daar ga je toch niet heen?quote:
ik heb in totaal al 2 dozen op volgens mij. kon vanmorgen enkel 'hhh' uitspreken, en ik word misselijk van de paracetamollenquote:
jawelquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar ga je toch niet heen?
[..]
ik heb in totaal al 2 dozen op volgens mij. kon vanmorgen enkel 'hhh' uitspreken, en ik word misselijk van de paracetamollen
Almeloquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Drouwen is maar een klein stukje
Drouwenerzand
goed excuus om lekker thuis te blijven en te fokkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar ga je toch niet heen?
[..]
ik heb in totaal al 2 dozen op volgens mij. kon vanmorgen enkel 'hhh' uitspreken, en ik word misselijk van de paracetamollen
jij herkent kwaliteitquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Drouwen is maar een klein stukje
Drouwenerzand
ik kan voorlopig niet deepthroaten, da's toch ergquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:12 schreef nodig het volgende:
[..]
goed excuus om lekker thuis te blijven en te fokken
beterschappies!
blijft toto je nog wel trouwquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan voorlopig niet deepthroaten, da's toch erg
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:12 schreef nodig het volgende:
[..]
jij herkent kwaliteit![]()
Gratis eten![]()
ben je daar weleens op vakantie geweest?
ik blijft je vriend wel hoor maak je geen zorgen je kan altijd uithuilen bij mijquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
kweniehoop t. liefdesverdriet erbij kan ik niet hebben
hoe moet ik 'je vriend' interpreterenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:15 schreef nodig het volgende:
[..]
ik blijft je vriend wel hoor maak je geen zorgen je kan altijd uithuilen bij mij
Jaaaaquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kinderfeestjes
Altijd je eerst volvreten met ijs,frikandellen en patat/friet en dan de achtbaan 20x in
Ohh nostalgie
Ga weg man, door al die pikken in je keel heb je er last van en moet je nu ijs vretenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan voorlopig niet deepthroaten, da's toch erg
OMG OMG OMGquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kinderfeestjes
Altijd je eerst volvreten met ijs,frikandellen en patat/friet en dan de achtbaan 20x ik
Ohh nostalgie
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga weg man, door al die pikken in je keel heb je er last van en moet je nu ijs vreten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |