Ze waren de patch aan het uploaden, gecombineerd met zoveel spelers heeft dat denk ik voor wat server instability gezorgd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:12 schreef Harlon het volgende:
Geen idee wat 't was, maar tussen 6 en 9 was het niet te doen. Daarvoor ook regelmatig connecting to dota 2 network gezeik -.-
lgd cn - orange natuurlijkquote:Op zondag 14 juli 2013 16:13 schreef Quotidien het volgende:
2 grote toernooien tegelijk, wat moet ik nou kijken.
heb je al een invite?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:25 schreef jepperdeprep het volgende:
Hoi! Ik heb twee vragen die jullie vast wel vaker hebben gehoord. League of Legends vs DOTA 2. Welk spel is toffer en waarom? Wat zijn de verschillen?
Ik ben een complete noob wat betreft deze twee games. Heb alleen de tutorial van League of Legends gedaan en DOTA 2 heb ik nog helemaal niet aangeraakt.
Het is uit de beta, dus invites doen ze niet meer aan.quote:
DOTA 2, LoL heeft wel veel meer spelers, maar ik vind de graphics vergeleken met dota echt slecht.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:25 schreef jepperdeprep het volgende:
Hoi! Ik heb twee vragen die jullie vast wel vaker hebben gehoord. League of Legends vs DOTA 2. Welk spel is toffer en waarom? Wat zijn de verschillen?
Ik ben een complete noob wat betreft deze twee games. Heb alleen de tutorial van League of Legends gedaan en DOTA 2 heb ik nog helemaal niet aangeraakt.
dota is lastiger om in te komen, hele lastige leercurve in het beginquote:Op zondag 14 juli 2013 17:25 schreef jepperdeprep het volgende:
http://dota2lounge.com/quote:Op zondag 14 juli 2013 23:58 schreef jepperdeprep het volgende:
Oke oke thanks voor de adviezen. Ik heb me zojuist ingeschreven voor DOTA 2 maar ik sta in een queue van 35000 man en moet nu wachten op een mailtje voordat ik het kan downloaden
edit: Zijn er trouwens live dota matches die ik kan bekijken?
Misschien, maar ik faal 90% van mijn verloren potjes ook hard.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja Valve heeft het voor elkaar gekregen om matchmaking compleet te verneuken.
Niet fokken met sai ik heb 80% win rate met hemquote:
De hordes nieuwe spelers zitten allemaal op hun eigen level? Volgens mij doe je gewoon zelf iets verkeerd.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Dota2 voor en na release
Omdat alle games na 10 minuten gg zijn, ik zit allemaal met mensen die 10 tot 50 wins hebben.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 00:10 schreef Quotidien het volgende:
Waarom koop je een heart en yasha op meepo?
en een bloodstone op lina rushen doe je alleen als je hard aan het winnen bent.
gast lul nou niet slap, het was na 10 minuten gg, ik ging een beetje rondkutten en gebruikte gewoon de build uit een guide. Ik zit opeens met mensen die heroes proberen te stunnen die bkb aan hebben, vragen of ze in dota wel kunnen swappen en niet weten hoe carapace werkt. Als je dan tegen een 5 man stack speelt of mensen met 300+ wins dan schiet het gewoon niet op.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:25 schreef Quotidien het volgende:
als je nou zelf eens goede builds gebruikt, misschien kom je dan verder.. heart en yasha op meepo zonder aghs en blink betekent dat je echt geen idee hebt hoe de hero in elkaar zit bijvoorbeeld.
Nee ik solo queue maar ik kom alsnog gewoon tegen teams te spelen, slaat gewoon helemaal nergens op, als je nu wilt winnen in Dota moet je perse een team hebbenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:38 schreef Quotidien het volgende:
MM is idd fucked up ja. Ik heb nu bijna 500 wins en als ik solo queue kom ik ook wel eens met mensen onder 50 wins, soms zelfs onder 10, en dat is gewoon klote. Daarna heb ik eens geprobeerd weer gewoon normaal te queuen en opeens kwam ik weer met mensen met evenveel wins als ik.
Maar ik begrijp dat je überhaupt niet solo queuet (aangezien je tegen stacks speelt) ?
solo que is nu aangepast hè... je moet nu bij language filter iets van 'if not in party queue for solo queue only' aanzettenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 01:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee ik solo queue maar ik kom alsnog gewoon tegen teams te spelen, slaat gewoon helemaal nergens op, als je nu wilt winnen in Dota moet je perse een team hebben
Ligt eraan, je moet er ook mee kunnen spelenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:09 schreef Quotidien het volgende:
geeft continue antimage/pl picken zo'n hoge mmr dan?
vervelend, van die spelers die altijd een carry instapicken en nooit supporten. gooi maar in low bracket, daar doet iedereen dat.
Via recent games en dan zoeken op je eigen naam met als filter ingesteld welke bracket.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:47 schreef Scheringa het volgende:
Hoe zie je trouwens in welke bracket je speelt dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |