Ze zeggen toch dat de loting een formaliteit is, m.a.w. dat ik sowieso word ingeloot? Maar de loting moet officieel nog gebeuren dus ik nie snappen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon een welkomsbrief en staat erin wat je nog meer moet doen om worden toegelaten.
Waarom fiscaal recht trouwens?
shit was net aan hosselen geslagenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zijn schaars en gewild. En dit exemplaar valt op vrouwen
Ik denk eerder 5%quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik dacht altijd dat 30-40% van de gamers een vrouw was. Maar dat je ze er nooit over hoort buiten het spel zelf ofzo
Dat is pas het begin. Ze zonderen zich af en er ontstaat een haat voor alles en iedereen om hun heenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
En die worden dan gepest en shit, en dan draaien ze door
Ratatatatat No Joey.... *bang* Headshot +150
Mmmmmmmonsterkill
Yupquote:
Nee ze kunnen zich op die loting beroepen om mensen die zich inschrijven te kunnen weren. ofzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:53 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ze zeggen toch dat de loting een formaliteit is, m.a.w. dat ik sowieso word ingeloot? Maar de loting moet officieel nog gebeuren dus ik nie snappen.
Ik wilde sowieso al rechten doen, en na voorlichtingen van aftakkingen (notarieel/ondernemings/fiscaal) leek mij fiscaal recht erg interessant. Het is economischer, en dat vind ik leuk, en ik kan er mee het bedrijfsleven in en dat is wat ik wil.
We zijn er wel hoor, alleen misschien niet heel veel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk nooit van vrouwen dat ze gamen
Yup, triest welquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is pas het begin. Ze zonderen zich af en er ontstaat een haat voor alles en iedereen om hun heen
Subtiele hosselquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Yup
Ik had eigenlijk nooit gedacht om met een meisje die er knap uitziet over games te praten
Je bent een van de weinigen xcachet
quote:
Wat liefquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Yup
Ik had eigenlijk nooit gedacht om met een meisje die er knap uitziet over games te praten
Je bent een van de weinigen xcachet
Ken je Plants vs Zombies?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat lief
Ik game weinig hoor. Alleen als ik me écht verveel en nergens zin in heb
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:52 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk nooit van vrouwen dat ze gamen
quote:
Ik ben liefquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat lief
Ik game weinig hoor. Alleen als ik me écht verveel en nergens zin in heb
Wat speel je dan zoal?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel van gehoord maar speel weinig geweld..
quote:
Ik speel alle 3 de helften hehequote:
Als je candy crush en dat soort ongein als game rekent zijn ze procentueel natuurlijk een stuk hoger.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
o.O 47%
Zal wel niet helemaal kloppen, Wikipedia. Maar er zit vast een kern van waarheid in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |