SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkjes
Beginnersleesstof - http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck
Hero highlights met wat elke spel voor elke hero doet - http://www.youtube.com/playlist?list=PL86E04995E07F6BA8
Tips en tricks per hero - http://www.dotafire.com/
Statistieken van spelers - https://www.dotabuff.com/
FOK!kers die Dota 2 spelen
ClapClapYourHands
Salamando
Frag_adder
DhrIns
Holy_Goat (Chickensareawesome, the prophet)
Quotidien (CrackerzElite)
hehehe (Sai)
Wruijff ( Dev(astate) )
Scheringa (scheringa, Oogie Boogie Man)
Silverdigger (Silverdigger)
DjUntzUntz (DjUntzUntz)Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds dat report systeem zo fucked up is merk ik dat mensen steeds stiller zijn ingame, volgens mij is iedereen bang om gereport te worden. En dat is toch waar het om gaat bij Dota zou ik zeggen: communicatie met je team
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:07 schreef Baalhaar het volgende:
Beter maakt er iemand met teveel vrije tijd een beetje goed uitziende OPJoh. Je moet is lezen op 't dota 2 dev forum, volledig kapot geanalyseerd, maar op een paar kansloze kut trolls na is iedereen het er wel over eens dat dit niet bepaald de juiste toevoeging is en dat het niet het resultaat behaald word dat je zou willen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds dat report systeem zo fucked up is merk ik dat mensen steeds stiller zijn ingame, volgens mij is iedereen bang om gereport te worden. En dat is toch waar het om gaat bij Dota zou ik zeggen: communicatie met je teamHou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:07 schreef Baalhaar het volgende:
Beter maakt er iemand met teveel vrije tijd een beetje goed uitziende OPJOIN DE PARTY DANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds dat report systeem zo fucked up is merk ik dat mensen steeds stiller zijn ingame, volgens mij is iedereen bang om gereport te worden. En dat is toch waar het om gaat bij Dota zou ik zeggen: communicatie met je team
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:24 schreef Silverdigger2 het volgende:
RIP dj UntzUntz
[..]
internet plug --> groetjes aan je moeder
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:24 schreef Silverdigger2 het volgende:
RIP dj UntzUntz
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:32 schreef Quotidien het volgende:
het is kotidjče trouwens, niet kwotodien.
Nee. Het is: Ik-kan-voor-geen-meter-pudge-spelen-en-hook-mn-eigen-teammembers-dien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:32 schreef Quotidien het volgende:
het is kotidjče trouwens, niet kwotodien.
haha sowieso gozer, she mad. je kreeg de groeten terugquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:24 schreef Silverdigger2 het volgende:
RIP dj UntzUntz
[..]
Nee, skywrath mage picken, shadow blade gaan en alles ksen wat er te ksen valt.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:34 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Nee. Het is: Ik-kan-voor-geen-meter-pudge-spelen-en-hook-mn-eigen-teammembers-dien.
Ik kwam laatst ook een bepaalde shadowshaman tegen die het nodig vond om te ks'n van een doom, omdat die gedoomde slark natuurlijk ieder moment invis kon gaan, ook al was de doom al bezig met de attack motion van de last hit -.- Sowieso natuurlijk een strak plan als support kills pakken van een carry ^^quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee, skywrath mage picken, shadow blade gaan en alles ksen wat er te ksen valt.
Tegen wie heb je het nou, Harlon? (Agravaine toch?)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:58 schreef Quotidien het volgende:
boehoe, je kreeg de lasthit op een collectieve kill niet. Op skype lag je er ook al over te kankeren, hoe butthurt ben je nu precies?
Vreselijk, van die kereltjes die 24/7 carries instapicken en dan zeiken op mensen die noodgedwongen supports moeten picken.
Geen ideeeeeeeeee waar je het over hebt dude, ik gebruik die AP altijd constructief, ik jat verder ook nooit kills ofzo met een ultiquote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:02 schreef Silverdigger2 het volgende:
inderdaad niks ergers als mensen die OD picken en dan zodra iemand gehookt // lasso is ze astral impriont om vervolgens te ksen met zn ulti![]()
welkom tot de zolderautisten guild !quote:Op zaterdag 6 juli 2013 09:51 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik speel ook trouwens [L@me]Bunny op steam. al heb ik wel een hele vervelende single draft reeks achter de rug net. Tja dat krijg je als je 12 potjes achter elkaar doodgespamd/gepingd word in taal en text die je niet verstaat. Zou wel fijn zijn om een keer met nederlanders te spelen.
Speel voornamelijk support, beste chars- Lina-WD-Shadow Demon-Venomancer. stealthchars zuig ik meestal op. Hard carry ga ik liever niet. ( maar n pugs eindig ik wel verdacht vaak als de carry terwijl ik support speel. )
Kappaquote:Op zaterdag 6 juli 2013 00:59 schreef Quotidien het volgende:
Ik ontdek nu pas hoe je dit twitch faces doet.![]()
http://twitchemotes.com/
waarom ga je dan ook solo CMquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:53 schreef Quotidien het volgende:
Captains mode spelen, zonder overleg naix picken en dan op 20 minuten een midas halen.
E: en die midas vervolgens niet gebruiken.
Yes EU west liep hele dag al te kutten. Was net zelfs helemaal down, konden alleen nog maar op EU east queuen.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:48 schreef aleco99 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n last van de servers? Ik wordt constant halverwege gekicked en een paar maten van me ook :S
Zoals Harlon al zei, EU West deed idd kut. Gewoon US of EU East queuen en no problemoquote:Op maandag 8 juli 2013 00:48 schreef aleco99 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n last van de servers? Ik wordt constant halverwege gekicked en een paar maten van me ook :S
De servers EU East zitten toch in Wenen? Kunnen al die Russen niet gewoon in Moskou blijven?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:48 schreef DjUntzUntz het volgende:
Salamando en ik begaven ons gisteravond temidden in de hel van de duivel. EU east. Van communiceren of een simpele miss call mocht ik helaas niet baten maar voor de rest speelde het toch best spannend!
Ik begrijp sowieso niet waarom ontzettend veel Russen op EU west spelen...laat ze inderdaad lekker op EU east spelen of een russische server. Ik word er af en toe dood moe van. Moet wel eerlijk bekennen dat ik ook wel eens met goeie russen speel.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:07 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
De servers EU East zitten toch in Wenen? Kunnen al die Russen niet gewoon in Moskou blijven?
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:07 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
De servers EU East zitten toch in Wenen? Kunnen al die Russen niet gewoon in Moskou blijven?
Awyeah 2 rares motherfokkerquote:Op zondag 7 juli 2013 18:28 schreef Harlon het volgende:
En de scrubs van Na'vi verliezen het ook gewoon :/
Ik wil sowieso een keer op de Russische en de Chinese server een potje spelen, kijken of er een beetje verschil is, volgens mij zijn die chinezen echt ziek goedquote:Op maandag 8 juli 2013 12:34 schreef Harlon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gasten queuen overal behalve op de russian server. Volgens russen zelf "because russian server all idiots". Ik wil echt niet weten hoe het er daar dan aan toe gaat
Lol, die zit in mijn Friendlist :> Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden ontmoet op Dota 1.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:18 schreef Silverdigger2 het volgende:
zit rustig solo que
LOL SILVERDIGGER REMEMBER ME?!?
is t die 'jme' wat een baasje
cykalolquote:Op maandag 8 juli 2013 14:06 schreef Quotidien het volgende:
Die russen beginnen je ook altijd gelijk helemaal verrot te schelden in Russisch natuurlijk. Vraag me echt af wat er mis is met die mensen, anderman in moedertaal helemaal de huid vol schelden zodra ze iets niet bevalt.
Toch heb ik sinds kort een aantal russen in m'n friendlist, bij een paar wist ik niet eens dat het russen waren en liet ik weten dat russen idioten zijn.
Hoe kom jij eigenlijk aan die chatbans dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:06 schreef Quotidien het volgende:
Die russen beginnen je ook altijd gelijk helemaal verrot te schelden in Russisch natuurlijk. Vraag me echt af wat er mis is met die mensen, anderman in moedertaal helemaal de huid vol schelden zodra ze iets niet bevalt.
Toch heb ik sinds kort een aantal russen in m'n friendlist, bij een paar wist ik niet eens dat het russen waren en liet ik weten dat russen idioten zijn.
Niet eens, je hoeft alleen maar de reports te krijgen.quote:Op maandag 8 juli 2013 14:41 schreef Quotidien het volgende:
In discussie met ze gaan en gelijk reports op je dak krijgen. Je hoeft niet eens te flamen of te vloeken ofzo, en er wordt niet eens gekeken naar de report. Als je ergens "fuck" ofzo hebt gezegd en iemand report je krijg je een chatban.
Ach we zijn allemaal ooit begonnen met dit spel en ik heb niemand echt goed met een nieuwe hero zien spelen, je zal flink wat verbetering merken bij de 2e keer etcquote:Op dinsdag 9 juli 2013 07:57 schreef Scheringa het volgende:
Hahaha, ik weet dat ik die Shallow Grave meer moest gebruiken...
Haha bedankt voor de opbeurende woorden, maar het was de 6e keer ofzo dat ik met Dazzle speelde. Daarnaast heb ik ook al bijna 600 games gespeeld.. Ik was gewoon een aantal keer net te laat, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 14:09 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ach we zijn allemaal ooit begonnen met dit spel en ik heb niemand echt goed met een nieuwe hero zien spelen, je zal flink wat verbetering merken bij de 2e keer etcSommige mensen bakken er na 100x nog steeds niet van, maar ook die zijn hard nodig
EY! Maar ja dat was ook 't einde van mijn streak, kut bat die echt helemaal niets konquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:22 schreef hehehe het volgende:
Harlon joint onze party en weg is mijn winningstreak
Klopt eigenlijk was 't die Sven die totaal niet kon carryenquote:
snellere queues voor iedereennnnquote:Op woensdag 10 juli 2013 01:19 schreef Baalhaar het volgende:
Brace yourselves, noobs incoming
[ afbeelding ]
Dit dus. Precies dit. Dan ben je carry/semi carry en sta je met een rubick of een andere support in lane kopen ze 1: geen courier 2: geen wards 3: ze denyen niet 4: ze harassen niet 5: ze auto attacken de creeps waardoor ze de lane pushen en 6: ze gaan ook nog eens voor alle last hitsquote:Op woensdag 10 juli 2013 03:47 schreef Quotidien het volgende:
M'n lasthitting skills zijn er deze week drastisch op vooruit gegaan nadat ik er met m'n supports om heb moeten vechten.
7: ze pullen niet 8: ze leechen exp 9: als ze al pullen doen ze single pull zonder stackquote:Op woensdag 10 juli 2013 12:32 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Dit dus. Precies dit. Dan ben je carry/semi carry en sta je met een rubick of een andere support in lane kopen ze 1: geen courier 2: geen wards 3: ze denyen niet 4: ze harassen niet 5: ze auto attacken de creeps waardoor ze de lane pushen en 6: ze gaan ook nog eens voor alle last hits
Dan krijg ik echt een ik ga dota verwijderen momentje![]()
Duw niet meteen op find a match, doe een stukje tutorial, doe een paar bot matches en zet ze hierbij gewoon op easy. En ook wel een tip, kijk een paar guides in wat een beetje oke build is zodat je weet wat je ongeveer moet kopenquote:Op donderdag 11 juli 2013 08:49 schreef Vinno het volgende:
Ook maar eens begonnen met Dota 2, veel aan het lezen nog vooral
Ja dat ook nog.. Oh en 10: ze pakken de last hit op een hero kill (lion met ze ultiquote:Op woensdag 10 juli 2013 19:24 schreef Quotidien het volgende:
[..]
7: ze pullen niet 8: ze leechen exp 9: als ze al pullen doen ze single pull zonder stack
Tegenwoordig heb je een hele tutorial waar je zeker wat aan gaat hebben.quote:Op donderdag 11 juli 2013 08:49 schreef Vinno het volgende:
Ook maar eens begonnen met Dota 2, veel aan het lezen nog vooral
Soms is het onvermijdelijk om als support de last hit op een enemy hero te pakken. Je kan beter een kill "securen", dan de kans voorbij laten gaan omdat je crappy carry hem zou moeten maken.quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:21 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Ja dat ook nog.. Oh en 10: ze pakken de last hit op een hero kill (lion met ze ulti) wat bedoel je eigenlijk met exp leechen, het is toch niet de bedoeling dat een support altijd lvl 1 blijft?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:09 schreef Quotidien het volgende:
Doen ja, als je er instapt zonder ook maar iets gelezen/gezien te hebben ben je het na een week alweer zat.
quote:Op donderdag 11 juli 2013 09:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Duw niet meteen op find a match, doe een stukje tutorial, doe een paar bot matches en zet ze hierbij gewoon op easy. En ook wel een tip, kijk een paar guides in wat een beetje oke build is zodat je weet wat je ongeveer moet kopenen na een bot match of 10 gaat het al vrij aardig!
Ja thnx allemaal!quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:07 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je een hele tutorial waar je zeker wat aan gaat hebben.
Ze leggen niet alleen de gameplay uit, maar ze leren je ook gelijk het nut van last hitten ed.
En zoals hierboven geschreven, lees je verder in over de heroes/items en speel de heroes op de "juiste" manier. Dus ga niet als support de last hits van je carry pakken en farmen.
In Warcraft 3 had Abaddon de model van Deathknight Arthas, dus daar komt die quote van.quote:Op donderdag 11 juli 2013 15:44 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Eigenlijk dus een veredelde Lich King?
Ja man viper 27-5 nerv plsquote:Op donderdag 11 juli 2013 15:15 schreef Gatenkaas het volgende:
Net een geweldig potje gehad met Denx als Viper. Met name toen ik na 10 minuten Viper moest overnemen.
Echt een toffe hero, maar ik ken hem dan nog van warcraft 3, waarin hij eerst goed was(Omniknight) en daarna veranderde in deze slechte(evil) versie(Abaddon).quote:
Of op de minimap kijkenquote:
Tis nu downloadbaar hmm... Volgens mij zijn er nu in 4 dagen meer 500.000 spelers ofzo bij gekomen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:29 schreef Harlon het volgende:
Meh, hele dag al gezeik met de servers, liggen de helft van de tijd plat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |