Teveel eerquote:
Maak een poll aan voor gem. leeftijd.quote:
Waarquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maak een poll aan voor gem. leeftijd.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:54 schreef Woods het volgende:
Wat nou als er een prestatie tegenover het kapen van de lapo stond, zou spannend worden.
Deze danquote:
dit!quote:
GODVER YES IK MAG JOUquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:55 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Deze dantoen er nog een beetje moeite werd gedaan voor muziek..
¤10quote:
Die is er ook, je mag de TT en de OP veranderenquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:54 schreef Woods het volgende:
Wat nou als er een prestatie tegenover het kapen van de lapo stond, zou spannend worden.
Nooit gewetenquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die is er ook, je mag de TT en de OP veranderen
En toen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik had dus vandaag rijles en ik was het helemaal vergeten rip
nu moest je in pyjama rijden?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:07 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik had dus vandaag rijles en ik was het helemaal vergeten rip
En toen was ik 10 min te laat en dat vind ik dus zonde van die 40 euquote:
Kan een keer gebeuren. Hoeveel rijlessen heb je al gehad?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En toen was ik 10 min te laat en dat vind ik dus zonde van die 40 eu
Snel omgekleed natuurlijk en tanden gepoetst etcquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nu moest je in pyjama rijden?
je wordt toch opgehaald?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En toen was ik 10 min te laat en dat vind ik dus zonde van die 40 eu
Veelquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kan een keer gebeuren. Hoeveel rijlessen heb je al gehad?
Ja maar ik was dus rustig thuis aan t tanden poetsen toen ik gebeld werd.quote:
Volgende weekquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb je al een keer afgereden of niet?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Erger dan spongebob zal het vast niet worden...
Ja, heb wel vroeg mn examen. Rustig wel omdat vakantie dus hopelijk komt het goedquote:
ja ik had toen ik geslaagd was examen op een stormachtige dag, geen fietsers, heerlijk was datquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, heb wel vroeg mn examen. Rustig wel omdat vakantie dus hopelijk komt het goed
Ohh da's chillquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik had toen ik geslaagd was examen op een stormachtige dag, geen fietsers, heerlijk was dat
Truequote:Op donderdag 4 juli 2013 12:16 schreef LETMEIN het volgende:
Achterwaarts inparkeren is zoveel makkelijker dan voorwaarts
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja alleen de kerstbomen vlogen over de weg heen toen
Watquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
watquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:16 schreef LETMEIN het volgende:
Achterwaarts inparkeren is zoveel makkelijker dan voorwaarts
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het stormde toen zo hard dat de kerstbomen die langs de weg lagen overal heen waaidenquote:
quote:
Hoaxquote:
wat maakt het nou uit, ik had er ook 45 nodigquote:
Geloof het of niet, maar al die jaren Gran Turismo en andere racespellen hebben geholpen bij het bepalen van het schakelmomentquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat maakt het nou uit, ik had er ook 45 nodig
we kunnen niet allemaal zo goed rijden zoals jij
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar al die jaren Gran Turismo en andere racespellen hebben geholpen bij het bepalen van het schakelmoment
Schakelen is niet alles?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar al die jaren Gran Turismo en andere racespellen hebben geholpen bij het bepalen van het schakelmoment
gvd* SgtPorkbeans realiseert zich dat hij geen leven heeft
Awhquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:30 schreef d4v1d het volgende:
Door een onhandige beweging gleed ik van m'n zadel en stuiterde mijn geval op de fietsstang
een echte auto is wel wat anders dan een spelletje, daarbij komt er bij autorijden wel wat meer kijken dan schakelen alleenquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
gvd* SgtPorkbeans realiseert zich dat hij geen leven heeft
auwquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:30 schreef d4v1d het volgende:
Door een onhandige beweging gleed ik van m'n zadel en stuiterde mijn geval op de fietsstang
Nee, maar wel het lastigste volgens velenquote:
Auwquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:30 schreef d4v1d het volgende:
niet bij mijquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, maar wel het lastigste volgens velen
Meen jequote:Op donderdag 4 juli 2013 12:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een echte auto is wel wat anders dan een spelletje, daarbij komt er bij autorijden wel wat meer kijken dan schakelen alleen
goed kijken en juist handelen in lastige situaties is moeilijker dan schakelenquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, maar wel het lastigste volgens velen
Kijkenquote:
Ja, maar als je dat inzicht al hebtquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goed kijken en juist handelen in lastige situaties is moeilijker dan schakelen
Nahquote:
waar heb je dat geleerd dan? door een spel?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, maar als je dat inzicht al hebt
ik mocht ook bij 18quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:37 schreef LETMEIN het volgende:
Ik heb 9 rijlessen gehad en ik mag rond de 20 wss al afrijden
Nee, door te toeren met m'n pa in de autoquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waar heb je dat geleerd dan? door een spel?
zelfs als popo er is gaan ze je toch niet zomaar aanhouenquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, door te toeren met m'n pa in de auto
De popo's zijn hier toch bijna niet dus kon ik mooi een stukjen rijden
tot je wel een ongeluk veroorzaakt en je niet kan aantonen dat je een rijbewijs hebt omdat je die niet hebtquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, door te toeren met m'n pa in de auto
De popo's zijn hier toch bijna niet dus kon ik mooi een stukjen rijden
Nee, de politie in Drenthe is toch corrupt dus jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zelfs als popo er is gaan ze je toch niet zomaar aanhouen
Het is gvd niet Amsterdam waar we doorheen rijdenquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tot je wel een ongeluk veroorzaakt en je niet kan aantonen dat je een rijbewijs hebt omdat je die niet hebt
Echt zulke mensen
In emmen zijn geen mensen en dus ook geen auto's om tegen aan te rijdenquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tot je wel een ongeluk veroorzaakt en je niet kan aantonen dat je een rijbewijs hebt omdat je die niet hebt
Echt zulke mensen
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, de politie in Drenthe is toch corrupt dus ja
Pownedquote:
ongelukkig gebeuren niet alleen in amsterdamquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het is gvd niet Amsterdam waar we doorheen rijden
Daaromquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:42 schreef chapel24 het volgende:
[..]
In emmen zijn geen mensen en dus ook geen auto's om tegen aan te rijden
Dit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Powned
Rutgerx1000
Rutger 4 el presidente
Het ergste wat er kan gebeuren is dat ik een koe, varken of ruimtenazi aanrijd dusquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ongelukkig gebeuren niet alleen in amsterdam
zuchtquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het ergste wat er kan gebeuren is dat ik een koe, varken of ruimtenazi aanrijd dus
Rutger is een baas, hij neemt geen blad voor zn mondquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Rutger is een baas, hij neemt geen blad voor zn mond
snorremansquote:
Wie koopt er nu nog een gamecube?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Spam Spam Spam
V&A / [TK] Gamecube met spellen en 2 controllers
Moest lachenquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je moeder, en ze betaalt in natura
Te lang nagedacht vannachtquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel als je er money voor krijgt G
Heb je zo lang op bed gelegen?
Ja te tof natuurlijkquote:
60E en dan ligt hij deze week op je deurmatquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:59 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik er een moord voor begaan. Maar ja.
Ja EA heeft die online pass geschrapt volgens mijquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja te tof natuurlijk
ik kan zelfs online met FifaWaarom weet ik ook niet maar ach
Juventus natuurlijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja EA heeft die online pass geschrapt volgens mij
Wel netjes van ze
Met welk team speel je?
Oh gezellig, ik kom wel ff meetenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:01 schreef TienVingers het volgende:
Ik mocht bij de verhuizing van mijn oma's vriend naar mijn oma's huis betaald krijgen
Hoop dat ze gauw gaan samenwonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Online pass. Die stuurt gewoon een mail naar de helpdesk waarin staat dat de code niet werkt en je krijgt een nieuwequote:Op donderdag 4 juli 2013 13:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja EA heeft die online pass geschrapt volgens mij
Wel netjes van ze
Met welk team speel je?
Van pownews?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:02 schreef Spatieloos het volgende:
Rutgur is een held!
Door hem lijkt iedereen een lozer!
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh gezellig, ik kom wel ff meetenEen stadsgenoot minder voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brotip: Speel met Ajax, op alle posities best snel (lukoki, babelquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Juventus natuurlijk
1e potje gelijk 3-1 gewonnen, en met dat EA footballclub met mijn ventje meteen 2x gescoord
Ajaxquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Brotip: Speel met Ajax, op alle posities best snel (lukoki, babel), en Sigi die ze er altijd in kopt bij corners
dit dusquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:02 schreef Spatieloos het volgende:
Rutgur is een held!
Door hem lijkt iedereen een lozer!
Gewoon hele gesprekken met mijn eigen gedachten over van alles en nog wat, de zin van het leven, over dingen die nog moeten gebeuren en over andere mensenquote:
Jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
AjaxJe weet dat ik in Rotterdam woon he?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja
Maar Ajax en Feyenoord op Fifa
irl: Ajax
Feyenoord
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:03 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja ze gaan naar het dorp van mijn grootmoeder
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:03 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Gewoon hele gesprekken met mijn eigen gedachten over van alles en nog wat, de zin van het leven, over dingen die nog moeten gebeuren en over andere mensen Maaike![]()
Cagliariquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Cagliari
Man City op 4-2-2-2
Dortmund
HSV
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Cagliari
Man City op 4-2-2-2
Dortmund
HSV
Ja en nu naar VBL. Vannacht ging het ook alleen maar over voetbalquote:
We kunnen het ook over knotsbal hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ja en nu naar VBL. Vannacht ging het ook alleen maar over voetbal
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Wat is dat?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
We kunnen het ook over knotsbal hebben
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Vanaf nu alleen nog maar praten over xcachetquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar dit gaat over fifa
Snijd jij dan even een nieuw onderwerp aan
Oquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een spel met knotsen en ballen
Hartstikke mooi!quote:
Ben hem al zeker 5x tegen gekomenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:08 schreef xcachet het volgende:
Ik ben al 5 jaar opzoek naar het colaflesje met mijn naam er op
Ik had er vorige week nog eentje met jouw naam en ik twijfelde of ik hem moest kopen maar ik wilde ook nog wat te eten kopen en ik moest lenen dus ik wilde ook niet teveel uitgevenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:08 schreef xcachet het volgende:
Minstens ster waardig eten ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ah, dus SC staat voor seks en culinair?
Koop 'm voor mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor die actie zocht je zelfs al?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:08 schreef xcachet het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Minstens ster waardig eten ja.
[..]
Koop 'm voor me
Ik heb er nu een met; Share a Coke with FRIENDS. But I have no friendsIk heb ze altijd met MESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shě dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Heb ik dus ook altijdquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:10 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Voor die actie zocht je zelfs al?.
Ik wil ook wel een flesje met m'n naam maar ik ben bang dat als ik daar in de winkel ben en alles doorgezocht heb, er nergens één met mijn naam is.
Volgende keer wel doen dan he! En pics!quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik had er vorige week nog eentje met jouw naam en ik twijfelde of ik hem moest kopen maar ik wilde ook nog wat te eten kopen en ik moest lenen dus ik wilde ook niet teveel uitgeven
Ik snap even niks van jou posts. Wat is ME?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb ze altijd met ME
[ afbeelding ]
heb je een zusje?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Maar goed, waar gaan we het eens over hebben
Zusjequote:Op donderdag 4 juli 2013 13:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
JA
[..]
Nee, dan voel ik me met zo'n klein kind..
quote:
Ik weet jouw naam nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mijn naam toevallig ook? Die ben ik namelijk nog niet tegen gekomen
quote:
Zei ik iets fout?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]______________________________________________!!!!!!!!!
als jij 53 jong vind, dan jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb je een beetje een jonge moeder dan?
Ik nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel eens gezien ja
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren
quote:
Gaan we ook de Duitse feestdag vieren dan?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:17 schreef TienVingers het volgende:
[..]
We Amerikaniseren wel steeds meer
Die ken ik niet eensquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Gaan we ook de Duitse feestdag vieren dan?
Checkquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:18 schreef xcachet het volgende:
https://apps.facebook.com/cokezonestudio/item?itemId=1496219781
Zien of je naam er überhaupt is.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:19 schreef xcachet het volgende:
thae
thbe
thce
thde
thee
thfe
thge
thhe
thie
thje
thke
thle
thme
thne
thoe
thpe
thqe
thre
thse
thte
thue
thve
thwe
thxe
thye <--?
thze
Wat is dit?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:19 schreef xcachet het volgende:
thae
thbe
thce
thde
thee
thfe
thge
thhe
thie
thje
thke
thle
thme
thne
thoe
thpe
thqe
thre
thse
thte
thue
thve
thwe
thxe
thye <--?
thze
Je bent gewoon bang omdat je weet dat de NSA meeleest.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:19 schreef TienVingers het volgende:
Niks mis met de Amerikanen meeleven hoor
Sorry voor mijn goedheid
TBakkert zegt dat zijn naam met Th_e is.. Maar dan komt er toch geen naam uit? Op de '_' hoeft maar 1 letter te staanquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang omdat je weet dat de NSA meeleest.
Theoquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
TBakkert zegt dat zijn naam met Th_e is.. Maar dan komt er toch geen naam uit? Op de '_' hoeft maar 1 letter te staan
rose petals 'N flesh petals 'n pots Fack 'n' feast, 'n' tubes, tubs, bulbs In jest, incest, injest, injust in feast incest 'N' specks, 'n' speckled, speckled Speckled speculation Fedlocks waddlin' feast Archaic faces frenzy Ceramic fists artificial deceased 'N' cists rancid buds burst Dank drum 'n' dung dust Meate rose 'n' hairs Meaty meate rose 'n hairs Meaty dream wet meate Limp damp rows Peeled 'n' felt fields 'n' belts Impaled on 'n' daeman Mucus mulesquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:19 schreef xcachet het volgende:
thae
thbe
thce
thde
thee
thfe
thge
thhe
thie
thje
thke
thle
thme
thne
thoe
thpe
thqe
thre
thse
thte
thue
thve
thwe
thxe
thye <--?
thze
Amen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
rose petals 'N flesh petals 'n pots Fack 'n' feast, 'n' tubes, tubs, bulbs In jest, incest, injest, injust in feast incest 'N' specks, 'n' speckled, speckled Speckled speculation Fedlocks waddlin' feast Archaic faces frenzy Ceramic fists artificial deceased 'N' cists rancid buds burst Dank drum 'n' dung dust Meate rose 'n' hairs Meaty meate rose 'n hairs Meaty dream wet meate Limp damp rows Peeled 'n' felt fields 'n' belts Impaled on 'n' daeman Mucus mules
Theequote:Op donderdag 4 juli 2013 13:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, tussen de th en de 'e' moet 1 letter
Aparte naam danquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, tussen de th en de 'e' moet 1 letter
Ja ik ookquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:25 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Man wat zie ik er weer goed uit vandaag
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind dat jij het initiatief moet nemen dan.
De man hoort initiatief te tonenquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik vind dat jij het initiatief moet nemen dan.
reep mijn steeltjequote:Op donderdag 4 juli 2013 13:27 schreef d4v1d het volgende:
Tepelstreeltje
Komt net langs op die dvd van de lama's
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:28 schreef d4v1d het volgende:
Dingen die je wel tegen een kattenluikje kan zeggen maar niet tegen Gordon
"Zeg, er zit hier nog een klein randje stront"
Wat is het verschil tussen een homo en een chef kok?quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:28 schreef d4v1d het volgende:
Dingen die je wel tegen een kattenluikje kan zeggen maar niet tegen Gordon
"Zeg, er zit hier nog een klein randje stront"
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een homo en een chef kok?
De chef roert in het eten van vandaag en een homo roert in het eten van gisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Komt ie danSwaaaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Ruben van der Meerquote:
Jatochhhhhquote:
Ja die is echt goedquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
xcachet zit nu gewoon te soppen op die foto van mij, ieol
Wat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
jaja en dat wil je aanlengen met je eigen vocht zekerquote:
Wat.. Ik dacht dat ik erg wasquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
jaja en dat wil je aanlengen met je eigen vocht zeker![]()
![]()
Ja, limonade voor alle fokkers!quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
jaja en dat wil je aanlengen met je eigen vocht zeker![]()
![]()
Oke oke ik hou al opquote:
quote:
over een foto van jezelf nog welquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oke oke ik hou al op
Maar deze grappen zijn gewoon te verleidelijk om te maken
Ja mooi tochquote:
Smoesjes.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Smoesjes.
Stiekem ben je 120 kilo en kan je gewoon niet uit je stoel opstaan om een camera te pakkenOke sorry
quote:
Ingevroren skijtquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat de fuck bedoelde je dan met bruin ijs?
Ik denk dat jij dat zelf ook wel weetquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat de fuck bedoelde je dan met bruin ijs?
"Kan best lekker zijn"quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:40 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat zelf ook wel weet
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |