Ik vind het nu wel irritant als je een kleine boodschap doet en je zo'n grote tas moet kopen..quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
Weet je, ik vind het wel een goede ontwikkeling. Het bespaart papier en het bespaart geld. Zelfde met die plastic hemdtasjes. Soms heb je nog wel eens een sloeber die er om vraagt.
Je moet je afvragen of je uberhaubt wel een tasje nodig hebt met een kleine boodschap. Als ik wel eens zie dat iemand die 1 artikel koopt om een tasje vraagt..quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel irritant als je een kleine boodschap doet en je zo'n grote tas moet kopen..
Sommige winkels zie ik nog wel kleine tasjes hangen (niet doorzichtig, wel bedrukt) Maar deze hangen niet in alle winkels
1 artikel niet nee..quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je moet je afvragen of je uberhaubt wel een tasje nodig hebt met een kleine boodschap. Als ik wel eens zie dat iemand die 1 artikel koopt om een tasje vraagt..
Als je dan zo nodig een tasje nodig hebt, dan pak je er eentje bij de groente weg. Of anders: Investeer 25 cent in een tas (met betaald sticker) en gebruik die vakerquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel irritant als je een kleine boodschap doet en je zo'n grote tas moet kopen..
Sommige winkels zie ik nog wel kleine tasjes hangen (niet doorzichtig, wel bedrukt) Maar deze hangen niet in alle winkels
3 blikjes energy hoeven toch niet in een tasje?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
1 artikel niet nee..
Maar ik krijg niet 3 artikelen in mijn jaszak
Waarom denk ik daar niet aan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als je dan zo nodig een tasje nodig hebt, dan pak je er eentje bij de groente weg. Of anders: Investeer 25 cent in een tas (met betaald sticker) en gebruik die vaker
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
3 blikjes energy hoeven toch niet in een tasje?
Je vergeet zijn es chocoladereepquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
3 blikjes energy hoeven toch niet in een tasje?
Ik meen dat deze ergens in Utrecht is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:36 schreef Janneke141 het volgende:
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje..
[ afbeelding ]
Vers en Houdbaar is bij ons ook geen probleem, doen wij ook nooit moeilijk over. Diepvries echter wel, omdat wij geen ruimte hebben om diepvriescontainers op te slaan. Er moet dus direct worden begonnen met vullen. Op zaterdag binnen de diepvriesvullers een half uur voordat hij oorspronkelijk moet komen, maar als hij dan 2 uur te vroeg is, dan is er niemand om het weg te vullen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:37 schreef Gezicht het volgende:
Over dat te vroeg komen van vracht:
Bij ons is de diepvries dagelijks minstens een uur te vroeg. Nooit een probleem over gemaakt, aangezien er zo goed als altijd plaats voor is in de vriescel.
Houdbaar varieert, normaal komt 'ie rond de tijd uit het spoorboekje aan, maar ook vaker vroeg. Soms zelfs anderhalf uur te vroeg. Ook hier nooit een probleem over gemaakt, gewoon lossen en in het magazijn zetten, tot de vulploeg er is.
Zelfde geldt voor vers, zolang er plaats in de cel is is er geen probleem.
Snap eigenlijk ook niet dat mensen er zo moeilijk over doen, natuurlijk zijn er regels omtrent het te vroeg komen van vracht en zouden die eigenlijk gehandhaafd moeten worden, maar wat maakt het in vredesnaam uit als de HB vracht een uurtje in het magazijn staat tot het gevuld wordt?
De situatie is bij diepvries/vers natuurlijk anders. Als er écht geen plaats is in de koel/vriescel (wat bij ons zelden voorkomt) kan ik me er wel iets bij voorstellen, maar anders vind ik het gewoon problemen maken om niets.
Dan is de situatie uiteraard begrijpelijk, en lijkt me dat de chauffeur dat dan ook wel moet snappen. Jullie hebben dus geen vriescel in het magazijn? Wat doen jullie dan met restanten etc.?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:39 schreef mujentas het volgende:
[..]
Vers en Houdbaar is bij ons ook geen probleem. Diepvries echter wel, omdat wij geen ruimte hebben om diepvriescontainers op te slaan. Er moet dus direct worden begonnen met vullen. Op zaterdag binnen de diepvriesvullers een half uur voordat hij oorspronkelijk moet komen, maar als hij dan 2 uur te vroeg is, dan is er niemand om het weg te vullen.
Hier hetzelfde, vriescel is te klein om drie containers in te zetten. We hebben wel een oprijplaat, maar de broodafdeling neemt de meeste ruimte in beslagquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:39 schreef mujentas het volgende:
[..]
Vers en Houdbaar is bij ons ook geen probleem, doen wij ook nooit moeilijk over. Diepvries echter wel, omdat wij geen ruimte hebben om diepvriescontainers op te slaan. Er moet dus direct worden begonnen met vullen. Op zaterdag binnen de diepvriesvullers een half uur voordat hij oorspronkelijk moet komen, maar als hij dan 2 uur te vroeg is, dan is er niemand om het weg te vullen.
We hebben wel een vriescel, maar zo éen met een ophoging. Er kunnen dus geen containers in worden gereden. Bovendien is de cel heel klein en we moeten deze delen met de broodafdeling.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:40 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dan is de situatie uiteraard begrijpelijk, en lijkt me dat de chauffeur dat dan ook wel moet snappen. Jullie hebben dus geen vriescel in het magazijn? Wat doen jullie dan met restanten etc.?
Geen idee waar dat is, ze hebben wel een mooie manier van Bonus posters ophangenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:36 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
Nopequote:Op donderdag 4 juli 2013 14:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik meen dat deze ergens in Utrecht is.
Eerste van swindenstraat Amsterdamquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:36 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
Tofuquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:45 schreef Rhalius het volgende:
Zijn nogal zwakke aanbiedingen deze week, goeie cola aanbieding en voor schoonmaakmiddelen, maar eigenlijk niet echt iets voor eten.
Valt me best wel tegen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:45 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Eerste van swindenstraat Amsterdam.
Knorr Wereldmaaltijden 2e gratis? Kipblokjes 2e gratis?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:45 schreef Rhalius het volgende:
Zijn nogal zwakke aanbiedingen deze week, goeie cola aanbieding en voor schoonmaakmiddelen, maar eigenlijk niet echt iets voor eten.
Valt me best wel tegen.
Was Maandag - Woensdag voordeel. Volgens mij zijn dat nu de Beefburgers in Donderdag - Zondag voordeel.quote:
Inderdaad een goede aanbieding!quote:
Last Minute Deals?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:53 schreef promisionxexposed het volgende:
Hamsterweken bijna voorbij, ben benieuwd wat de nieuwe grote promo is... dat wordt weer stressen zaterdag om alles af te krijgen met die drukte
Jep. Wij hebben gisteren veel meer initiële actie dan de afgelopen (hamster)weken binnengekregen, dus ik ben benieuwd.quote:
Jullie hebben blijkbaar een groot magazijn als je de initiële actie een halve week op kan slaan..quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:55 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jep. Wij hebben gisteren veel meer initiële actie dan de afgelopen (hamster)weken binnengekregen, dus ik ben benieuwd.
Je kan de Deze Week van week 28 raadplegen voor meer informatie over het thema.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
okee werk vanavond weer voor het eerst deze week dus was benieuwd
Vraag dan om een plastic zakje bij de kassa..quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
1 artikel niet nee..
Maar ik krijg niet 3 artikelen in mijn jaszak
Ik vroeg het ookquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:57 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Vraag dan om een plastic zakje bij de kassa..
Hier liggen ze er wel, weliswaar niet in het zicht, waardoor heel wat minder mensen erom vragen, maar bij de ah waar ik werkte kan je zegewoon krijgen, je hoeft het alleen maarrte vragen.
ow dat wist ik nog niet, is wel handigquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:57 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je kan de Deze Week van week 28 raadplegen voor meer informatie over het thema.
Een eckte eet natuurlijk zijn chocoladereep direct op en drinkt gelijk zijn 3 blikjes achter elkaar op om het weg te spoelenquote:
Natuurlijk. In de winkel zelfs nog.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een eckte eet natuurlijk zijn chocoladereep direct op en drinkt gelijk zijn 3 blikjes achter elkaar op om het weg te spoelen
En pleurt het afval in de winkelwagentjes buitenquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een eckte eet natuurlijk zijn chocoladereep direct op en drinkt gelijk zijn 3 blikjes achter elkaar op om het weg te spoelen
Terwijl de prullenbak er vlak naast staat..quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En pleurt het afval in de winkelwagentjes buiten
Hoe kun je die nu al raadplegen? Als ik op Deze Week klik op plaze en in de URL van "latest" 28 maak blijf ik de Deze Week van 27 zienquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:57 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je kan de Deze Week van week 28 raadplegen voor meer informatie over het thema.
Die staan links, ik moest naar rechts toenquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En pleurt het afval in de winkelwagentjes buiten
Uiteraard, je moet natuurlijk wel een eckte pauper zijn. Niet een halve.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:03 schreef mujentas het volgende:
[..]
Terwijl de prullenbak er vlak naast staat..
Ga 1 week terug, en verander dan in de adresbalk 26 in 28.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hoe kun je die nu al raadplegen? Als ik op Deze Week klik op plaze en in de URL van "latest" 28 maak blijf ik de Deze Week van 27 zien
Lol.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:04 schreef exelletor het volgende:
Maar om even terug op het bonnetje van d4v1d te komen...
Bij Albert Heijn Willem van Noortplein 6 in Utrecht, kassa 12 afgerekend zeker?
Wat je nu beschrijft is dus precies mijn oude schoolquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:04 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Uiteraard, je moet natuurlijk wel een eckte pauper zijn. Niet een halve.
Nee, d4v1d, je bent geen pauper.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:04 schreef exelletor het volgende:
Maar om even terug op het bonnetje van d4v1d te komen...
Bij Albert Heijn Willem van Noortplein 6 in Utrecht, kassa 12 afgerekend zeker?
Plaza fliptquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:04 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ga 1 week terug, en verander dan in de adresbalk 26 in 28.
Het is misgegaan bij het feit dat men nog een Wiki denkt te gebruiken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:33 schreef Etsu het volgende:
Sinds wanneer ben ik medewerker verkoopklaar en werk ik specifiek in Rotterdam?Heb ik niet gezegd. Maar even wiki aangepast...
Edit: ??? In wiki staat t goed, maar in de OP niet... Waar is het misgegaan?
Had het al aangepast.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:09 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is misgegaan bij het feit dat men nog een Wiki denkt te gebruiken.
Mujentas moet even de OP editten en dan staat het ook in het volgende topic goed.
Je hebt nog 8640 en die zit ook in Utrecht, dus ik wist het niet helemaal zeker...quote:
Hier viel het (volgens mij) wel redelijk mee met de initiele zooi, denk dat er 600-800 colli is binnengekomen. De laatste restjes krijgen we altijd op zaterdag, dus ben benieuwd wat er nog binnen komt....quote:Jullie hebben blijkbaar een groot magazijn als je de initiële actie een halve week op kan slaan..
quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:11 schreef exelletor het volgende:
[..]
Je hebt nog 8640 en die zit ook in Utrecht, dus ik wist het niet helemaal zeker...
[..]
Hier viel het (volgens mij) wel redelijk mee met de initiele zooi, denk dat er 600-800 colli is binnengekomen. De laatste restjes krijgen we altijd op zaterdag, dus ben benieuwd wat er nog binnen komt....
Nu werkt het wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:09 schreef mujentas het volgende:
[..]
De URL moet er zo uitzien:
https://plaza.ah.nl/store(...)Dc!/?SwitchWeekNr=28
http://www.huiskopenutrechtcentrum.nl/foto/quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar.
Ga maar filiaaltje raden
Oh dan was het dus 8640... Dacht dat ze niet zoveel kassa's hadden, maar Amsterdamsestraatweg 56-62 dus.quote:
"Albert heijn om de hoek"quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:15 schreef mujentas het volgende:
[..]
http://www.huiskopenutrechtcentrum.nl/foto/
Is een tijdje geleden verbouwt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:15 schreef exelletor het volgende:
[..]
Oh dan was het dus 8640... Dacht dat ze niet zoveel kassa's hadden, maar Amsterdamsestraatweg 56-62 dus.
Tja, dit krijg je met van die franchisers die alles voor hun winkel doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:16 schreef d4v1d het volgende:
Is een tijdje geleden verbouwt.
Dat filiaal draait volgensmij echt een massa omzet
Er staat ook in de avonduren een vrouw te bakken/koken.. En klanten te inspireren voor wat ze gaan etenquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:17 schreef exelletor het volgende:
[..]
Tja, dit krijg je met van die franchisers die alles voor hun winkel doen.
Denken ze altijd.. De kaas week was ook al zn groot succes.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:16 schreef Schuimpjes het volgende:
God wat ben ik blij dat Yoni denkt dat de Last Minute Deals goed gaan lopen
Ja, die Yoni loopt over van positiviteit. Het is wederom een geweldig thema.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:16 schreef Schuimpjes het volgende:
God wat ben ik blij dat Yoni denkt dat de Last Minute Deals goed gaan lopen
Als je hier geen zomers gevoel van krijg dan weet ik het ook niet meerquote:Medewerker Verkoopklaar Yoni Janssen,
AH 8531 Panningen, denkt dat het thema aanslaat bij de klanten: ‘Dit thema gaat ervoor zorgen dat klanten een zomers gevoel krijgen, of het weer nu meezit of niet. De aankleding van de winkel helpt hierbij. Daarnaast is het handig voor klanten dat de zomerse producten de komende weken centraal staan en in de aanbieding zijn, omdat ze deze producten juist nu kopen.’ Bij AH 8531 Panningen lopen acties altijd goed. Yoni denkt daarom dat de last minute deals ook goed gaan lopen. ‘Ik verwacht dat klanten die niet op vakantie gaan dit jaar, het thuis extra gezellig maken met lekkere producten, omdat ze toch dat vakantiegevoel willen krijgen. Als het weer meezit, zullen ze bijvoorbeeld vaak gaan barbecueën. Op zulke momenten worden er veel stokbroden en producten voor op de barbecue verkocht, zoals braadworsten. Daarnaast lopen acties met komkommers en zomers fruit, zoals nectarines, perziken, ananassen en kersen, in de zomerperiode altijd erg goed.’
Klopt. Iemand nog een antwoord op de Bonusvraagquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:32 schreef Janneke141 het volgende:
OK, het was de derde. Maar hij is wel in België (Kiel)
Rijden er bij jullie geen toeristen rond?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:33 schreef mujentas het volgende:
Je ziet in ieder geval dat het geen Nederland is omdat die auto een witte kentekenplaat heeft
Jawel, maar dat zou wel heel toevallig geweest zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Rijden er bij jullie geen toeristen rond?
Nee, hij is niet van Hollander. De man rechts naast die rokende kerel met de rode trui is van NCR. Die met die rode trui lijkt van een brandpreventie bedrijf (logo op zijn trui lijkt op een vlam) te zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:36 schreef mujentas het volgende:
En die vent lijkt mij een medewerker van Hollander.
Werk je daar?quote:
Nee, kom daar alleen af en toe voor de boodschappen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:52 schreef mujentas het volgende:
Werk je daar?
De enige reden dat ik het weet is omdat ze wel eens met ons een vrachtwagen delen.
Monsterquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had ook een blikje Monster.
Ik ga niet 5 monster energy's kopen.. Ik wil nog een beetje loon overhouden
Bij ons werkte hier zo'n gozer die ook altijd Monster dronk. Bovendien had hij een Monster Jas en een Monster pet en een Monster truiquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:06 schreef Crientj het volgende:
[..]
Monster
Monster met servexkorting![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet verslaafd aan Monster ofzo.
Oh nu je het zegt. Ach kijken of iemand anders het nog weerquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:26 schreef exelletor het volgende:
Volgens Google zit daar nu een Deen...
Googlen. Alleen de AH Zeelandia was overduidelijk voor mij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:43 schreef Hallyu het volgende:
Hoezo weten jullie welke AH het is aan de hand van een foto? Ik kom niet verder dan de AH's en de AH XL in mijn eigen stad hoor.
Haha, slim.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:47 schreef exelletor het volgende:
[..]
Googlen. Alleen de AH Zeelandia was overduidelijk voor mij.
Is dat in Almere?Nee, lijkt erop.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:50 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Haha, slim.![]()
Anyways, hier aan de linkerkant is mijn AH.
[ afbeelding ]
Hebben jullie daar geen ruimte voor in de cel dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:27 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het is niet zo erg om ze naar binnen te trekken, maar als de mensen die het weg moeten vullen er nog niet zijn dan staan het te ontdooien..
Bij ons past het ook niet, maar wij hebben dan ook een klein dv-cel. Brood heeft wel een lekker groot koelcel voor zichzelf alleen(staan ook van die stellingen enzo in) en wij hebben dan zo'n mini cel voor 4-5 rc's met wat rolly's die je ertussen kan proppen. Soms wordt het zelfs moeilijk om de restanten in te krijgen... Hebben we overigens met vers ook...quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:40 schreef einschtein het volgende:
Hebben jullie daar geen ruimte voor in de cel dan?
Helmondquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:50 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Haha, slim.![]()
Anyways, hier aan de linkerkant is mijn AH.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:34 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt. Ach kijken of iemand anders het nog weer.
Deze dan, on een onduidelijk plaatje
[ afbeelding ]
Normaalgesproken krijg je die kaart automatisch na je proeftijd (dus na 8 weken). Jij bent een Wajong-medewerker die eerst 2 periodes proefplaatsing krijgt. Volgens mij sta je gedurende die tijd niet ingeschreven in het systeem, het systeem kent geen onderscheid tussen Wajong en "normale"-medewerkers. Wellicht dat het systeem dus uitgaat van een nieuwe proeftijd (die je waarschijnlijk dus in werkelijkheid niet hebt).quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:07 schreef misty1989 het volgende:
Heey allemaal,
Ik heb even een vraag over die speciale bonuskaart voor medewerkers.
Vandaag met mijn SM gesproken en die zei dat ik het hoofdkantoor moest bellen. (Gewoon dat 0800 nr)
Ik het hoofdkantoor gebeld, hun zeggen weer dat mijn SM die moet aanvragen en ik hem dan krijg?
En collega's zeggen weer dat die automatisch word thuisgestuurd.
En hoelang duurt zoiets?
Wat is het nou?
Groetjes, Misty
quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:24 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Helmholtzstraat 63
1098 LE, Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
Je bent officieel uit je proefplaatsing. De vraag is echter momenteel per wanneer jij officieel in dienst bent en welke datum er in de systemen van Albert Heijn is ingevoerd. Als dit 1 juli is dan heb je waarschijnlijk volgens het systeem een proeftijd van 8 weken (dus tot eind augustus), ookal heb je die in werkelijkheid niet. Pas na je proeftijd (die volgens het systeem dus net is ingegaan) ontvang je die kaarten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:31 schreef misty1989 het volgende:
@Schuimpjes: ik ben mijn proeftijd al uit. Dit heeft mijn sm gezegd en ik heb per 1 juli de vaste aanstelling.
Ik heb ook maar 1 periode proefplaatsing gekregen zei hij.
Heb dit ook zwart op wit staan.
Maar hij zei dus dat ik het hoofdkantoor moest bellen.
Ergens in de Betuwe?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:39 schreef exelletor het volgende:
Iemand mijn filiaal al geraden?Nog een tip(doordenkertje):
[ afbeelding ]
Dus we hebben:quote:
Zal je helpen - binnen 15km van Rotterdam, maar niet in Rotterdam zelf. Kleine wijkwinkel, waar twee/drie vrachtwagens tegelijkertijd kunnen lossen. Geen Lijnbaan gelukkig, schijnt een aparte winkel te zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:46 schreef Schuimpjes het volgende:
Dus we hebben:
- Omgeving Rotterdam
- In een winkelcentrum
- PostNL Servicepunt
- Stomerijservice
Edit: Is het Lijnbaan 121 in Rotterdam?
Laatste gokje: Picassopassage 38, 2907 ME, Capelle Aan Den IJsselquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:50 schreef exelletor het volgende:
[..]
Zal je helpen - binnen 15km van Rotterdam, maar niet in Rotterdam zelf. Kleine wijkwinkel, waar twee/drie vrachtwagens tegelijkertijd kunnen lossen. Geen Lijnbaan gelukkig, schijnt een aparte winkel te zijn.
Wat een zooitje, zeg... Laatste tips: ten noorden van Rotterdam en geen retouren buiten(voordeel van grote magazijn).quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:52 schreef Schuimpjes het volgende:
Laatste gokje: Picassopassage 38, 2907 ME, Capelle Aan Den IJssel
Ik zie hier wel 3 vrachtwagens lossen
Westerwater in Berkel en Rodenrijs?quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:56 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wat een zooitje, zeg... Laatste tips: ten noorden van Rotterdam en geen retouren buiten(voordeel van grote magazijn).En ohja, op de eerste foto is ook nog een verhage te zien...
Verhage zit daar ook niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:01 schreef Schuimpjes het volgende:
Westerwater in Berkel en Rodenrijs?
Zal hem wel niet zijn, want heeft volgens de site van PostNL geen sevicepunt
Zo lang je niet in RFPG staat is het niet mogelijk om een cassiërenummer en een Plaza account te krijgen. Ook sta je niet in R&R.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:03 schreef misty1989 het volgende:
Hoi,
Thanks voor je heldere antwoord!
Ik denk dat ik idd pas per 1 juli in het systeem sta, want sta pas per 1 juli met getypte naam en al in de roosters en daarvoor eronder met pen geschreven. En ik heb nog steeds geen eigen nummer om mij aan te melden bij de kassa, maar werk op het nummer van een leidinggevende.
Ik zal morgen als mijn tl of sm er is eens om duidelijkheid vragen en ook om in te loggen op plaza.
Via de uitkeringquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zo lang je niet in RFPG staat is het niet mogelijk om een cassiërenummer en een Plaza account te krijgen. Ook sta je niet in R&R.
Aangezien je nu wel op de planning staat, zou je nu ingevoerd moeten zijn in het systeem.
Hoe heb je de afgelopen periode uitbetaald gekregen?
quote:Wilt u iemand met een WAO-, WIA-, WAZ-, Wajong-, Ziektewet- of WW-uitkering in dienst nemen? Iemand die moeilijk aan werk komt en van wie u niet weet of hij geschikt is voor de functie? Dan kan deze werknemer 2 maanden bij u werken met behoud van zijn uitkering. Dat is net zolang als de maximale proeftijd bij aanvang van een dienstverband. En meestal genoeg om te kijken of de werknemer geschikt is. U hoeft dan geen loon te betalen. Dit heet proefplaatsing. Na een proefplaatsing mag u geen proeftijd meer afspreken met de werknemer.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:30 schreef Schuimpjes het volgende:
Gouden Rijderplein 12, 2645 EX DELFGAUW
Tijdens de stakingen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:32 schreef exelletor het volgende:
[..]
Is ook de reden dat NOS bij ons gefilmd heeft.
Waar ging het item over dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:32 schreef exelletor het volgende:
[..]
Is ook de reden dat NOS bij ons gefilmd heeft.
Inderdaad, via de uitkering.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zo lang je niet in RFPG staat is het niet mogelijk om een cassiërenummer en een Plaza account te krijgen. Ook sta je niet in R&R.
Aangezien je nu wel op de planning staat, zou je nu ingevoerd moeten zijn in het systeem.
Hoe heb je de afgelopen periode uitbetaald gekregen?
RFPG is het systeem waar alle personeelsgegevens in worden opgeslagen. Met "nummer" bedoelt mujentas je caissierenummer. Je staat op de planning (geprint via het programma R&R), dus je staat in de systemen. De uitbetaling zal dus goed gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:35 schreef misty1989 het volgende:
[..]
Inderdaad, via de uitkering.
Maar begrijp ik nu dat ik nu wel in het systeem sta, maar niet uitbetaald krijg omdat ik nog geen eigen nummer heb?
En RFPG is een afkorting voor de planning?
quote:
Yup, een kort stukje over de stakingen en of de winkels daar last van hadden of niet. De avond daarvoor was onze winkel super gespiegeld, maar de filmploeg was niet verder dan de counter geweest.quote:
De combinatie van winkelcentrum, verhage en PostNL zou het wel wat makkelijker moeten maken, maar het heeft inderdaad even geduurd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:32 schreef einschtein het volgende:
Ja, er zitten echt idioot veel AH's rondom Rotterdam?Heb even gezocht, maar niet te doen.
Die moeten we trouwens wel delen met de bloemenzaak en paar andere winkels.quote:Nice laden/los-terrein trouwens.
Bij ons kan er echt maar 1 wagen staan. Vers en diepvries staan vaak binnen 15 minuten van elkaar gepland. Dus diepvries moet altijd wachten (en die kan ook echt niet op een andere manier worden gelostquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:35 schreef einschtein het volgende:
Nice laden/los-terrein trouwens.![]()
Bij ons kan er eigenlijk maar één vrachtwagen staan. Maar als HB/Vers er staat, kan Diepvries eventueel wel van de weg lossen. Eventueel kan de DV-vrachtwagen nog voor (in de lengte, dus 2 vrachtwagens achter elkaar) staan, maar dan staat ie vaak wel met het puntje van de cabine op de weg.
Ja, waarschijnlijk hebben ze gewoon gewacht met invoeren omdat je toch via het UWV kreeg uitbetaald.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
RFPG is het systeem waar alle personeelsgegevens in worden opgeslagen. Met "nummer" bedoelt mujentas je caissierenummer. Je staat op de planning (geprint via het programma R&R), dus je staat in de systemen. De uitbetaling zal dus goed gaan.
Zijn bij jullie dan ook mensen gevraagd te komen werken op DCP?quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:38 schreef exelletor het volgende:
Yup, een kort stukje over de stakingen en of de winkels daar last van hadden of niet. De avond daarvoor was onze winkel super gespiegeld, maar de filmploeg was niet verder dan de counter geweest.
Het is bij ons ook altijd maar krapjes, hoor. Vooral als hij voor de andere vrachtwagen parkeert is het maar net. Dan staat hij dus met de cabine op de weg. Een enkele geeft het laatste moment even een draai aan het stuur, waardoor hij schuin staat met de cabine. Maar meestal...quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bij ons kan er echt maar 1 wagen staan. Vers en diepvries staan vaak binnen 15 minuten van elkaar gepland. Dus diepvries moet altijd wachten (en die kan ook echt niet op een andere manier worden gelost
Ja, maar hoefde uiteindelijk niet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:41 schreef Schuimpjes het volgende:
Zijn bij jullie dan ook mensen gevraagd te komen werken op DCP?
Nee, er staan alleen nog redelijk wat retouren. Etos heeft wat staan, verhage heeft iets van 15 lege rc's en paar van die lege bakken(van fritessaus?). Dan heeft de bloemenzaak nog een eigen vuilnisbak neergezet en wat andere dingen. Toch is er nog genoeg ruimte over, zelfs met kerst kunnen we alles makkelijk in het magazijn kwijt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:40 schreef einschtein het volgende:
Ach, zo vaak zullen die andere winkels er vast niet gebruik van maken. Een paar keer een bestelbusje is niet zo'n ram inderdaad.
Jaloers.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:47 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nee, er staan alleen nog redelijk wat retouren. Etos heeft wat staan, verhage heeft iets van 15 lege rc's en paar van die lege bakken(van fritessaus?). Dan heeft de bloemenzaak nog een eigen vuilnisbak neergezet en wat andere dingen. Toch is er nog genoeg ruimte over, zelfs met kerst kunnen we alles makkelijk in het magazijn kwijt.
Bij ons staat de cabine ook altijd op de weg. Verder niet echt een probleem aangezien het een rustig straatje is. Vroeger kregen wij altijd een city trailer, maar tegenwoordig is het een euro. Veel chauffeurs hebben toch wel moeite met inparkeren, vooral omdat de laad/los plek eigenlijk niet geschikt is om makkelijk in te parkeren met zo'n lange trailer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
Het is bij ons ook altijd maar krapjes, hoor. Vooral als hij voor de andere vrachtwagen parkeert is het maar net. Dan staat hij dus met de cabine op de weg. Een enkele geeft het laatste moment even een draai aan het stuur, waardoor hij schuin staat met de cabine. Maar meestal...
Bij ons is het Apenkooien in het magazijn tijdens de kerstquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:47 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nee, er staan alleen nog redelijk wat retouren. Etos heeft wat staan, verhage heeft iets van 15 lege rc's en paar van die lege bakken(van fritessaus?). Dan heeft de bloemenzaak nog een eigen vuilnisbak neergezet en wat andere dingen. Toch is er nog genoeg ruimte over, zelfs met kerst kunnen we alles makkelijk in het magazijn kwijt.
Die city trailers, wat een handige dingen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:48 schreef mujentas het volgende:
[..]
Bij ons staat de cabine ook altijd op de weg. Verder niet echt een probleem aangezien het een rustig straatje is. Vroeger kregen wij altijd een city trailer, maar tegenwoordig is het een euro. Veel chauffeurs hebben toch wel moeite met inparkeren, vooral omdat de laad/los plek eigenlijk niet geschikt is om makkelijk in te parkeren met zo'n lange trailer.
de AH in katwijk heeft een magazijn zo groot als een voetbalveldquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:48 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bij ons is het Apenkooien in het magazijn tijdens de kerst
Bij ons is het nu soms al Apenkooien. Voor als vers net is geweest, of als AGF nog in het magazijn staan en de volgende vrachtwagen al op de stoep staat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:48 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bij ons is het Apenkooien in het magazijn tijdens de kerst
Vandaar dat ze maar een PickUp-Point ervan hebben gemaakt...quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:50 schreef mujentas het volgende:
de AH in katwijk heeft een magazijn zo groot als een voetbalveld
Ze hebben vorig jaar of 2 jaar geleden verbouwd, maar mochten de winkelvloeroppervlakte niet groter maken dan een X aantal m2 volgens het bestemmingsplan, daarom hebben ze een mega magazijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:51 schreef exelletor het volgende:
[..]
Vandaar dat ze maar een PickUp-Point ervan hebben gemaakt...
Lijkt mij wel fijn om te hebben.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:53 schreef mujentas het volgende:
Ze hebben vorig jaar of 2 jaar geleden verbouwd, maar mochten de winkelvloeroppervlakte niet groter maken dan een X aantal m2 volgens het bestemmingsplan, daarom hebben ze een mega magazijn.
Fijn ja, maar ik snap dat je als winkel ook niet echt op 'extra' magazijn zit te wachten maar dat je liever wat winkelruimte hebt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:57 schreef exelletor het volgende:
[..]
Lijkt mij wel fijn om te hebben.Bij ons is het zo dat wij als winkel officieel maar ~50% van het magazijn voor ons hebben. De resterende 50% is dus dat gezamenlijke laad/los-plek waar 75% van alle ruimte door ons wordt ingenomen.
Ja, dat zal het wel zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:41 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk hebben ze gewoon gewacht met invoeren omdat je toch via het UWV kreeg uitbetaald.
Magazijn levert immers weinig euro's opquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Fijn ja, maar ik snap dat je als winkel ook niet echt op 'extra' magazijn zit te wachten maar dat je liever wat winkelruimte hebt.Hoeft niet per sé paden te zijn, maar kunnen ook extra brede paden zijn.
Ik denk dat je als winkel best een groot magazijn wilt hebben. Hoofdkantoor wilt wel zo'n groot mogelijke winst met zo'n groot mogelijke winkel met zo'n kleine magazijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:59 schreef einschtein het volgende:
Fijn ja, maar ik snap dat je als winkel ook niet echt op 'extra' magazijn zit te wachten maar dat je liever wat winkelruimte hebt.Hoeft niet per sé paden te zijn, maar kunnen ook extra brede paden zijn.
Daarom.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:01 schreef mujentas het volgende:
[..]
Magazijn levert immers weinig euro's op
Als winkel heb je liever een paar vierkante meter 'extra' ruimte in je magazijn, ja. Als je puur daar naar kijkt, niet naar de cijfers. Hoofdkantoor kijkt daar juist naar.quote:![]()
Op donderdag 4 juli 2013 21:03 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik denk dat je als winkel best een groot magazijn wilt hebben. Hoofdkantoor wilt wel zo'n groot mogelijke winst met zo'n groot mogelijke winkel met zo'n kleine magazijn.
Nee, Nijmegen-Arnhem is niet in Noord-Brabantquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:19 schreef exelletor het volgende:
[..]
Regio Nijmegen-Arnhem zeker? Maar dan nog, ik zie hem niet.
Ja jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:39 schreef exelletor het volgende:
[..]
Je was me net voor. De Els 46 Duurde wel lang, zat steeds rond Tilburg te kijken...
Oestgeestquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:49 schreef mujentas het volgende:
Ok, een makkelijke:
[ afbeelding ]
Hint: de tweede DNAH winkel.
Haha, staat inderdaad gewoon op WIkipediaquote:Op donderdag 4 juli 2013 21:51 schreef mujentas het volgende:
Hmm ja, ik zag net dat ie wel heel makkelijk te googelen was.
Dingen die vochtig zijn. Of planten waarvan je ontdekt dat ze wel in folie verpakt zijn, maar zonder bodem. Je wilt geen aardekruimels in je tas.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je moet je afvragen of je uberhaubt wel een tasje nodig hebt met een kleine boodschap. Als ik wel eens zie dat iemand die 1 artikel koopt om een tasje vraagt..![]()
Elst.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:54 schreef Schuimpjes het volgende:
Een redelijk nieuwe winkel in Gelderland. Het is een franchise [ afbeelding ]
Nou, ze gaan wel vroeg dicht hoor..quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:22 schreef kapsalonzondersla het volgende:
[..]
En dan met name de Ommelanden op vrijdagavond..
Misschien dat kapsalonzondersla wel een bejaarde is. Sla blijft namelijk tussen het kunstgebit zittenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nou, ze gaan wel vroeg dicht hoor..
edit: en ik zie alleen maar bejaarden in het fotoboek
Nu je 't zegt.. Vrijdagavond is het er altijd prima te doen met de plaatselijke voetballers, scooterjeugd en medewerkers van die prachtige AHquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
edit: en ik zie alleen maar bejaarden in het fotoboek
We weten nu dus ook waar kapsalonzondersla werktquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef kapsalonzondersla het volgende:
[..]
Nu je 't zegt.. Vrijdagavond is het er altijd prima te doen met de plaatselijke voetballers en medewerkers van die prachtige AH
Mja, hij zit daar volgens mij tegen zichzelf te pratenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef Schuimpjes het volgende:
Zou Watdoeteenvulploegleider al een raad-het-filiaal spel gestart zijn in het Jumbo topic?
Dat is makkelijk raden danquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:32 schreef mujentas het volgende:
[..]
Mja, hij zit daar volgens mij tegen zichzelf te praten
Maar even serieus, als je een kapsalon besteld en de sla weg laat, dan hou je toch alleen friet en vlees over? Lijkt mij niet echt bevoorderlijk voor de smaak.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef kapsalonzondersla het volgende:
[..]
Nu je 't zegt.. Vrijdagavond is het er altijd prima te doen met de plaatselijke voetballers, scooterjeugd en medewerkers van die prachtige AH
Ik moet zeggen, van mij had die friet ook nog wel weg gemogen. De combinatie döner, kaas en knoflooksaus is goddelijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar even serieus, als je een kapsalon besteld en de sla weg laat, dan hou je toch alleen friet en vlees over? Lijkt mij niet echt bevoorderlijk voor de smaak.
Kapsalonmetslazondertomaatquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar even serieus, als je een kapsalon besteld en de sla weg laat, dan hou je toch alleen friet en vlees over? Lijkt mij niet echt bevoorderlijk voor de smaak.
Is best goed te doen, alleen redelijk machtig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:35 schreef kapsalonzondersla het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, van mij had die friet ook nog wel weg gemogen. De combinatie döner, kaas en knoflooksaus is goddelijk.
Heeft iemand hier trouwens de Danio Framboos-Cheesecake al geprobeerd? Lijkt me nou niet echt een smaak voor kwark..
Ik vind sla eigenlijk net wat extra smaak toevoegen, mits het verse sla is. Je hebt hier ook van die turkse toko's die het niet zo nauw nemen met de hygiëne en versheid van de producten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:35 schreef kapsalonzondersla het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, van mij had die friet ook nog wel weg gemogen. De combinatie döner, kaas en knoflooksaus is goddelijk.
Ik probeer ze altijd op kosten van de baasquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Is best goed te doen, alleen redelijk machtig.
Haha ja ik ook, is volgens mij ook de tactiek van de meesten bij ons. Hoe zit het trouwens bij jullie qua drinken, wij mogen officieel geen drinken afboeken bij de maaltijd 's avonds. Is dit iets vanuit de AH of is ons MT gewoon gierig?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik probeer ze altijd op kosten van de baas
Gierigheid. 1 maaltijd, 1 toetje en 1 drankje van maximaal 500 ml.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:42 schreef kapsalonzondersla het volgende:
[..]
Haha ja ik ook, is volgens mij ook de tactiek van de meesten bij ons. Hoe zit het trouwens bij jullie qua drinken, wij mogen officieel geen drinken afboeken bij de maaltijd 's avonds. Is dit iets vanuit de AH of is ons MT gewoon gierig?
Water, melk, koffie/thee. Of je koopt zelf wat te drinken. Meestal als ik van 10-21 werk dan haal ik in m'n eerste pauze meteen al 4 blikjes of zo voor de rest van de dag.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:43 schreef mujentas het volgende:
Wat moet je drinken dan bij je eten? een bekertje water?
Let me guess... ES Energyquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:44 schreef kapsalonzondersla het volgende:
[..]
Water, melk, koffie/thee. Of je koopt zelf wat te drinken. Meestal als ik van 10-21 werk dan haal ik in m'n eerste pauze meteen al 4 blikjes of zo voor de rest van de dag.
Franchise, ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:46 schreef mujentas het volgende:
Ik neem vaak zo'n grote fles met vers sap![]()
Maar het is inderdaad gierigheid. Franchiser toch?
Mogen jullie wel pizza in de oven gooien? Of is het alleen maar brood of magnetron?quote:
Ik ga meestal voor een 1/2 liter Coca-Cola (uiteraard bij start van de dienst in de koelcel neergelegdquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:46 schreef mujentas het volgende:
Ik neem vaak zo'n grote fles met vers sap![]()
Maar het is inderdaad gierigheid. Franchiser toch?
Officieel heb je recht op een warme maaltijd, maar een beetje goede werkgever geeft je ook recht op wat drinken. Ik vind het eerlijk gezegd nogal triest. Zelf zit de ondernemer wel tijdens de lunch flink te bunkeren met lekkere sapjes om deze vervolgens weg te scannen op rede 36?quote:
Dat wel. Ook al snap ik zelf geen bal van dat dat mag. Kost je minstens 40 of 50 minuten in totaal, waar je maar 30 minuten hebt. Eerst een keer de oven voorverwarmen terwijl je nog aan het werk bent. Dan je pizza uitzoeken. Dan je pizza in de oven doen. En dan pas pauze nemen als je pizza klaar is..quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Mogen jullie wel pizza in de oven gooien? Of is het alleen maar brood of magnetron?
Volgens mij zijn die sappen 1 liter.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:50 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik ga meestal voor een 1/2 liter Coca-Cola (uiteraard bij start van de dienst in de koelcel neergelegd)
Staat in de handboeken niet hoe de maaltijdvergoeding is opgebouwd? 1 maaltijd, 1 toetje en 1 drankje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:50 schreef mujentas het volgende:
[..]
Officieel heb je recht op een warme maaltijd, maar een beetje goede werkgever geeft je ook recht op wat drinken. Ik vind het eerlijk gezegd nogal triest. Zelf zit de ondernemer wel tijdens de lunch flink te bunkeren met lekkere sapjes om deze vervolgens weg te scannen op rede 36?
Ik dump de pizza gewoon bij de broodafdeling en zij zorgen dat ie dan rond eettijd klaar isquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:51 schreef kapsalonzondersla het volgende:
[..]
Dat wel. Ook al snap ik zelf geen bal van dat dat mag. Kost je minstens 40 of 50 minuten in totaal, waar je maar 30 minuten hebt. Eerst een keer de oven voorverwarmen terwijl je nog aan het werk bent. Dan je pizza uitzoeken. Dan je pizza in de oven doen. En dan pas pauze nemen als je pizza klaar is..
Dan kan dat flesje cola er ook nog wel af lijkt mij.
Wacht, je hebt maar 30 minuten pauze?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:51 schreef kapsalonzondersla het volgende:
[..]
Dat wel. Ook al snap ik zelf geen bal van dat dat mag. Kost je minstens 40 of 50 minuten in totaal, waar je maar 30 minuten hebt. Eerst een keer de oven voorverwarmen terwijl je nog aan het werk bent. Dan je pizza uitzoeken. Dan je pizza in de oven doen. En dan pas pauze nemen als je pizza klaar is..
Dan kan dat flesje cola er ook nog wel af lijkt mij.
Ik zal het even nazoeken. Bij ons is het 5,- en je zoekt maar uit wat je neemt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:52 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Staat in de handboeken niet hoe de maaltijdvergoeding is opgebouwd? 1 maaltijd, 1 toetje en 1 drankje.
Ja, is dat raar?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wacht, je hebt maar 30 minuten pauze?
Ja, voor WWM ja. Of is het in de CAO vastgelegd?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:52 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Staat in de handboeken niet hoe de maaltijdvergoeding is opgebouwd? 1 maaltijd, 1 toetje en 1 drankje.
CAO zegt "Maaltijd van redelijke kwaliteit" als ik mij niet vergis.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:53 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, voor WWM ja. Of is het in de CAO vastgelegd?
Ik zal het er eens met de baas over hebbenquote:![]()
Algemeen
Als je op een dag meer dan 4,5 uur werkt en na 19:00 uur doorwerkt, heb je recht op verstrekking van een maaltijd. Albert Heijn stelt je deze ter beschikking.
Je mag uit drie categorieën (maaltijd, drinken, toetje) steeds 1 artikel kiezen, tot een een totale verkoopwaarde van ¤ 7,00 per maaltijd.
Dit bedrag wordt jaarlijks door Albert Heijn beoordeeld.
Dit betekent, dat het niet is toegestaan, om een maaltijdvergoeding uit te betalen en / of bonnen voor elders genoten maaltijden te vergoeden.
Franchise
Ondernemers hebben, in tegenstelling tot WWM winkels, de vrijheid om van genoemde procedure, naar eigen inzicht te mogen afwijken.
Denk niet dat drinken officieel onder maaltijd kan worden toegerekend?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
CAO zegt "Maaltijd van redelijke kwaliteit" als ik mij niet vergis.
Overigens vind ik 10 -21 uur wel een erg lange dag...quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:44 schreef kapsalonzondersla het volgende:
[..]
Water, melk, koffie/thee. Of je koopt zelf wat te drinken. Meestal als ik van 10-21 werk dan haal ik in m'n eerste pauze meteen al 4 blikjes of zo voor de rest van de dag.
Is het ook..quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:58 schreef mujentas het volgende:
[..]
Overigens vind ik 10 -21 uur wel een erg lange dag...
Officieel misschien niet. Maar drinken hoort nu eenmaal ook bij eten. Hier zie je dus weer de verschillen tussen WWM en Franchise. Blijkbaar heeft iedere franchise verschillende regels hieromtrent.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:56 schreef mujentas het volgende:
[..]
Denk niet dat drinken officieel onder maaltijd kan worden toegerekend?
Ja, ik pak gewoon wat ik lekker vindquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:00 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Officieel misschien niet. Maar drinken hoort nu eenmaal ook bij eten. Hier zie je dus weer de verschillen tussen WWM en Franchise. Blijkbaar heeft iedere franchise verschillende regels hieromtrent.
Zalm in bladerdaag, Celevita aardappeltjes met lentedressing, flesje cola en een danio toetjequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:01 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ja, ik pak gewoon wat ik lekker vind![]()
Lekker stoommaaltijdje, vers sapje en danio toetje
Wij gooien ook vaak van die snacks uit de diepvries in de oven, garnalen in filodeeg, vlammetjes, funmixjequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zalm in bladerdaag, Celevita aardappeltjes met lentedressing, flesje cola en een danio toetje![]()
Dat gebeurt hier ook met enige regelmaat door mensen. Maar ik heb ze toch liever uit de frituurquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:04 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij gooien ook vaak van die snacks uit de diepvries in de oven, garnalen in filodeeg, vlammetjes, funmixje
Mja, frituur is een beetje lastig want die hebben we nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier ook met enige regelmaat door mensen. Maar ik heb ze toch liever uit de frituur
Dat is zeker jammer. Net als dat we geen pannetje hebben. Anders had ik met enige regelmaat biefstukje gebakken, champignons erbij en dan op broodquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:06 schreef mujentas het volgende:
[..]
Mja, frituur is een beetje lastig want die hebben we niet
Dat hebben we dan weer wel, zo'n elektrisch kookplaatje. Maar er is niemand die het gebruikt. Vroeger maakten we nog wel eens shoarma, maar tegenwoordig eigenlijk niet meer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:07 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat is zeker jammer. Net als dat we geen pannetje hebben. Anders had ik met enige regelmaat biefstukje gebakken, champignons erbij en dan op brood
Mag toch ook niet meer van Albert Heijn? Is een keer een kantine in de fik gevlogen ofzo. Of denk franchise daar ook anders over?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:09 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat hebben we dan weer wel, zo'n elektrisch kookplaatje. Maar er is niemand die het gebruikt. Vroeger maakten we nog wel eens shoarma, maar tegenwoordig eigenlijk niet meer.
Of het mag, geen idee. We doen het wel in ieder gevalquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Mag toch ook niet meer van Albert Heijn? Is een keer een kantine in de fik gevlogen ofzo. Of denk franchise daar ook anders over?
Mogen jullie na werktijd met collega's bier drinken in de kantine?
Ik heb nooit gehoord dat dit niet mag van AH. Maar goed, franchise is vrij om daar zelf in te beslissen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Mag toch ook niet meer van Albert Heijn? Is een keer een kantine in de fik gevlogen ofzo. Of denk franchise daar ook anders over?
Nee, is jaren geleden in ons filiaal afgeschaft volgens mijn ex-teamleider die wel altijd bier gingen zuipen in de kantine. Tegenwoordig wel zo nu en dan wel eens gezamenlijk cola drinken om een band te krijgen (heeeel veeeel nieuwe collega's). Jammer genoeg is het niet meer zo gezellig als een paar jaar terug toen we gewoon met de hele club buiten de AH gingen hangen en kletsen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Heeft ooit iemand zich een coma gezopen. Sindsdien mag het in WWM niet meer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:14 schreef mujentas het volgende:
Ik heb nooit gehoord dat dit niet mag van AH. Maar goed, franchise is vrij om daar zelf in te beslissen.
Dat gevoel van vroeger was het gezelliger heb ik ook hoor. Vroeger bleven de medewerkers ook behoorlijk lang in dienst, tegenwoordig zijn het steeds nieuwe gezichten. Veel van hen zijn van die autistische klapjosti's waar ik totaal geen band mee heb.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:14 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Nee, is jaren geleden in ons filiaal afgeschaft volgens mijn ex-teamleider die wel altijd bier gingen zuipen in de kantine. Tegenwoordig wel zo nu en dan wel eens gezamenlijk cola drinken om een band te krijgen (heeeel veeeel nieuwe collega's). Jammer genoeg is het niet meer zo gezellig als een paar jaar terug toen we gewoon met de hele club buiten de AH gingen hangen en kletsen.
Dat weet ik wel, maar ik bedoelde het koken in de kantinequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Heeft ooit iemand zich een coma gezopen. Sindsdien mag het in WWM niet meer.
Van dat koken heb ik ook van horen zeggen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar ik bedoelde het koken in de kantine
Jullie zaten serieus de overgebleven frikandelbroodjes op te eten?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:21 schreef HenkAH het volgende:
Is inderdaad jammer, op vrijdag en zaterdag bleven we eerst nog wel eens hangen tot een uurtje of 12 (werken tot 10), maar tegenwoordig nooit meer.
Sinds onze nieuwe SM er is mag er geen bier meer gedronken worden en de afschrijvingen brood mogen we ook niet meer aankomen.
De maaltijd wordt nooit moeilijk over gedaan, gaan hele kippen de oven in hier.
Waarschijnlijk in combinatie met ES Energyquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:22 schreef mujentas het volgende:
[..]
Jullie zaten serieus de overgebleven frikandelbroodjes op te eten?
Maar het alcoholbeleid is landelijk voor WWM.
Bij 'n biertje smaakt een donut, muffin of appeltaartje wel goed hoor hahaquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:22 schreef mujentas het volgende:
[..]
Donuts.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:22 schreef mujentas het volgende:
Ik werk er pas drie jaar en er zijn op de verkoopklaarafdeling nog maar een aantal bekende gezichten van toen. Nu allemaal zestienjarigen die het nog geen jaar uithouden omdat ze niet gewend zijn omte werken en alleen maar kunnen klagen. Nou dat hoeft van mij niet hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:17 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat gevoel van vroeger was het gezelliger heb ik ook hoor. Vroeger bleven de medewerkers ook behoorlijk lang in dienst, tegenwoordig zijn het steeds nieuwe gezichten. Veel van hen zijn van die autistische klapjosti's waar ik totaal geen band mee heb.
Eens, ik merk ook steeds meer dat die jochies niks voor elkaar willen doen. Collega's helpen hoort niet meer dan normaal te zijn, maar niemand doet het meer van 15/16-jarigequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:32 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Ik werk er pas drie jaar en er zijn op de verkoopklaarafdeling nog maar een aantal bekende gezichten van toen. Nu allemaal zestienjarigen die het nog geen jaar uithouden omdat ze niet gewend zijn omte werken en alleen maar kunnen klagen. Nou dat hoeft van mij niet hoor.
Sowieso dit. "Vroegah" was je niet beroerd om na jouw gangen nog even een collega te helpen zodat tie ook optijd klaar is. Maar van die collegialiteit is nu niks meer te bekennen in ons filiaal. Die 16-jarigen willen zo snel mogelijk naar huis en een gang die eruit ziet alsof er oorlog is geweest achter latende.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:34 schreef HenkAH het volgende:
zijn op de verkoopklaarafdeling nog maar een aantal bekende gezichten van toen. Nu allemaal zestienjarigen die het nog geen jaar uithouden omdat ze niet gewend zijn omte werken en alleen maar kunnen klagen. Nou dat hoeft van mij niet hoor.
Herkenbaar. Van die prinsesjes die denken dat ze dood gaan als ze een sneetje hebben en te goed zijn voor alles. Had er laatst nog eentje die zei 'ik vind het niet leuk om te spiegelen, mag ik wat anders doen?'. Nou, dan zorg je maar dat je het leuk gaat vindenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:32 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Ik werk er pas drie jaar en er zijn op de verkoopklaarafdeling nog maar een aantal bekende gezichten van toen. Nu allemaal zestienjarigen die het nog geen jaar uithouden omdat ze niet gewend zijn omte werken en alleen maar kunnen klagen. Nou dat hoeft van mij niet hoor.
Mijn god.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:36 schreef mujentas het volgende:
[..]
Herkenbaar. Van die prinsesjes die denken dat ze dood gaan als ze een sneetje hebben en te goed zijn voor alles. Had er laatst nog eentje die zei 'ik vind het niet leuk om te spiegelen, mag ik wat anders doen?'. Nou, dan zorg je maar dat je het leuk gaat vinden
Het lijkt wel alsof het voor jonge dames steeds meer moeite kost om hun voeten op te tillenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:37 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Mijn god.![]()
![]()
Ja, mijn vorige SM heeft om de een of andere reden heel veel blonde meisjes aangenomen die met hun uggs door de winkel slofte. Nieuwe SM heeft ze heel sneaky gevraagd of ze niet liever kassa willen doen. Zijn we daar ook weer vanaf.
De ah waar ik werkte, een echte buurtsuper, met een vrachtwagen op zaterdag, zijn ze gelukkig wel nog collegiaal en zijn er vaste gezichten ( waar ik tot voor kort ook toebehoorde). Dat is het fijne van een klein filiaal, iedereen kent iedereen en weimig verloop.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:36 schreef mujentas het volgende:
[..]
Herkenbaar. Van die prinsesjes die denken dat ze dood gaan als ze een sneetje hebben en te goed zijn voor alles. Had er laatst nog eentje die zei 'ik vind het niet leuk om te spiegelen, mag ik wat anders doen?'. Nou, dan zorg je maar dat je het leuk gaat vinden
Als ze tot 20.00 uur moeten werken, staan ze ook klokslag 20.00 uur te vragen of ze naar huis mogen.
Tsja, de sprint naar de kantine als ze klaar zijn met werken is in ieder geval sneller dan het werktempoquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:43 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
De ah waar ik werkte, een echte buurtsuper, met een vrachtwagen op zaterdag, zijn ze gelukkig wel nog collegiaal en zijn er vaste gezichten ( waar ik tot voor kort ook toebehoorde). Dat is het fijne van een klein filiaal, iedereen kent iedereen en weimig verloop.. Beter dan die zeikerds van 15 die hun maatschappelijke stage kwamen doen en beetje rondslofde en ook om klokslag 5 uur naar huis sprintte.
Blij dat die kinders bij ons weg waren zeg!quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Tsja, de sprint naar de kantine als ze klaar zijn met werken is in ieder geval sneller dan het werktempo
De Passage in Heerenveenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:45 schreef Questionmarks het volgende:
[ afbeelding ]
Wie raadt deze? Noorden van het land. Genoeg aanwijzingen in foto!
Herkenbaar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:46 schreef mujentas het volgende:
[..]
Tsja, de sprint naar de kantine als ze klaar zijn met werken is in ieder geval sneller dan het werktempo
Niet alleen in de WWM, bij alles en iedereen binnen AH Nederland is het niet meer toegestaan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Heeft ooit iemand zich een coma gezopen. Sindsdien mag het in WWM niet meer.
Welke is dat? Zalmquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zalm in bladerdaag, Celevita aardappeltjes met lentedressing, flesje cola en een danio toetje![]()
. Ga dan wel over de 7,50 heen, maar daar hoor ik nooit wat over. Sterker nog de ASM pikt een vorkje mee (terwijl die om 18:00 uur klaar is
)
Wij een keer één zak c1000 engelse drop, maar in de kantine opgegeten haha!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:09 schreef HenkAH het volgende:
Vandaag kregen we 15 colli knoflooksaus van de plus binnen, best apart gaha
Spacekoekjes klinkt aardig verkeerdquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:12 schreef mujentas het volgende:
Wij laatst van die C1000 spacekoekjes in plaats van AH spacekoekjes. Ze waren best lekker moet ik zeggen
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Spacekoekjes klinkt aardig verkeerd
Nee hoe meer magazijn ruimte hoe meer troep er word bewaard. Maar een middenweg is wel fijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:03 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik denk dat je als winkel best een groot magazijn wilt hebben. Hoofdkantoor wilt wel zo'n groot mogelijke winst met zo'n groot mogelijke winkel met zo'n kleine magazijn.
Daar gaat mijn winkeltrainee heenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:24 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Helmholtzstraat 63
1098 LE, Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
DGA?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:33 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het is aan jou als DGA om je medewerkers hier voor te enthousiasmeren.
Directeur Groot Aandeelhouder.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:38 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
DGA?
Ach, heb liever dat het in het jumbo tópic niet storm loopt, dan in de jumbo winkels![]()
Nee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:42 schreef d4v1d het volgende:
Is er een mogelijkheid om vanuit plaza roosters in het verleden te zien?
Daar zullen ze bij Jumbo erg blij mee zijn!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:41 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dan heb ik als een echte DGA gesproken.
Ja, wil ik nu ook gaan doen.. Maar ik weet niet meer precies hoeveel ik de eerste week deze periode heb gewerkt.. En als mijn rooster op deze manier door gaat kom ik echt niet aan de 36 contracturenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nee.
Ik raad je aan je uren zelf bij te houden. Gewoon om zeker te zijn dat je alles uitbetaald krijgt.
Franchise mag toch echt zijn eigen regels bepalen. Daarnaasy gebeurd het op het HK nog gewoon hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Niet alleen in de WWM, bij alles en iedereen binnen AH Nederland is het niet meer toegestaan.
Bij de opening van een winkel in België werd nog wel echte Cava geschonken.
Zal ik je er eens een rondleiding gevenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Daar zullen ze bij Jumbo erg blij mee zijn!
Ik denk niet dat ze heel erg blij zullen zijn als je rondleidingen gaat geven aan de vijandquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:47 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Zal ik je er eens een rondleiding geven;)? ^^
Alleen als je hem aan alle vaste gasten van dit topic geeftquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:47 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Zal ik je er eens een rondleiding geven? ^^
Ik zal eens met Frits overleggenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Alleen als je hem aan alle vaste gasten van dit topic geeft
Jij welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:51 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ik zal eens met Frits overleggen![]()
.
Alsof jij überhaupt dichtbij genoeg mag komen om hem te sprekenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:51 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ik zal eens met Frits overleggen![]()
.
Dat zal je nog verbazen, ook al is wekelijks wat overdreven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:53 schreef Schuimpjes het volgende:
Als afdelingsmanagers verslijn voor het weekend heb je natuurlijk wel wekelijks contact met de directie
Nope, maar wel als DGAquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:53 schreef Schuimpjes het volgende:
Als afdelingsmanagers verslijn voor het weekend heb je natuurlijk wel wekelijks contact met de directie
Waarom moet je als DGA nog met Ome Frits overleggen? Dan beslis je dat toch zelfquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:55 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nope, maar wel als DGA!
Frits werkt stiekem voor Watdoeteenvulploegleider.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:55 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nope, maar wel als DGA!
Dan voelt Frits zich niet gepasseerd, en iemandmoet toch de drank insschenken en de toastjes rondbrengen, dus moeten we eveb overleggen wanneer hij kanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Waarom moet je als DGA nog met Ome Frits overleggen? Dan beslis je dat toch zelf
Zozo een geheel verzorgde rondleiding. Ik word steeds enthousiasterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:58 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dan voelt Frits zich niet gepasseerd, en iemandmoet toch de drank insschenken en de toastjes rondbrengen, dus moeten we eveb overleggen wanneer hij kan
Wij komen met z'n allen een dagje een Jumbo filiaal om zeep helpen... Goed genoeg?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:59 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Als we het doen, doen we het goed he! We verwachten natuurlijk wel een tegenprestatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |