waarom ga je dan ook solo CMquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:53 schreef Quotidien het volgende:
Captains mode spelen, zonder overleg naix picken en dan op 20 minuten een midas halen.
E: en die midas vervolgens niet gebruiken.
Yes EU west liep hele dag al te kutten. Was net zelfs helemaal down, konden alleen nog maar op EU east queuen.quote:Op maandag 8 juli 2013 00:48 schreef aleco99 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n last van de servers? Ik wordt constant halverwege gekicked en een paar maten van me ook :S
Zoals Harlon al zei, EU West deed idd kut. Gewoon US of EU East queuen en no problemoquote:Op maandag 8 juli 2013 00:48 schreef aleco99 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n last van de servers? Ik wordt constant halverwege gekicked en een paar maten van me ook :S
De servers EU East zitten toch in Wenen? Kunnen al die Russen niet gewoon in Moskou blijven?quote:Op maandag 8 juli 2013 10:48 schreef DjUntzUntz het volgende:
Salamando en ik begaven ons gisteravond temidden in de hel van de duivel. EU east. Van communiceren of een simpele miss call mocht ik helaas niet baten maar voor de rest speelde het toch best spannend!
Ik begrijp sowieso niet waarom ontzettend veel Russen op EU west spelen...laat ze inderdaad lekker op EU east spelen of een russische server. Ik word er af en toe dood moe van. Moet wel eerlijk bekennen dat ik ook wel eens met goeie russen speel.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:07 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
De servers EU East zitten toch in Wenen? Kunnen al die Russen niet gewoon in Moskou blijven?
quote:Op maandag 8 juli 2013 11:07 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
De servers EU East zitten toch in Wenen? Kunnen al die Russen niet gewoon in Moskou blijven?
Awyeah 2 rares motherfokkerquote:Op zondag 7 juli 2013 18:28 schreef Harlon het volgende:
En de scrubs van Na'vi verliezen het ook gewoon :/
Ik wil sowieso een keer op de Russische en de Chinese server een potje spelen, kijken of er een beetje verschil is, volgens mij zijn die chinezen echt ziek goedquote:Op maandag 8 juli 2013 12:34 schreef Harlon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gasten queuen overal behalve op de russian server. Volgens russen zelf "because russian server all idiots". Ik wil echt niet weten hoe het er daar dan aan toe gaat
Lol, die zit in mijn Friendlist :> Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden ontmoet op Dota 1.quote:Op maandag 8 juli 2013 11:18 schreef Silverdigger2 het volgende:
zit rustig solo que
LOL SILVERDIGGER REMEMBER ME?!?
is t die 'jme' wat een baasje
cykalolquote:Op maandag 8 juli 2013 14:06 schreef Quotidien het volgende:
Die russen beginnen je ook altijd gelijk helemaal verrot te schelden in Russisch natuurlijk. Vraag me echt af wat er mis is met die mensen, anderman in moedertaal helemaal de huid vol schelden zodra ze iets niet bevalt.
Toch heb ik sinds kort een aantal russen in m'n friendlist, bij een paar wist ik niet eens dat het russen waren en liet ik weten dat russen idioten zijn.
Hoe kom jij eigenlijk aan die chatbans dan?quote:Op maandag 8 juli 2013 14:06 schreef Quotidien het volgende:
Die russen beginnen je ook altijd gelijk helemaal verrot te schelden in Russisch natuurlijk. Vraag me echt af wat er mis is met die mensen, anderman in moedertaal helemaal de huid vol schelden zodra ze iets niet bevalt.
Toch heb ik sinds kort een aantal russen in m'n friendlist, bij een paar wist ik niet eens dat het russen waren en liet ik weten dat russen idioten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |