Ja, duhquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel dat ze de stem inspreekt van Meg in Family Guy?!
Ja, toen ik the 70's Show keek werd ik verliefd op haar, (maar wist haar naam nog niet). Maar weet eigenlijk nog maar sinds kort dat ze Meg isquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, duh. Ik ken haar al sinds That 70's Show en ik hoorde het meteen toen zij Meg in begon te spreken.
HAHHAHAA baasquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, toen ik the 70's Show keek werd ik verliefd op haar, (maar wist haar naam nog niet). Maar weet eigenlijk nog maar sinds kort dat ze Meg is
Vond het wel grappig want ze zei een keer in een interview ofzo dat als ze op straat loopt en wel eens iets zegt dat ze dan 'shut up Meg' van fans ofzo hoort
Je bent gewoon bang. Ze schrikt echt niet van je hoor. Jij schrikt van haar!quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:33 schreef d4v1d het volgende:
Mijn zusje zit beneden met een vriendin terwijl ik net wakker word
Ik kan dus ook niet even rustig naar beneden zonder die vriendin af te schrikken
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, toen ik the 70's Show keek werd ik verliefd op haar, (maar wist haar naam nog niet). Maar weet eigenlijk nog maar sinds kort dat ze Meg is
Vond het wel grappig want ze zei een keer in een interview ofzo dat als ze op straat loopt en wel eens iets zegt dat ze dan 'shut up Meg' van fans ofzo hoort
Dat is wel grappig ja. Sowieso vind ik That 70's Show leukquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
''Ik had hier een stereotype fok reactie getypt die ik toch maar heb verwijderd.''quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:33 schreef d4v1d het volgende:
Mijn zusje zit beneden met een vriendin terwijl ik net wakker word
Ik kan dus ook niet even rustig naar beneden zonder die vriendin af te schrikken
Ik kom zegmaar net uit bed en ik gok dat ik niet zo fris ruikquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang. Ze schrikt echt niet van je hoor. Jij schrikt van haar!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:35 schreef arachide. het volgende:
Iemand, haal alles wat pijn doet van mijn lichaam. Nuuuuuuuuuuu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |