Dingen die vochtig zijn. Of planten waarvan je ontdekt dat ze wel in folie verpakt zijn, maar zonder bodem. Je wilt geen aardekruimels in je tas.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je moet je afvragen of je uberhaubt wel een tasje nodig hebt met een kleine boodschap. Als ik wel eens zie dat iemand die 1 artikel koopt om een tasje vraagt..![]()
Elst.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:54 schreef Schuimpjes het volgende:
Een redelijk nieuwe winkel in Gelderland. Het is een franchise [ afbeelding ]
Nou, ze gaan wel vroeg dicht hoor..quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:22 schreef kapsalonzondersla het volgende:
[..]
En dan met name de Ommelanden op vrijdagavond..
Misschien dat kapsalonzondersla wel een bejaarde is. Sla blijft namelijk tussen het kunstgebit zittenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nou, ze gaan wel vroeg dicht hoor..
edit: en ik zie alleen maar bejaarden in het fotoboek
Nu je 't zegt.. Vrijdagavond is het er altijd prima te doen met de plaatselijke voetballers, scooterjeugd en medewerkers van die prachtige AHquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
edit: en ik zie alleen maar bejaarden in het fotoboek
We weten nu dus ook waar kapsalonzondersla werktquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef kapsalonzondersla het volgende:
[..]
Nu je 't zegt.. Vrijdagavond is het er altijd prima te doen met de plaatselijke voetballers en medewerkers van die prachtige AH
Mja, hij zit daar volgens mij tegen zichzelf te pratenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef Schuimpjes het volgende:
Zou Watdoeteenvulploegleider al een raad-het-filiaal spel gestart zijn in het Jumbo topic?
Dat is makkelijk raden danquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:32 schreef mujentas het volgende:
[..]
Mja, hij zit daar volgens mij tegen zichzelf te praten
Maar even serieus, als je een kapsalon besteld en de sla weg laat, dan hou je toch alleen friet en vlees over? Lijkt mij niet echt bevoorderlijk voor de smaak.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:28 schreef kapsalonzondersla het volgende:
[..]
Nu je 't zegt.. Vrijdagavond is het er altijd prima te doen met de plaatselijke voetballers, scooterjeugd en medewerkers van die prachtige AH
Ik moet zeggen, van mij had die friet ook nog wel weg gemogen. De combinatie döner, kaas en knoflooksaus is goddelijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar even serieus, als je een kapsalon besteld en de sla weg laat, dan hou je toch alleen friet en vlees over? Lijkt mij niet echt bevoorderlijk voor de smaak.
Kapsalonmetslazondertomaatquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Maar even serieus, als je een kapsalon besteld en de sla weg laat, dan hou je toch alleen friet en vlees over? Lijkt mij niet echt bevoorderlijk voor de smaak.
Is best goed te doen, alleen redelijk machtig.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:35 schreef kapsalonzondersla het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, van mij had die friet ook nog wel weg gemogen. De combinatie döner, kaas en knoflooksaus is goddelijk.
Heeft iemand hier trouwens de Danio Framboos-Cheesecake al geprobeerd? Lijkt me nou niet echt een smaak voor kwark..
Ik vind sla eigenlijk net wat extra smaak toevoegen, mits het verse sla is. Je hebt hier ook van die turkse toko's die het niet zo nauw nemen met de hygiëne en versheid van de producten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:35 schreef kapsalonzondersla het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, van mij had die friet ook nog wel weg gemogen. De combinatie döner, kaas en knoflooksaus is goddelijk.
Ik probeer ze altijd op kosten van de baasquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Is best goed te doen, alleen redelijk machtig.
Haha ja ik ook, is volgens mij ook de tactiek van de meesten bij ons. Hoe zit het trouwens bij jullie qua drinken, wij mogen officieel geen drinken afboeken bij de maaltijd 's avonds. Is dit iets vanuit de AH of is ons MT gewoon gierig?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:39 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik probeer ze altijd op kosten van de baas
Gierigheid. 1 maaltijd, 1 toetje en 1 drankje van maximaal 500 ml.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:42 schreef kapsalonzondersla het volgende:
[..]
Haha ja ik ook, is volgens mij ook de tactiek van de meesten bij ons. Hoe zit het trouwens bij jullie qua drinken, wij mogen officieel geen drinken afboeken bij de maaltijd 's avonds. Is dit iets vanuit de AH of is ons MT gewoon gierig?
Water, melk, koffie/thee. Of je koopt zelf wat te drinken. Meestal als ik van 10-21 werk dan haal ik in m'n eerste pauze meteen al 4 blikjes of zo voor de rest van de dag.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:43 schreef mujentas het volgende:
Wat moet je drinken dan bij je eten? een bekertje water?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |