EY! Maar ja dat was ook 't einde van mijn streak, kut bat die echt helemaal niets konquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:22 schreef hehehe het volgende:
Harlon joint onze party en weg is mijn winningstreak
Klopt eigenlijk was 't die Sven die totaal niet kon carryenquote:
snellere queues voor iedereennnnquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:19 schreef Baalhaar het volgende:
Brace yourselves, noobs incoming
[ afbeelding ]
Dit dus. Precies dit. Dan ben je carry/semi carry en sta je met een rubick of een andere support in lane kopen ze 1: geen courier 2: geen wards 3: ze denyen niet 4: ze harassen niet 5: ze auto attacken de creeps waardoor ze de lane pushen en 6: ze gaan ook nog eens voor alle last hitsquote:Op woensdag 10 juli 2013 03:47 schreef Quotidien het volgende:
M'n lasthitting skills zijn er deze week drastisch op vooruit gegaan nadat ik er met m'n supports om heb moeten vechten.
7: ze pullen niet 8: ze leechen exp 9: als ze al pullen doen ze single pull zonder stackquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:32 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Dit dus. Precies dit. Dan ben je carry/semi carry en sta je met een rubick of een andere support in lane kopen ze 1: geen courier 2: geen wards 3: ze denyen niet 4: ze harassen niet 5: ze auto attacken de creeps waardoor ze de lane pushen en 6: ze gaan ook nog eens voor alle last hits
Dan krijg ik echt een ik ga dota verwijderen momentje![]()
Duw niet meteen op find a match, doe een stukje tutorial, doe een paar bot matches en zet ze hierbij gewoon op easy. En ook wel een tip, kijk een paar guides in wat een beetje oke build is zodat je weet wat je ongeveer moet kopenquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:49 schreef Vinno het volgende:
Ook maar eens begonnen met Dota 2, veel aan het lezen nog vooral
Ja dat ook nog.. Oh en 10: ze pakken de last hit op een hero kill (lion met ze ultiquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
7: ze pullen niet 8: ze leechen exp 9: als ze al pullen doen ze single pull zonder stack
Tegenwoordig heb je een hele tutorial waar je zeker wat aan gaat hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:49 schreef Vinno het volgende:
Ook maar eens begonnen met Dota 2, veel aan het lezen nog vooral
Soms is het onvermijdelijk om als support de last hit op een enemy hero te pakken. Je kan beter een kill "securen", dan de kans voorbij laten gaan omdat je crappy carry hem zou moeten maken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:21 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ja dat ook nog.. Oh en 10: ze pakken de last hit op een hero kill (lion met ze ulti) wat bedoel je eigenlijk met exp leechen, het is toch niet de bedoeling dat een support altijd lvl 1 blijft?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:09 schreef Quotidien het volgende:
Doen ja, als je er instapt zonder ook maar iets gelezen/gezien te hebben ben je het na een week alweer zat.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Duw niet meteen op find a match, doe een stukje tutorial, doe een paar bot matches en zet ze hierbij gewoon op easy. En ook wel een tip, kijk een paar guides in wat een beetje oke build is zodat je weet wat je ongeveer moet kopenen na een bot match of 10 gaat het al vrij aardig!
Ja thnx allemaal!quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:07 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je een hele tutorial waar je zeker wat aan gaat hebben.
Ze leggen niet alleen de gameplay uit, maar ze leren je ook gelijk het nut van last hitten ed.
En zoals hierboven geschreven, lees je verder in over de heroes/items en speel de heroes op de "juiste" manier. Dus ga niet als support de last hits van je carry pakken en farmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |