Nee hoe meer magazijn ruimte hoe meer troep er word bewaard. Maar een middenweg is wel fijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:03 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik denk dat je als winkel best een groot magazijn wilt hebben. Hoofdkantoor wilt wel zo'n groot mogelijke winst met zo'n groot mogelijke winkel met zo'n kleine magazijn.
Daar gaat mijn winkeltrainee heenquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:24 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Helmholtzstraat 63
1098 LE, Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
DGA?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:33 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het is aan jou als DGA om je medewerkers hier voor te enthousiasmeren.
Directeur Groot Aandeelhouder.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:38 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
DGA?
Ach, heb liever dat het in het jumbo tópic niet storm loopt, dan in de jumbo winkels![]()
Nee.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:42 schreef d4v1d het volgende:
Is er een mogelijkheid om vanuit plaza roosters in het verleden te zien?
Daar zullen ze bij Jumbo erg blij mee zijn!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:41 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dan heb ik als een echte DGA gesproken.
Ja, wil ik nu ook gaan doen.. Maar ik weet niet meer precies hoeveel ik de eerste week deze periode heb gewerkt.. En als mijn rooster op deze manier door gaat kom ik echt niet aan de 36 contracturenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nee.
Ik raad je aan je uren zelf bij te houden. Gewoon om zeker te zijn dat je alles uitbetaald krijgt.
Franchise mag toch echt zijn eigen regels bepalen. Daarnaasy gebeurd het op het HK nog gewoon hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:55 schreef NJ het volgende:
[..]
Niet alleen in de WWM, bij alles en iedereen binnen AH Nederland is het niet meer toegestaan.
Bij de opening van een winkel in België werd nog wel echte Cava geschonken.
Zal ik je er eens een rondleiding gevenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Daar zullen ze bij Jumbo erg blij mee zijn!
Ik denk niet dat ze heel erg blij zullen zijn als je rondleidingen gaat geven aan de vijandquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:47 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Zal ik je er eens een rondleiding geven;)? ^^
Alleen als je hem aan alle vaste gasten van dit topic geeftquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:47 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Zal ik je er eens een rondleiding geven? ^^
Ik zal eens met Frits overleggenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Alleen als je hem aan alle vaste gasten van dit topic geeft
Jij welquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:51 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ik zal eens met Frits overleggen![]()
.
Alsof jij überhaupt dichtbij genoeg mag komen om hem te sprekenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:51 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Ik zal eens met Frits overleggen![]()
.
Dat zal je nog verbazen, ook al is wekelijks wat overdreven.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:53 schreef Schuimpjes het volgende:
Als afdelingsmanagers verslijn voor het weekend heb je natuurlijk wel wekelijks contact met de directie
Nope, maar wel als DGAquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:53 schreef Schuimpjes het volgende:
Als afdelingsmanagers verslijn voor het weekend heb je natuurlijk wel wekelijks contact met de directie
Waarom moet je als DGA nog met Ome Frits overleggen? Dan beslis je dat toch zelfquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:55 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nope, maar wel als DGA!
Frits werkt stiekem voor Watdoeteenvulploegleider.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:55 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nope, maar wel als DGA!
Dan voelt Frits zich niet gepasseerd, en iemandmoet toch de drank insschenken en de toastjes rondbrengen, dus moeten we eveb overleggen wanneer hij kanquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Waarom moet je als DGA nog met Ome Frits overleggen? Dan beslis je dat toch zelf
Zozo een geheel verzorgde rondleiding. Ik word steeds enthousiasterquote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:58 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Dan voelt Frits zich niet gepasseerd, en iemandmoet toch de drank insschenken en de toastjes rondbrengen, dus moeten we eveb overleggen wanneer hij kan
Wij komen met z'n allen een dagje een Jumbo filiaal om zeep helpen... Goed genoeg?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 00:59 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Als we het doen, doen we het goed he! We verwachten natuurlijk wel een tegenprestatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |