Ja, duhquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel dat ze de stem inspreekt van Meg in Family Guy?!
Ja, toen ik the 70's Show keek werd ik verliefd op haar, (maar wist haar naam nog niet). Maar weet eigenlijk nog maar sinds kort dat ze Meg isquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, duh. Ik ken haar al sinds That 70's Show en ik hoorde het meteen toen zij Meg in begon te spreken.
HAHHAHAA baasquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, toen ik the 70's Show keek werd ik verliefd op haar, (maar wist haar naam nog niet). Maar weet eigenlijk nog maar sinds kort dat ze Meg is
Vond het wel grappig want ze zei een keer in een interview ofzo dat als ze op straat loopt en wel eens iets zegt dat ze dan 'shut up Meg' van fans ofzo hoort
Je bent gewoon bang. Ze schrikt echt niet van je hoor. Jij schrikt van haar!quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:33 schreef d4v1d het volgende:
Mijn zusje zit beneden met een vriendin terwijl ik net wakker word
Ik kan dus ook niet even rustig naar beneden zonder die vriendin af te schrikken
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, toen ik the 70's Show keek werd ik verliefd op haar, (maar wist haar naam nog niet). Maar weet eigenlijk nog maar sinds kort dat ze Meg is
Vond het wel grappig want ze zei een keer in een interview ofzo dat als ze op straat loopt en wel eens iets zegt dat ze dan 'shut up Meg' van fans ofzo hoort
Dat is wel grappig ja. Sowieso vind ik That 70's Show leukquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
''Ik had hier een stereotype fok reactie getypt die ik toch maar heb verwijderd.''quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:33 schreef d4v1d het volgende:
Mijn zusje zit beneden met een vriendin terwijl ik net wakker word
Ik kan dus ook niet even rustig naar beneden zonder die vriendin af te schrikken
Ik kom zegmaar net uit bed en ik gok dat ik niet zo fris ruikquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang. Ze schrikt echt niet van je hoor. Jij schrikt van haar!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:35 schreef arachide. het volgende:
Iemand, haal alles wat pijn doet van mijn lichaam. Nuuuuuuuuuuu
Nee, maar hoe kan een actrice daar nou tijd voor hebben!quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is wel grappig ja. Sowieso vind ik That 70's Show leuk.
Wist je dat ze World of Warcraft speelt?
Als er één provincie is waar ik echt een godsgruwelijke hekel aan heb is het wel Frieslandquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hé. Ik woon daar dus zo slecht kan het niet zijn toch?
Sorryquote:
Alsof ze geen vrije tijd heeft tussen opnames doorquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, maar hoe kan een actrice daar nou tijd voor hebben!
Raar!
en een knuffelquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sorry.
Maar dan krijg je wel twee ijsjes, goed? En een kusje (als je dat leuk vindt tenminste).
Oh. Braaf...quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja weet ikmaar ik bedoelde dat ik geen foto van LB ga posten hier
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:37 schreef Spatieloos het volgende:
Okee. Als er 1 iemand uit deze SC dood zou moeten, wie zou dat dan zijn?
We mogen stemmen!
Ik stem voor ehhh d4v1d
Alleen omdat ik hem niet goed ken, en zijn naam niet leuk vind.
dafuq?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:37 schreef Spatieloos het volgende:
We mogen stemmen!
Ik stem voor ehhh d4v1d
Ja maar WoW is een spel dat je 24/7 moet spelen!!!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alsof ze geen vrije tijd heeft tussen opnames door.
Hier is geen helpen aan volgens mij. Ga je nou echt haten op mij vanwege de provincie waarin ik woon en geboren ben?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als er één provincie is waar ik echt een godsgruwelijke hekel aan heb is het wel Frieslanden dan met name noord-Friesland
Nee ik haat niet op jou, ik haat op de provincie zeg ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hier is geen helpen aan volgens mij. Ga je nou echt haten op mij vanwege de provincie waarin ik woon en geboren ben?
Hoezo? Ik speelde het ook niet 24/7. Gewoon iedere avond een paar uur.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar WoW is een spel dat je 24/7 moet spelen!!!!
Ja maar ik ben wel Fries hoor... ik voel me aangesproken GVDquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ik haat niet op jou, ik haat op de provincie zeg ik
Ja nja rond Dr... valt het nog wel mee, maar echt het noorden? Dokkum e.o.? kutvolkquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wel Fries hoor... ik voel me aangesproken GVD.
Maar maar, het stereotype zou dan niet kloppen!!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoezo? Ik speelde het ook niet 24/7. Gewoon iedere avond een paar uur.
Ik vind jou nogal bevooroordeeld. Ik ga trouwens niet stemmen, dat vind ik een beetje kinderachtig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:37 schreef Spatieloos het volgende:
We mogen stemmen!
Ik stem voor ehhh d4v1d
o heb je weer een nieuwe fetisjquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:37 schreef Spatieloos het volgende:
We mogen stemmen!
Ik stem voor ehhh d4v1d
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |