Ik vind het nu wel irritant als je een kleine boodschap doet en je zo'n grote tas moet kopen..quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:26 schreef mujentas het volgende:
[..]
Weet je, ik vind het wel een goede ontwikkeling. Het bespaart papier en het bespaart geld. Zelfde met die plastic hemdtasjes. Soms heb je nog wel eens een sloeber die er om vraagt.
Je moet je afvragen of je uberhaubt wel een tasje nodig hebt met een kleine boodschap. Als ik wel eens zie dat iemand die 1 artikel koopt om een tasje vraagt..quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel irritant als je een kleine boodschap doet en je zo'n grote tas moet kopen..
Sommige winkels zie ik nog wel kleine tasjes hangen (niet doorzichtig, wel bedrukt) Maar deze hangen niet in alle winkels
1 artikel niet nee..quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je moet je afvragen of je uberhaubt wel een tasje nodig hebt met een kleine boodschap. Als ik wel eens zie dat iemand die 1 artikel koopt om een tasje vraagt..
Als je dan zo nodig een tasje nodig hebt, dan pak je er eentje bij de groente weg. Of anders: Investeer 25 cent in een tas (met betaald sticker) en gebruik die vakerquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel irritant als je een kleine boodschap doet en je zo'n grote tas moet kopen..
Sommige winkels zie ik nog wel kleine tasjes hangen (niet doorzichtig, wel bedrukt) Maar deze hangen niet in alle winkels
3 blikjes energy hoeven toch niet in een tasje?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
1 artikel niet nee..
Maar ik krijg niet 3 artikelen in mijn jaszak
Waarom denk ik daar niet aan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als je dan zo nodig een tasje nodig hebt, dan pak je er eentje bij de groente weg. Of anders: Investeer 25 cent in een tas (met betaald sticker) en gebruik die vaker
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
3 blikjes energy hoeven toch niet in een tasje?
Je vergeet zijn es chocoladereepquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
3 blikjes energy hoeven toch niet in een tasje?
Ik meen dat deze ergens in Utrecht is.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:36 schreef Janneke141 het volgende:
Nieuw topic, nieuw zoekplaatje..
[ afbeelding ]
Vers en Houdbaar is bij ons ook geen probleem, doen wij ook nooit moeilijk over. Diepvries echter wel, omdat wij geen ruimte hebben om diepvriescontainers op te slaan. Er moet dus direct worden begonnen met vullen. Op zaterdag binnen de diepvriesvullers een half uur voordat hij oorspronkelijk moet komen, maar als hij dan 2 uur te vroeg is, dan is er niemand om het weg te vullen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:37 schreef Gezicht het volgende:
Over dat te vroeg komen van vracht:
Bij ons is de diepvries dagelijks minstens een uur te vroeg. Nooit een probleem over gemaakt, aangezien er zo goed als altijd plaats voor is in de vriescel.
Houdbaar varieert, normaal komt 'ie rond de tijd uit het spoorboekje aan, maar ook vaker vroeg. Soms zelfs anderhalf uur te vroeg. Ook hier nooit een probleem over gemaakt, gewoon lossen en in het magazijn zetten, tot de vulploeg er is.
Zelfde geldt voor vers, zolang er plaats in de cel is is er geen probleem.
Snap eigenlijk ook niet dat mensen er zo moeilijk over doen, natuurlijk zijn er regels omtrent het te vroeg komen van vracht en zouden die eigenlijk gehandhaafd moeten worden, maar wat maakt het in vredesnaam uit als de HB vracht een uurtje in het magazijn staat tot het gevuld wordt?
De situatie is bij diepvries/vers natuurlijk anders. Als er écht geen plaats is in de koel/vriescel (wat bij ons zelden voorkomt) kan ik me er wel iets bij voorstellen, maar anders vind ik het gewoon problemen maken om niets.
Dan is de situatie uiteraard begrijpelijk, en lijkt me dat de chauffeur dat dan ook wel moet snappen. Jullie hebben dus geen vriescel in het magazijn? Wat doen jullie dan met restanten etc.?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:39 schreef mujentas het volgende:
[..]
Vers en Houdbaar is bij ons ook geen probleem. Diepvries echter wel, omdat wij geen ruimte hebben om diepvriescontainers op te slaan. Er moet dus direct worden begonnen met vullen. Op zaterdag binnen de diepvriesvullers een half uur voordat hij oorspronkelijk moet komen, maar als hij dan 2 uur te vroeg is, dan is er niemand om het weg te vullen.
Hier hetzelfde, vriescel is te klein om drie containers in te zetten. We hebben wel een oprijplaat, maar de broodafdeling neemt de meeste ruimte in beslagquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:39 schreef mujentas het volgende:
[..]
Vers en Houdbaar is bij ons ook geen probleem, doen wij ook nooit moeilijk over. Diepvries echter wel, omdat wij geen ruimte hebben om diepvriescontainers op te slaan. Er moet dus direct worden begonnen met vullen. Op zaterdag binnen de diepvriesvullers een half uur voordat hij oorspronkelijk moet komen, maar als hij dan 2 uur te vroeg is, dan is er niemand om het weg te vullen.
We hebben wel een vriescel, maar zo éen met een ophoging. Er kunnen dus geen containers in worden gereden. Bovendien is de cel heel klein en we moeten deze delen met de broodafdeling.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:40 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dan is de situatie uiteraard begrijpelijk, en lijkt me dat de chauffeur dat dan ook wel moet snappen. Jullie hebben dus geen vriescel in het magazijn? Wat doen jullie dan met restanten etc.?
Geen idee waar dat is, ze hebben wel een mooie manier van Bonus posters ophangenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:36 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
Nopequote:Op donderdag 4 juli 2013 14:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik meen dat deze ergens in Utrecht is.
Eerste van swindenstraat Amsterdamquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:36 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
Tofuquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:45 schreef Rhalius het volgende:
Zijn nogal zwakke aanbiedingen deze week, goeie cola aanbieding en voor schoonmaakmiddelen, maar eigenlijk niet echt iets voor eten.
Valt me best wel tegen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:45 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Eerste van swindenstraat Amsterdam.
Knorr Wereldmaaltijden 2e gratis? Kipblokjes 2e gratis?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:45 schreef Rhalius het volgende:
Zijn nogal zwakke aanbiedingen deze week, goeie cola aanbieding en voor schoonmaakmiddelen, maar eigenlijk niet echt iets voor eten.
Valt me best wel tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |