Klopt. Iemand nog een antwoord op de Bonusvraagquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:32 schreef Janneke141 het volgende:
OK, het was de derde. Maar hij is wel in België (Kiel)
Rijden er bij jullie geen toeristen rond?quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:33 schreef mujentas het volgende:
Je ziet in ieder geval dat het geen Nederland is omdat die auto een witte kentekenplaat heeft
Jawel, maar dat zou wel heel toevallig geweest zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Rijden er bij jullie geen toeristen rond?
Nee, hij is niet van Hollander. De man rechts naast die rokende kerel met de rode trui is van NCR. Die met die rode trui lijkt van een brandpreventie bedrijf (logo op zijn trui lijkt op een vlam) te zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 15:36 schreef mujentas het volgende:
En die vent lijkt mij een medewerker van Hollander.
Werk je daar?quote:
Nee, kom daar alleen af en toe voor de boodschappen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:52 schreef mujentas het volgende:
Werk je daar?
De enige reden dat ik het weet is omdat ze wel eens met ons een vrachtwagen delen.
Monsterquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik had ook een blikje Monster.
Ik ga niet 5 monster energy's kopen.. Ik wil nog een beetje loon overhouden
Bij ons werkte hier zo'n gozer die ook altijd Monster dronk. Bovendien had hij een Monster Jas en een Monster pet en een Monster truiquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:06 schreef Crientj het volgende:
[..]
Monster
Monster met servexkorting![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet verslaafd aan Monster ofzo.
Oh nu je het zegt. Ach kijken of iemand anders het nog weerquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:26 schreef exelletor het volgende:
Volgens Google zit daar nu een Deen...
Googlen. Alleen de AH Zeelandia was overduidelijk voor mij.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:43 schreef Hallyu het volgende:
Hoezo weten jullie welke AH het is aan de hand van een foto? Ik kom niet verder dan de AH's en de AH XL in mijn eigen stad hoor.
Haha, slim.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:47 schreef exelletor het volgende:
[..]
Googlen. Alleen de AH Zeelandia was overduidelijk voor mij.
Is dat in Almere?Nee, lijkt erop.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:50 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Haha, slim.![]()
Anyways, hier aan de linkerkant is mijn AH.
[ afbeelding ]
Hebben jullie daar geen ruimte voor in de cel dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:27 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het is niet zo erg om ze naar binnen te trekken, maar als de mensen die het weg moeten vullen er nog niet zijn dan staan het te ontdooien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |