Nee, door te toeren met m'n pa in de autoquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waar heb je dat geleerd dan? door een spel?
zelfs als popo er is gaan ze je toch niet zomaar aanhouenquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, door te toeren met m'n pa in de auto
De popo's zijn hier toch bijna niet dus kon ik mooi een stukjen rijden
tot je wel een ongeluk veroorzaakt en je niet kan aantonen dat je een rijbewijs hebt omdat je die niet hebtquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, door te toeren met m'n pa in de auto
De popo's zijn hier toch bijna niet dus kon ik mooi een stukjen rijden
Nee, de politie in Drenthe is toch corrupt dus jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zelfs als popo er is gaan ze je toch niet zomaar aanhouen
Het is gvd niet Amsterdam waar we doorheen rijdenquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tot je wel een ongeluk veroorzaakt en je niet kan aantonen dat je een rijbewijs hebt omdat je die niet hebt
Echt zulke mensen
In emmen zijn geen mensen en dus ook geen auto's om tegen aan te rijdenquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tot je wel een ongeluk veroorzaakt en je niet kan aantonen dat je een rijbewijs hebt omdat je die niet hebt
Echt zulke mensen
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, de politie in Drenthe is toch corrupt dus ja
Pownedquote:
ongelukkig gebeuren niet alleen in amsterdamquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het is gvd niet Amsterdam waar we doorheen rijden
Daaromquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:42 schreef chapel24 het volgende:
[..]
In emmen zijn geen mensen en dus ook geen auto's om tegen aan te rijden
Dit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Powned
Rutgerx1000
Rutger 4 el presidente
Het ergste wat er kan gebeuren is dat ik een koe, varken of ruimtenazi aanrijd dusquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ongelukkig gebeuren niet alleen in amsterdam
zuchtquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het ergste wat er kan gebeuren is dat ik een koe, varken of ruimtenazi aanrijd dus
Rutger is een baas, hij neemt geen blad voor zn mondquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Rutger is een baas, hij neemt geen blad voor zn mond
snorremansquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |