, ik instapick nooit carry.quote:Op maandag 22 juli 2013 19:31 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik kies altijd als laatste. In een party ben ik geloof ik nog nooit de carry geweest omdat KC en kwotodien altijd de carry instapicken
[ afbeelding ]
Ja oke je hebt gelijk. KC wel hoor haha. En als hij dan ''per ongeluk'' een support randomt is het meteen ''denx kies pa en swap of feed''quote:Op maandag 22 juli 2013 19:36 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hahaha grapjas, ik instapick nooit carry.
Met mensen met wat minder wins wel vaak een goede mid, omdat de kansen op winnen dan hoger liggen.
Dat systeem hoort er toch al eigenlijk te zijn? Alleen werkt het voor geen fuck inderdaad, vraag me af hoe moeilijk is het nou echt om dat werkende te krijgen? Niet toch?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:41 schreef DjUntzUntz het volgende:
inb4: DjUntzUntz is een dikke joop die er geen reet van bakt(kom maar op met die kut quote en sarcasm smiley!) ; Sinds dat dota2 uit de beta is en nu speelbaar is voor iedere reetkever met het IQ van z'n schoenmaat, is het spel drastisch minder geworden. Hopen dat ze snel iets van een MMR systeem invoeren waardoor je in ieder geval met mensen komt van je eigen level...(ook dan valt er genoeg te zeuren), maar in een game komen met 3 mensen onder de level 5...dat is gewoon niet normaal!
Er was recent een post op reddit waarin het MM systeem uitgelegd werd en het kwam er op neer dat het eigenlijk alleen maar voor beginnende spelers goed werkt, zodra je eenmaal boven de 100 games zit kijkt het alleen nog maar naar bracket en that's it. Kan dus rustig zijn dat jij als 120 matches in een party gedumpt wordt met mensen die 1000 matches achter de rug hebben. Nou zegt dat niet alles, maar oefening baart kunst, ook bij dit spel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:33 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Dat systeem hoort er toch al eigenlijk te zijn? Alleen werkt het voor geen fuck inderdaad, vraag me af hoe moeilijk is het nou echt om dat werkende te krijgen? Niet toch?
Kan wel kloppen idd was toch laatst met jou geloof ik dat we in een party zatten met 500+ wins en dat we tegen 200 wins gingen spelen? Maar volgens mij kwam dat door mij omdat ik het gemiddelde omlaag haal ofzoquote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:54 schreef Harlon het volgende:
[..]
Er was recent een post op reddit waarin het MM systeem uitgelegd werd en het kwam er op neer dat het eigenlijk alleen maar voor beginnende spelers goed werkt, zodra je eenmaal boven de 100 games zit kijkt het alleen nog maar naar bracket en that's it. Kan dus rustig zijn dat jij als 120 matches in een party gedumpt wordt met mensen die 1000 matches achter de rug hebben. Nou zegt dat niet alles, maar oefening baart kunst, ook bij dit spel.
TL;DR: MM systeem zo als het nu is is net zo goed als het mute systeem bij de invoering ervan. Ronduit waardeloos.
Oh hij zei kanker, wat errug johquote:Op maandag 22 juli 2013 11:18 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
mensen die zich zo opfokken aan een spelletje dat ze met ziektes gaan smijten
Dus dat. Meer dan eens dat ik tegenover mensen kom die nauwelijks boven de 70 wins uitkomen en andere momenten moet ik tegen gasten die er meer dan 1000 hebben. Niet te fucking doen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:59 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Kan wel kloppen idd was toch laatst met jou geloof ik dat we in een party zatten met 500+ wins en dat we tegen 200 wins gingen spelen? Maar volgens mij kwam dat door mij omdat ik het gemiddelde omlaag haal ofzo
Omdat russen bakken met geld binnen brengen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:53 schreef 2Happy4U het volgende:
al die grafrussenwaarom doet valve gewoon geen ip ban voor iedereen die in rusland woont?
Kan je er beter een meteor in pleuren dan de sunstrikequote:Op woensdag 24 juli 2013 03:08 schreef Quotidien het volgende:
Blackhole + sunstrike + epicenter = gg.
Of allebijquote:Op woensdag 24 juli 2013 10:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Kan je er beter een meteor in pleuren dan de sunstrike
klopt, daarom is het een goede skill om 1 iemand eruit te pakken en een waardeloze skill in een teamfightquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:34 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Of allebij![]()
Sowieso wordt de damage van de sunstrike toch gedeeld over de geraakte heroes (en creeps)?
Allebei als allebij typen.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:34 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Of allebij![]()
Sowieso wordt de damage van de sunstrike toch gedeeld over de geraakte heroes (en creeps)?
En dan nog het idee hebben dat ik het goed typtequote:
LMAOquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:28 schreef Quotidien het volgende:
Ik vond dit wel een leuke.
[ afbeelding ]
Hahahaha kut kwotodien ik ga stukquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:28 schreef Quotidien het volgende:
Ik vond dit wel een leuke.
[ afbeelding ]
Kan niet wachten om je geile stem te horenquote:Op donderdag 25 juli 2013 16:24 schreef Chipz het volgende:
Eindelijk ook een mic in da buildingwhoohoo
je kan wel recallen met kotol lolquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:18 schreef dustbrain het volgende:
Wtf, als ik dit spel speel ben ik no time top speler want je kan niet recalen.![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:05 schreef Quotidien het volgende:
[ afbeelding ]
grootste gay shit ever dit.
Iemand is jaloers en wil graag aandachtquote:
Ik snap er weer eens helemaal geen fuck vanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:56 schreef Harlon het volgende:
[..]
Iemand is jaloers en wil graag aandachtGewoon niet op in gaan, enige wat helpt
Ik ook niet, daarom maar negeren. Ik ga eerst ff trainen, ben er rond een uurtje of 1?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:44 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ik snap er weer eens helemaal geen fuck van![]()
Kom potje, nieuw keyboard testen
Vanwaar die haat tegen AM pickers?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:11 schreef Quotidien het volgende:
systematisch antimage picken.![]()
als ik zo iemand in het team heb is het bij voorbaat al gg, dat zulke spelers het spel verneuken en nog erger zijn dan russen is niet iets om jaloers op te zijn.
if weer = onder 20 graden,quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:47 schreef Harlon het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor 't weekend? al wordt 't wel wat minder weer geloof ik
Silverdigger is back bitches!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:21 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
if weer = onder 20 graden,
weekend = non stop dota
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betekent dit dat je niet meer kan zeuren dat je met noobs word gequeed? loll
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:45 schreef Chipz het volgende:
Achja...600Mb patch, geen nieuwe heroes maar een hoop itemsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betekent dit dat je niet meer kan zeuren dat je met noobs word gequeed? loll![]()
Tja, weetje ik vind dat ze nog wel gelijk hebben. Sinds ze besloten dota gratis te houden zie je dat ze er alles aan doen om geld uit de dota community te zuigen op andere manieren. Zoals mensen warm maken dat als je een compendium koopt je al die extra's krijgt enzo. Vind dat ze voor zo'n grote patch ook wel belachelijk weinig aan het spel zelf hebben aangepast.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Achja...600Mb patch, geen nieuwe heroes maar een hoop items
[ afbeelding ]
In elke game heb ik wel mensen die dat niet aan hebben. Kijk maar op Dotabuff, het is zeldzaam om een game te vinden waar geen anonymous in zit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:14 schreef Quotidien het volgende:
Ooit iemand tegengekomen waarbij je de de match history niet kon zien? Neen, want er is geen hond die dat disabled heeft. Misschien dat nu een aantal mensen dat doen, maar ik verwacht niet dat het massaal gedaan zal worden.
Of juist altijd...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:09 schreef Silverdigger2 het volgende:
maak gewoon een 5stackzit je nooit met noobs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |