daar ga je toch niet heen?quote:
ik heb in totaal al 2 dozen op volgens mij. kon vanmorgen enkel 'hhh' uitspreken, en ik word misselijk van de paracetamollenquote:
jawelquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar ga je toch niet heen?
[..]
ik heb in totaal al 2 dozen op volgens mij. kon vanmorgen enkel 'hhh' uitspreken, en ik word misselijk van de paracetamollen
Almeloquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Drouwen is maar een klein stukje
Drouwenerzand
goed excuus om lekker thuis te blijven en te fokkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar ga je toch niet heen?
[..]
ik heb in totaal al 2 dozen op volgens mij. kon vanmorgen enkel 'hhh' uitspreken, en ik word misselijk van de paracetamollen
jij herkent kwaliteitquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Drouwenerzand
ik kan voorlopig niet deepthroaten, da's toch ergquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:12 schreef nodig het volgende:
[..]
goed excuus om lekker thuis te blijven en te fokken
beterschappies!
blijft toto je nog wel trouwquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan voorlopig niet deepthroaten, da's toch erg
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:12 schreef nodig het volgende:
[..]
jij herkent kwaliteit![]()
Gratis eten![]()
ben je daar weleens op vakantie geweest?
ik blijft je vriend wel hoor maak je geen zorgen je kan altijd uithuilen bij mijquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
kweniehoop t. liefdesverdriet erbij kan ik niet hebben
hoe moet ik 'je vriend' interpreterenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:15 schreef nodig het volgende:
[..]
ik blijft je vriend wel hoor maak je geen zorgen je kan altijd uithuilen bij mij
Jaaaaquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kinderfeestjes
Altijd je eerst volvreten met ijs,frikandellen en patat/friet en dan de achtbaan 20x in
Ohh nostalgie
Ga weg man, door al die pikken in je keel heb je er last van en moet je nu ijs vretenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan voorlopig niet deepthroaten, da's toch erg
OMG OMG OMGquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kinderfeestjes
Altijd je eerst volvreten met ijs,frikandellen en patat/friet en dan de achtbaan 20x ik
Ohh nostalgie
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga weg man, door al die pikken in je keel heb je er last van en moet je nu ijs vreten
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga weg man, door al die pikken in je keel heb je er last van en moet je nu ijs vreten
idee: JNG meet in drouwenerzandquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:16 schreef nodig het volgende:
[..]
OMG OMG OMG
Ik ben daar vaak geweest![]()
Die achtbaan is best wel klein
Ken je die botsauto's? En dan als het ritje afgelopen is keihard rennen naar de ingang zodat je gelijk weer kon![]()
En dat schommelschip
wjnmk xxxxquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke. daar ben ik blij om. loveyou ntb xoxoox
Klinkt leuk, ben er nog nooit geweest?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
idee: JNG meet in drouwenerzand
ewaaaquote:
Helemaal superquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
idee: JNG meet in drouwenerzand
In drouwenerzandquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Klinkt leuk, ben er nog nooit geweest?
Hebben ze daar ook poffertjes?
Waar is dat?!
in drouwenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Klinkt leuk, ben er nog nooit geweest?
Hebben ze daar ook poffertjes?
Waar is dat?!
waar ben je nu danquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
ewaaa
[..]
Helemaal superIk ben echt verliefd. Wil nu ook zo graag naar huis. Het zou alleen wel tof zijn als er meubels kwamen
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:18 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
En dat softijs, 2 ijsjes vragen en dan dat bolletje oversmeren op het andere ijsje en het hoorntje wegflikkeren
#Yoloquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Heb je nauwelijks leuke attracties
uhhmm, drenthequote:Op donderdag 4 juli 2013 18:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh opgezocht, dat is in de provincie Groningen
Te ver weg!
Neequote:Op donderdag 4 juli 2013 18:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh opgezocht, dat is in de provincie Groningen
Te ver weg!
überbaasquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Baas![]()
En dan altijd vragen of ze het ijsje extra groot willen maken![]()
Dats echt baasquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Drouwenerzand
750 watt, 8 minuutjesquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:20 schreef Etsu het volgende:
nodig help meik heb nog beetje pasta van gister maar ik moet het warm maken, maar niet te heet, maar ook niet te koud. lauw dus. en ik heb een magnetron. hoeveel watt en hoelang moet ik t doen denk je?
Kunisquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:21 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik wil eigenlijk wel wat foto's zien van vrouwen die jullie mooi vinden.
Zal ik maar beginnen:
Mila Kunis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elin Grindemyr:
[ afbeelding ]
je hebt een goede smaak abquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:21 schreef AdoraBelle het volgende:
Zal ik maar beginnen:
Mila Kunis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elin Grindemyr:
[ afbeelding ]
Hey Mila Kunis is mijn favoriete model actrice ofzo!quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:21 schreef AdoraBelle het volgende:
Zal ik maar beginnen:
Mila Kunis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elin Grindemyr:
[ afbeelding ]
quote:
Uhmm geen idee elke magnetron is anders xdquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:20 schreef Etsu het volgende:
nodig help meik heb nog beetje pasta van gister maar ik moet het warm maken, maar niet te heet, maar ook niet te koud. lauw dus. en ik heb een magnetron. hoeveel watt en hoelang moet ik t doen denk je?
ohaiquote:
Bij mijn ouders, ik ben ziekquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar ben je nu danmooi dat het je bevalt
wanneer komen ze dan?
Ja mooi is dat altijdquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:23 schreef nodig het volgende:
[..]
s' ochtends om 11 uur al aan de frituur zitten
Ze is wel een beetje mijn voorbeeld enzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey Mila Kunis is mijn favoriete model actrice ofzo!
ik weet wat je voelt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij mijn ouders, ik ben ziekEn dan in je eentje op een luchtbedje liggen de hele dag, is ook niks. Wel stom om nu ziek te worden, maar was wel te verwachten.
Ga jij je ene oog een andere kleur verven?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ze is wel een beetje mijn voorbeeld enzo.
neequote:Op donderdag 4 juli 2013 18:23 schreef chapel24 het volgende:
Ik heb hulp nodig, is dit nou een soort van bevestiging dat ik al ben aangenomen?
Beste aanstaande student Fiscaal recht,
Volgens onze gegevens heb jij je bij de Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) aangemeld voor de bacheloropleiding Fiscaal recht - voltijd aan de Universiteit Leiden. De juiste keuze voor een mooie toekomst.
Loting is voor jou een formaliteit
In de informatie van de DUO staat dat Fiscaal recht een numerus fixus-opleiding is, waarvoor wordt geloot. Onze numerus fixus is vooral bedoeld om bij een te grote toeloop van studenten in de loop van de zomer de deur te kunnen sluiten. Dat is op dit moment nog niet het geval, hoewel de belangstelling voor onze studie heel groot is. En daarom is het goed te weten dat deze loting voor jou slechts een formaliteit is. Op basis van het aantal vooraanmeldingen tot nu toe kunnen we je nu al garanderen dat er voldoende plaats is.
Cijferlijst en plaatsingsbewijs
Afgezien van de loting, moet je aan de wettelijke toelatingseisen voldoen en je aanmelding verder in orde maken. Vergeet bijvoorbeeld niet je verificatiecode in te voeren in Studielink als je dat nog niet hebt gedaan (zie het bericht dat je hebt ontvangen bij je aanmelding in Studielink). Vergeet ook niet de DUO een gewaarmerkte kopie van je diploma en cijferlijst toe te sturen zodra je die hebt ontvangen. Zonder cijferlijst kan de DUO je niet laten meedoen aan de loting.
Omdat de loting pas in juli plaatsvindt, ontvang je (zodra je bent ingeloot) via Studielink bericht rond 20 juli. Volg de instructies in Studielink en de e-mails die je ontvangt van de Studentenadministratie van Universiteit Leiden zorgvuldig op.
Ik hoop je over een paar maanden als Leidse student te begroeten!
jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:23 schreef chapel24 het volgende:
Ik heb hulp nodig, is dit nou een soort van bevestiging dat ik al ben aangenomen?
Volgens onze gegevens heb jij je bij de Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) aangemeld voor de bacheloropleiding Fiscaal recht - voltijd aan de Universiteit Leiden. De juiste keuze voor een mooie toekomst.
In de informatie van de DUO staat dat Fiscaal recht een numerus fixus-opleiding is, waarvoor wordt geloot. Onze numerus fixus is vooral bedoeld om bij een te grote toeloop van studenten in de loop van de zomer de deur te kunnen sluiten. Dat is op dit moment nog niet het geval, hoewel de belangstelling voor onze studie heel groot is. En daarom is het goed te weten dat deze loting voor jou slechts een formaliteit is. Op basis van het aantal vooraanmeldingen tot nu toe kunnen we je nu al garanderen dat er voldoende plaats is.
Afgezien van de loting, moet je aan de wettelijke toelatingseisen voldoen en je aanmelding verder in orde maken. Vergeet bijvoorbeeld niet je verificatiecode in te voeren in Studielink als je dat nog niet hebt gedaan (zie het bericht dat je hebt ontvangen bij je aanmelding in Studielink). Vergeet ook niet de DUO een gewaarmerkte kopie van je diploma en cijferlijst toe te sturen zodra je die hebt ontvangen. Zonder cijferlijst kan de DUO je niet laten meedoen aan de loting.
Omdat de loting pas in juli plaatsvindt, ontvang je (zodra je bent ingeloot) via Studielink bericht rond 20 juli. Volg de instructies in Studielink en de e-mails die je ontvangt van de Studentenadministratie van Universiteit Leiden zorgvuldig op.
Met hoeveel Watt dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Veel te lang joh
Thuis doe ik meestal 2 min en op het werk is het in 30 seconden goed
Nee, dat is gewoon een welkomsbrief en staat erin wat je nog meer moet doen om worden toegelaten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:23 schreef chapel24 het volgende:
en dan altijd als een stoute jongen die ijsjes mee buiten het park nemen terwijl dat niet mochtquote:
Nog steeds aan de waterijsjes?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet wat je voelt.luchtbed is echt een ramp. dat is ook een van de redenen dat ik naar mn vader ben gegaan om uit te zieken.
Nee, ze blijven allebei groenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga jij je ene oog een andere kleur verven?
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat nooit instelquote:
Ohhhquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:24 schreef nodig het volgende:
[..]
en dan altijd als een stoute jongen die ijsjes mee buiten het park nemen terwijl dat niet mocht
hm beetje raar om foto's van LB te posten :Squote:Op donderdag 4 juli 2013 18:21 schreef AdoraBelle het volgende:
Zal ik maar beginnen:
Mila Kunis
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elin Grindemyr:
[ afbeelding ]
jep. loop al de hele dag ijsjes te eten, pillen te slikken, water te drinken, naar de wc te gaan. maar slikken doet nu wel minder pijn, da's wel mooi. denk dat t nog wel paar daagjes duurt.quote:
Misschien dat een beetje zaad de boel goed doorsmeertquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
jep. loop al de hele dag ijsjes te eten, pillen te slikken, water te drinken, naar de wc te gaan. maar slikken doet nu wel minder pijn, da's wel mooi. denk dat t nog wel paar daagjes duurt.
beterschap!quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
jep. loop al de hele dag ijsjes te eten, pillen te slikken, water te drinken, naar de wc te gaan. maar slikken doet nu wel minder pijn, da's wel mooi. denk dat t nog wel paar daagjes duurt.
kan je er over een paar daagjes weer flink tegenaanquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga jij eens even weg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Misschien dat een beetje zaad de boel goed doorsmeert
Vraag rez maar of hij wat wil doneren
quote:
LB is lekkerder dan dat hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hm beetje raar om foto's van LB te posten :S
Mijn grap word niet gewaardeerd zie ik welquote:
Ze heeft heterochromia, maar het valt vaak niet op, misschien draagt ze wel lenzen ofzo om het te verbergenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, ze blijven allebei groen.
Maar voor zover ik kan zien zijn haar ogen ook gewoon dezelfde kleur?
Pics van LB dan!quote:
Dat is dan ook niet moeilijk toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:28 schreef nodig het volgende:
[..]
LB is lekkerder dan de ijsjes van etsu :s :s
De ijsjes van etsu zijn hemels lekker hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet moeilijk toch?
Ah oké. Zou best kunnen. Maar nee, ik ga geen lenzen dragenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze heeft heterochromia, maar het valt vaak niet op, misschien draagt ze wel lenzen ofzo om het te verbergenOf fotoshoppen ze het eruit.
Ik heb veel lekkerdere ijsjesquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:29 schreef nodig het volgende:
[..]
De ijsjes van etsu zijn hemels lekker hoor
Maar je weet toch wel dat ze de stem inspreekt van Meg in Family Guy?!quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:29 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah oké. Zou best kunnen. Maar nee, ik ga geen lenzen dragen. Ik krijg genoeg complimenten vanwege m'n groene ogen dus ik zie geen reden om dat te veranderen
.
Wel leuk dat je je zo in Mila verdiept hebt.
Ja, duhquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel dat ze de stem inspreekt van Meg in Family Guy?!
Ja, toen ik the 70's Show keek werd ik verliefd op haar, (maar wist haar naam nog niet). Maar weet eigenlijk nog maar sinds kort dat ze Meg isquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, duh. Ik ken haar al sinds That 70's Show en ik hoorde het meteen toen zij Meg in begon te spreken.
HAHHAHAA baasquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, toen ik the 70's Show keek werd ik verliefd op haar, (maar wist haar naam nog niet). Maar weet eigenlijk nog maar sinds kort dat ze Meg is
Vond het wel grappig want ze zei een keer in een interview ofzo dat als ze op straat loopt en wel eens iets zegt dat ze dan 'shut up Meg' van fans ofzo hoort
Je bent gewoon bang. Ze schrikt echt niet van je hoor. Jij schrikt van haar!quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:33 schreef d4v1d het volgende:
Mijn zusje zit beneden met een vriendin terwijl ik net wakker word
Ik kan dus ook niet even rustig naar beneden zonder die vriendin af te schrikken
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, toen ik the 70's Show keek werd ik verliefd op haar, (maar wist haar naam nog niet). Maar weet eigenlijk nog maar sinds kort dat ze Meg is
Vond het wel grappig want ze zei een keer in een interview ofzo dat als ze op straat loopt en wel eens iets zegt dat ze dan 'shut up Meg' van fans ofzo hoort
Dat is wel grappig ja. Sowieso vind ik That 70's Show leukquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
''Ik had hier een stereotype fok reactie getypt die ik toch maar heb verwijderd.''quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:33 schreef d4v1d het volgende:
Mijn zusje zit beneden met een vriendin terwijl ik net wakker word
Ik kan dus ook niet even rustig naar beneden zonder die vriendin af te schrikken
Ik kom zegmaar net uit bed en ik gok dat ik niet zo fris ruikquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang. Ze schrikt echt niet van je hoor. Jij schrikt van haar!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:35 schreef arachide. het volgende:
Iemand, haal alles wat pijn doet van mijn lichaam. Nuuuuuuuuuuu
Nee, maar hoe kan een actrice daar nou tijd voor hebben!quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is wel grappig ja. Sowieso vind ik That 70's Show leuk.
Wist je dat ze World of Warcraft speelt?
Als er één provincie is waar ik echt een godsgruwelijke hekel aan heb is het wel Frieslandquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé. Ik woon daar dus zo slecht kan het niet zijn toch?
Sorryquote:
Alsof ze geen vrije tijd heeft tussen opnames doorquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, maar hoe kan een actrice daar nou tijd voor hebben!
Raar!
en een knuffelquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sorry.
Maar dan krijg je wel twee ijsjes, goed? En een kusje (als je dat leuk vindt tenminste).
Oh. Braaf...quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja weet ikmaar ik bedoelde dat ik geen foto van LB ga posten hier
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:37 schreef Spatieloos het volgende:
Okee. Als er 1 iemand uit deze SC dood zou moeten, wie zou dat dan zijn?
We mogen stemmen!
Ik stem voor ehhh d4v1d
Alleen omdat ik hem niet goed ken, en zijn naam niet leuk vind.
dafuq?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:37 schreef Spatieloos het volgende:
We mogen stemmen!
Ik stem voor ehhh d4v1d
Ja maar WoW is een spel dat je 24/7 moet spelen!!!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alsof ze geen vrije tijd heeft tussen opnames door.
Hier is geen helpen aan volgens mij. Ga je nou echt haten op mij vanwege de provincie waarin ik woon en geboren ben?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als er één provincie is waar ik echt een godsgruwelijke hekel aan heb is het wel Frieslanden dan met name noord-Friesland
Nee ik haat niet op jou, ik haat op de provincie zeg ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hier is geen helpen aan volgens mij. Ga je nou echt haten op mij vanwege de provincie waarin ik woon en geboren ben?
Hoezo? Ik speelde het ook niet 24/7. Gewoon iedere avond een paar uur.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar WoW is een spel dat je 24/7 moet spelen!!!!
Ja maar ik ben wel Fries hoor... ik voel me aangesproken GVDquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ik haat niet op jou, ik haat op de provincie zeg ik
Ja nja rond Dr... valt het nog wel mee, maar echt het noorden? Dokkum e.o.? kutvolkquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wel Fries hoor... ik voel me aangesproken GVD.
Maar maar, het stereotype zou dan niet kloppen!!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoezo? Ik speelde het ook niet 24/7. Gewoon iedere avond een paar uur.
Ik vind jou nogal bevooroordeeld. Ik ga trouwens niet stemmen, dat vind ik een beetje kinderachtig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:37 schreef Spatieloos het volgende:
We mogen stemmen!
Ik stem voor ehhh d4v1d
o heb je weer een nieuwe fetisjquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:37 schreef Spatieloos het volgende:
We mogen stemmen!
Ik stem voor ehhh d4v1d
Oh, dat laatste weet ik niet. Daar kom ik nooitquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja nja rond Dr... valt het nog wel mee, maar echt het noorden? Dokkum e.o.? kutvolk
Maar als er iemand dood zou moeten hier, en mag jij kiezen. Of te wel wie je het minst graag in leven ziet, ook al zie je hem/haar toch liever in leven!quote:
Houden zo, ik ben daar verscheidene keren geweest en die mensen willen geen eens Nederlands pratenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dat laatste weet ik niet. Daar kom ik nooit.
Kan jij normaal doen? Nu.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:37 schreef Spatieloos het volgende:
We mogen stemmen!
Ik stem voor ehhh d4v1d
Alleen een beetje Leeuwarden, en over de provinciegrens naar de stad Groningenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Houden zo, ik ben daar verscheidene keren geweest en die mensen willen geen eens Nederlands praten
Doe maar niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:37 schreef Spatieloos het volgende:
We mogen stemmen!
Ik stem voor ehhh d4v1d
Dokkum e.o. is gewoon pure aids.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alleen een beetje Leeuwarden, en over de provinciegrens naar de stad Groningen.
Ieder z'n ding.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar maar, het stereotype zou dan niet kloppen!!!
Ik heb het 1 week trial gespeeld. Ik vond het niet leuk :/
Het is dat ik weet dat je geen slechte jongen bent maar dit is echt opzettelijk (in jouw geval dan misschien niet bedoeld) haat veroorzaken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar als er iemand dood zou moeten hier, en mag jij kiezen. Of te wel wie je het minst graag in leven ziet, ook al zie je hem/haar toch liever in leven!
Ik wil d4v1d ook niet dood hoor, maar ik stem gewoon op hem omdat de rest hier nog cooler is!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat je geen slechte jongen bent maar dit is echt opzettelijk (in jouw geval dan misschien niet bedoeld) haat veroorzaken.
idd het is echt typisch zo'n post van spatiequote:Op donderdag 4 juli 2013 18:42 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Het is dat ik weet dat je geen slechte jongen bent maar dit is echt opzettelijk (in jouw geval dan misschien niet bedoeld) haat veroorzaken.
Geeft niksquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Maar nu je het zegt, ja je hebt gelijk. Ik denk soms niet goed na :/
Sorry.
Geen fatsoenlijke pc om op te gamen danquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Maar nu je het zegt, ja je hebt gelijk. Ik denk soms niet goed na :/
Sorry.
Nooit, mijn dagelijks potje Fifa pakt niemand me afquote:
Verslaving van gamen overwonnen hebbenquote:
En nu? Wachten tot de Ps4? Wanneer komt die eigenlijk?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nooit, mijn dagelijks potje Fifa pakt niemand me af
jeeejquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou... vooruit. Omdat jij het bent.
Mass Effect ooit gespeeld?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:46 schreef AdoraBelle het volgende:
Gamen is wel ontspannend zo af en toe. Het is een soort interactieve film. In ieder geval wel de spellen die ik speel. En bij sommigen komt ook nog best wat denkwerk kijken in de vorm van puzzels en andere dingen.
Wat moet ik dan doen? Candy crush zeker of elke scheet die ik laat op Twitter of Facebook zettenquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:46 schreef AdoraBelle het volgende:
Gamen is wel ontspannend zo af en toe. Het is een soort interactieve film. In ieder geval wel de spellen die ik speel. En bij sommigen komt ook nog best wat denkwerk kijken in de vorm van puzzels en andere dingen.
Watquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:37 schreef Spatieloos het volgende:
We mogen stemmen!
Ik stem voor ehhh d4v1d
Candy crush is ook een gamequote:Op donderdag 4 juli 2013 18:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen? Candy crush zeker of elke scheet die ik laat op Twitter of Facebook zetten
Nee dankuwel
Nouja verslaafd is een groot woord.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Verslaving van gamen overwint hebben![]()
![]()
![]()
Ik ben een held, eerst chips, dan gamen. Nu hoef ik alleen nog maar chocolade te minderen en vaker naar buiten en meer sporten!
Dit najaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
En nu? Wachten tot de Ps4? Wanneer komt die eigenlijk?
Half Life 2, Portal 1 en 2. Dan moet je allerlei dingen uitzoeken of in een bepaalde volgorde doen om verder te komen in het spel.quote:
Ik kan me ook wel vinden in het echte leven even vergeten en helemaal opgaan in een andere wereld (de game)quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:46 schreef AdoraBelle het volgende:
Nee, gewoon neequote:
Ik ken het wel, maar mijn computer is te oud geloof ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mass Effect ooit gespeeld?
Portalquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Half Life 2, Portal 1 en 2. Dan moet je allerlei dingen uitzoeken of in een bepaalde volgorde doen om verder te komen in het spel.
Dit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee
Mensen die candy crush en angry birds gamen vinden
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is dat niet echt mijn genre. Scifi/space is dat toch?
Hoezo is dat nou weer geen game?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee
Mensen die candy crush en angry birds gamen vinden
oh nice!quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit najaar
En ik ga een PC kopen
Dat doen die kerels die mensen uitmoorden op Am. univeristeiten e.d ook altijdquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel vinden in het echte leven even vergeten en helemaal opgaan in een andere wereld (de game)
Ja, soms is dat ook wel even lekker. Het echte leven is niet altijd goed, soms kan het best kut zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel vinden in het echte leven even vergeten en helemaal opgaan in een andere wereld (de game)
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat doen die kerels die mensen uitmoorden op Am. univeristeiten e.d ook altijd
Nou omdat ik nu nog een beetje geld kon verdienen aan mn PS3, (als de PS4 uitkomt is de PS3 geen drol meer waard)quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh nice!
Waarom PC en je PS3 weg gedaan dan?
die kennen FOK!nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kloptquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]____
Dat zijn lone wolfs, heeft weinig met die spellen te maken
is .bin niet voor apple spul? :pquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:51 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wou vandaag een spel spelen, Knights and Merchants ofzo.
dus gedownload. Maar er zat alleen een .bin file in
Hoe open ik dat?!
Virtual Clonedrivequote:Op donderdag 4 juli 2013 18:51 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wou vandaag een spel spelen, Knights and Merchants ofzo.
dus gedownload. Maar er zat alleen een .bin file in
Hoe open ik dat?!
[..]
[..]
Ik hoor eigenlijk nooit van vrouwen dat ze gamenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, soms is dat ook wel even lekker. Het echte leven is niet altijd goed, soms kan het best kut zijn.
De één kijkt een film, de ander luistert muziek, weer een ander gaat uit, en ik speel spelletjes.
nope, is gewoon een disk-image. Oftewel direct digitaal kopie van een CD/DVD/Blu-Rayquote:
Aha! Genoeg redenen jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou omdat ik nu nog een beetje geld kon verdienen aan mn PS3, (als de PS4 uitkomt is de PS3 geen drol meer waard)
En je moet gaan dokken voor PSN, dus de keuze was snel gemaakt.
Oh en Aldo wou nog een PS3 hebben dus
Ze zijn schaars en gewild. En dit exemplaar valt op vrouwenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk nooit van vrouwen dat ze gamen
Oh ik dacht altijd dat 30-40% van de gamers een vrouw was. Maar dat je ze er nooit over hoort buiten het spel zelf ofzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat de loting een formaliteit is, m.a.w. dat ik sowieso word ingeloot? Maar de loting moet officieel nog gebeuren dus ik nie snappen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon een welkomsbrief en staat erin wat je nog meer moet doen om worden toegelaten.
Waarom fiscaal recht trouwens?
shit was net aan hosselen geslagenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zijn schaars en gewild. En dit exemplaar valt op vrouwen
Ik denk eerder 5%quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik dacht altijd dat 30-40% van de gamers een vrouw was. Maar dat je ze er nooit over hoort buiten het spel zelf ofzo
Dat is pas het begin. Ze zonderen zich af en er ontstaat een haat voor alles en iedereen om hun heenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
En die worden dan gepest en shit, en dan draaien ze door
Ratatatatat No Joey.... *bang* Headshot +150
Mmmmmmmonsterkill
Yupquote:
Nee ze kunnen zich op die loting beroepen om mensen die zich inschrijven te kunnen weren. ofzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:53 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat de loting een formaliteit is, m.a.w. dat ik sowieso word ingeloot? Maar de loting moet officieel nog gebeuren dus ik nie snappen.
Ik wilde sowieso al rechten doen, en na voorlichtingen van aftakkingen (notarieel/ondernemings/fiscaal) leek mij fiscaal recht erg interessant. Het is economischer, en dat vind ik leuk, en ik kan er mee het bedrijfsleven in en dat is wat ik wil.
We zijn er wel hoor, alleen misschien niet heel veel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Yup, triest welquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is pas het begin. Ze zonderen zich af en er ontstaat een haat voor alles en iedereen om hun heen
Subtiele hosselquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Yup
Ik had eigenlijk nooit gedacht om met een meisje die er knap uitziet over games te praten
Je bent een van de weinigen xcachet
quote:
Wat liefquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Yup
Ik had eigenlijk nooit gedacht om met een meisje die er knap uitziet over games te praten
Je bent een van de weinigen xcachet
Ken je Plants vs Zombies?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat lief
Ik game weinig hoor. Alleen als ik me écht verveel en nergens zin in heb
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:52 schreef nodig het volgende:
[..]
quote:
Ik ben liefquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat lief
Ik game weinig hoor. Alleen als ik me écht verveel en nergens zin in heb
Wat speel je dan zoal?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel van gehoord maar speel weinig geweld..
quote:
Ik speel alle 3 de helften hehequote:
Als je candy crush en dat soort ongein als game rekent zijn ze procentueel natuurlijk een stuk hoger.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
o.O 47%
Zal wel niet helemaal kloppen, Wikipedia. Maar er zit vast een kern van waarheid in!
Zombies die planten opeten vind jij gewelddadig?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel van gehoord maar speel weinig geweld..
Niks bijzonders haha.quote:
inb4: vegatariersquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zombies die planten opeten vind jij gewelddadig?
Moet wat meer details vermelden denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee ze kunnen zich op die loting beroepen om mensen die zich inschrijven te kunnen weren. ofzo
Ik alleen 3e helften met xcachet in de kleedkamer xdxdquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik speel alle 3 de helften hehe
Gran Turismoquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niks bijzonders haha.
Gran Turismo, Alone in the dark, en soms voor de gein cod, maar daar faal ik altijd hard in
Ik weet niet of dat gewelddadig is maar zo klinkt hetquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zombies die planten opeten vind jij gewelddadig?
Farmville en candy crush wordt ook meegerekendquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
o.O 47%
Zal wel niet helemaal kloppen, Wikipedia. Maar er zit vast een kern van waarheid in!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik alleen 3e helften met xcachet in de kleedkamer xdxd
Handmatig of automaat?quote:
Herkansingquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil een herkansing op de vorige 3e helft hoor
Wisselt wel. Bij de moeilijke banen automaatquote:
Dat doet er niet toe, gewoon nog een derde helftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, gewoon nog een derde helftJij hebt er wel zin in zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb altijd de handbakquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wisselt wel. Bij de moeilijke banen automaat
22quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:01 schreef chapel24 het volgende:
Ik heb CoD MW2 in totaal 22 dagen en 20 uur gespeeld.
Daar was ik echt verslaafd aan,ik was een baas in quickscopen en altijd S&D om die game winning kill te krijgen. Maar toen kwam Vwo5+6 en moestik ineens leren
Trouw met mequote:
Aha. Het is een simpel spelletje, ik link wel even een filmpje. Kun je kijken of het wat voor je is:quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat gewelddadig is maar zo klinkt het
En waarom telt dat niet ?!quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Als je candy crush en dat soort ongein als game rekent zijn ze procentueel natuurlijk een stuk hoger.
Als dat zo was, dan deed mijn moeder mee aan MLG candy crushquote:
Zo ver ben ik nog niet eens. Pas net in de B klassequote:Op donderdag 4 juli 2013 19:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb altijd de handbak
En dan bij zo'n formule 1 auto
Doe niet aan relatiesquote:
oooo, dat ken ik wel ja. Speelde mijn broertjesquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha. Het is een simpel spelletje, ik link wel even een filmpje. Kun je kijken of het wat voor je is:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha. Het is een simpel spelletje, ik link wel even een filmpje. Kun je kijken of het wat voor je is:
quote:
go on you mustquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet eens. Pas net in de B klasse
[..]
Doe niet aan relaties
[..]
oooo, dat ken ik wel ja. Speelde mijn broertjes
quote:
Met jou daar in tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet eens. Pas net in de B klasse
[..]
Doe niet aan relaties
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met jou daar in tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is dat aan mij gericht, die quote?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met jou daar in tegen
Eerst trouw je met mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11-12-13
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |