Zombies die planten opeten vind jij gewelddadig?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel van gehoord maar speel weinig geweld..
Niks bijzonders haha.quote:
inb4: vegatariersquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zombies die planten opeten vind jij gewelddadig?
Moet wat meer details vermelden denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:54 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee ze kunnen zich op die loting beroepen om mensen die zich inschrijven te kunnen weren. ofzo
Ik alleen 3e helften met xcachet in de kleedkamer xdxdquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik speel alle 3 de helften hehe
Gran Turismoquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niks bijzonders haha.
Gran Turismo, Alone in the dark, en soms voor de gein cod, maar daar faal ik altijd hard in
Ik weet niet of dat gewelddadig is maar zo klinkt hetquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zombies die planten opeten vind jij gewelddadig?
Farmville en candy crush wordt ook meegerekendquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
o.O 47%
Zal wel niet helemaal kloppen, Wikipedia. Maar er zit vast een kern van waarheid in!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik alleen 3e helften met xcachet in de kleedkamer xdxd
Handmatig of automaat?quote:
Herkansingquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil een herkansing op de vorige 3e helft hoor
Wisselt wel. Bij de moeilijke banen automaatquote:
Dat doet er niet toe, gewoon nog een derde helftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe, gewoon nog een derde helftJij hebt er wel zin in zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb altijd de handbakquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wisselt wel. Bij de moeilijke banen automaat
22quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:01 schreef chapel24 het volgende:
Ik heb CoD MW2 in totaal 22 dagen en 20 uur gespeeld.
Daar was ik echt verslaafd aan,ik was een baas in quickscopen en altijd S&D om die game winning kill te krijgen. Maar toen kwam Vwo5+6 en moestik ineens leren
Trouw met mequote:
Aha. Het is een simpel spelletje, ik link wel even een filmpje. Kun je kijken of het wat voor je is:quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat gewelddadig is maar zo klinkt het
En waarom telt dat niet ?!quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Als je candy crush en dat soort ongein als game rekent zijn ze procentueel natuurlijk een stuk hoger.
Als dat zo was, dan deed mijn moeder mee aan MLG candy crushquote:
Zo ver ben ik nog niet eens. Pas net in de B klassequote:Op donderdag 4 juli 2013 19:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb altijd de handbak
En dan bij zo'n formule 1 auto
Doe niet aan relatiesquote:
oooo, dat ken ik wel ja. Speelde mijn broertjesquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha. Het is een simpel spelletje, ik link wel even een filmpje. Kun je kijken of het wat voor je is:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha. Het is een simpel spelletje, ik link wel even een filmpje. Kun je kijken of het wat voor je is:
quote:
go on you mustquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet eens. Pas net in de B klasse
[..]
Doe niet aan relaties
[..]
oooo, dat ken ik wel ja. Speelde mijn broertjes
quote:
Met jou daar in tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet eens. Pas net in de B klasse
[..]
Doe niet aan relaties
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met jou daar in tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is dat aan mij gericht, die quote?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met jou daar in tegen
Eerst trouw je met mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
11-12-13
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |