daar ga je toch niet heen?quote:
ik heb in totaal al 2 dozen op volgens mij. kon vanmorgen enkel 'hhh' uitspreken, en ik word misselijk van de paracetamollenquote:
jawelquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar ga je toch niet heen?
[..]
ik heb in totaal al 2 dozen op volgens mij. kon vanmorgen enkel 'hhh' uitspreken, en ik word misselijk van de paracetamollen
Almeloquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Drouwen is maar een klein stukje
Drouwenerzand
goed excuus om lekker thuis te blijven en te fokkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
daar ga je toch niet heen?
[..]
ik heb in totaal al 2 dozen op volgens mij. kon vanmorgen enkel 'hhh' uitspreken, en ik word misselijk van de paracetamollen
jij herkent kwaliteitquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Drouwenerzand
ik kan voorlopig niet deepthroaten, da's toch ergquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:12 schreef nodig het volgende:
[..]
goed excuus om lekker thuis te blijven en te fokken
beterschappies!
blijft toto je nog wel trouwquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan voorlopig niet deepthroaten, da's toch erg
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:12 schreef nodig het volgende:
[..]
jij herkent kwaliteit![]()
Gratis eten![]()
ben je daar weleens op vakantie geweest?
ik blijft je vriend wel hoor maak je geen zorgen je kan altijd uithuilen bij mijquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
kweniehoop t. liefdesverdriet erbij kan ik niet hebben
hoe moet ik 'je vriend' interpreterenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:15 schreef nodig het volgende:
[..]
ik blijft je vriend wel hoor maak je geen zorgen je kan altijd uithuilen bij mij
Jaaaaquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kinderfeestjes
Altijd je eerst volvreten met ijs,frikandellen en patat/friet en dan de achtbaan 20x in
Ohh nostalgie
Ga weg man, door al die pikken in je keel heb je er last van en moet je nu ijs vretenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kan voorlopig niet deepthroaten, da's toch erg
OMG OMG OMGquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kinderfeestjes
Altijd je eerst volvreten met ijs,frikandellen en patat/friet en dan de achtbaan 20x ik
Ohh nostalgie
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga weg man, door al die pikken in je keel heb je er last van en moet je nu ijs vreten
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga weg man, door al die pikken in je keel heb je er last van en moet je nu ijs vreten
idee: JNG meet in drouwenerzandquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:16 schreef nodig het volgende:
[..]
OMG OMG OMG
Ik ben daar vaak geweest![]()
Die achtbaan is best wel klein
Ken je die botsauto's? En dan als het ritje afgelopen is keihard rennen naar de ingang zodat je gelijk weer kon![]()
En dat schommelschip
wjnmk xxxxquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke. daar ben ik blij om. loveyou ntb xoxoox
Klinkt leuk, ben er nog nooit geweest?quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
idee: JNG meet in drouwenerzand
ewaaaquote:
Helemaal superquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
idee: JNG meet in drouwenerzand
In drouwenerzandquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Klinkt leuk, ben er nog nooit geweest?
Hebben ze daar ook poffertjes?
Waar is dat?!
in drouwenquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Klinkt leuk, ben er nog nooit geweest?
Hebben ze daar ook poffertjes?
Waar is dat?!
waar ben je nu danquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
ewaaa
[..]
Helemaal superIk ben echt verliefd. Wil nu ook zo graag naar huis. Het zou alleen wel tof zijn als er meubels kwamen
quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:18 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
En dat softijs, 2 ijsjes vragen en dan dat bolletje oversmeren op het andere ijsje en het hoorntje wegflikkeren
#Yoloquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:18 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Heb je nauwelijks leuke attracties
uhhmm, drenthequote:Op donderdag 4 juli 2013 18:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh opgezocht, dat is in de provincie Groningen
Te ver weg!
Neequote:Op donderdag 4 juli 2013 18:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh opgezocht, dat is in de provincie Groningen
Te ver weg!
überbaasquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:19 schreef nodig het volgende:
[..]
Baas![]()
En dan altijd vragen of ze het ijsje extra groot willen maken![]()
Dats echt baasquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Drouwenerzand
750 watt, 8 minuutjesquote:Op donderdag 4 juli 2013 18:20 schreef Etsu het volgende:
nodig help meik heb nog beetje pasta van gister maar ik moet het warm maken, maar niet te heet, maar ook niet te koud. lauw dus. en ik heb een magnetron. hoeveel watt en hoelang moet ik t doen denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |