SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
Techiesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:08 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Techies = best hero ever, iedereen die dat ontkent, is een fucking noob!
Speel zelden alleen en degene met wie ik speel gaat vaak de support, tijdens AR of RD wordt er vaak nog weer geswapped. Maar ben wel aan 't zoeken om m'n role wat meer uit te breiden ja, zal weer wat meer aan m'n QoP, puck en TA gaan werken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 06:26 schreef hehehe het volgende:
En andere builds proberen, het is niet dat battlefury heilig is op Magina
en idd wat kwotodien zegt, niet alleen de carries picken. cm, wd, venge etc zijn ook geweldige heroes![]()
edit: omgin de laatste 10 pagina's van dotabuff heb je 3x support gespeeld en dat kwam omdat het ar of sd was. Ik vertel maar niet hoeveel Dooms en Maginas daar tussen zaten
3x support van de laatste 200 matches![]()
't gaat me niet zozeer om m'n winrate maar de laatste paar dagen maak ik gewoon beslissingen en inschattingsfouten waar zelfs een beginner zich nog bijna voor zou schamen. Ik zie er 5 man bij top tower rondbanjeren, of in ieder geval naar toe komen, 2 vanuit de rivier en alsnog doe ik ff 2 stappen uit tower range om die last hit te pakken. Toss van tiny op m'n bakkes, was ook nog een keer venge die getossed werd dus stun op m'n plaat, hele team duikt er op en dood. -.-quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:04 schreef Silverdigger2 het volgende:
pick gewoon spirit breaker
als die al gepickt is od mid
als dat niet kan natures prophet
winrate increase gegarandeerd!
Wards zijn overrated en voor noobs zonder map awareness.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:53 schreef Quotidien het volgende:
Hè bah, je zou maar eens moeten warden.
warden? warden is niet boeiend gast, dat doe ik ook rustig als doom als niemand ze koopt. Op 't het goede moment rotaten, daar draait 't om als support en daar ben ik bagger in. De items kopen kan iedere scrub.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:53 schreef Quotidien het volgende:
Hè bah, je zou maar eens moeten warden.
Als ze steeds farming heroes kiest leer je ook weinig. Kies gewoon een andere type hero dan zie je ook hoe je met die het spel moet spelen. Het is niet OF support OF anti-mage, er zit een hoop tussen. En ga eens een andere buildquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:48 schreef Harlon het volgende:
[..]
warden? warden is niet boeiend gast, dat doe ik ook rustig als doom als niemand ze koopt. Op 't het goede moment rotaten, daar draait 't om als support en daar ben ik bagger in. De items kopen kan iedere scrub.
Da's natuurlijk absoluut waarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:53 schreef Burrito het volgende:
[..]
Als ze steeds farming heroes kiest leer je ook weinig. Kies gewoon een andere type hero dan zie je ook hoe je met die het spel moet spelen. Het is niet OF support OF anti-mage, er zit een hoop tussen. En ga eens een andere build
Ik kies vrijwel nooit als eerste ^^ wacht altijd om te zien wat de rest van m'n team kiest als ik solo speel, maar dat doe ik bijna nooit, en anders gewoon kijken wat zij hebben.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:06 schreef Quotidien het volgende:
Carries spelen kun je schijnbaar ook niet als ik zo naar je dotabuff kijk.
Het gaat erom dat je ook eens een wat minder leuke rol aanneemt ipv steeds maar weer mooi als eerste een carry te picken. Het is een teamspel, dat schijn jij niet helemaal door te hebben.
Ik vind warden ook kut, maar je kunt niet elke game weer het grootste stuk van de taart pakken zodat anderen weer de restjes mogen hebben (om het in metaforen uit te drukken).
Dit is wel waar. Ik zie de afgelopen tijd steeds vaker standaard SB/NP. SB is ook gewoon een enorm sterke hero.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:04 schreef Silverdigger2 het volgende:
pick gewoon spirit breaker
als die al gepickt is od mid
als dat niet kan natures prophet
winrate increase gegarandeerd!
bara is dan weer not cool om tegenover je te hebben als je furion speeltquote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:12 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Dit is wel waar. Ik zie de afgelopen tijd steeds vaker standaard SB/NP. SB is ook gewoon een enorm sterke hero.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |