quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar al die jaren Gran Turismo en andere racespellen hebben geholpen bij het bepalen van het schakelmoment
Schakelen is niet alles?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar al die jaren Gran Turismo en andere racespellen hebben geholpen bij het bepalen van het schakelmoment
gvd* SgtPorkbeans realiseert zich dat hij geen leven heeft
Awhquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:30 schreef d4v1d het volgende:
Door een onhandige beweging gleed ik van m'n zadel en stuiterde mijn geval op de fietsstang
een echte auto is wel wat anders dan een spelletje, daarbij komt er bij autorijden wel wat meer kijken dan schakelen alleenquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
gvd* SgtPorkbeans realiseert zich dat hij geen leven heeft
auwquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:30 schreef d4v1d het volgende:
Door een onhandige beweging gleed ik van m'n zadel en stuiterde mijn geval op de fietsstang
Nee, maar wel het lastigste volgens velenquote:
Auwquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:30 schreef d4v1d het volgende:
niet bij mijquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, maar wel het lastigste volgens velen
Meen jequote:Op donderdag 4 juli 2013 12:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een echte auto is wel wat anders dan een spelletje, daarbij komt er bij autorijden wel wat meer kijken dan schakelen alleen
goed kijken en juist handelen in lastige situaties is moeilijker dan schakelenquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, maar wel het lastigste volgens velen
Kijkenquote:
Ja, maar als je dat inzicht al hebtquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
goed kijken en juist handelen in lastige situaties is moeilijker dan schakelen
Nahquote:
waar heb je dat geleerd dan? door een spel?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, maar als je dat inzicht al hebt
ik mocht ook bij 18quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:37 schreef LETMEIN het volgende:
Ik heb 9 rijlessen gehad en ik mag rond de 20 wss al afrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |